لیست پخش موسیقی شکرگزاری برای تنظیم حال و هوای تعطیلات

این است که زمان سال! درست است، ما درباره ژاکت های دنج، نگاه کردن به برگ ها و… برنامه ریزی روز شکرگزاری صحبت می کنیم. برای کسانی از ما که به اندازه کافی خوش شانس هستیم که امسال با عزیزان خود جمع می شویم، شما خوش شانس هستید! در حالی که شما شروع به برنامه ریزی دستور العمل های شکرگزاری خود می کنید، ما با لیست پخش نهایی روز شکرگزاری حال و هوای خود را داریم. زیرا بدون ایجاد حس مناسب با موسیقی متن کامل، جشنی نخواهد بود.

قبل از اینکه بازی را فشار دهید، درباره «چگونه» و «چرا» این آهنگ‌ها را برای جفت‌شناختی عالی برای وعده غذایی تعطیلاتتان انتخاب کردم، بیشتر بخوانید.

چگونه بافت موسیقی را در لیست پخش موسیقی شکرگزاری خود در نظر بگیرید

موسیقی همه چیز در مورد است احساس. بنابراین هنگامی که فرآیند انتخاب آهنگ خود را شروع می کنید، ابتدا می خواهید در نظر بگیرید که چه نوع حال و هوا و حالتی مهم است. برای روز شکرگزاری، به نظر می رسد که مناسب است حال و هوای گرم و دنج را در نظر بگیرید، زیرا از خانواده و دوستان نزدیک خود از هوای خنک پاییزی در محیطی گرم و آرام استقبال می کنید. شما همچنین می خواهید فضایی برای گفتگوی غنی ایجاد کنید.

برای انجام این کار، می توانید بافت موسیقی را در نظر بگیرید. بافت در موسیقی چیست؟ وقتی به بافت فکر می کنیم، اغلب به چیزی فکر می کنیم که بتوانیم آن را لمس کنیم و احساس کنیم (ژاکت های پاییزی راحت، موهای نرم و نرم). اما جنبه مهم دیگری نیز وجود دارد. بافت همچنین احساس ما را در مورد چیزی توصیف می کند. وقتی صحبت از بافت در موسیقی به میان می‌آید، همه چیز به این می‌پردازد که یک آهنگ بر اساس اینکه چگونه بخش‌های متمایز یک آهنگ به هم تنیده شده‌اند، چه احساسی در ما ایجاد می‌کند. ریتم، گستره زیر و بمی صدا، تِمبر و فن بیان همگی با هم کار می کنند تا یک پارچه صوتی را تشکیل دهند، درست مانند یک ژاکت که با هم بافته می شود. در نظر گرفتن بافت در یک آهنگ می تواند به سرعت پیچیده شود، بنابراین من دوست دارم آن را به سادگی از نظر بافت “ضخیم یا نازک” تجزیه کنم.

برای این لیست پخش شکرگزاری، من آهنگ هایی با تعداد زیادی از سازهای برنجی یا زهی قوی را انتخاب کردم تا حال و هوای گرم و غنی را در کنار پیچیدگی ریتمیک نسبتاً کم ارائه دهم تا فضای کافی برای تمام لذت موسیقایی مکالمات شما ایجاد شود. میز شام. شما هرگز نمی خواهید بافت موسیقی شما خیلی “ضخیم” شود که می تواند توجه افراد را از مکالمه خوب دور کند.

خودتان گوش دهید و دفعه بعد که لیست پخش خود را ایجاد کردید، بافت موسیقی را در نظر بگیرید!