مافین های روغن زیتون بهترین صبحانه (یا دسر) بهاری هستند.

بهار (تقریبا) ظهور کرده است! و به راستی، چه چیزی بیشتر از طعم های روشن و رنگ های تند فصلی است؟ من شخصاً از هوای گرمتر و جشن‌های آتی – از عید پاک تا روز مادر گرفته تا پیک‌نیک و گردهمایی‌های بیرون از خانه – با دستور العمل‌هایی که برای بهار آماده شده‌اند، استقبال می‌کنم. همانطور که منوهایم را برنامه ریزی می کنم، به قسمت مورد علاقه ام می پردازم: دسر. چه چیزی بیشتر از گل های خوراکی در برند برای بهار احساس می شود؟ اگر برای مهمانی های بهاری خود به دنبال چیز زیبا و خوشمزه ای هستید، این مافین های روغن زیتون شما را پوشانده اند.

ما طرفداران پر و پا قرص همه چیز کلوچه در این اطراف هستیم، بنابراین درست به نظر می رسد که تمام زیبایی بهار را در صبحانه پخته مورد علاقه خود ادغام کنیم. این‌ها مملو از طعم‌های روشن و مرکباتی، خرده‌های مرطوب (اسپویلر: این روغن زیتون است!) و بافت کافی به لطف دانه‌های خشخاش بسته‌بندی شده‌اند.

این مافین ها فوق العاده آسان هستند، در یک کاسه جمع می شوند و در عرض 20 دقیقه آماده می شوند. فرهای خود را آماده کنید: مافین های روغن زیتون عالی و با الهام از بهار در راه شما هستند.

مواد لازم برای مافین روغن زیتون

پوست لیمو و پرتقال. اینها فقط مافین های دانه خشخاش لیمو نیستند، مافین های مرکباتی هستند! به نظر من طعم گلی پوست پرتقال لطافت خوبی به طعم می بخشد که آنها را فوق العاده خوشمزه می کند.

شکر دانه ریز. نگران نباشید، من شربت افرا را امتحان کردم. با این حال، من متوجه شدم که با تمام پوست مرکبات موجود در این کلوچه ها، افزودن آن به شکر گرانول با انگشتان خود واقعاً در طعم تفاوت ایجاد می کند.

روغن زیتون. بدون کره، فقط روغن زیتون! از چیزهای خوب استفاده کنید—می توانید طعم آن را بچشید.

تخم مرغ اجازه دهید تخم مرغ ها زودتر به دمای اتاق برسند. وقتی آنها را در مخلوط شکر، پوست و روغن زیتون قرار می دهید تفاوت ایجاد می کند.

شیر. من از شیر پسته استفاده کردم (این مورد علاقه من است) اما هر شیری که در دست دارید اینجا استفاده کنید.

ماست یونانی. همه چیز در مورد افزودن رطوبت و طعم است و ماست یونانی هر دو را انجام می دهد. می توانید از ماست یونانی لیمو یا وانیلی برای طعم بیشتر استفاده کنید یا از خامه ترش استفاده کنید.

ارد. پایه همه پخته های خوب.

دانه خشخاش. من لکه های کوچکی را دوست دارم که به خمیر و طعم لطیف آنها اضافه می کنند. اما اگر دانه خشخاش در دست ندارید، خیالتان راحت حذف شود.

نکاتی برای تزیین مافین با گل های واقعی

بله، این مافین های زیبا از گل های واقعی برای تاپر استفاده می کنند. می‌توانید از هر چیزی که به آن دسترسی دارید استفاده کنید—فقط مطمئن شوید که از گل‌هایی استفاده می‌کنید که مواد غذایی ایمن هستند. من عاشق مطالعه این مجموعه از تولیدکنندگان محلی یا کسانی هستم که ارسال می کنند.

گل ها یک راه طبیعی برای افزودن زیبایی بدون نگرانی در مورد تزئین یک کیک کوچک با مهارت های فراستینگ فانتزی هستند. فقط کافی است یک ورقه ورقه ای بزرگ از روی آن انجام دهید و از چشم هنرمندانه خود برای ترکیب و تطبیق رنگ ها و سبک ها به گونه ای استفاده کنید که به همان اندازه عجیب و غریب باشد.

قبل از تزئین، گل های خود را تمیز و با دقت بشویید و ساقه هایی را که نیاز ندارید جدا کنید. اگر نمی‌خواهید گل‌هایتان واقعاً کیک شما را لمس کنند، می‌توانید ساقه‌ها را قبل از قرار دادن آن‌ها در داخل ماست، با نوار گل بپیچید.

چگونه بهترین مافین ها را هر بار درست کنیم

من در طول روز مافین های زیادی درست کرده ام، بنابراین چند نکته که همیشه در ذهن دارم:

  1. من به ندرت از مخلوط کن پایه برای خمیر مافین استفاده می کنم. از آنجایی که این مافین ها در یک کاسه گرد هم می آیند، ساده تر است که این کار را نکنید. از یک دست سبک استفاده کنید و آنقدر هم بزنید تا خمیر یکدست شود تا از مخلوط شدن بیش از حد جلوگیری شود که می تواند خمیر سفت تری ایجاد کند.
  2. همیشه در مورد زمان پخت کمتر اشتباه کنید. این مافین ها فقط به مدت 12-13 دقیقه پخته می شوند. من از 10 دقیقه شروع به بررسی آنها می کنم تا از مافین های خشک شده جلوگیری کنم.
  3. از مافین آستر استفاده کنید. زیرا حتی بهترین تابه ها هم گاهی می توانند بچسبند. برای جلوگیری از خطر، مافین آستر یا کاغذ پوست را بپوشانید.
  4. ظرف مافین خود را بیش از حد پر نکنید. آسترهای مافین را حدود 3/4 از راه تا بالا پر کنید. پر کردن بیش از حد می تواند به معنای نیاز به زمان های مختلف پخت و محصولات پخته نابرابر باشد.

نکاتی برای درست کردن و نگهداری باقیمانده

برای اینکه مافین هایتان را زودتر درست کنید، مافین ها را بپزید و بگذارید تا دمای اتاق خنک شوند. تا زمانی که آماده یخ زدگی شود، در ظرف دربسته نگهداری کنید. همچنین می توانید فراستینگ را از قبل درست کنید و بگذارید قبل از فراست به دمای اتاق برسد. برای تزئین با گل صبر می کنم تا آماده سرو شوم، اما در غیر این صورت، می توانید این آماده سازی را زودتر از موعد انجام دهید.

برای نگهداری باقی مانده، گل ها را از روی آن جدا کنید و مافین ها را در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

بهترین دستور العمل های فراستینگ لیمو

من دوست دارم این مافین های روغن زیتون را با چیزی که طعم مرکباتی آنها را افزایش می دهد، بپوشانم. به سراغ لعاب یا فراست لیمو بروید که تاثیر پوست و آب موجود در خمیر را منعکس کند. برخی از موارد دلخواه:

برای دریافت دستور غذا به ادامه مطلب بروید و اگر این مافین های روغن زیتون را درست می کنید، حتما رتبه بندی و نظر خود را در زیر بنویسید.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این مافین های مرکبات و روغن زیتون ساده و یک کاسه ای برای فصل بهار عالی هستند!


  • 1 فنجان شکر دانه ریز
  • 1 پرتقال، رنده شده
  • 1 لیمو، رنده شده
  • 1/2 فنجان روغن زیتون
  • 2 تخم مرغ، دمای اتاق
  • 1/4 فنجان شیر گیاهی (یا شیر دلخواه)
  • 1/4 فنجان ماست یونانی
  • 1/2 قاشق غذاخوری از آب لیمو
  • 1/2 قاشق غذاخوری از آب پرتقال
  • 1 قاشق چای خوری وانیل
  • 2 فنجان ها آرد همه منظوره (240 گرم)
  • 1 قاشق غذاخوری پودر خمیرمایه
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 2 1/2 قاشق غذاخوری دانه خشخاش
  • فراستینگ دلخواه (فرستینگ لیمو یا لعاب ترجیح داده می شود!)
  • گل های انتخابی برای تزئین

  1. فر را با دمای ۴۲۵ فارنهایت گرم کنید و قالب ۱۲ فنجانی مافین را بپوشانید. کنار بگذارید.
  2. در یک کاسه بزرگ، شکر گرانول و پوست مرکبات را اضافه کنید. از انگشتان خود برای فشار دادن و مخلوط کردن پوست و شکر استفاده کنید تا مانند شن باشد. روغن زیتون را اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شود. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و هم بزنید تا بین هر تخم مرغ یکدست شود.
  3. ماست، شیر، آبلیمو و پرتقال و وانیل را اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود.
  4. آرد، بکینگ پودر، نمک و دانه های خشخاش را اضافه کنید. فقط آنقدر هم بزنید تا ترکیب شوند.
  5. از یک اسکوپ بیسکویت برای پر کردن هر لایه مافین با خمیر استفاده کنید و حدود 3/4 آن را پر کنید.
  6. حدود 5 دقیقه در دمای 425 درجه فارنهایت بپزید، سپس دما را به 375 درجه فارنهایت کاهش دهید و 10 تا 12 دقیقه دیگر بپزید. به محض اینکه خلال دندان تمیز بیرون آمد و رویه آن کمی طلایی شد، مافین ها را بردارید.
  7. اجازه دهید مافین ها قبل از فراستینگ خنک شوند و با گل تزئین کنید. لذت ببرید!
  • زمان آماده سازی: 15
  • زمان پخت: 15
  • دسته بندی: دسر

کلید واژه ها: مافین، لیمو، دانه خشخاش، روغن زیتون