دستور تهیه ژامبون لعاب دار رزماری برای سفره تعطیلات شما

درباره نویسنده:

الیزابت ون لیرد نویسنده ، عکاس ، طراح دستور غذا و طراح غذا است. پس از شروع کار در برنامه ریزی رویدادها ، الیزابت اشتیاق واقعی خود را کشف کرد: سرگرمی. او وبلاگ خود را با عنوان “خانه دار کالج” راه اندازی کرد تا به همه نشان دهد چگونه سرگرم کننده و آسان (به ویژه جوانان) سرگرم کننده باشد ، و امروز او به عنوان پاسخ هزاره ای به مارتا استوارت شناخته می شود. الیزابت جایزه “بهترین وبلاگ سرگرمی” مجله Saveur را دریافت کرد و آثار او در HuffPost ، BuzzFeed ، Glamour ، واقعی ساده، خانه ها و باغ های بهتر، و بیشتر. هر روز آخر هفته ، او را می توان در حیاط خلوت نارنجی خود در حال پختن غذا و تجربه های به یاد ماندنی با افراد نزدیک به قلبش یافت. امروز ، او دستور منحصر به فرد خود برای رزماری بوربن لعاب دار را از کتاب آشپزی جدید خود ، Everyday Entertaining به اشتراک می گذارد.

طرز تهیه ژامبون لعاب دار رزماری…

لعاب ژامبون بسته بندی شده قندی را کنار بگذارید و از ابتدا چیزی خارق العاده بسازید. این لعاب 10 دقیقه (تاپس) طول می کشد تا با هم پر شود. مملو از نت های غنی از بوربن ، آب مرکبات تازه ، پوست و رزماری برای تحسین شیرینی. ترفند ژامبون بزرگ این است که آن را زیاد نپزید ، زیرا قبلاً پخته شده است! با فویل کمی چادر بزنید و فقط دو ساعت برای ژامبون آبدار و لعاب دار مارپیچ تعطیلات بپزید.

پیش قدم شوید: می توانید چند روز قبل این لعاب را آماده کرده و در یخچال بگذارید تا ژامبون شما در روز پخت لعاب دار شود. همراه با جوانه بروکسل بیکن تفت داده و سیب زمینی کاروت شده موسیر برای یک وعده غذایی عالی در تعطیلات سرو کنید.

برای خواندن تمام جزئیات نحوه تهیه این ژامبون لعابدار بوربن به خواندن ادامه دهید ، سپس آن را بخرید سرگرمی روزمره کتاب آشپزی برای دستور العمل های خوشمزه تر مانند این.