طبق نظر آرایشگر سیندی کرافورد ، چگونه موهای پرپشت تر و پرپشت تری داشته باشیم

هیچ چیز نمادین تر از موهای سیندی کرافورد در دهه 90 نیست. راست می گویم؟ همه ما با دیدن قفل های بزرگ و پر حجم در باند ، در MTV ، بزرگ شدیم خانه سبک، و در که تبلیغات پپسی-و سپس متعاقباً محصولات ما را خشک کرد و با روکش مخلوط کرد تا در خانه نیز تکرار شود. البته ، ژنتیک کرافورد در اینجا نقش بسزایی دارد ، اما ما می خواهیم بدانیم که چگونه می توان بخشی از آن بدن را نیز بدست آورد! و پس از 30 سال صحبت با آرایشگر خود ، ریچارد مارین ، حکم این است: موهای پرپشت تر برای همه ما امکان پذیر است.

در حقیقت، در مراسم راه اندازی مجازی سیستم مراقبت از موهای زیبایی معنی دار Crawford ، او صراحتا در مورد میزان تغییر موهای خود در 40 سالگی صحبت کرد ، اما به ویژه پس از بچه دار شدن. و مارین هم این کار را کرد. “من در طول سالها متوجه تغییر آهسته ای در موهای سیندی شدم که در آن احساس کم آبی و فاقد درخشش طبیعی شده بود. ” “این وضعیت طبیعی موهای او نبود.”

اکنون ، در 50 سالگی ، می توان گفت موهای کرافورد بزرگتر و پرپشت تر است – در مورد اهداف مو صحبت کنید! بنابراین ، ما پنج نفر را با مارین همراه کردیم تا از راز دستیابی به موهای پرپشت تر مطلع شویم.

به رژیم غذایی توجه کنید.

در حالی که ژنتیک بافت مو و فر را تعیین می کند ، مارین به من می گوید رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت موهای ما دارد. “من همیشه می توانم بگویم آیا کسی در حال تغییر زندگی است مانند به دنیا آوردن نوزاد ، استرس ، یا از دارو استفاده می کند. ” “موها شل می شوند ، مانند گذشته حالت نمی دهند و جلوه ای مات خواهند داشت.” اگر این اتفاق بیفتد ، مارین معمولاً توصیه می کند پروتئین های چربی خوب بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، از جمله آووکادو و روغن ماهی امگا ، زیرا “این تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند.” مارین به من می گوید که شخصاً نتایج خوبی با مکمل های موی Nutrafol داشته است مکمل خواب زیبایی زیبایی معنی دار ، و 30 میکروگرم بیوتین.

محصولات موی ضد سن را در نظر بگیرید.

علاوه بر رژیم غذایی ، مارین هنگام شروع به استفاده از سیستم مراقبت از مو معنی دار زیبایی معنی دار ، متوجه تفاوت عظیمی در ضخامت ، پری و درخشندگی موهای کرافورد شد. اما این قبل از راه اندازی خط بود. “درخشش و نحوه واکنش موهای او به حالت دادن واقعا قابل توجه بود. ” “یادم می آید روزی در حال فیلمبرداری یک فیلم تبلیغاتی بودم و موهایش خیلی خوب بیرون آمد ، موهایش برگشت و مثل چند سال قبل درخشش منعکس شد. من مجبور نبودم از هیچ محصولی برای درخشندگی بیشتر دوربین استفاده کنم. بنابراین ، از او پرسیدم ، آیا کاری با موهای شما انجام می دهید زیرا من کلاسیک سیندی خود را انجام می دهم ، اما این بسیار اضافی است! او به من گفت که این سیستم موی جدید ضد سن را روی خودش آزمایش می کند و من بلافاصله او را تشویق می کنم که آن را بطری کرده و اجازه دهد آن را به مشتریانم بدهد. من هرگز از محصولی استفاده نکرده ام که 100٪ از کاربران آن را دوست داشته باشند و متوجه تفاوت در سلامت و قابلیت مدیریت موهای خود شوند. ”

مارین می گوید که مزیت این طیف در سادگی آن است. فقط چهار محصول وجود دارد: شامپو تقویت کننده، نرم کننده نرم و براق، درمان ترمیمی پوست سر و اسپری حالت دهنده و محافظبه او می گوید: “با استفاده از شامپو و نرم کننده به نتایج فوری می رسید ، اما آنچه واقعا جالب است درمان ترمیمی پوست سر است.” “این یک مرطوب کننده فوق العاده برای پوست سر شما است.”

پوست سر خود را فراموش نکنید.

ما می دانیم که مراقبت از پوست سر چقدر مهم است. در واقع ، مطالعات نشان داده اند که داشتن موی سر متعادل ، کلید سلامت مو است و می تواند منجر به شکستگی کمتر ، جلوگیری از ریزش مو ، تشویق رشد جدید شود ، به طور کلی موهای قوی تر و درخشان تر. و مارین هم موافق است. “همه ما می دانیم که لوسیون های مرطوب کننده برای صورت و بدن شما عالی هستند ، اما به پوست سر شما توجه نمی کنیم و پوست سر شما نیز نیاز به محبت دارد. ” “ما محصولات زیادی برای مو برای هر نوع حالت دادن داریم ، اما اغلب از پوست سر صرف نظر می کنیم. یک پوست سر سالم موهای براق رشد می کند و در صورت استفاده صحیح ، موهای ضخیم تر و قوی تری برای بازگشت به حالت قبلی خود خواهید داشت. من دوست دارم بگویم “موهای پیر و جوان خود را پس گرفته اید!”

موهای خود را 1-2 بار در هفته بشویید.

مارین هرگز طرفدار شستشوی روزانه موهای شما نبوده است زیرا موها را خشک می کند. او در ادامه توضیح می دهد که شامپوهای سنتی که روزانه در طول زمان استفاده می شوند موهای کدر به شما می دهند که نمی درخشند زیرا بسیاری از روغن های طبیعی از بین رفته اند. سعی کنید موهای خود را بسته به نوع و بافت موهای خود ، به طور متوسط ​​حدود یک تا دو بار در هفته به حداقل برسانید.

هنگام مسواک زدن موها ، به ویژه در موهای خیس مراقب باشید.

برخلاف موهای خشک ، موهای خیس هنگام خیس شدن شکننده تر هستند بنابراین مهم است که پس از شستشو اقدامات احتیاطی را انجام دهید تا از سلامت موهای شما محافظت شود. این در نهایت منجر به قفل های قوی تر ، سالم تر و کامل تر می شود. “موهای خود را به عنوان تی شرت مورد علاقه خود در نظر بگیرید. ”مارین توصیه می کند. “کسی که با دقت آن را می شویید و با هوا خشک می کنید زیرا نمی خواهید کوچک شود یا کشیده شود. موهای شما وقتی خیس می شوند بسیار قابل انعطاف هستند و اگر به درستی مورد رسیدگی قرار نگیرید می توانید آنها را به راحتی پاره یا پاره کنید. من دوست دارم از یک شانه دندانی بسیار پهن استفاده کنم و از انتهای مو شروع می کنم و تا انتهای سر ادامه می دهم تا با یک ضربه کلی صاف به کل سر ، از سر تا انتها خاتمه یابد. این به شدت پارگی یا کشیدگی موها را به حداقل می رساند. “

در مورد مسواک زدن خشک اما ، مارین می گوید شما می توانید این کار را به همان اندازه که برای رسیدن به استایل خود نیاز دارید انجام دهید. او می گوید: “من یک برس خوب چند بار در روز دوست دارم.” “روغنهای طبیعی را پخش می کند و موها به زیبایی به نظر می رسند. همچنین ، من یک آرایشگر سنتی هستم. من برس برس میسون پیرسون را دوست دارم. این ترکیب کاملی از سوراخ و مو دارد – سوراخ به شما درخشندگی می دهد در حالی که کشش سفتی موها به شما قلم موی فوق العاده ای می دهد. “

به مواد تشکیل دهنده توجه کنید.

درست مانند مراقبت از پوست خود (یا هر چیزی که می خورید یا برای بدن خود استفاده می کنید) حتماً فهرست مواد تشکیل دهنده را با دقت بخوانید. برخی از محصولات ضخیم کننده مو می توانند بقایای سنگینی به جا بگذارند و موها را کدر نشان دهند ، بنابراین مارین می گوید: a یک قاعده خوب این است که نگاه کنید دو ماده اولیه اولیه در یک محصول چیست. او می گوید: “اگر الکل یکی از دو ماده اولیه باشد ، موهای شما را خشک کرده و ضرب و شتم می کند ، به خصوص اگر روزانه از آن استفاده می کنید.”

5 ابزار برتر مارین برای دستیابی به موهای ضخیم و حجیم سیندی کرافورد

سشوار: من چندین مورد علاقه دارم از جمله خشک کن دیسون، که برای استفاده در خانه عالی است زیرا سبک است و به راحتی می توان آن را مدیریت کرد. من هم عاشق این هستم خشک کن جمع و جور T3 مناسب– این کوچک است و یک بسته دارد. این خشک کن سبک هری جاش بسیار عالی است زیرا دارای دکمه خاموش/روشن ION است. گاهی اوقات برای حداکثر حجم نیازی به یون ندارید ، سپس برای حداکثر صافی به یون نیاز ندارید.

اهن: اتوی Bio Ionic 3 در 1 حالت دهنده در یک ابزار پیچ می خورد ، موج می زند و راست می شود. علاوه بر این ، T3 Twirl Trio دارای سه اندازه بشکه آهنی است و دارای پایه قابل جدا شدن 110 ولت است. همچنین می توانید برای مسافرت به خارج از کشور یک پایه 220 ولت تهیه کنید.

قلم مو: برس IBIZA. هر اندازه ، هر شکل. من مخصوصاً خط مقعر را دوست دارم زیرا واقعاً به موهای شما در هنگام سشوار کشیدن کمک می کند تا ظاهری موج دار داشته باشد. همچنین ، میسون پیرسون ، هیچ مسابقه ، باید! با این حال ، باید اعتراف کنم که من بدون سونیا کاشوک متوقف شده برای برس موی فلزی طلایی Target گم شده ام. او دوست من است بنابراین من یک انبار در طاق موهایم دارم!

شانه: هر شانه ای که از کربن ساخته شده باشد. آنها سبک هستند ، بدون استاتیک هستند و بدون زحمت روی موها می لغزند.

و ما نمی توانیم مارین را رها کنیم بدون اینکه خاطرات موهای مورد علاقه اش را از 30 سال گذشته کار با سوپرمدل دهه 90 به اشتراک بگذارد …

  1. وقتی در MTV ملاقات کردیم خانه سبک 30 سال پیش در بهار 1991 (شما هرگز اولین بوسه سوپرمدل خود را فراموش نمی کنید!)
  2. فیلمبرداری اولین تبلیغات معنی دار زیبایی در پاریس 2002 در Place Vendôme.
  3. وقتی این تبلیغ را برای مدل موهای معنی دار زیبایی سن گرفتیم. من هرگز در تبلیغات شرکت نکرده ام – من مرد BTS هستم که موها را انجام می دهد – بنابراین قرار گرفتن در مرکز توجه سیندی در مورد مو برای من یک لحظه تمام عیار بود که من را به 30 سال قبل از اولین آشنایی ام برد.