قدم درون طراح جواهرات LA ، روال صبحگاهی سوفی مونه

پنج دقیقه اول روز خود را چگونه می گذرانید؟ هیچ زمانی بهتر از صبح نیست که خودتان را زمین گیر کرده و بدن و ذهن خود را آماده کنید تا لحن روز پیش رو را تنظیم کنید. و از آنجا که ما فقط 25000 صبح در زندگی بزرگسالان خود داریم ، وقت آن است که آنها را حساب کنیم. در ما تماس بیدار شو مجموعه ای ، ما نگاهی به روال صبحگاهی افرادی می اندازیم که آنها را تحسین می کنیم تا از آیین های AM خود الهام بگیریم و بهترین قدم خود را به جلو بگذاریم. در مرحله بعد ، موسس جواهرات سوفی مونه ، سوفی مونه روال صبحگاهی

آیا تا به حال ترس را احساس کرده اید اما به هر حال تصمیم گرفته اید آن را انجام دهید؟ اعتماد به روده ، استفاده از شهود ، یا دنبال کردن کنجکاوی برای انجام کاری که دوست دارید به طور سنتی یک حرکت خطرناک تلقی می شود. اما چرا؟ یک سال قرنطینه بسیاری از ما را وادار کرد که مسیر خود را زیر سال ببریم و در بسیاری از موارد ، دوره جدیدی را تعیین کردیم ، دوره ای که جستجوی خوشبختی را در اولویت قرار داد.

برای طراح جواهرات ساکن لس آنجلس ، سوفی مونه اوکولیک قرنطینه به تازگی این روش را تایید کرده است. ارتباط با آنچه او دوست دارد همیشه برای موفقیت او مهم بوده است ، اما مهمتر از همه ، شادی او است.

به دنبال پدر مجسمه سازش ، جان اوکولیک ، مونه قطعات بازتابی از زندگی او در اطراف مواد هستند ، و او را در حال مشاهده چوب بی جان با کار خود تماشا می کند. امروز ، او با مهربانی جواهرات و لوازم جانبی را از یک تکه چوب شامل سنگهای قیمتی و فلزات با الهام از چشم انداز غنی که او را در خانه در ساحل ونیز احاطه کرده است ، دست ساز می کند.

به تازگی ، طراح و مادر جدید ما را به خانه خیره کننده خود دعوت کردند تا در مورد مراسم صبحگاهی ، روال زیبایی و دستورالعمل موفقیت صحبت کنند. به خواندن ادامه دهید تا از غریزه خود الهام بگیرید و انگیزه داشته باشید ، شادی را در اولویت قرار دهید و اجازه دهید خلاقیت نیز راهنمای شما باشد.

یک روز معمولی برای شما چگونه است؟

همه روزها خیلی متفاوت است ، مخصوصا اکنون که بچه دارم. من سعی می کنم تا جایی که می توانم در محل کارم فشار بیاورم ، در این بین تماس های تلفنی برقرار کنم و استودیو را متوقف کنم تا با آنچه دوست دارم ارتباط برقرار کنم.

این مرحله تازه متولد شده یک دوره گذار و یک درس برای ادامه روند است ، بنابراین هر روز ساختار کمتری نسبت به حالت عادی دارد.

ساعت بیدار شدن شما ساعت چند است و معمولاً چقدر می خوابید؟

من معمولاً بین 5 تا 6 صبح از خواب بیدار می شوم و سعی می کنم وقتی نوزاد صبح زود به خواب می رود بخوابم ، اما این حالت به صورت هفتگی و گاهی روزانه تغییر می کند. من معمولاً از ساعت 9 شب تا 5 صبح به طور متوسط ​​پنج تا هفت ساعت می خوابم. از خواب بیدار می شوم و بلافاصله یک لیوان بزرگ آب می خورم. من عاشق آب یخ هستم ، بنابراین من معمولاً یک شیشه ماسونی بزرگ را با نی ژله ای قابل استفاده مجدد پر می کنم تا به تئو غذا بدهم ، سپس قهوه با شیر است. من دوست دارم صبح ها تمرین کنم ، پس از این که تئو را برای چرت زدن به زمین گذاشتم ، برای دویدن در محله می روم یا او را با خود به ساحل برای قدم زدن می برم.

وقتی از خواب بیدار می شوید اولین کاری که می کنید چیست؟

به بچه غذا بده! شوهرم JP معمولاً از خواب بیدار می شود و برای من قهوه می آورد و سپس تا آنجا که ممکن است دوش می گیرم. امروزه اگر بتوانم این حمام را انجام دهم ، دوش پنج دقیقه ای مانند یک روز آبگرم است.

برنامه صبحگاهی قبل از کار شما چگونه است؟

من تا جایی که می توانم دوست دارم روی تخت دراز بکشم. من عاشق تختخوابم هستم و هر از گاهی کار کردن از رختخواب بسیار لذت بخش است. اما من این کار را اغلب (به اندازه کافی) انجام نمی دهم … شاید در یک روز بارانی.

برای اطمینان از داشتن یک صبح آرام و موفق همیشه چه چیزی روی نیمکت شب خود دارید؟
مقدار زیادی آب ، پمپ سینه ، پارچه آروغی مشلین ، پستانک ، سینی عتیقه و پوسته قدیمی که به عنوان ظرف جواهرات عمل می کند ، مرطوب کننده Aveeno ، چوب چوب لابلو ، شمع معطر یا روغن هایی که مرا به زمین باز می گرداند و آخرین کتاب یا مجله ای که من گرفتم

چه آیینی شما را برای موفقیت تعیین کرد؟

دستيابي به موقعي كه نياز به كمك دارم ، نزديك كردن خانواده و دوستان ، وفادار ماندن به آنچه مي خواهم خلق كنم ، هر چه باشد – همه اينها من را براي موفقيت و خوشبختي آماده مي كند.

شما چه چیزی برای صبحانه می خورید؟

وقتی باردار بودم شروع به خوردن اسموتی کردم. من معمولاً بین 10 تا 11 صبح صبحانه می خورم و یک اسموتی درست می کنم یا یک تخم مرغ پخته می خورم.

این دستور تهیه اسموتی صبحانه من است:

  • یک مشت اسفناج
  • قاشق چایخوری کره بادام زمینی
  • 1/2 فنجان ماست یونانی
  • یک مشت جو دوسر
  • 1 عدد چغندر پخته
  • یک مشت زغال اخته
  • 3-4 توت فرنگی
  • نصف موز
  • 1 فنجان شیر بادام
  • 1/2 فنجان آب
  • قاشق یخ

همه چیز را با هم مخلوط کرده و سرو کنید. برای دو نفر کافی است.

روزهای صبح شما از زمان قرنطینه چگونه تغییر کرده است و چرا؟
روال صبحگاهی من قطعاً از روزهای قبل از همه گیری بسیار تغییر کرده است. نه تنها برنامه روزانه ما به دلیل قرنطینه تغییر کرد ، بلکه من بچه دار شدم و خانه جدیدی خریدم ، که هر دو خانه ما را عادی و روزمره وارونه کرد.

اولین کاری که هنگام خرید خانه انجام دادیم ، بازسازی و اضافه کردن حمام اضافی بود. این احتمالاً اتاقی است که بیشترین زمان را در آن می گذرانم. من می خواستم یک حمام بزرگ و زیر دوش داشته باشم ، چیزی که برای کل خانواده به اندازه کافی بزرگ باشد. من بخارپز را دوست دارم و احساس می کنم به من کمک می کند تا تمام سموم را آزاد کنم و بعد از یک شب طولانی یا تمرین ، پوست و بدنم را از حالت فشرده خارج کرده و جوان کنم.

من دوست دارم در اوایل روز روی رایانه خود بنشینم ، زمانی که بیشترین انرژی را دارم و بیشترین بهره وری را دارم.

این نیز زمانی است که تئو بیشتر می خوابد تا بتوانم چند ساعت بخوابم. من دوست دارم پشت میز آشپزخانه ام بنشینم و یک ظرف شیشه ای عظیم را با آب یخ ، لیمو و نی های ژله ای مورد استفاده مجدد پر کنم. تمام روز آن را در خانه حمل می کنم. من به این باور رسیده ام که آب بهترین دارو است.

روال زیبایی صبحگاهی خود را از ابتدا تا انتها شرح دهید.
من یک روال زیبایی کاملاً مینیمالیستی دارم ، حتی بیشتر از این که تازه متولد شده ام.

من از محصولات با کیفیت خوشم می آید ، اما دوست ندارم که با محصول زیاد زیاده روی کنم. من طبیعی می دانم که در کجا و هر زمان که بتوانم.

معمولاً فقط صبح صورتم را با آب گرم می پاشیم و مرطوب کننده رنگی Iris و Romeo Best Skin Days را با SPF استفاده می کنم. تیکلاه همه چیز را بدون پوشش زیاد یکنواخت می کند. سپس تعدادی Sunnies Face Air Blush را در عروسک اضافه می کنم به سیب گونه هایم من وقتی از خانه خارج می شوم استفاده از ریمل Merit Clean Lash Lengthening را شروع کرده ام و از لیفت طبیعی که مژه های من را دوست دارند ، خوشم می آید. من همیشه یک بالم لب رنگی با من داشته باش در حال حاضر من برای یک رنگ زیبا و غیر چسبنده به روغن لب براق ایلیا بالمی تکیه می کنم. من همچنین عاشق محصولات مو Davines هستم. من از شامپو ملو و نرم کننده مومو استفاده می کنم. بوی فوق العاده ای دارند و موهای من را فوق العاده نرم و براق می کنند.

مراسم صبحگاهی رسانه ای شما چیست؟
من معمولاً ایمیل توجیهی روزانه NYT را در صبحانه در تلفن می خوانم. من در جستجوی مبلمان برای خانه جدیدمان هستم ، بنابراین برنامه های خود را برای هرگونه تازگی بررسی می کنم. من پیشنهاد Off-up و Facebook Marketplace را برای یافتن قطعات قدیمی دوست دارم.

کتاب های مورد علاقه شما چیست؟
در حال حاضر ، من کتابهای کودکانه زیادی می خوانم ، اما بیشتر کتابهای تصویری در حال حاضر. من شروع به جمع آوری پرنعمت کردم خانه ووگ برای الهام نیز

موسیقی متن مورد علاقه شما برای آماده شدن چیست؟
ما اخیراً زیاد جاز گوش می دهیم. این حال و هوای خوبی به من می دهد و فوراً مرا به یک کوکتل بار در جایی گرمسیری منتقل می کند.

صبح ورزش می کنی؟
بله ، من عاشق تمرین صبح هستم. معمولاً این دویدن/پیاده روی با پسرم تئو در ساحل است یا من با دوچرخه Peloton سوار می شوم.


لباس روزانه شما چیست و از زمان قرنطینه تا چه حد تغییر کرده است؟
من شروع به پرورش مجموعه ای از لباس های سبک و راحت در خانه کردم تا آنها معمولاً در گردش روزانه من باشند. آنها ترکیبی از لباس خواب هستند که می تواند برای پوشش ساحل نیز مناسب باشد. من همیشه به دنبال لباس های راحت و راحت هستم.

من پوشیدن لباس را بیشتر دوست دارم تا یک جفت عرق کردن ، زیرا باعث می شود احساس کنم برای کاری آماده شده ام ، کمی زنانه ، و محدود کننده نیستم.

و البته ، گوشواره هایی که همیشه می پوشم حلقه های کاج من هستند – آنها برای من خنثی شده اند – و اگر از خانه بیرون می روم ، گردنبند یا دستبند می اندازم.

اگر هر روز یک ساعت وقت اضافه داشته باشید ، چگونه از آن استفاده می کنید؟
دراز کشیدن در رختخواب ، خوابیدن ، طراحی جواهرات جدید ، یا گذراندن وقت در حیاط خلوت خانه ای که اخیراً شروع به پرورش آن کرده ایم.


یک یا دو کاری را که هر روز انجام می دهید تا زندگی فعلی/متفکرانه/شادتری داشته باشید چیست؟
با بزرگ شدن ، شام همیشه مهمترین وعده غذایی روز بود. ما هر شب به عنوان یک خانواده روی میز شام می نشستیم و روز را تأمل می کردیم. ما این را نیز رسم روزانه خود قرار داده ایم. من و جی پی عاشق آشپزی با هم هستیم و این زمان خاصی در زندگی ما با تئو است که می خواهیم مراسم روزانه را در اولویت خود قرار دهیم.

این زمان (شام) زمان مکث و استراحت با هم به عنوان یک خانواده ، لذت بردن از غذای خوب و تأمل در مورد همه چیز در زندگی دیوانه وار ما است.

اگر بتوانید موفقیت خود را به یک چیز یا یک لحظه متصل کنید ، آن چه خواهد بود؟
واقعاً تعداد انگشت شماری از لحظات کوچک بوده اند که به من احساس موفقیت و رضایت بخشیده اند.

تکمیل کننده جملات:

من هرگز بدون خانه از خانه خارج نمی شوم ____پوشک.
اگر ساعات بیشتری در روز وجود داشت ، من این کار را می کردم____ بخوابید ، کار کنید و به ساحل بروید.
سالم ترین عادت صبحگاهی من این است____اب.
بدترین عادت صبحگاهی من این است____ در اینستاگرام
یکی از چیزهایی که من می خواهم شناخته شده باشد این است ____ توانایی من در ایجاد هنر پوشیدنی بی نظیر و جاودانه.