طراحان نکاتی را برای بازسازی ظاهر به اشتراک می گذارند

روند آرام لوکس به رونق فضای داخلی حداکثری دوران همه گیر بازمی گردد. در حالی که بسیاری از ما هنوز به سمت رنگ‌ها و شکل‌های دوپامین القاکننده دوپامین گرایش داریم، تکرار جدیدی از مینیمالیسم در حال وقوع است. با الهام از لحظات فرهنگی مانند عروسی سوفیا ریچی گرینژ در جنوب فرانسه، محبوبیت گسترده جانشینیو خیلی ها آن را صدا نمی زنند، اما یونیفرم های بسیاری از بزرگ ترین غول های فناوری -بله، یقه یقه اسکی مشکی الیزابت هولمز به حساب می آیند- تجمل آرام در دنیای شیفته طراحی ما چیزی جز سکوت است. و اگرچه این مثال‌ها ممکن است درک عاطفی را برانگیزند، ردیابی ویژگی‌های زیبایی‌شناسی کمی سخت‌تر است.

برای پاسخ و بینش، ما به برخی از بزرگترین طراحان بازی نگاه کردیم. در زیر، سه کارشناس ما نکات و نکات مربوط به روند لوکس آرام را به اشتراک می گذارند. از ردیابی افزایش محبوبیت تا قطعات ضروری تا نکات استایلی برای آوردن این روند به خانه، این راهنمای جامع خود را برای همه چیزهای لوکس آرام در نظر بگیرید.

تصویر برجسته توسط کیت مارکر.

تصویر از جن وریر. یک ظاهر طراحی شده توسط معماران بنفش گیلاس و W Design Collective.

کارشناسان طراحی

کیت مارکر از کیت مارکر داخلی و کیت مارکر خانه. کیت موسس و مالک Kate Marker Interiors، یک شرکت طراحی داخلی مسکونی، و Kate Marker Home است که مجموعه ای دستچین شده از مبلمان، دکوراسیون منزل، فرش، و نورپردازی را ارائه می دهد.

کیتلین کاه از فضای داخلی کیتلین کاه. کیتلین کا یک طراح داخلی در پالم بیچ است که فضای داخلی تازه و قابل زندگی او از سنتی تا امروزی را شامل می شود. او با مشتریان مختلف روی ترکیبی از پروژه های مسکونی و تجاری در سراسر ایالات متحده و خارج از کشور کار کرده است.

الکساندرا اپستاین، طراح داخلی اصلی در Purple Cherry Architects. فارغ التحصیل از موسسه هنر – جایی که الکساندرا به طور ذاتی قدردانی خود را برای چیزهای زیبا، هنر و ترکیب القا کرد – او به ایجاد مجموعه متنوعی از پروژه ها ادامه داد. چه به سبک معاصر و چه سنتی، توانایی الکساندرا در ایجاد فضاهایی با چیدمان مناسب برای زندگی و لذت بردن مشهود است.

تصویر با حسن نیت از کیت مارکر

لوکس آرام چیست؟ زیبایی شناسی را چگونه توصیف می کنید و چه کلماتی آن را تعریف می کنند؟

به گفته اپستاین، «تجمل آرام بیشتر یک حالت ذهنی است». او که به‌عنوان یک زیبایی‌شناسی که مد و دکوراسیون خانه را به هم پیوند می‌دهد، لوکس آرام را به عنوان «ظرافتی ظریف» توصیف می‌کند. برای به تصویر کشیدن کل روند، طراحان از هر چیز عجیب و غریب، زرق و برق دار یا زشت دور می شوند. تجمل‌گرایی تنها نیمی از نام است – تنظیم یک طرح رنگی کم‌رنگ با «یک پالت خنثی پر از بافت‌های مجلل» ساده‌ترین راه برای ارائه زیبایی‌شناسی است.

تعریف مارکر بر این اساس استوار است و بر «حس محدود گرما و ظرافت» تأکید دارد. اساساً، ساده ترین راه برای ایجاد تجملات آرام این است که به قطعات اجازه دهید خودشان صحبت کنند. کاه می افزاید که در توجه به کیفیت لمسی فضای شما، تجمل به وجود می آید: “منسوجات چند لایه، نور محیطی ملایم، روکش مبلمان مجلل راحت، ملافه های کرکی، و فرش های نرم زیر پا” همگی اجزای کلیدی هستند که باید در هنگام ایجاد تجملات آرام در نظر داشته باشید. خانه ی تو.

تصویر از جن وریر. یک ظاهر طراحی شده توسط معماران بنفش گیلاس و W Design Collective.

تجمل آرام به سرعت دنیای طراحی را تحت تاثیر قرار داده است. چه چیزی باعث نفوذ آن می شود و چه چیزی باعث این روند می شود؟

کاه به سرعت به نیاز جمعی ما برای بازگشت به خانه در فضایی آرام و آرام اشاره می کند. طراح می‌گوید: «با محدود کردن الگو و رنگ، می‌توانیم به روشی آرام‌تر شارژ کنیم.

با این حال، اگر کوچک‌نمایی کنیم، می‌توانیم ببینیم که چگونه ذات فرهنگی در این زیبایی‌شناختی کم‌توجه ارتباط برقرار می‌کند. به گفته اپستین، “لوکس آرام همیشه حضور داشته است.” همه چیز از جانشینی به پرونده تصادف اسکی گوئینت پالترو، این روند را به جریان اصلی تبدیل کرده است. اما شاید قانع‌کننده‌تر این باشد که چگونه جذابیت در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. او خاطرنشان می کند: «اینفلوئنسرهای مد و خانه آن را بسیار ساده و در دسترس ارائه کرده اند. و گسترده ترین نمایندگی لوکس آرام؟ کمد لباس کپسولی همه جا، جایی که کرم‌ها، سیاه‌پوستان، سرمه‌ای و سفید در آن سلطنت می‌کنند.

تجمل آرام همچنین باعث ایجاد سوال در مورد طول عمر طراحی می شود. مارکر می‌گوید: «سرمایه‌گذاری روی قطعاتی که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند نیاز به بررسی دقیق دارد. مزیت باقیمانده استفاده از تجملات آرام، چه در کمد لباس یا خانه، این است که بودجه شما را برای قطعاتی که برای یک عمر دوست خواهید داشت باز می کند.

تصویر با حسن نیت از کیت مارکر

چه قطعه‌های لوکس بی‌صدا و ضروری را در نظر می‌گیرید؟

چند قطعه کلیدی وجود دارد که فوراً با تجمل آرام ارتباط برقرار می کنند. در مد، اپشتین عاشق یک کیف باله‌ای کلاسیک و مشکی ساختاری، «ژاکت‌هایی با رنگ‌های خنثی مختلف» و یک النگو طلایی است. (در اصل هر لباسی را که می‌خواستیم در هر فیلم نانسی مایر کپی کنیم توضیح می‌دهیم. همیشه.) با ترجمه زیبایی شناسی به خانه، او سرمایه گذاری در موارد زیر را پیشنهاد می کند:

  • یک پرتاب پشم
  • لوازم جانبی چرمی (به عنوان مثال، جعبه، میز کار، سینی و غیره)
  • آینه دیواری یا کفی با قاب طلایی
  • قاب عکس چوبی

موارد دلخواه لوکس آرام مارکر شامل قطعات بزرگتر و جزئیات ماهرانه است. یک مبل با روکش خوب، ملافه‌های کتانی یا با نخ‌های زیاد، پنجره‌های سفارشی، یک فرش پشمی مخمل‌خواب، و یک قطعه کلاسیک برجسته که داستانی را روایت می‌کند.»

تصویر از جن وریر. یک ظاهر طراحی شده توسط معماران بنفش گیلاس و W Design Collective.

چه نکاتی را برای استایل خود می توانید به اشتراک بگذارید تا این روند را به خانه بازگردانید؟

نکات اپستین بر محدودیت ذاتی در تجمل آرام تأکید دارد. “به یک پالت خنثی بچسبید، از بافت ها برای گفتن یک داستان استفاده کنید، خطوط کلاسیک را رعایت کنید، و با عتیقه های یافت شده ترکیب کنید.” در حالی که تجمل آرام با مینیمالیسم ارتباط برقرار می کند، مهم است که در مورد هر چیزی که به خانه خود می آورید عمدی باشید. او بر اهمیت دادن حسی از دنیای قدیمی به فضا تأکید می کند و باعث می شود که احساس کند “تمیز اما مراقبت شده، در آن زندگی می شود اما تصفیه شده”.

تجملات آرام تمیز اما مرتب است، در آن زندگی می شود اما تصفیه شده است.

مارکر با قدردانی از قطعات قدیمی‌تر موافق است و لهجه‌های جدیدی را اینجا و آنجا برای ایجاد علاقه می‌بافد. او می‌افزاید که مواد و بافت‌ها نقش کلیدی در ایجاد تجملات آرام دارند و انتخاب روکش‌های برنجی آنتیک را تشویق می‌کند که “درخشندگی برای افزودن گرما به فضا فراهم می‌کند.”

من رویکرد کاه را دوست دارم: او با یک پرتاب مجلل شروع می کند و از آنجا یک منظره لوکس آرام را طراحی می کند. او تماماً در مورد تأکید بر سادگی زیبایی شناسی است، و صاحبان خانه را تشویق می کند تا حوله های ترد در حمام و شمع های زیبا را انتخاب کنند. چه در حال ترجمه لوکس آرام به خانه یا کمد لباس خود، فکر کنید: ظرافت آسان، همیشه.