راهنمای GIF تعطیلات شما برای تقویت ایمیل های تعطیلات شما

این 26 GIF تعطیلات جشن را از جن های طراحی AWeber بررسی کنید. از آنها در کمپین های بازاریابی ایمیلی تعطیلات خود استفاده کنید!

ما می دانیم که خرید تصاویر یا گیف های خلاقانه و باکیفیت چقدر می تواند گران باشد و ساختن آنها توسط خودتان چقدر زمان بر است. به همین دلیل است که الف‌های طراحی AWeber GIF‌های تعطیلات را برای ایمیل ساختند — استفاده رایگان برای شما.

از هر یک از GIF های متحرک زیر برای کمپین های بازاریابی ایمیلی تعطیلات خود استفاده کنید. (GIF ها می توانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و نرخ درآمد را افزایش دهند!) آنها را در ایمیل جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری، یک خبرنامه تعطیلات، یا پیام فروش سال نو برای مشترکین خود قرار دهید.

دسته بندی های GIF ما را بررسی کنید:

گیف های کریسمس

گیف کریسمس
GIF کریسمس مبارک با ژاکت های تعطیلات
GIF کریسمس مبارک با چراغ های چشمک زن

گیف های تعطیلات

GIF تعطیلات مبارک با چراغ هایی که روی درخت قرار گرفته اند
GIF کره برفی تعطیلات مبارک
GIF تعطیلات مبارک برای ایمیل
GIF تعطیلات مبارک با برف
GIF تبریک فصل
GIF تعطیلات مبارک با کاردینال
گیف تعطیلات مبارک با فلامینگو
ایمیل GIF برای Kwanzaa

گیف هانوکا

گیف شاد حنوکا با نور شمع
مبارک hannukah GIF برای ایمیل

فروش گیف تعطیلات

گیف تعطیلات مبارک
تعطیلات gif

گیف های سال نو مبارک

گیف سال نو
GIF سال نو شمارش معکوس از 10

گیف های جمعه سیاه

گیف فروش جمعه سیاه
GIF جمعه سیاه برای ایمیل

گیف های Cyber ​​Monday

گیف سایبر دوشنبه
Cyber ​​Monday GIF برای ایمیل
GIF تبلیغاتی Cyber ​​Monday برای ایمیل

گیف تعطیلات فصلی

Christmas Lights GIF که می تواند در ایمیل بازاریابی استفاده شود
گیف شومینه
توله سگ شایان ستایش در جعبه گیف هدیه
GIF قطار تعطیلات

گیف چیست؟

GIF – یا فرمت تبادل گرافیکی – تصاویر متحرک هستند. از آنها برای انتقال ایده ها به روشی استفاده می شود که گاهی اوقات تصاویر ثابت نمی توانند. آنها ویدیو نیستند، اما این تصاویر متحرک زمینه بیشتری را به خواننده می دهند و کار بسیار خوبی برای جذب خواننده انجام می دهند.

گیف‌ها راهی عالی برای دادن چیزهای کمی به ایمیل‌های شما هستند. نه تنها توجه خوانندگان شما را به خود جلب می کند، بلکه می تواند چیزی باشد که خواننده شما را به اندازه کافی مجذوب می کند تا به وب سایت شما کلیک کند.

چرا باید از GIF تعطیلات استفاده کنم؟

در این زمان از سال، گیف‌های تعطیلات می‌توانند ابزار بسیار قدرتمندی برای ایجاد حس گرم و مبهم فصلی به خوانندگان شما باشند. به همین دلیل است که آنها در ایجاد ارتباطات عاطفی و خوشحال کردن مخاطبان شما بسیار خوب کار می کنند.

نحوه درج فایل های GIF در ایمیل:

مرحله 1: GIF متحرک تعطیلات را در زیر پیدا کنید که می‌خواهید در ایمیل خود استفاده کنید.

گام 2: با کلیک راست روی GIF و انتخاب «ذخیره تصویر» یا با کشیدن گیف به دسکتاپ، آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

مرحله 3: GIF را در قالب ایمیل خود در داخل AWeber آپلود کنید. در زیر اندازه تصویر، “Original” را انتخاب کنید. خودشه!

سوال دیگری در مورد درج GIF در ایمیل خود دارید؟ دستورالعمل های گام به گام ما را برای درج یک GIF در ایمیل خود بررسی کنید.

نحوه درج فایل های GIF در ایمیل:

مرحله 1: GIF متحرک تعطیلات را در زیر پیدا کنید که می‌خواهید در ایمیل خود استفاده کنید.

گام 2: با کلیک راست روی GIF و انتخاب «ذخیره تصویر» یا با کشیدن گیف به دسکتاپ، آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

مرحله 3: GIF را در قالب ایمیل خود در داخل AWeber آپلود کنید. در زیر اندازه تصویر، “Original” را انتخاب کنید. خودشه!

سوال دیگری در مورد درج GIF در ایمیل خود دارید؟ دستورالعمل های گام به گام ما را برای درج یک GIF در ایمیل خود بررسی کنید.

چگونه می توانم از این GIF ها در ایمیل های خود استفاده کنم؟

یکی از این سه مکان GIF را امتحان کنید.

بالای تیتر

یک GIF تعطیلات را بالای عنوان ایمیل خود اضافه کنید تا توجه مشترکین را به خود جلب کنید و فوراً آنها را جلب کنید.

در متن ایمیل

با افزودن یک GIF تعطیلات به متن ایمیل خود، بخش هایی از محتوا را جدا کنید. این باعث می‌شود خوانندگان شما در صفحه به سمت دکمه فراخوان برای اقدام حرکت کنند.

در انتهای ایمیل

آیا می خواهید مشترکین شما ابتدا کل پیام شما را بخوانند؟ یک GIF تعطیلات قرار دهید بعد از دکمه فراخوان برای اقدام

بهترین روش ها برای استفاده از GIF تعطیلات در ایمیل

1. زیاده روی نکنید: در هر ایمیل فقط از یک GIF استفاده کنید.

2. فقط اگر به عملکرد بهتر ایمیل شما کمک می کند از GIF استفاده کنید. از پیام اصلی منحرف نشوید.

3. در نظر بگیرید که همه تصاویر دیگر به جز GIF خود را حذف کنید تا مشترکان غرق تصاویر بصری نشوند.

4. GIF خود را به صفحه مقصدی که می‌خواهید افراد بازدید کنند، پیوند دهید. (بسیاری از مردم روی خود GIF کلیک می کنند.)

5. همیشه ایمیل های خود را تست کنید. اکثر سرویس گیرندگان ایمیل GIF ها را نمایش می دهند، اما استثناهایی نیز وجود دارد. در این مواقع GIF ها به صورت تصاویر ثابت نمایش داده می شوند.

6. اندازه فایل GIF خود را کوچک نگه دارید (کمتر از 40 کیلوبایت را هدف بگیرید).

7. GIF شما باید با بقیه محتوای ایمیل شما مرتبط باشد. مطمئن شوید که خط موضوع، تماس برای اقدام و متن پیام شما را تکمیل می کند.

8. مهم نیست از چه GIF استفاده می کنید، فراخوان خود را با صدای بلند و واضح بیان کنید. (در اینجا 8 تکنیک قدرتمند کپی‌نویسی ایمیل برای استفاده در ایمیل بعدی خود آورده شده است.)

9. یک GIF را در مکان‌های مختلف ایمیل خود آزمایش کنید تا ببینید کجا بهترین عملکرد را دارد.

آیا می خواهید درباره GIF در ایمیل ها بیشتر بدانید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد استفاده از GIF در ایمیل بدانید.

آیا چیزی به دلخواه خود در این راهنما ندیدید؟ GIF خود را ایجاد کنید، تا بتوانید مخاطبان خود را به روشی که فقط خودتان می دانید خوشحال کنید!

هنوز مشتری AWeber نیستید؟ به ما بپیوند! همین حالا حساب رایگان خود را ایجاد کنید و ببینید چقدر آسان است که از یکی از این GIF ها در ویرایشگر پیام Drag-and-Drop استفاده کنید.