سالاد گرم اسفناج-کنگر فرنگی شیلا پراکاش با کرانچی کینوا

بیشتر روزهای هفته، من را در حال خوردن وعده‌های غذایی غنی از سبزیجات می‌بینید که منعکس‌کننده آنچه در فصل است – راهی مطمئن برای چشیدن ناهارها و شام‌های خوشمزه، سرشار از مواد مغذی و هیجان‌انگیز، حتی زمانی که وقتم کم است. به لطف میوه ها و سبزیجات فراوان، تنوع بی حد و حصری در سالاد بهاره وجود دارد. و با تشکر از فصول سالاد، کتاب آشپزی جدید الهام گرفته از شیلا پراکاش، من در حال آزمایش برخی موارد دلخواه جدید بوده ام. این کتاب سرشار از سالادهای رنگارنگی است که هرگز تکراری نمی شوند، این کتاب من را هیجان زده می کند تا کاسه های رنگارنگ بزرگی بسازم که دوز قدرتمندی از مواد مغذی را ارائه می دهند و (به همان اندازه مهم) همه حواس را شاد می کنند.

سالاد گرم اسفناج-کنگر فرنگی با کرانچی کینوا

اگر شروع بهار شما را برای پذیرفتن این روش آشپزی هیجان زده کرده است، نحوه شروع این کار به این صورت است: ابتدا یک کپی از این غذا را بردارید. فصل سالاد و ترکیبات عطر و طعم نابغه ای را کشف کنید که شما را ناامید می کند. و دوم، این سالاد گرم اسفناج-کنگر فرنگی را با کرانچی کینوا امتحان کنید. با فهرست کوتاهی از مواد ساده، این یکی از موادی است که می توانید در آخرین لحظه درست کنید و طعم غذای نهایی بسیار پیچیده تر از مجموع اجزای آن است.

فکر می کنم یک ناهار غذای اصلی یا یک طرف نابغه عالی برای هر مهمانی شامی در هوای گرم است. برای دریافت دستور شیلا و میانبر نه چندان محرمانه ای که این سالاد اسفناج-کنگر فرنگی را بدون از بین بردن طعم فوق العاده آسان می کند، به ادامه مطلب بروید.

ماده نه چندان محرمانه: قلب های کنگر فرنگی ترشی شده

شیلا طعم منحصر به فرد و فصلی این سالاد را به دلیل استفاده از قلب کنگر کنگر می داند. او در یادداشت دستور العمل می نویسد: «در حالی که غلبه بر طعم و بافت کنگر فرنگی تازه بهاری دشوار است، کار کردن با آن ها کمی خسته کننده است و همیشه به راحتی در دسترس نیستند.» البته هیچ زمانی بهتر از بهار برای لذت بردن از طعم خاکی کنگر وجود ندارد. با استفاده از قلب های کنگر مرین شده، شیلا خاطرنشان می کند که نه تنها آشپزی بهاره خود را ساده می کنید، بلکه سالاد شما از لبه های قهوه ای و ترد کنگر فرنگی در هنگام برشته شدن بهره می برد.

برای تمام کردن سالاد، شیلا قلب های کنگر بوداده را با برگ های بچه اسفناج می ریزد. سپس، او ستاره پشتیبان این دستور غذا را اضافه می کند: کینوآ ترد و ترد. او آن را “کاسه ای سبک و در عین حال گرم کننده” می نامد که در طول بهار همه آن را حفاری خواهیم کرد.

راه های دیگر برای استفاده از قلب کنگر ترشی شده

اغلب در مقایسه با فندق یا بادام، قلب کنگر دارای یک مغز آجیل خوشمزه است که طعم آنها را به عنوان یک سبزی کاملاً منحصر به فرد می کند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید این لقمه های خوش طعم را در غذاهای روزمره خود بگنجانید.

  • سالاد مورد علاقه خود را بالا ببرید.
  • در ظرف های پاستا بریزید.
  • به شیب مورد علاقه خود تا بزنید.
  • به بشقاب آنتی پاستی مورد علاقه خود اضافه کنید.
  • مستقیما از شیشه لذت ببرید!

آماده اید تا طعم کلاسیک و مدیترانه ای را به غذاهای خود اضافه کنید؟

به خواندن سالاد گرم اسفناج-کنگر فرنگی شیلا با کرانچی کینوا ادامه دهید و حتما آخرین کتاب او را انتخاب کنید.فصول سالاد: غذاهای آماده با سبزیجات در تمام سال.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

اگر کنگر فرنگی شیشه‌ای را در فهرست غذاهای اصلی خود قرار نداده‌اید، این دستور غذا برای شروع است. شیلا پراکاش از آنها به عنوان پایه این سالاد غلات تازه و رضایت بخش استفاده می کند. این فصل بهار ما است.


  • 1/2 فنجان کوینو
  • 3/4 فنجان اب
  • نمک کوشر
  • 2 کوزه‌های (12 اونس) با قلب کنگر فرنگی خرد شده، آبکش شده
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر، به علاوه بیشتر برای سرو
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 5 اونس بچه اسفناج (حدود 5 فنجان های بسته بندی شده)
  • آب میوه از 1/2 لیمو متوسط ​​(حدود 1 1/2 قاشق غذاخوری)
  • 3 اونس پنیر فتا، خرد شده (حدود 3/4 فنجان)
  • 2 پیازچه (قسمت های سفید و سبز)، نازک برش داده شده است

  1. 2 قفسه را بچینید تا فر به یک سوم تقسیم شود و فر را با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. کینوا را در یک صافی مشبک بریزید و خوب بشویید. کینوآ را به یک قابلمه کوچک منتقل کنید، آب و 1/4 قاشق چایخوری نمک را اضافه کنید و روی حرارت زیاد بگذارید تا بجوشد. حرارت را کم کنید، روی آن را بپوشانید و بجوشانید تا کینوآ نرم شود و تمام مایع آن جذب شود، حدود 15 دقیقه. درب آن را باز کرده و با چنگال پف کنید. بچشید و در صورت نیاز با نمک اضافی مزه دار کنید. کینوا را به یک ورقه پخت لبه دار منتقل کنید، در یک لایه صاف پهن کنید و در یخچال بگذارید تا در حین تفت دادن کنگر فرنگی خنک شود.
  3. در همین حین، کنگر فرنگی را روی یک ورقه پخت لبه دار قرار دهید، با روغن زیتون، 1/4 قاشق چایخوری نمک و چند حلقه فلفل مخلوط کنید و در یک لایه پخش کنید. 18 تا 20 دقیقه روی توری پایینی تفت دهید و تا نیمه بریزید تا قهوه ای شود. از فر خارج کرده و بلافاصله اسفناج بچه را روی کنگر برشته بریزید تا در حین برشته کردن کینوا، کمی پژمرده شود. فر را روی حرارت زیاد قرار دهید تا بپزد.
  4. از انگشتان خود برای شکستن توده های بزرگ کینوا استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که در یک لایه پخش شده است. ورقه پخت کینوآ را به قفسه بالایی منتقل کنید و به مدت 5 تا 7 دقیقه آن را با هم زدن مرتب تفت دهید تا کینوآ قهوه ای و ترد شود.
  5. به آرامی سبزیجات را با آب لیمو، کمی نمک و چند عدد فلفل آسیاب شده روی ورقه پخت بریزید. مزه کنید و در صورت نیاز با نمک و فلفل اضافی مزه دار کنید. بین 4 بشقاب یا کاسه کم عمق تقسیم کنید. با کرانچی کینوآ، فتا و پیازچه بپاشید و با روغن زیتون بپاشید.
  • زمان آماده سازی: 40 دقیقه
  • زمان پخت: 35 دقیقه
  • دسته بندی: سالاد

کلید واژه ها: سالاد اسفناج-کنگر فرنگی، فصول سالاد

فصول سالاد: غذاهای آماده سبزیجات در تمام سال توسط Sheela Prakash © Rizzoli، 2023. عکاسی © Kristin Teig