سالاد سبز با میوه؟ دستور غذايي كه رپرتوار بهار شما به آن نياز دارد

من در یک خانه میوه بزرگ شدم. بگذارید توضیح دهم: زبان عشق مامانم میوه است. این غذای مورد علاقه او برای خوردن تمام روز، هر روز است. در نتیجه، ما دائماً میوه های فراوانی روی پیشخوان و در یخچال داشتیم. برای خوشحالی او، من و برادرم به راه افتادیم. ما میوه را به تنهایی دوست داریم، در اسموتی، به عنوان میان وعده خورده می شود و در چاات ماسالا میل می شود. و در حالی که وارد بهترین فصل میوه می‌شویم، به دنبال همه راه‌هایی هستم که بتوانم تا آنجا که ممکن است مواد شیرین را در منوی هفتگی خود قرار دهم. راه مورد علاقه من برای تحقق آن؟ این سالاد سبز با میوه ای که مثل من در تمام بهار و تابستان خواهید خورد.

اما بیایید برگردیم: سالاد سبز با میوه؟ من مطمئن هستم که این توصیف باعث چند بار افزایش چشم شد. برخلاف تصور عمومی، به عنوان یک غذای خودخوانده، در بهار بیشتر از ترکیبی از سبزیجات ترد، فلفلی و میوه های فصل میل دارم. و هنگامی که در کنار ریکوتا دم کرده ریحان سرو می شود، این سالاد عالی برای فصل بهار ارزش ولع بیشتری پیدا می کند.

مناسب برای آب و هوای گرم، این قطعا یک دستور العمل بدون دستور است، به شما اجازه می دهد با آنچه در بازار کشاورز پیدا می کنید کار کنید و اجازه دهید طعم محصولات تازه خودش صحبت کند. با چند ترفند ساده و درک این موضوع که چگونه می توان میوه ها را واقعاً برجسته کرد، در راه رسیدن به بهترین دستور العمل سالاد سبز با میوه هستید. برای بهار ایده آل است – و حتی برای تابستان بهتر است.

نکاتی برای انتخاب بهترین میوه

چیدن میوه در اوج خود یک هنر است. پس از خرید خواربار فروشی با پدرم که در مورد میوه هایی که به خانه آورده بود بسیار خاص بود و مایل بود بایستد و تکه های میوه را در مغازه بررسی کند، چند نکته را یاد گرفتم که به شما کمک می کند هر بار خوشمزه ترین میوه را انتخاب کنید.

  • با فصل خرید کنید. خرید میوه های فصل بهترین راه برای اطمینان از خوردن میوه در اوج طعم آن است.
  • تست بوییدن شاید عجیب باشد که در راهرو بایستید و هر تکه میوه ای را که جلوی چشمتان است بو کنید. اما میوه های تازه و رسیده به شما می گویند که با عطر زیبای خود آماده هستند.
  • به رنگ، بافت و وزن توجه کنید. این به میوه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. اما زمانی که توت فرنگی را انتخاب می کنید، شادابی رنگ آنها را در نظر داشته باشید. وقتی دنبال آووکادو هستید، بافت بیرونی آن را در نظر بگیرید. و هنگامی که شما خربزه کاملی را می خواهید، وزنی که به نظر می رسد قابل توجه باشد، کمک زیادی به شما می کند تا یکی از آنها را در بهترین حالت انتخاب کنید. من عاشق این نمودار بصری هستم که هنگام حضور در فروشگاه یا بازار در تلفن خود ذخیره می کنم.

طعم های شیرین و خوش طعم را با هم ترکیب کنید

این امر به ویژه در مورد میوه های فصلی که در اوج شیرینی خود هستند بسیار مهم است. حتما میوه خود را با سبزیجات خوش طعم، سس های نمکی و ادویه جات ترکیب کنید که به تعادل طعم کلی سالاد شما کمک می کند.

برای این سالاد، میوه را با خیار، آووکادوی کره ای و سبزی مرکبات تند برای کمی لقمه اضافه کردم. از آنجا، من یک تکه بزرگ ریکوتا اضافه کردم که با فلفل سیاه و ریحان مخلوط کردم تا طعمی خامه ای و خوش طعم به آن اضافه شود. تمام بشقاب را با آب لیمو و نمک و فلفل اضافی بپاشید – مطمئن باشید که اعتیادآور نیست.

ترکیبات میوه ای من

وقتی صحبت از سالادها، چه شیرین و چه شور، به میان می آید، فلسفه کلی من از قانون کمتر است. چند ماده اصلی را انتخاب کنید و اجازه دهید طعم آنها بدون اینکه کل غذا را به هم بزند بدرخشد. در اینجا چند ترکیب وجود دارد که من واقعاً دوست دارم:

  • هلو، توت فرنگی و آووکادو، همراه با نان پاره شده و موزارلا برای سالاد پانزانلا.
  • انواع توت ها، نعناع، ​​پسته و پنیر بز برای ترکیبی پر جنب و جوش.
  • مرکبات، آووکادو، پیاز (یا تربچه)، با نعناع و چاات ماسالا یکی از ترکیبات مورد علاقه من برای فصل مرکبات است.
  • هندوانه، گوجه فرنگی، خیار و موزارلا برای بهترین میان وعده تابستانی ترکیب می شوند.

با استفاده از باقیمانده آب میوه، کمی لیمو و روغن زیتون، نمک و فلفل و گیاهان تازه اضافی، سس ها را ساده نگه دارید. آماده باشید تا مهمانان شما تحت تأثیر قرار بگیرند.

نکاتی برای نگهداری غذاهای باقیمانده و درست کردن سالاد میوه پیش از موعد

سالاد میوه یکی از آن دستورهایی است که من دوست دارم زودتر از موعد آن را درست کنم. میوه های خود را خرد کنید و آنها را قبل از زمان در یک ظرف در بسته بریزید و مواد اضافی مانند پنیرها، سبزی ها و سس ها را جدا نگه دارید تا آماده سرو کنید. مهم: همه چیز را در یخ سرد نگه دارید تا تازه ترین لقمه را بخورید.

من شخصاً دوست ندارم باقی مانده سالاد میوه مخصوصاً با مواد خرد شده را بیشتر از یک یا دو روز نگهداری کنم. هیچ چیز بدتر از یک تکه میوه خیس نیست، بنابراین مطمئن شوید که فقط از آنچه نیاز دارید استفاده کنید. میوه های خرد شده را جدا نگه دارید تا نسخه تازه تری برای روز بعد درست کنید.

دستور تهیه این سالاد سبز با میوه را ورق بزنید و اگر درست کردید حتما در زیر رتبه بندی و نظر خود را بنویسید!

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

بهار و تابستان همه چیز در مورد سالاد است. این دستور العمل بدون دستور العمل به شما امکان می دهد از غذاهای تازه و فصلی برای خوش طعم ترین ناهار یا شام نهایت استفاده را ببرید.


  • 1 پوند توت فرنگی، نصف شده
  • 2 هلو، ورقه شده
  • 2 خیار کوچک، ورقه شده
  • 1 آووکادو، ورقه شده
  • 2 مشتی سبزیجات، سبزی مرکبات، آروگولا یا اسفناج
  • 1/2 فنجان پنیر ریکوتا
  • 2 خوشه های ریحان
  • 2 قاشق چایخوری فلفل سیاه، له شده
  • کمی نمک
  • آب از 1/2 لیمو
  • روغن زیتون برای سرو

  1. ریکوتا را درست کنید. در غذاساز، ریکوتا، ریحان، فلفل و نمک را اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود. کنار بگذارید.
  2. تمام میوه ها و سبزیجات را به یک کاسه یا بشقاب بزرگ بریزید، با آب لیمو، روغن زیتون، نمک و فلفل مخلوط کنید.
  3. برای سرو، ریکوتا را روی بشقاب سرو بکشید (یا در کناری بگذارید تا مردم خودشان سرو کنند)، و میوه را در کنار آن اضافه کنید. سرد سرو کنید. لذت ببرید!