طراحی لبخند دیجیتال (DSD) چیست؟

شخصی به دکتر مراجعه کرد و گفت: آقای طراحی لبخند دیجیتال چیست دکتر! و یارو گفت: آقای دکتر! یارو پدرش افتاده بود توی چاه، درش آورد، دید مرده، گفت: باز جای شکرش باقیه که زخمی نشده! آدم تازه به دوران رسیده و بیسوادی رفته بود خواستگاری، اطرافیانش گفتند در خانه عروس حرفای گنده گنده بزن که نفهمند چیزی بارت نیست و یارو هنگام گفتوگوی دو خانواده عروس و داماد، ناگهان سرفهای کرد و گفت: فیل! پدر عروس که از تعجب شاخ درآورده بود با عصبانیت گفت: مرتیکه!

در این روش تصاویری از صورت و لبخند بیمار تهیه میشود، تا موقعیتهای لبخند مشخص و بررسی شود. این مسئله باعث صرفه جویی در زمان شما نیز خواهد شد چرا که پس از انجام مشاوره مجبور نیستید که بار دیگر برای عکس برداری به کلینیک مراجعه کنید. اگر شما هم دوست دارید بیشتر از آن بدانید و یا قصد دارید دستی به سر و گوش لبخند خود بکشید بد نیست با چشم باز این کار را انجام دهید. این متخصص زیبایی با معرفی و استفاده از طرح لبخند دیجیتال (DSD) رضایت بیشتری را برای بیمار فراهم می کند. این همکاری در طراحی لبخند دیجیتال (DSD) چگونه انجام می طراحی لبخند دیجیتال چیست شود؟

طراحی لبخند دیجیتال (DSD) بیماران را درگیر مراحل در طراحی و اجرای لبخند رایانه ای و دیجیتال می کند و با بیان اهداف ، خواسته ها و انتظاراتی که تیم متخصص را همراهی می کند ، آنها را به عنوان اصلی ترین فرد و طراح درمان معرفی می کند. درنتیجه قبل از انجام هر نوع درمان، نتیجه نهایی کار به شخص متقاضی طراحی لبخند نشان داده میشود.

در اصلاح طرح لبخند، هر شخصی متناسب با ویژگی های صورت، نوع دندان ها، رنگ پوست و ترکیب بندی چهره باید درمان شود. با پیشرفت تکنولوژی و کمک از روشهای نوین، جهت اصلاح طرح لبخند، ایجاد لبخند زیبا برای افراد با سهولت بیشتری انجام می گیرد. دو مرتبه مسواک زدن و یک مرتبه کشیدن نخ دندان در طول روز می توانند به نگه داشتن لبخند در وضعیتی عالی کمک کنند.