ردیاب خودرو و ردیاب مخفی آهنربایی – خرید ، فروش و اجاره ردیاب

ردیاب خودرویی : این GPS ها برای ماشین ساخته شده اند ممکن است برای نصب نیاز به سیم کشی داشته باشند یا بدون نیاز به سیم کشی باشند به برق ماشین وصل میشوند و کار میکنند ولی اگر برق ماشین قطع شود یا دستکاری شود دارای باتری داخلی هستند که تا چند روز شارژ نگه میدارد و اگر برق ماشین دوباره وصل شود این باطری شارژ میشود. زمانی که سیم ردیاب کنده شود و اتصال آن قطع شود، دستگاه ردیاب خودرو بلافاصله پیامک مربوطه را ارسال میکند.

برای نصب ردیاب خودرو NG200 باید سیم کشی انجام شود. مصرف لاستیکها معقوله و همین چند روز پیش تو 95000 تا برای اولین بار بخاطر کارکرد زیاد عوضشون کردم و بدلیل مشکلات مالی ایرانی خریدم. مشکل گاز خوردن ماشین و شتاب نگرفتنی که در 30000 داشت بعد از چند هزار کارکرد خودبخود حل شد و امکانات gps خودرو دیگه مشاهده نشد.

به گزارش ایمنا نخستین فیسلیفت دنا را ایران خودرو با نام «دنا پلاس» در پاییز ۱۳۹۵ معرفی کرد و تولید آن از زمستان همان سال ولی با مدل ۱۳۹۶ آغاز شد. ایران خودرو دنا پلاس سدان نسبتا جدیدی است که در انواع دنا پلاس معمولی، دنا پلاس توربو شارژ دنده ای، دنا پلاس توربو شارژ دستی و اتوماتیک تولید میشود و قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی متفاوتی دارد. صندلیها هنوز بخوبی با فرمانهای برقی کار میکنه (ایران خودرو عجیب تو برقی کردن صندلی راننده و شاگرد و تعداد حرکتها خساست بخرج نداده).

این مدل ردیاب دارای باطری با ماندگاری شارژ زیاد است . این قابلیت به معنی این است که در جی پی اس ماشین، هشدارها بسته به نیاز هر فرد قابلیت تغییر دارند و کاربر در این زمینه محدودیتی ندارد. آنها بوسیله تجربه ای که در اختیار دارند در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه را در محل مورد نظرتان نصب و جاسازی میکنند. گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود.