ذائقه های خود را با این سالسا ورد ایتالیایی به ایتالیا ببرید

روغن زیتون غنی صاف. زیتون بدون هسته میوه ای. مشت های لیبرال از همه گیاهان مورد علاقه شما. در حالی که برخی ممکن است از cacio e pepe، pasta primavera یا هر غذای ماکارونی دیگری به عنوان غذای مورد علاقه خود یاد کنند، این سالسا ورد ایتالیایی مورد علاقه من است وقتی می خواهم طعم مدیترانه را به میز بیاورم.

سالسا ورده ایتالیایی که به طور سنتی به عنوان «سس سبز» شناخته می‌شود، با سبزی‌های تازه خرد شده مانند ریحان و جعفری و مقدار زیادی سیر برای طعم بیشتر پر می‌شود. خوشبختانه، وقتی از آلیسون و جی کارول در خانه جاشوا تری دیدن کردیم، سس را با شکوه تمام امتحان کردیم.

سالسا ورد ایتالیایی آلیسون کارول

به طور معمول، نسخه محبوب مکزیکی سالسا ورد دارای پایه گوجه فرنگی است که طعم کمتر اسیدی و بیشتر شبیه گوجه فرنگی را به ارمغان می آورد. این سالسا بیشتر بر روی موادی با رنگ ملایم مانند زیتون سبز و روغن زیتون غنی تمرکز دارد. Carroll ها به روغن زیتون غنی و صافی که برای Wonder Valley تولید می کنند تکیه کردند تا این سالسا ورد ایتالیایی را به سطح بعدی برساند.

دستور العمل آلیسون کاملاً ساده است و به عنوان یک افزودنی رنگارنگ برای هر میز عمل می کند. همانطور که او در مورد سس می گوید، “سالسا ورد من همیشه دارای انواع گیاهان تازه است، همیشه چیزی شور، و همیشه روغن زیتون Wonder Valley.”

متقاعد؟ بیایید نگاهی به این دستور العمل ساده، اما تغییر دهنده بازی بیندازیم.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این سالسا ورده سرشار از طعم با گیاهان تازه، تقریباً همه چیز را به خوبی انجام می دهد.


  • 1/2 فنجان گشنیز درشت خرد شده
  • 1/2 فنجان جعفری درشت خرد شده
  • 1/2 فنجان نعنا درشت خرد شده
  • 1/4 فنجان شوید درشت خرد شده
  • 1 حبه سیر، ریز خرد شده
  • 1 لیمو
  • 1 قاشق غذاخوری کنسرو لیمو را برش دهید
  • 1 فنجان زیتون سبز بدون هسته، بهترین چیزی که می توانید پیدا کنید
  • روغن زیتون Wonder Valley!
  • نمک کوشر

  1. تمام گیاهان خود را به اندازه دلخواه ریز یا خشن خرد کنید. در یک کاسه کم عمق سبزی ها را در یک طرف بریزید و سیر و آب لیمو را در طرف دیگر بگذارید تا کمی خیس بخورند.
  2. کمی از کنسرو لیمو را برش دهید، من همیشه یک شیشه در یخچال دارم و فقط از پوست آن استفاده می کنم. به کاسه اضافه کنید.
  3. زیتون ها را با انگشتان خود بشکنید، به نظر من وقتی زیتون ها پاره شوند به جای خرد شدن زیباتر به نظر می رسند و اندازه نامنظم آن خوب است.
  4. آن را با هم مخلوط کنید و روی روغن زیتون بریزید، من حداقل یک فنجان انجام دادم اما باید سس واقعا شل و راحت باشد. در صورت نیاز با نمک تنظیم کنید. با سبزیجات سوخاری و مرغ کبابی شگفت انگیز می شود!