ما بهترین محصولات انتخابی پائولا را آزمایش کردیم

یافتن محصولات مراقبت از پوست که بین مواد اولیه با کیفیت ، م ،ثر و قدرتمند که همچنین ایمن ، بدون ظلم و بسته بندی پایدار هستند تعادل مناسبی ندارد. در واقع ، اغلب می توان احساس کرد که چاره ای جز سازش ندارید ، و صادقانه بگویم ، این هرگز احساس خوبی ندارد. بنابراین ، هنگامی که من برای اولین بار شروع به شنیدن غرور در مورد انتخاب پائولا کردم ، کمی شک داشتم. مطمئناً یک مگس در پماد وجود خواهد داشت! به سرعت مشخص شد که من باید برخی از بهترین محصولات Paula’s Choice را امتحان کنم تا ببینم این همه سر و صدا چیست.

علیرغم سالها آزمایش آنچه که مانند هر مارک مراقبت از پوست در زیر نور آفتاب احساس می شود ، من به تازگی با انتخاب Paula آشنا شده ام (و دوست دارم). آنها سلامت پوست ، ایمنی و علم را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهند و این تعهد به استفاده از بهترین مواد اولیه در کیفیت محصولات آنها نشان می دهد. آنها دائماً در حال ارزیابی داده ها و تحقیقات جدید در مورد مراقبت از پوست و مواد تشکیل دهنده آن هستند و در مورد مطالعات دقیقی که برای راهنمایی فرمول آنها استفاده کرده اند شفاف هستند. متأسفانه ، این در دنیای تاریک استانداردهای زیبایی رایج نیست ، جایی که به طور کلی مقررات کمی وجود دارد.

وقتی دیدم قیمت ها چقدر مناسب است ، بیشتر متعجب شدم. دیدن محصولات با فرمول های مشابه و درصد مواد تشکیل دهنده با قیمت دو یا حتی سه برابر غیر معمول نیست. این به تنهایی باعث می شود این مارک ارزش تحقیق را داشته باشد!

برای اینکه بتوانم همه چیز را به پایان برسانم ، برخی از بهترین محصولات Paula’s Choice را بررسی کردم تا ببینم چگونه در برخی از محبوبیت های من در همه زمانها قرار می گیرند ، و در بیشتر موارد آنها ناامید کننده نیستند. مواد فعال قوی با آنتی اکسیدان ها و عصاره های ملایم و مغذی مخلوط می شوند تا پوست شما بدون مزاحمت از تمام مزایای آن برخوردار شود. چه چیزی بیشتر می توانیم بخواهیم؟

برای مطالعه همه جزئیات بهترین محصولات Paula’s Choice به خواندن ادامه دهید:

من در مورد کرم های ضد آفتاب بسیار سخت گیر هستم-به طرز عجیبی به آنها حساس هستم و بیشتر اوقات وقتی سعی می کنم به یک نوع جدید (حتی آنهایی که ظاهراً غیر کامدژنیک نیستند) پوستم پوسته می شود ، دچار ترک خوردگی می شود. خوشبختانه پوست من با این کرم ضد آفتاب سبک هیچ مشکلی نداشت. وفادار به نامش ، دارای قوام مایع مانند است که درخشش خوبی به پوست می دهد بدون اینکه احساس چربی یا سنگینی زیادی داشته باشد. با این حال ، اگر ترجیح می دهید کرم ضد آفتاب با روکش مات داشته باشید ، این احتمالاً مناسب شما نیست. این یک گچ سفید روی پوست من باقی نگذاشته است ، که بسیار مهم است و آرایش من روی آن به آرامی پیش رفت. من دوست دارم که SPF 50 باشد ، زیرا اکثر کرم های ضد آفتاب سبک روزانه به ندرت از SPF 40 بالاتر می روند. این محافظت زیادی در برابر آفتاب انجام می دهد و همچنین پوست را هیدراته می کند. مطمئناً در برنامه روزانه من باقی خواهد ماند.

اینجا بخرید.

وقتی می بینید که این سرم 15٪ خالص ویتامین C خالص با ویتامین E و فرولیک اسید تثبیت شده است ، می توانید هیجان من را تصور کنید ، زیرا هر دو باعث افزایش اثر ویتامین C می شوند. زیرا من از بسیاری از مواد فعال استفاده می کنم. در برنامه روزانه من مانند رتینول ، هنگامی که ویتامین C را به مخلوط می آورم ، احساس سوزش می کنم-این یک عارضه جانبی معمولی است! خوشحال شدم که دیدم در حالی که در اولین باری که از آن استفاده کردم احساس سوزن سوزن شدن کردم ، هیچ واکنش دیگری نداشتم. این بسیار سبک است و یک سر خوردن بسیار خوب و صاف دارد و به سرعت جذب پوست می شود. من یک دقیقه صبر کردم تا سایر محصولات مراقبت از پوست را روی آن بمالم تا از پیل زدن جلوگیری کنم ، که به طور کلی توصیه می کنم. م withoutثر است بدون اینکه روی پوست خیلی خشن باشد ، سرمهای ویتامین C بسیار گرانتر را تحمل می کند و به یک پایه اصلی در برنامه معمول من تبدیل شده است.

اینجا بخرید.

باز هم ، وقت آن است که من کلماتم را بخورم. من مدتهاست از سرم های اسید هیالورونیک اجتناب می کنم زیرا علیرغم مزایای بسیار آشکار ، منافذ من را مسدود می کنند. (هیدراتاسیون قوی و طولانی مدت.) من با افزودن سرامیدهایی که مانع رطوبت طبیعی پوست می شوند وسوسه شدم و بسیار خوشحالم که با وجود شک و تردید اولیه به آن پایبند بودم. این هیچ تراکم ایجاد نمی کند ، باعث افزایش رطوبت بدن می شود و باعث می شود پوست من فوق العاده نرم ، چاق و صاف شود. کمی ضخیم تر از سرم ویتامین C است ، اما نه به مقدار زیاد. من عاشق ظاهر و احساس پوستم هستم و بسیار شبیه سرم دیگر ، در روال معمول من نیز باقی می ماند!

اینجا بخرید.

به طرز معجزه آسایی ، این رتینول بوی کمی تندی که بسیاری از محصولات رتینول دارند ، نمی دهد. این بسیار سبک است اما احساس مرطوب کننده می کند ، که از آنجایی که رتینول می تواند خشک شود بسیار مهم است. من فقط از رتینول مستقیم پزشک متخصص پوست استفاده کرده ام ، بنابراین کنجکاو بودم ببینم آیا مرطوب کننده با رتینول به همان اندازه موثر است. دارای 01/0 درصد رتینول است و از نظر بالینی ثابت شده است که چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد. این فرمولاسیون همراه با عصاره ریشه شیرین بیان و چای سبز که پوست را آرام کرده و قرمزی را بهبود می بخشد ، و سرامید ، که پوست را نرم و تغذیه می کند ، عمل می کند.

من متوجه شدم که جزء مرطوب کننده واقعاً دوست داشتنی است. با این حال ، از آنجا که تقریباً هر اسیدی در زیر نور خورشید از جمله رتینول تجویز شده پوست من را منفجر کرده است ، احتمالاً جایگزین پوستی نمی شود که من در حال حاضر از آن استفاده می کنم. با این اوصاف ، اگر تازه وارد رتینول شده اید ، باید کاملاً به آن تزریق کنید. این ماده دارای درصد بالایی از فعالیت ها است که مطمئناً تفاوت را در پوست خود مشاهده خواهید کرد ، و سایر مواد مغذی پوست از شما در برابر واکنش های نامطلوب محافظت می کند.

اینجا بخرید.

از بین همه محصولات ، من در مورد امتحان این لایه بردار مایع بیشترین تلاش را داشتم زیرا در گذشته واکنش های جالبی به BHA داشته ام. من از نبود بوی قوی شیمیایی که به آرامش ذهنم کمک می کرد شوکه شدم. من قطعاً در اولین استفاده احساس سوزن سوزن شدن کردم ، اما به غیر از لمس قرمزی در دقایق اولیه پس از آن هیچ اثر شدید دیگری مشاهده نشد. مایع دارای بافت و لغزش خوبی است که احساس سنگینی نمی کند – شبیه تونر اما کمی ضخیم تر است.

با توجه به این که این یک لایه بردار روزانه با ترکیبات بسیار قوی است ، بسیار مثر است. اما از آنجا که من از بسیاری از مواد فعال استفاده می کنم ، پس از مدتی متوجه کمی تحریک شدم. این قطعاً چیزی است که افرادی که روتین مراقبت از پوست بسیار سنگین دارند ممکن است بخواهند چند بار در هفته جایگزین یا استفاده کنند. با این اوصاف ، این باعث شد که پوست من صاف و نرم شود. من قصد دارم آن را برای زمانی نگه دارم که پوست من به مقدار کمی نیاز دارد تا سلول های مرده پوست را از بین ببرد.

اینجا بخرید.

این سرم زیاد روغنی نیست اما با قوام یک سرم غلیظ تر درخشش دوست داشتنی می دهد. وقتی در ترکیب با سرم های دیگر که دارای ترکیبات فعال هستند استفاده می شود ، متوجه سوزن سوزن شدن می شوم. ویتامین C نیز در آن وجود دارد ، بنابراین اگر قبلاً آن را در برنامه عادی خود ندارید ، این یک راه عالی برای ترکیب آن است. این باعث شد پوست من فوق العاده نرم و شفاف شود ، اما بعد از چند روز باعث ایجاد احتقان شد. اگر با ظاهر منافذ و کشسانی پوست دست و پنجه نرم می کنید ، مطمئنا ارزش یکبار شلیک را دارد. از آنجا که این مسئله واقعاً نگرانی پوستی من نیست ، احساس نمی کنم اگر آن را کنار بگذارم ، چیز زیادی را از دست می دهم.

اینجا بخرید.

به عنوان یک طرفدار اسید لاکتیک ، من وسواس زیادی روی این درمان روان کننده دارم. این یک لایه بردار عالی برای پایان تابستان برای از بین بردن هر گونه پوست چروکیده و آسیب دیده از نور خورشید و آب و هوا است. اسیدهای گلیکولیک ، لاکتیک ، مالیک و تارتاریک ، که در غیر این صورت به آنها AHA می گویند ، آسیب دیدگی آفتاب را از بین می برد در حالی که پپتیدها و سرامیدها به پوست هیدراته ، تغذیه و محافظت می کنند. می توانید هر روز از آن استفاده کنید ، اما از آنجا که من قبلاً اسید لاکتیک را در برنامه روزانه خود دارم ، هفته ای دو بار از آن استفاده می کردم تا به پوست من طراوت بیشتری ببخشید. هر بار که از آن استفاده می کردم با پوستی روشن و فوق العاده نرم از خواب بیدار می شدم. بسیار قوی است ، بنابراین اگر تازه وارد AHA ها شده اید ، می خواهید آن را به آرامی در پوست خود قرار دهید. و فراموش نکنید که به گردن خود نیز کمی محبت کنید!

اینجا بخرید.