دستور کیک توت فرنگی و لایه خامه ای که اکنون برای همه تولدها تهیه خواهید کرد

در خانواده ما ، مادرم بدون شک نانوا کیک تولد تعیین شده است. در هفته های منتهی به روز بزرگ هر یک از اعضای خانواده ، او سفارشاتی را در مورد آنچه در آن سال میل کرده اند می گیرد. گاهی اوقات سنتی است (کیک هویج چهار لایه او افسانه ای است) و گاهی حتی یک کیک نیست (فیبی اخیراً تیرامیسو درخواست کرده است!) ، اما همیشه خاص ، شخصی و بسیار جشن است. و با وجود اینکه من 1000 درصد می خواهم که او این سنت را ادامه دهد ، من نیز اشتیاق او برای ساختن کیک را به ارث برده ام. فقط چیزی در مورد یک کیک برجسته وجود دارد که هر گونه خارش خلاقانه در آشپزخانه را برآورده می کند ، به علاوه عشق زیادی به گیرنده می رساند. وقتی جوانتر بودم ، من و مامان در واقع در کلاس تزئین کیک شرکت کردیم و در آنجا ترفندهای سرآشپز و نکات مربوط به لوله کشی را یاد گرفتیم. و به همان اندازه که هنرمند بودن یک کیک واقعاً چشمگیر را دوست دارم ، تقریباً همیشه هنگام پخت و پز در خانه به چیزی روستایی تر و خانگی تر روی می آورم. وارد کنید: دستور کیک توت و لایه خامه من. خیلی ساده است ، کنار هم قرار دادن آن یک پروژه خلاقانه سرگرم کننده است که تقریباً مدیتیشن به نظر می رسد.

این یکی از آن دستور العمل های بدون دستور العمل است که وقتی به آن مسلط شدید ، بارها و بارها به آن روی می آورید. هنگامی که معادله ساده را به حافظه اختصاص داده اید (کیک + خامه + انواع توت ها – تکرار کنید!) می توانید بر اساس مناسبت چرخش خود را روی آن قرار دهید. همه خواهند کرد فکر شما در حال تهیه انواع دستور العمل های مختلف کیک هستید – این همان سگ قدیمی با چند ترفند جدید است. به عنوان مثال ، می توانید کمی پودر کاکائو به کیک اضافه کنید ، و به جای توت از گیلاس استفاده کنید ، و ناگهان؟ کیک لایه جنگل سیاه ، دوستان من. من فکر می کنم اغلب نانوایان با تجربه کمتر از ایده پختن یک کیک ترسناک می ترسند ، بنابراین من می خواستم مراحل تهیه این کیک را با انواع توت ها و خامه شرح دهم تا به شما نشان دهم که واقعاً چقدر آسان است.

ابتدا کیک را درست کنید.

بسته به بودجه ، زمان و تمایل ، چند گزینه در اینجا دارید. می توانید از ابتدا یک دستور تهیه کنید (هویج را امتحان کنید یا با وانیل کلاسیک بچسبانید!) یک نانوایی نکته این است که شما به دو کیک 9 اینچی یا 8 اینچی احتیاج دارید که می توانید آنها را روی هم بچینید-یا اگر می خواهید یک مینی کیک برجسته داشته باشید ، از همان مقدار خمیر برای تهیه سه لایه جذاب 6 اینچی استفاده کنید.

من در نظر داشتم از چاقوی دندانه دار خود برای برش افقی این قطعات استفاده کنم و آن را به یک تبدیل کنم چهار کیک لایه ای با مقدار زیادی پر کننده و لایه های نازک کیک ، اما در پایان روز ، چیزی بسیار ساده و رضایت بخش در مورد یک کیک کلاسیک دو لایه وجود دارد.

بعد ، خامه را بزنید.

زمانی را که به دانشگاه می رفتم هرگز فراموش نمی کنم و هم اتاقی های من وقتی از مخلوط کن ایستاده و مقداری خامه سنگین می زنم شگفت زده می شوند. خامه زده شده از ابتدا؟ بله ، این یک ترفند مهمانی است که هرگز قدیمی نمی شود ، تا زمانی که متوجه شوید انجام آن برای یک کودک 4 ساله بسیار آسان است. من چند نکته تخصصی برای بهترین خامه فرم گرفته دارم ، هر چند:

  1. مطمئن شوید کاسه و کوبنده شما بسیار تمیز ، خشک و سرد است – من 15 دقیقه قبل از هم زدن در فریزر قرار می دهم.
  2. استفاده کنید کرم شلاق سنگین برای بهترین نتایج که چند دقیقه پس از شلاق خالی نمی شود.
  3. با توجه به این نکته ، شما همچنین می خواهید در مورد هر موادی که اضافه می کنید مراقب باشید – اگر تصمیم دارید شیرینی خامه را شیرین کنید ، این کار را فقط با مقدار کمی شکر (پودر) قنادی انجام دهید. اگر مدتی نیاز دارید تا کرم شما آماده شود (یعنی شما از قبل کیک را آماده می کنید) ، افزودن مقداری خامه تارتار برای حفظ ماندگاری آن ضرری ندارد.
  4. اگر از مواد شیرین دیگر (مانند این توت های ترش شده) استفاده می کنید ، خامه واقعاً نیازی به شیرینی ندارد! زیبایی خامه تمیز و شیرین نشده یک ازدواج زیبا با انواع توت های شیرین قندی است یا شکلات غنی

توت ها را خرد کنید.

این یک روش فانتزی برای گفتن این است که “بگذارید توت ها با یک قاشق شکر کنار هم بمانند تا همه خواص شیرین و شربت آنها آزاد شود.” من حدود 30 دقیقه قبل از جمع آوری کیک ، چند قاشق چایخوری شکر به توت سیاه ، تمشک و زغال اخته اضافه می کنم. آنها شروع به نرم شدن و تجزیه می کنند و تقریباً کمی سس تشکیل می دهند که کمی به کیک خیس می شود و همه چیز را بسیار خوب می کند.

کیک لایه ای را جمع کنید.

اگر کیک های شما در مرکز گنبد هستند ، از یک چاقوی دندانه دار بلند استفاده کنید و قسمت گرد را برش دهید تا دو طرف صاف به شما بدهد. این اختیاری است ، اما منجر به ظاهر نهایی تمیزتر می شود و به توت ها و خامه کمک می کند تا به جای سر خوردن روی کیک شما بماند. لایه اول را روی بشقاب سرو یا پایه کیک خود قرار دهید. از یک قاشق بزرگ برای افزودن چند پیمانه بزرگ خامه به مرکز استفاده کنید ، سپس آن را تقریباً تا لبه ها پخش کنید. چند پیمانه کوچکتر از انواع توت ها را به صورت یکنواخت اضافه کنید ، سپس لایه بعدی کیک خود را روی آن بریزید. مراحل را تکرار کنید ، با انباشتن بیشتر زیباترین انواع توت ها و (در صورت تمایل) ، چند گل خوراکی در بالا.

من آنقدر عاشق این گلهای بابونه بودم که چند شاخه عجیب و غریب را نیز از کنار آن بیرون آوردم. این چیزی است که برخی می توانند آن را “کیک برهنه” بنامند ، زیرا کناره ها یخ زده و قابل مشاهده هستند. علاوه بر فوق العاده ساده بودن ، من ظاهر خانگی و کمی روستایی این سبک کیک را دوست دارم. مطمئناً می توانید با استفاده از چاقوی صاف کمی لبه ها و قسمت بالا را صاف کنید ، اما به نظرم کمی آزاد گذاشتن آن جالب است.

چگونه می توان یک کیک لایه ای را مانند یک حرفه ای برش داد.

در اینجا چند نکته در مورد تمیز کردن و حتی تکه تکه کردن هر بار (از روزهای غذاخوری من یاد گرفته شده بود که مجبور بودم کیک های عروسی برجسته را در حضور صدها نفر برش دهم. فشار!)

  1. از چاقویی با تیغه باریک و تیز استفاده کنید که حداقل به اندازه نصف کیک شما باشد.
  2. با زدن یک خط در مرکز شروع کنید ، سپس برشی دیگر را عمود بر هم بزنید. این به اطمینان از صاف بودن برش های شما کمک می کند.
  3. نصف اولین خط گل زده خود را تا انتها برش دهید ، سپس یک برش کامل را برش دهید. هنگامی که چاقو تمام راه را طی کرد ، آن را از کیک جدا کنید. یک سرور کیک را در زیر برش بکشید و سرو کنید.
  4. اگر خامه زیاد یا خامه به چاقو می چسبد ، یک فنجان آب داغ در همان نزدیکی نگه دارید و چاقوی خود را در آب بین هر برش فرو ببرید تا نتیجه تمیزتری حاصل شود.

برای این دستور کیک توت و لایه خامه ای بروید ، و اگر امتحان کنید دوست دارم در نظرات بشنوم!