شروع یک لیست ایمیل: راهنمای به دست آوردن 100 مشترک اول خود

هزار مشترک این یک هدف است. ما حتی طرحی را برای دستیابی به هزار مشترک قبلاً ترسیم کرده ایم.

اما یک عدد گرد مانند هزار همچنین می تواند طاقت فرسا باشد. اگر فقط 50 دنبال کننده ترکیبی در توییتر و لینکدین داشته باشید چه؟ اگر برای شروع کار با این خبرنامه به اندازه کافی مشکل داشته باشید چه؟

سپس اگر بتوانیم آن را حتی بیشتر تجزیه کنیم کمک خواهد کرد. مهم ترین مشترکینی که تا به حال خواهید داشت، اولین مشترکین شما هستند. آنها مشترکینی هستند که خبرنامه شما را به جریان می اندازند، به دوستان خود می گویند و جامعه را نمایندگی می کنند جدید مشترکین می توانند بپیوندند

بیایید به کوچکترین (و مهمترین) مرحله در سفر انجمن خبرنامه شما بپردازیم: چگونه یک لیست ایمیل راه اندازی کنیم که 100 مشترک اول شما را جذب کند.

یک تحویل واضح برای خبرنامه ایمیل خود ایجاد کنید

100 مشترک اول سخت ترین هستند. چرا؟ دلیلش این نیست که این تعداد زیاد است. برخی از انجمن های بزرگ می توانند به راحتی بیش از 100 مشترک در روز اضافه کنند.

چالش اصلی این است: اگر هنوز در حال یادگیری نحوه راه‌اندازی یک لیست ایمیل هستید، ممکن است هنوز نام و شهرت خود را ثابت نکرده باشید.

این زمانی است که مهم‌تر از همه این است که خبرنامه خود را مشخص کنید.

اگر قبلاً شناخته شده هستید، می توانید در مورد جزئیات کمی مبهم باشید. رئیس‌جمهور سابق یکی از قدرت‌های بزرگ جهانی می‌تواند مشترکین ایمیل را دریافت کند، بدون اینکه قول خاصی در مورد آنچه در خبرنامه آنها وجود دارد بدهد. مردم آنها را می شناسند.

اما اگر هنوز آن نوع تشخیص نام را ایجاد نکرده‌اید، باید چیز دیگری را روی میز بیاورید.

می‌توانید برخی از فرم‌های ثبت‌نام ایمیل را ببینید که برای مشتریان AWeber کار می‌کنند. و توجه داشته باشید که نمونه‌های فرمی که ما در آنجا استفاده می‌کنیم شامل یک دوره 5 هفته‌ای است.

در اعداد و ارقام ساده و به زبان ساده، این وعده وجود دارد: در ABC ثبت نام کنید و XYZ دریافت خواهید کرد.

مانند این مثال از چگونه به بادبانی – آنها دقیقاً به مشترکین خود می گویند که با ارائه آدرس ایمیل خود چه چیزی را دریافت می کنند – “یک ایمیل نیمه دوهفته ای با جدیدترین رویدادها، و معاملات فقط اعضا.”

نمونه فرم ثبت نام از How Not To Sail

با 100 مشترک اول خود، باید کاملاً واضح باشید که آنها چه چیزی دریافت خواهند کرد. زیرا در غیر این صورت، آنها هنوز نمی دانند که از شما چه انتظاری داشته باشند.

از اهرم موجود خود استفاده کنید

“قدرت نفوذ.”

به نظر می رسد یک کلمه کلیدی تجاری فانتزی است، اما واقعاً یک مفهوم ساده است: چگونه می توانید رشد خود را آسان تر کنید؟

به عنوان مثال، اگر یک حساب توییتر با 10000 دنبال کننده دارید، ممکن است یادگیری نحوه راه اندازی یک لیست ایمیل که 100 مشترک خبرنامه اول شما را جذب می کند، برای شما سخت نباشد. شما ممکن است این موفقیت را در یک توییت انجام دهید:خبرنامه من اینجاست: لطفا ثبت نام کنید.

(توجه: اگر قبلاً فالوور دارید، پس 100 مشترک اول شما به میزان خوبی می‌توانند یک CTA بنویسند.)

ممکن است آن اهرم خاص توییتر را نداشته باشید، اما به اطراف نگاه کنید. شاید چیزی داشته باشی

  • آیا شما مانند یک شبکه حرفه ای از افراد که اهرم بیشتری از شما دارند، ارتباطاتی دارید؟ درخواست فریاد کنید.
  • آیا مشترکین موجودی دارید که شبکه های خود را دارند؟ شاید آنها بتوانند خبرنامه شما را تبلیغ کنند.
  • آیا ترافیک وب موجود دارید؟ یک فرم ثبت نام ساده با AWeber ممکن است تمام اهرمی باشد که به آن نیاز دارید.
  • آیا در جای دیگری مخاطب دارید؟ آیا برای مثال نیاز دارید که مخاطبی را از YouTube جذب کنید؟

به اطراف نگاه کن ممکن است از اهرمی که می توانید پیدا کنید شگفت زده شوید.

یک آهنربای سربی بسازید

اگر مخاطب انبوهی ندارید، باید یکی بسازید. شما باید به افراد دلیلی بدهید تا آدرس ایمیل خود را تحویل دهند. و بهترین راه برای انجام این کار ایجاد ارزش در مقیاس است.

“مغناطیس سرب” را وارد کنید.

آهنربای سرب منبعی است که شما ایجاد می‌کنید (یک منبع قابل تکرار، مانند کتاب الکترونیکی که هر کسی می‌تواند آن را دانلود کند) در ازای اینکه شخصی مشترک شود.

احتمالاً آن را آنلاین دیده‌اید: «نکات بیشتری می‌خواهید؟ امروز برای دوره رایگان ایمیل من ثبت نام کنید و کتاب الکترونیکی 15 صفحه ای رایگان من را دانلود کنید…”

اما لازم نیست کتاب الکترونیکی باشد. آهنربای سرب می تواند هر چیزی باشد که مخاطب شما مشوق می یابد، مانند:

  • راهنماهای قابل چاپ
  • هدایای محصول
  • کوپن / تخفیف
  • دوره های رایگان
  • برنامه های غذایی (وابسته به طاقچه)
  • دسترسی به وبینار

ممکن است ارائه رایگان این کار غیر شهودی به نظر برسد. اما این خواهد شد ايجاد كردن اهرمی که قبلاً وجود نداشت.

با یک آهنربای سرب، احتمال ثبت نام در خبرنامه شما بسیار قانع کننده تر از وعده های مبهم در مورد نتایج آینده می شود.

در اینجا نمونه‌ای از آهنربای سرنخ محبوب AWeber است که در آن به مشترکین بالای 45 سال می‌دهیم که قالب‌های ایمیل خالی را پر کنند و راهنمای نوشتن ایمیل‌های عالی.

صفحه فرود آهنربای لید AWeber برای دوره آموزشی What to Write

و نکته مهم در مورد آهنرباهای سربی؟ هنگامی که آنها آماده حرکت شدند، می توانید از AWeber برای ارسال خودکار آنها استفاده کنید، بدون هیچ کار اضافی.

عملکرد ایمیل خود را پیگیری کنید

درست است: با کمتر از 100 مشترک، ممکن است داده های شما در ابتدا بی صدا باشند.

اما اگر عملکرد خود را ردیابی کنید (نرخ باز، نرخ کلیک، نرخ تبدیل و غیره)، متوجه خواهید شد که کدام ایمیل‌ها باعث جذب مخاطبان کوچک شما می‌شوند.

شما می توانید از این اطلاعات برای اطلاع رسانی محتوای آینده استفاده کنید. به هر حال، اگر یک ایمیل 75 درصد نرخ باز و دیگری 44 درصد ایجاد کند، می‌دانید که کدام خط موضوع علاقه مخاطبان شما را جلب می‌کند.

داده ها را دنبال کنید، حتی در اوایل. متوجه خواهید شد که مشترکین راه رو به جلو را نشان می دهند.

تاکتیک هایی برای به دست آوردن 100 مشترک اول شما

تاکتیک شماره 1: از کانال های اجتماعی خود استفاده کنید

فرض کنید در حال حاضر بیش از 100 مشترک در YouTube دارید، اما در لیست ایمیل خود به این اعداد نزدیک نیستید. یک CTA در محتوای ویدیویی جدیدی که منتشر می‌کنید اضافه کنید تا مردم بدانند مکان دیگری برای یافتن شما وجود دارد: انجمن خودتان.

وقتی از پلتفرم‌های دیگری مانند YouTube برای افزایش مخاطبان خود استفاده می‌کنید، از ابزارهایی که آنها ارائه می‌کنند استفاده کنید:

  • در توییتر، ابزارهایی مانند HypeFury یا Buffer به شما این امکان را می دهند که CTA ها را برای ثبت نام در خبرنامه به طور خودکار برنامه ریزی کنید.
  • در YouTube، می‌توانید فرم‌های ثبت‌نام را در توضیحات ویدیوی خود جاسازی کنید
  • در اینستاگرام، یک صفحه “پیوند در بیو” می تواند جامعه خبرنامه شما را به نمایش بگذارد
لینک بیو در اینستاگرام

تاکتیک شماره 2: با سایر خبرنامه ها شریک شوید

همکاری با سازندگان خبرنامه که تمرکز و مخاطب هدف مشابهی دارند، می‌تواند به هر دو طرف کمک کند تا فهرست ایمیل‌های خود را فراتر از 100 مشترک اول افزایش دهند.

در مورد اینکه چگونه می توانید با هم متحد شوید، گزینه های زیادی دارید: شاید این یک آهنربای سرب ارزشمند (رایگان) باشد که هر کدام برای مخاطبان خود تبلیغ می کنید، برای مثال یک جایزه یا یک مسابقه رسانه های اجتماعی.

هر همکاری که بخواهید، هر کدام خبرنامه های خود را در مقابل مخاطبان جدید و مرتبطی که دلیل خوبی برای اشتراک دارند دریافت خواهید کرد.

تاکتیک شماره 3: از مخاطبان فعلی خود بپرسید که چه چیزی برای آنها انگیزه بیشتری دارد – سپس یک آهنربای اصلی ایجاد کنید

مطمئناً به آهنربای سربی نیاز دارید. اما چه نوع؟ در ویدیوی ما، “ایجاد انگیزه عالی برای رشد لیست ایمیل شما”، لیستی از انواع مشوق ها را معرفی می کنیم:

  • موارد قابل دانلود، مانند چک لیست ها، طرح ها، الگوها، و کتاب های الکترونیکی
  • دسترسی انحصاری به محتوای جایزه
  • دوره های کوتاه
  • مسابقات و هدایا
  • چالش های مبتنی بر زمان
  • ابزارهای تعاملی، مانند ماشین حساب های مالی
  • دسترسی به پشت صحنه
  • کوپن، تخفیف و محصولات رایگان

مشکل داشتن این تعداد گزینه؟ انتخاب های خیلی زیاد شما باید بفهمید که کدام یک برای مخاطب شما بهترین است.

پس از آنها بپرسید. اگر می‌توانید از یک حساب رسانه اجتماعی با چند دنبال کننده استفاده کنید، یک نظرسنجی ارسال کنید. در صورت عدم موفقیت، به خبرنامه های موفق در جایگاه خود نگاه کنید و ببینید کدام نوع آهنرباهای سربی آنها استفاده کنید.

سپس آن را بر اساس همان فرض بسازید، اما با پیچ و تاب منحصر به فرد خود.

هر چه سریعتر به 100 مشترک برسید

اگر به 100 مشترک اول خود راهی برای پیوستن ندهید، هیچ کدام از اینها کار نمی کند. این با یک صفحه فرود شروع می شود – پایگاه اصلی برای خبرنامه شما.

اما چون تازه شروع کرده اید، نگران نباشید. لازم نیست چرخ را دوباره اختراع کنید.
برای شروع امروز از یکی از الگوهای صفحه فرود AWeber استفاده کنید. (و اگر حساب AWeber ندارید، همین امروز با ثبت نام به صورت رایگان شروع کنید).