شغل عطاری【 0 تا 100 راه اندازی عطاری 】+راهنمای کامل

برای اشتغال به حرفه عطاری ارائه مدرک دانشگاهی ویژه ای ضروری نیست اما تحصیلات دانشگاهی در رشته هایی مانند طب سنتی و گیاهان دارویی راه مناسب و قابل اطمینانی برای بدست آوردن دانش کافی در این زمینه است و قطعا بسیار کمک کننده خواهد بود. دکتر مهناز خانوی در گفت و گو با ایفدانا، با تاکید بر اینکه عطاری ها تنها اجازه فروش گیاهان دارویی بسته بندی و فله را دارند، عنوان کرد: اگر فروارده ای بسته بندی بوده و ادعای درمانی داشته باشد مجاز به عرضه در عطاری ها نیست. فهرست بندی کتاب های دسته عطاری و طب سنتی در سایت کتابچین، این سایت اینترنتی مطرح، به طور کاملا شفاف و دقیق در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است.

فرد مصرف کننده نیز با مصرف این ترکیبات به عوارض ناشی از کورتن دچار می شود و عارضه های دیگری برای وی پدید می آید. وی ادامه داد: این حکیم یزدی پس از آن در حاشیه خیابان جدید آن زمان که امروز بین بانک سپه و بازار سنتی معروف به هادیاوف یا هادیزاده تربتحیدریه قرار دارد کار خود را پی میگیرد و تاکنون نوادگانش با عنوان “گیاهان دارویی مدرسی” در همین مکان کار در حرفه اجدادی خود را ادامه دادهاند.

از آنجا که گیاهان دارویی دارای عطر ویژهٔ خود هستند این داروخانهها به عطّاری شهرت یافتهاند. وی معتقد بود هرگیاه دارای نشانه های منحصر به فرد نظیر شکل، رنگ و بو است که نشانگر استفاده داروئی آن گیاه است. طبق قانون عرضه و تقاضا وقتی برای کالایی این همه مشتری وجود داشته باشد پس احتمالا کسب و کار فروشنده های آن هم سکه است. این سخن که گیاهان چون طبیعی هستند پس عوارضی برای بدن ندارند و مصرف آنها در هر صورت مفید است، کاملا اشتباه است و هر گیاه اگر به درستی و به مقدار مناسب استفاده نشود ممکن است خطر آفرین باشد، به ویژه اگر فرد مصرف کننده داروی گیاهی دچار بیماری زمینه ای باشد یا به طور همزمان از دارو های شیمیایی استفاده کند.

عطاری ها بصورت فعال در شبکه های اجتماعی محصولات خود را عرضه کرده و اقدام به عمده فروشی گیاهان دارویی میکنند. برای اطلاع از قیمت های و شرایط عمده فروشی گیاهان دارویی با دیجی عطار تماس بگیرید. شما میتوانید برای خرید عمده گیاهان دارویی و اطلاع از قیمت آنها با دیجی عطار تماس بگیرید تا به سوالات شما در زمینه عمده فروشی گیاهان دارویی پاسخ دهیم. در این مواقع خرید آنلاین به کمک شما میآید. عطاری رفتن آدابی دارد و استفاده از گیاهان دارویی هم محدودیت هایی دارد که اگر شما این محدودیت ها و آن آداب را نشناسید، به دردسر می افتید و گاهی عوارض داروهای گیاهی دامن گیرتان می شود که برای جبرانش باید ده ها قرص و شربت عطاری بوعلی مختلف مصرف کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از عطاری طب الکبیر اصفهان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.