مادرم یک نانوا شگفت انگیز است – در اینجا 6 نکته برای پای شکرگزاری او آمده است

آخر هفته ، برای خودم شمع ادویه کدو تنبل خریدم. و با وجود اینکه هنوز دما در اینجا در آستین 90 است ، هنگامی که من روی میز کار در دفتر خانه خود نشسته ام و رایحه های تند و گرم من را همراهی می کند ، خوب ، من کاملاً در حالت سقوط روحی هستم. به همین دلیل زمان مناسبی بود تا در نهایت این مهمانی پخت پای را که چند ماه قبل با مادرم و فیبی داشتم به اشتراک بگذارم (بله ، ما در ماه شکرگزاری در ماه مه عکس گرفتیم. عجیب بود.) مجموعه آشپزخانه و دکوراسیون پاییزی ، ما چاره ای نداشتیم جز اینکه آن را با برخی از پخت های اصلی پاییزی وارد کنیم. از آنجا که مادرم تصور می کند نان پزی متخصص است ، می خواستم از قبل همه نکات پای شکرگزاری را دریافت کنم تا در این فصل آماده موفقیت باشم.

بنابراین ، اولین جشن پای سالانه ما متولد شد! این مفهوم یک گردهمایی سرگرم کننده با چند نفر از اعضای خانواده قبل از تعطیلات یا بهانه ای برای جمع آوری گروه دختران شما در طول شلوغی فصل است. تنها چیزی که نیاز دارید چند دستور العمل عالی خانوادگی است (پای دوغ معروف مادرم در زیر پیوند داده شده است) ، بعلاوه برخی مواد ضروری … و این بشقاب پای زیبا هرگز به درد نمی خورد. (همچنین شراب خشك شده) برای كسب موفقیت در پخت درست در روز شكرگزار ، نکات پای شكر را دنبال كنید ، به علاوه تمام لوازم پخت پاییزی كه آشپزخانه من در این فصل دوست دارد.

این پیراهن را خریداری کنید: ژاکت بافتنی بافتنی زنانه Crewneck – موضوع جهانی ™ رژگونه، تابه پای آستانه – کدو تنبل بافته شده سفید ارگانیک ، متوسط ​​- آستانه ، غلطک خمیر مرمر

این ظاهر را خریداری کنید: قاشق های اندازه گیری آستانه – برنج ، فنجان های اندازه گیری آستانه – برنج ، دارنده قابلمه/دستگیره آستانه – چوبی برنز آشبری ، حوله آشپزخانه آستانه – زنجیر مسی ، برش های خمیر آستانه – برگهای 3 تایی ، تابه پای آستانه – سفید ارگانیک ، میان تن متوسط کدو تنبل – آستانه ، غلتک خمیر مرمر

راز کامل کردن پوسته پای

راز ما این است … فقط از فروشگاه خریداری کنید! هاها ، پس از تلاش های زیاد ، بالاخره متوجه شدیم که پوسته فروشگاه خریداری شده به همان اندازه خوب است که ما آن را خانگی می سازیم. و می دانید چه چیزی ، این بسیار خوشمزه و بسیار آسان تر است. فقط مطمئن شوید که پوسته را قبل از آماده شدن در یخچال ذوب کرده اید ، سپس آن را سرد نگه دارید.

اکنون زمان بسیار خوبی برای آزمایش پخت پای شما است – طبق این نظرسنجی ، 94 درصد از آمریکایی ها غذای شکرگزاری خود را با پای به پایان می رسانند! بنابراین ، ما در آینده مقداری پخت داریم ، و هیچ کس در خانواده شما از بوی پای پاییزی که در هفته های منتهی به روز بزرگ در آشپزخانه شما پخش می شود ، عصبانی نمی شود.

ملزومات پخت خود را از قبل ذخیره کنید

اکنون زمان مناسبی است که آرد ، شکر و کره خود را بیشتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید … به علاوه هر نوع پرکن (سلام 100٪ کدو تنبل خالص خالص) و پوسته یخ زده که قصد استفاده از آن را دارید. پیدا کردن آن مواد اولیه می تواند به طور شگفت انگیزی یک روز قبل از روز شکرگزاری سخت باشد و خرید آنها در حال حاضر این اطمینان را به شما می دهد که اگر یک جلسه تمرین بداهه در یک روز سرد پاییزی سرگرم کننده به نظر برسد ، همه چیز را در دست دارید.

استاد کور کردن پخت

این یک نکته پای شکرگزاری است که کمی تلاش بیشتری می طلبد ، اما ارزشش را دارد. اگر در حال تهیه پای مبتنی بر کاستارد (مانند کدو تنبل کلاسیک هستید!) هستید ، اغلب ایده خوبی است که ابتدا پوسته را کور کنید. آی تی صدا مانند یک حرکت متخصص ، اما “پخت کور” در واقع به این معنی است که اجازه دهید برای مدتی قبل از افزودن پوره بپزد. در اینجا مراحل پخت کور پوسته پای را مشاهده می کنید:

  1. پوسته پای نپخته خود را در ظرف پای خود قرار دهید.
  2. روی آن را با کاغذ روغنی یا فویل بچسبانید.
  3. آن را با چیزی پر کنید که باعث سنگینی آن می شود تا در فر پف نکند ، مانند لوبیای خشک شده.
  4. وقتی پوسته سفت شد و لبه های آن شروع به طلایی شدن کرد ، آن را از فر خارج کرده ، حبوبات را کنار بگذارید و بگذارید چند دقیقه دیگر بپزد تا ته آن کمی طلایی شود.
  5. همه اینها باید در حدود 15 دقیقه اتفاق بیفتد ، سپس شما آماده پر شدن هستید.

جوز هندی و رنده تازه تازه ارزش تلاش را دارد

این واقعا فقط یک ریز کمی تلاش که تا حد زیادی پیش می رود مادرم همیشه جوز هندی تازه در دست دارد و رنده میکرو هواپیما را بیرون می آورد تا گرد و غبار جوز هندی تند را به بالای این پای اضافه کند. با کمی پوست پرتقال روی پای کدو تنبل یا لیمو قبل از پختن با سیب. این ذوق و طراوت اضافی است که باعث می شود طعم های گرم پاییز واقعاً بخوانند.

این ظاهر را خریداری کنید: فنجان های اندازه گیری آستانه – برنج ، حوله آشپزخانه آستانه – زنجیر مسی ، تابه پای آستری – سفید ارگانیک ، کدو تنبل بافته شده با رنگ متوسط ​​متوسط ​​- آستانه ، کدو تنبل بافته شده متوسط ​​- آستانه ، پرکننده کدو تنبل سفید ، برش های خمیر آستانه – 3 برگ ، غلتک خمیر مرمر

شکل ها را برای پوسته پای پایینی سطح بعدی برش دهید

از برش های کوکی برای ایجاد شکل های فصلی برای روی کردن پای خود استفاده کنید – فقط آنها را با کمی شستن تخم مرغ بمالید و بپزید تا طلایی شوند. این یک روش عالی برای استفاده از ضایعات خمیر است و همچنین یک میان وعده کوچک عالی می سازد. در اینجا چند نکته و ایده دیگر برای تهیه پوسته زیبای پای شکرگزاری وجود دارد.

این ظاهر را خریداری کنید: فنجان های اندازه گیری آستانه – برنج ، حوله آشپزخانه آستانه – زنجیر مسی ، تابه پای آستری – سفید ارگانیک ، کدو تنبل بافته شده با رنگ متوسط ​​متوسط ​​- آستانه ، کدو تنبل بافته شده متوسط ​​- آستانه ، پرکننده کدو سفید سفید ، برش های خمیر آستانه – برگ 3 تکه

خاطرات پاییزی بسازید

به هر حال ، حافظه سازی در واقع کل نقطه مهمانی پخت پای است. گذراندن یک بعدازظهر با مادرم و دخترم یکی از آن لحظات چند نسلی بود که مرا از خانواده بسیار سپاسگزار کرد ، و همچنین کمی از این واقعیت که اکنون بر عهده من است که عمداً خاطرات تعطیلات را برای فرزندانم ایجاد کنم. در کنار هم بودن در آشپزخانه ، تهیه غذای خوشمزه و تغییر نکات پای شکرگزاری و داستانهای تعطیلات ، چیزی وجود دارد. پیش بروید و پیش بندهای مناسب را بردارید ، کتاب آشپزی قدیمی مادربزرگ خود را بیابید ، به تمام سنت هایی که می توانید به خاطر بسپارید تکیه کنید یا چند مورد جدید ایجاد کنید. و گرفتن چند عکس را فراموش نکنید!

در اینجا برش های پوسته پای ما تازه از فر آمده است-آماده بالای یک پای ، یا بدون دست خوردن!

خیلی خوب است ، ممکن است برای شما نیز به یک سنت خانوادگی تبدیل شود.

آیا نکات پای شکرگزاری را برای موفقیت در پخت این فصل به اشتراک گذاشته اید؟ آنها را در نظرات بنویسید.