قدم در مهمانی شام ربکا پپلر در پاریس بگذارید

چگونه من جمع آوری

آیا چیزی لذت بخش تر از صدای زدن لیوان ها ، زمزمه گفتگو و عطر یک غذای خانگی وجود دارد؟ ما فکر می کنیم نه. در واقع ، گرد هم آوردن مردم دور یک میز بزرگترین اشتیاق ما در زندگی است و ما معتقدیم غذا یکی از قوی ترین ابزارها برای برقراری ارتباط است. اما چه چیزی باعث اهمیت یک گردهمایی می شود؟ در مجموعه ما ، چگونه من جمع می شوم ، ما به پشت صحنه سرآشپزها ، غذاهای خوش طعم و طعم دهندگان مورد علاقه خود می رویم تا به این س answerال پاسخ دهیم. همه را ببین

در مرحله بعد ، قدم به داخل مهمانی شام ربکا پپلر در پاریس بگذارید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که زندگی فعلی خود را در جستجوی ماجراجویی پشت سر بگذارید؟ ترک شغل و مهاجرت به کشوری دیگر برای شروع یک زندگی کاملا جدید ، غوطه ور شدن در مناظر ، صداها و سلیقه های جدید چطور؟ اگر آماده اید ، برای یک غلتک احساسی آماده شوید ، اما مطمئنم که ربکا پپلر موافق است که دانشگاه زندگی همیشه بهترین معلم است.

هنگامی که نویسنده و سبک نویس آمریکایی و نویسنده مشهور و نویسنده مشهور برای اولین بار در سال 2015 از نیویورک به پاریس نقل مکان کردند ، قصد او روشن بود: تمرکز بر نوشتن ، و او دقیقاً این کار را انجام داد. این دوره منجر به پرفروش ترین کتاب او شد ، Apéritif: Cocktail Hour the French Way در سال 2018 ، و اخیراً کتاب آشپزی او ، سر میز: دستور العمل های آشپزی و خوردن به روش فرانسویبه در حالی که هر تغییری دلهره آور است ، حرکت در سراسر جهان برای زندگی در کشوری که به زبان کاملاً متفاوتی صحبت می کند ، بدون ذکر تغییر فرهنگی ، بسیار بزرگ است اما برای پپلر ، “این یکی از بهترین تصمیماتی است که من هر دو شخصا گرفته ام. و به صورت حرفه ای. ”

بنابراین طبیعتاً وقتی ما را دعوت کرد (عملاً) به او خوشحال شدیم آپارتمانی در منطقه 18 پاریس برای یک سفر صمیمی با دوستان برای صرف غذای خوشمزه فرانسوی با چشم انداز بالکن برج ایفل. ما همچنین از Peppler برای بینش در مورد میزبانی بدون استرس ، ابزار پخت و پز و مواد اولیه ای که همیشه در یخچال/انبار خود دارد ، و موارد دیگر استفاده کردیم. برای الهام گرفتن آماده شوید!

شما به وضوح تحت تأثیر سبک آشپزی و زندگی فرانسوی هستید. تفاوتهای عمده بین آشپزی فرانسوی و آمریکایی و رویکرد به غذا/آشپزی چیست؟

نبودن سخت است! بدون عاشقانه کردنش هم درمورد آشپزی و زندگی فرانسوی یک نوع جادوی متمایز وجود دارد. برای من ، آن “روش فرانسوی” را که می خواستم در آن قهرمان شوم سر میز ارتباط و لذت بردن از مراکز من فکر می کنم یک جنسیت ذاتی در آن وجود دارد. دستور العمل ها اغلب ساده و خوش طعم هستند – کیفیت و زیبایی 9 از 10 تکنیک پیچیده را شکست می دهد.

بزرگترین تفاوت من بین آشپزی در فرانسه و آمریکا نحوه خرید غذا است. در ایالات متحده به یکی ، شاید دو مغازه می روم تا هر چیزی را که نیاز دارم بخرم. در فرانسه ، من به صورت منظم تر و کوچکتر خرید می کنم ، و مکان های همسایه ام را برای موارد مختلف در اختیار دارم: پنیر فروشی من ، بلانژری من ، مغازه های تولیدی من اگر روز بازار نباشد ، مکانی با شکلات واقعا خوب ، محل با ادویه های واقعا خوب و غیره. زمان بیشتری طول می کشد ، اما بیشتر اوقات به همان اندازه جذاب به نظر می رسد.

در مورد غذاهای “جدید فرانسوی” که ایجاد کرده اید و منعکس کننده میز مدرن فرانسوی هستند بیشتر توضیح دهید؟

از اولین تصور از سر میز ، من احساس کردم که وظیفه من است که تا حدی این حقیقت را در نظر بگیرم که فرانسه – و در نتیجه ، غذا و پخت و پز – بسیار بیشتر از دستور العمل ها و سس های اصلی جولیا چایلد است که بسیاری از آمریکایی ها تصور می کنند. میز مدرن فرانسوی چند وجهی است و تا حد زیادی مدیون تأثیرات آفریقا ، آسیا و آمریکا است. همانطور که اغلب در مورد سفر غذا و طعم ها به سراسر جهان اتفاق می افتد ، بسیاری از این غذاها در دوران استعمار در فرانسه ریشه دوانده اند ، که هم تاریک و هم واقعی است و دلیلی برای اجتناب از گنجاندن آنها نیست. این دروغ که “آشپزی” اساساً در فرانسه متولد شده است ، دروغی نیست که من به آن ادامه دهم!

راز پخت غذاهای ساده و در عین حال پیچیده چیست؟

مواد خوب ، توجه ، کمی زمان.

شما هر هفته در آپارتمان خود در منطقه 18 پاریس میزبان تجمعات فوری هستید. چه نکاتی را می توانید برای میزبانی شب نشینی هایی که مظهر جذابیت فرانسوی هستند ، به اشتراک بگذارید؟

من بی صبرانه منتظر بازگشت دوباره به آن ریتم معمولی و هفتگی هستم که افراد را دوباره به سر می برم. من عاشق ارسال یک پیام بداهه صبح هستم و می گویم امشب ساعت شش بیابه من عاشق خرید در بازار هستم قبل از گذراندن وقت با کیفیت در آشپزخانه و بعدا سر میز. من لحظه را درست پس از آمدن اولین شخص و ریختن اولین نوشیدنی دوست دارم. من فکر می کنم هر کجا که هستید ، کلید یک گردهمایی بزرگ این است که ابتدا از فضایی که خودتان ایجاد می کنید لذت ببرید و سپس از مردم در آن فضا استقبال کنید.

در مورد جذابیت ، بسیاری از ما بیش از یک سال است که به طور انحصاری در خانه غذا درست می کنیم و می خوریم ، بنابراین کمی محیط و تجملات روزمره تا حد زیادی پیش می رود. میز را از قبل آماده کنید ، لیوان های خوب را بیرون بیاورید (و در صورت شکستن یکی از آنها عجله نکنید) ، یک یا سه شمع (بدون بو) روشن کنید ، کره واقعا خوب را بشکنید.

چگونه هنر آشپزی خود را آموختید؟

من فکر می کنم ترفند و زیبایی در هر مهارتی این است که به آن ادامه دهید. به تمرین ادامه دهید ، س askingالات خود را مطرح کنید ، به کار خود ادامه دهید و سرانجام پیروزی ها از پیشی گرفتن ها فراتر می روند. از این اشتباهات درس بگیرید ، آنها بعداً علوفه عالی برای مهمانی شام تهیه خواهند کرد. یافتن الهام از طریق هنر ، سفر ، شعر ، ادبیات و غیره در خارج از آشپزخانه یا بشقاب نیز برای من بسیار مفید بوده است.

یک روز معمولی را برای خود شرح دهید.

به عنوان یک فریلنسر ، این روز می تواند شامل نوشتن ، اجتناب از نوشتن ، آماده شدن برای شلیک ، توسعه یا آزمایش دستور العمل ها در آشپزخانه ، تهیه نسخه ی نمایشی یکی از دستورهای من ، دویدن در جستجوی مواد سخت برای پیدا کردن ، سر صحنه بودن ، صورتحساب باشد ، یا – به ندرت اما گاهی – بازکردن چیزی درخشان در بعد از ظهر روزهای هفته ، نگاه نکردن به تلفن یا رایانه و چند ساعت صرف کتاب خواندن در زیر نور آفتاب.

وقتی بیدار می شوید چه می نوشید؟ و صبحانه چی؟

وقتی شریک من در خانه است ، آب لیمو گرم کنید سپس قهوه بخورید. وقتی او نیست ، قهوه فقط تا زمانی که دچار سردرد کم آبی شوم و یادم نرود که آب بنوشم. من اهل صبحانه نیستم اما اگر گرسنه شوم ، هر بار ترشی را بر شیرینی ترجیح می دهم.

ابزار آشپزی مورد نیاز شما چیست؟

پاسخ سکسی نیست ، اما برای کار ، ترازوی من و لیوان ها و قاشق های اندازه گیری آمریکایی است. من با آنها سفر می کنم. من در اندازه گیری های متریک و آمریکایی کار می کنم ، بنابراین هر دو بدون توجه به جایی که در جهان هستم ، حیاتی هستند. من چندین فلفل دلمه هم دارم ، اما کاربردی ترین آن یکی با یک محفظه کوچک است که می تواند آسیاب را انجام دهد تا بتوانید اندازه گیری دقیقی بدون ریختن آن در همه جا داشته باشید. دو تای دیگر خیلی زیبا هستند که وجود ندارند.

وسایل ضروری آشپزخانه شما چیست و چرا؟

یک کاردک ماهی ، یک غذاساز (نیازی نیست که فانتزی باشد: دستگاه فعلی من بسیار ارزان است ، تقریباً خراب است و بیش از 5 سال کار خود را انجام داده است) و یک ظرف نمکی. در مورد من ، من از یک کاسه کوچک برای نمک دریایی خوب برای پخت و پز استفاده می کنم و دو شیشه سرامیکی در نزدیکی خود دارم که انواع مختلف نمک پوسته پوسته را برای تکمیل نگه می دارد.

ابزار آشپزی که همیشه به مبتدیان می دهید و چرا؟

یک چاقوی تیز و زیبا. من ابزاری را دوست دارم که هم کاربردی باشد و هم زیبا.

کتاب آشپزی مورد علاقه شما چیست و چرا؟

من عاشق کتابهای آشپزی هستم که هم حمل می کنند و هم آموزش می دهند. در حال حاضر مال هتی مک کینون بوده است به آسیا ، با عشق و انجیر رسیده توسط یاسمین خان من همچنین جایگاه ویژه ای در قلب مادلین کاممان دارم وقتی زنان فرانسوی آشپزی می کنندبه این یک خاطره است که با دستور العمل ها آمیخته شده است و هر فصل به یک زن (و منطقه ای متفاوت در فرانسه) اختصاص داده شده است ، آشپزخانه ای که در آن آموخته است.

چند مورد را که همیشه در یخچال شما پیدا می کنیم به ما بگویید؟

کره ، پنیر ، شراب گازدار ، آب گازدار ، میخک.

و انبار شما چطور؟ چه چیزی همیشه در دست دارید؟

روغن زیتون خوب ، احتمالاً تعداد زیادی سرکه ، برنج ، شکلات ، ماهی قلع ، Chicharrón de Serrano از Casa Glotón. من همیشه لیمو ، سیر و موسیر در خانه دارم.

چه چیزی در سرگرمی شما را می ترساند؟ چه چیزی شما را در آشپزی می ترساند؟

من مدت زیادی است که مشغول آشپزی هستم و شخصاً و به صورت حرفه ای آشپزی می کنم ، به ندرت می توانم ترس واقعی داشته باشم مگر اینکه کسی در صنعت به دقت مهارت های چاقو را زیر نظر داشته باشد ، اما من همیشه ، هنگام قدم زدن در فضایی که اصلاً وجود ندارد ، کمی اضطراب دارم. برای ملاقات یا ملاقات با افراد جدید در یک مهمانی شام. اضطراب اجتماعی! واقعی است!

ظرف امضای شما برای مهمانی ها؟

آیا می دانید ترفند مشاور املاک در پختن کوکی ها قبل از نمایش؟ من قبل از یک مهمانی شام ، گوج می پزم. خانه بوی باورنکردنی دارد و آنها میان وعده ایده آل آپرو هستند. همچنین ، معمولاً یک کاسه چیپس سیب زمینی ، میان وعده مورد علاقه من وجود دارد.

وعده غذایی که همیشه در خانه درست می کنید و چرا؟

ماهی تن ذوب می شود. این یکی از غذاهای مورد علاقه من است و من مقدار پنیر و ترشی را کنترل می کنم (هر دو مقدار زیادی وجود دارد).

مهمانی شام حیوان خانگی peeve؟

صندلی و/یا جایگزین مردان و زنان. اضطراب اجتماعی (نگاه کنید به بالا) یک امر واقعی است ، جنسیت یک سازه است ، و چیدمان متناوب صندلی ها به صورت دوتایی قیاسی و فرضی است.

لیست پخش کامل مهمانی شام شامل موارد زیر است:

من در لیست های پخش مهمانی شام بدترین هستم ، اما به خوبی می دانم که موسیقی خوب برای روحیه یک مهمانی ضروری است. من نمایندگی می دهم ، یکی از لیست های بسیار عالی Spotify شریکم را قرار می دهم ، و همه سوالات و تعریف ها را به روش او ارسال می کنم.

به محلول اصلی بروید:

من معمولاً یک قطعه مرکزی را انتخاب نمی کنم – غذای بسیار زیادی وجود دارد که بتوانم آن را روی میز قرار دهم – اما من همیشه یک ظرف کوچک زیبا از آجیل را در پوسته همراه با مغز گردوی مورد علاقه ام در پایان غذا روی میز قرار می دهم. به این می تواند به عنوان یک دسر در کنار میوه تازه و شکلات عمل کند یا به عنوان چیزی که می تواند مدت ها بعد از پاک شدن تمام بشقاب ها به سوزش ادامه دهد.

مهمانان شام رویایی؟

بیشتر افرادی که آرزو می کنم میزشان را داشته باشم ، دوستانی هستند که در جایی دور میز من جمع شده اند. با نزدیکترین دوستانم در سراسر جهان ، رویای انتقال همه آنها به یک مکان در یک زمان است. اگر ما با افرادی صحبت می کنیم که نمی شناسم اما ای کاش می توانستم غذا بدهم ، این آشفتگی شاعران و نویسندگان است که من آنها را تحسین می کنم: هالا آلین ، کیت زامبرنو ، آدا لیمون ، لیا لاکشمی پیپزنا-ساماراسینها ، جین هیرشفیلد ، لیست ادامه می یابد بر.

جای خالی را پر کنید:

“یک وعده غذایی کامل باید ارتباط را تقویت کند.”

“این یک مهمانی شام بدون … مکالمه خوب و کسی نیست که چیزی را بریزد یا بشکند.”

هر آشپزی باید بداند چگونه با اعتماد به نفس فصل کند. »