قدم درون روال صبح نیکول گیبونز ، بنیانگذار/مدیر عامل Clare Paint بگذارید

پنج دقیقه اول روز خود را چگونه می گذرانید؟ هیچ زمانی بهتر از صبح نیست که خودتان را زمین گیر کرده و بدن و ذهن خود را آماده کنید تا لحن روز پیش رو را تنظیم کنید. و از آنجا که ما فقط 25000 صبح در زندگی بزرگسالان خود داریم ، وقت آن است که آنها را حساب کنیم. در ما تماس بیدار شو سری ، نگاهی به روال صبحگاهی افرادی می اندازیم که آنها را تحسین می کنیم تا از آیین های AM خود الهام بگیریم و بهترین قدم خود را پیش ببریم. در مرحله بعد ، بنیانگذار و مدیرعامل کلر پینتز ، نیکول گیبونز روال صبحگاهی

اگر تمایل دارید فضای خود را تغییر دهید ، هیچ چیز دگرگون کننده تر از رنگ نیست. حرکت یک قلم مو در یک رنگ جسورانه یا ملایم می تواند فضایی جدید و همراه با آن ، چشم اندازی تازه ایجاد کند. و این دقیقاً همان کاری بود که نیکول گیبونز انجام داد ، اما به جای دیوار ، او یک غلتک را به حرفه خود رساند و از روابط عمومی و سخنگوی HGTV و صبح بخیر آمریکا به بنیانگذار و مدیرعامل کلر تغییر کرد-مستقیم به مصرف کننده مشاغلی که قصد دارند “درد را از بین ببرند”.

گیبونز با رویکرد مدرن خود و رنگ آمیزی مد روز ، صنعت رنگ مصرفی را با موفقیت مختل کرد و راحتی و سادگی را به نسلی دیجیتالی هدایت کرد. کار و تخصص او به عنوان طراح و کارآفرین همچنان مورد توجه رسانه های برتر از جمله The Oprah Winfrey Network ، TLC ، The Rachael Ray Show ، ال دکور، خانه زیبا، و خانه ها و باغ های بهتر– و به راحتی می توان فهمید چرا!

به خواندن ادامه دهید تا در مورد چگونگی تشریفات AM گیبونز او را برای موفقیت ، ظاهر یک روز معمولی ، روال ساده زیبایی او و موارد دیگر بیشتر بیاموزید.

یک روز معمولی برای شما چگونه است؟

از آنجا که قرنطینه روزهای من بسیار معمول و یکنواخت است ، زیرا من در خانه کار می کنم و فقط به دلایل اساسی ترک می کنم. من در یک آپارتمان یک خوابه در نیویورک زندگی می کنم و اتاق نشیمن من دو برابر دفتر کار من است.

من معمولاً پشت میز کار (میز ناهار خوری) هستم و روزم متشکل از تماس های ویدئویی و تلفنی زیادی است و اگر خوش شانس باشم هر روز یک یا دو ساعت رایگان مکالمات را انجام می دهم و کارهای متمرکز انجام می دهم.

به طور معمول ، من ساعت 6 یا 7 بعد از ظهر از “روز کاری” خود خارج می شوم ، شام را برطرف می کنم ، و سپس تمایل دارم که کارهای شبانه روزی عمیق تر انجام دهم ، بدون این که حواسم پرت شود.

ساعت بیداری شما ساعت چند است؟ معمولاً چقدر می خوابید؟

من معمولاً حدود 7 صبح در طول هفته و ساعت 9 صبح در آخر هفته بیدار می شوم. بدن من مانند ساعت عمل می کند. من به ندرت به زنگ هشدار احتیاج دارم و تقریباً همیشه در آن زمان بر روی نقطه بیدار می شوم.

وقتی از خواب بیدار می شوید اولین کاری که می کنید چیست؟

این یک عادت بسیار بد است که سعی می کنم آن را ترک کنم اما اعلان های تلفن خود را بررسی می کنم!

برنامه صبحگاهی قبل از کار شما چگونه است؟ چه آیینی شما را برای موفقیت تعیین کرد؟

تهیه قهوه مطمئناً آیینی است که از آن لذت می برم. من همچنین به تازگی یک برنامه کششی را شروع کرده ام که بسیار خوب است. من از برنامه ای به نام aaptiv برای برنامه های کششی سریع و هدایت شده استفاده می کنم که به شروع روز من کمک می کند. آیین دیگر ، هر چند عجیب به نظر می رسد ، این است که من هر روز صبح آشپزخانه ام را تمیز می کنم. از آنجایی که تمام روز در خانه هستم ، غذاهای زیادی می پزم ، بنابراین همیشه غذاهایی وجود دارد که باید کنار گذاشته شوند ، گاهی اوقات آشفتگی ناشی از شام دیشب. این به یک مراسم روزانه تبدیل شده است که به من کمک می کند روزم را با شتاب بهره وری شروع کنم.

شما چه چیزی برای صبحانه می خورید؟

من هر روز صبحانه نمی خورم اما همیشه یک لاته با جو دوسر یا شیر بادام درست می کنم. یک یا دو بار در هفته یک صبحانه کوچک درست می کنم – معمولاً چیزی بسیار ساده مانند یک تخم مرغ تفت داده شده یا ماست بادام هندی با انواع توت ها. ماست شیر ​​بادام هندی Forager را دوست دارم و در حال آزمایش اشتراک Trade Coffee هستم. این ترکیب اسپرسو مورد علاقه من است و من دوست دارم این کباب فرانسوی برای قهوه قطره ای من عاشق یک کباب تیره و تیره خوب هستم.

روزهای صبح شما از زمان قرنطینه چگونه تغییر کرده است و چرا؟

روال زندگی من اکنون کمی طولانی تر و لذت بخش تر است. من دیگر رفت و آمد به محل کار یا عجله برای رسیدن به موقع به موقع ندارم.

وقتی هر روز صبح به دفتر می روم کمی بیشتر از آنچه معمول است درنگ می کنم.

روال زیبایی صبحگاهی خود را از ابتدا تا انتها شرح دهید.

روال زیبایی من تعمیر و نگهداری بسیار کم است. من چند سال پیش با آکنه کیستیک مبارزه کردم و اکنون یک روال ساده و ساده برای مراقبت از پوست دارم که شامل سه تا چهار محصول و حداقل آرایش است. ابتدا ، من با پاک کننده سالیسیلیک The Inkey List پاک می کنم. اگر پوست من مسدود شده است ، من از لایه بردار مایع Paula’s Choice BHA استفاده می کنم اما هر روز از آن استفاده نمی کنم. اگر قصد دارم بیرون بروم ، از سرم نیاسینامید The inkey list و بعد از آن از کرم ضد آفتاب Versed استفاده می کنم ، یا اگر قصد ماندن در خانه را دارم از روغن صورت خانگی استفاده می کنم.

آرایش من معمولاً مرطوب کننده رنگی یا فونداسیون روشن است و سپس از برنزر به عنوان رژگونه و سایه چشم استفاده می کنم. من هم از ریمل و ژل ابرو استفاده می کنم. موهای من معمولاً در مدل موهای کم نگهداری مانند نان کم یا مدل بافته است.

مراسم صبحگاهی رسانه ای شما چیست؟

من عناوین خبری اخبار اپل و یاهو فاینانس و مطالب توییتر خود را حذف می کنم. و من معمولاً هر روز اعلان های IG را نگاه می کنم.

کتاب های مورد علاقه شما چیست؟

من به کتابهای قابل شنیدن گوش می دهم و در حال حاضر به (و دوست دارم) گوش می دهم مشکل ساز حرفه ای: کتاب راهنمای مبارزه با ترس توسط لووی اجایی

برای اطمینان از داشتن یک صبح آرام و موفق همیشه چه چیزی روی نیمکت شب خود دارید؟

واقعاً هیچ چیزی در نیمکت شب من وجود ندارد که در صبح استفاده کنم … به جز شاید تلفن من!

موسیقی متن مورد علاقه شما برای آماده شدن چیست؟

معمولا چیزی خوش بین و هیپ هاپ مانند Meghan Thee Stallion!

صبح ورزش می کنی؟

من نتوانسته ام کار را در اولویت بیماری قرار دهم ، اما اکنون که برای بازگشت به دنیای واقعی آماده می شوم ، آن را تغییر می دهم. من به تازگی قدم های کودک را در جهت ایجاد یک برنامه تمرینی جدید شروع کرده ام و تا کنون با 20 تا 30 دقیقه تمرینات یوگا ترمیم کننده با استفاده از aaptiv ، به علاوه تمرینات سریع قلبی با استفاده از یک پله کوچک پله ، آن را کاهش داده ام.

لباس روزانه شما چیست؟

برنامه روزانه من بدون در نظر گرفتن قرنطینه همیشه چیزی راحت است اما از زمان قرنطینه ، این آرامش را به سطح بعدی برده ام.

من اساساً در حال حاضر در شلوارهای چسبان و عرق می کنم ، اما سعی می کنم تاپ های خود را رنگارنگ نگه دارم ، زیرا دائماً در تماس های ویدئویی هستم – من عاشق یک رنگ خوب هستم!

اگر هر روز یک ساعت وقت اضافه داشته باشید ، چگونه از آن استفاده می کنید؟

بیشتر ورزش می کردم!

یک یا دو کاری را که هر روز انجام می دهید برای داشتن یک زندگی شادتر ، متفکرانه و متفکرانه چیست؟

دومی که احساس می کنم هنگام انجام تمرینات تنفس عمیق برای تمرکز مجدد خود استرس یا اضطراب در حال افزایش است.

من همچنین از یک برنامه مدیتیشن به نام عادت ساده استفاده می کنم. من هر روز از آن استفاده نمی کنم اما آن را دوست دارم. عادت ساده خود را به عنوان “مراقبه برای افراد شلوغ” معرفی می کند و تمرکز آنها رویه های سریع و هدایت شده مدیتیشن صوتی است. مدیتیشن قطعاً به من کمک می کند تا بیشتر حواسم جمع باشد.

اگر بتوانید موفقیت خود را به یک چیز یا یک لحظه متصل کنید ، آن چه خواهد بود؟

زمان بندی ، تلاش زیاد و آماده سازی ، روابط خوب و کمی شانس.

تکمیل کننده جملات:

من هرگز بدون خانه از خانه خارج نمی شوم… ساعتم.

اگر ساعات بیشتری در روز وجود داشت ، من… بیشتر بخواب.

سالم ترین عادت صبحگاهی: یک کشش خوب و یک لیوان آب لیمو.

بدترین عادت صبحگاهی: چند فنجان قهوه!

یکی از چیزهایی که می خواهم با آن شناخته شوم این است که… ایجاد بهترین مکان برای خرید رنگ!

تنها چیزی که بیشتر از همه از آن می ترسم این است که… دلسرد کردن دیگران

وقتی این ترس را احساس می کنم ،… سخت کار کنید تا این اتفاق نیفتد!

کتابی که همیشه توصیه می کنم این است… نکته سخت در مورد چیزهای سخت توسط بن هوروویتز خواندن عالی برای کسانی که استارتاپ راه اندازی می کنند.

سه ویژگی مورد نیاز برای موفقیت در زندگی عبارتند از… مهارتهای ذهنی ، شانس و تفکر انتقادی برای کمک به شما در حل هر چیزی.

حمام یا دوش؟ و محصول دوش/حمام مورد علاقه شما چیست؟ دوش. من خیلی ابتدایی هستم من از شوینده بدن Trader Joes یا Whole Foods 365 استفاده می کنم. رایحه های مرکبات مربا من هستند.