سخت افزار دقیق درب که من در بازسازی خانه ساحلی خود استفاده می کنم

در سفر طراحی خانه هایمان، به راحتی می توان از زیبایی آن ویژگی های کوچک و کاربردی که یک فضا را گرد هم می آورد چشم پوشی کرد. اینها قطعات سخت کوش، در اندازه فروتن، اما در اجرا درخشان هستند، که عملکرد و جریان را به زندگی روزمره می آورند. توجه دقیق به چنین نکات ظریف طراحی شامل انتخاب دستگیره های در است که با زیبایی شناسی و نیازهای من مطابقت داشته باشد – به همین دلیل است که هنگام طراحی خانه خود در مالیبو با برند سخت افزاری درب تحسین شده Emtek کار کردم.

تصویر الهام بخش برجسته: خانه درخت جاشوا براندی جوی اسمیت.

تصویر الهام بخش: خانه کیت آرندز در مینه سوتا

چگونه در خانه مالیبوم به سخت افزار نزدیک می شوم

سخت افزار Emtek ما یک “نقطه لمسی” ایجاد می کند که ثبات و جوهره را در سراسر خانه به ارمغان می آورد. این ارتباط یک هدف برند است. سخت‌افزار در و حتی کابینت چیزی است که بیشتر از سایر چیزهای خانه‌تان لمس می‌کنید – باید چیزی باشد که دوست دارید با آن تعامل داشته باشید و از آن استفاده کنید.

برجسته کردن زیبایی در روز یکی از لذت بخش ترین جنبه های کاری است که من انجام می دهم. هیچ جزئیاتی در دنیای من نادیده گرفته نمی شود، به خصوص وقتی صحبت از طراحی خانه می شود. من دستگیره‌ها، دستگیره‌ها و کش‌های مجموعه امتک را به‌عنوان قطعاتی ضروری می‌دانستم که حتی ساده‌ترین لحظات را در خانه‌ام مالیبو ارتقا می‌دهند.

در اینجا، من عملکرد زیبای پشت تصمیمات طراحی او را توضیح خواهم داد. برای ایده خانه بعدی Sunset، طراحی خوب در جزئیات است. در اینجا نحوه استفاده من از سخت افزار درب Emtek برای ارتقای روزمرگی است!

تصویر از میشل نش

عملکرد بالا

دستگیره‌های درها مانند جواهرات کامل و ظریفی هستند که هر روز می‌پوشید و چیز خاصی را اضافه می‌کنند که ممکن است نتوانید فوراً انگشت خود را روی آن بگذارید. همانطور که دستبند طلای مورد علاقه شما می تواند یک لباس بسازد، دستگیره های مناسب درب نیز می توانند رنگ نهایی را به خانه اضافه کنند.

تنوع زنده

Emtek گزینه های به ظاهر بی پایانی را ارائه می دهد تا به مشتریان اجازه دهد ظاهر سخت افزاری متناسب با خانه های خود ایجاد کنند. Biller Switzer چند مورد از راه‌هایی را که سخت‌افزار وارد عمل می‌شود، برجسته می‌کند. دستگیره درب Emtek می تواند مکمل نیکل صیقلی شیر آب حمام باشد. یا یک دستگیره شیشه ای می تواند اتاق را بالا ببرد، مانند یک اهرم برنج ساتن براق. بیلر سویتزر می‌افزاید: «می‌توانید سبک رزت یا صفحه پشتی، دستگیره یا سبک اهرمی مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید، و هر کدام را در هر ترکیبی از پوشش‌هایی که دوست دارید انتخاب کنید».

تصویر از میشل نش

لمس شخصی

برای خانه ما در مالیبو، من اهرم Lariat را با رزت برنز شماره 6 در روکش پتینه برنزی متوسط، بخشی از سری مدرن روستایی Emtek انتخاب کردم.

گل رزت و اهرم کمی اریب با مشخصات امروزی، پتینه برنزی متوسط ​​شماره 6 برنز رزت به معنای یک “پایان زنده” است که در آن برنز با گذشت زمان به زیبایی کهنه می شود. من به کنار هم قرار گرفتن بین خطوط مدرن، تمیز و مواد جاودانه کشیده شده‌ام – و اینها هر دو را دارند. ما در سرتاسر خانه از سایر روکش‌های زنده مانند برنج بدون لاک استفاده می‌کنیم، بنابراین پتینه‌ای که در طول سال‌ها توسعه می‌یابد همان کیفیت روح‌بخش را به ارمغان می‌آورد.

سرمایه گذاری روی محصولی که عمدی و محکم به نظر می رسد، به ویژه محصولی که خستگی ناپذیر کار می کند، می تواند دنیایی از تفاوت را در زیبایی کلی خانه ایجاد کند. سخت افزار Emtek ما نه پر سر و صدا است و نه بی پروا، اما اعتماد به نفس و زیبایی بی صدا را به شما می دهد. همه اینها بیانیه ای آرام را ایجاد می کند که با بقیه طراحی خانه ما هماهنگ است.