ردیاب حیوانات و نکاتی که در مورد آن نمی دانستید! – ایران رهیاب

اما نگرانی بسیاری از افرادی که دوست دارند در خانه از این حیوانات داشته باشند، از آنها مراقبت کنند و به نوازش آنها بپردازند، گم شدن یا دزدیدن آنها است. با استفاده از سیستم موقعیت یاب و خرید یک جی پی اس ارزان برای حیوانات می توانید به دور از هرگونه نگرانی حیوانات خود را در پارک ها رها کنید تا به راحتی بازی کنند و یا آن ها را برای بازی در حیاط منزل خود آزاد بگذارید. حتی دیگر نگران دزدیده شدن حیوان خانگی خود نخواهید بود و به سرعت می توانید آن را پیدا کنید. به این ترتیب، می توانید با خیال راحت به سر کار بروید و نگرانی از بابت حیوان خانگی خود نداشته باشید.

اگر شما یک اسب مسابقه گران قیمت داشته باشید و شب ها از نگرانی دزدیده شدن آن خواب به چشمتان نمی آید، می توانید با یک ردیاب اسب مشکل خود را حل کنید. یکی دیگر از قابلیت های ردیاب های مخصوص سگ و حیوانات قابلیت شنود صدای محیط است که میتوان با تماس گرفتن با سیم کارت داخل دستگاه صدای محیط را شنود کرد که از این طریق می توان به صدای محیطی که حیوان در آن قرار دارد دسترسی داشت و شاید با صدای حیوان از حالش آگاه شد. امروزه گم شدن سگ ها و حیوانات خانگی به یکی از معضلات صاحبان آنها تبدیل شده است .

یکی دیگر از ویژگی های آن میتوان به تعریف کردن مکان های امن اشاره کرد یعنی به صاحبان حیوان خانگی این امکان را میدهد ک اگر از محدوده مشخصی که برای حیوان خانگی خود تعریف کرده اید خارج شود به شما هشدار داده شود. ردیاب حیوانات خانگی یکی از سبک ترین و کوچک ترین انواع از موقعیت یاب هاست که صاحبان حیوانات می توانند از آن استفاده کنند. با نصب یکی از این دستگاه ها به قلاده حیوان می توان در هر لحظه از موقعیت مکانی دقیق حیوان خانگی خود باخبر بود.

صاحب حیوان می تواند به وسیله اپلیکیشن مخصوص موبایل یا با استفاده از سایت به صورت آنلاین به موقعیت لحظه ای دسترسی داشته باشد یا به صورت آفلاین با استفاده از اس ام اس موقعیت جغرافیایی حیوان را دریافت کند. ردیاب حیوانات خانگی ردیاب سگ : این ردیاب ها با استفاده از ماهواره جی پی اس موقعیت لحظه ای حیوان را دریافت و به وسیله سیم کارتی که از قبل در آن تعبیه شده برای ما ارسال می دانلود ردیاب حیوانات کند . نکات مهم در خرید ردیاب حیوانات سیستم های ردیابی شخصی علاوه بر نظارت کارکنان، فراریان و وسایل نقلیه برای ردیابی حیوانات نیز استفاده میشود.