ما 3 دستور کوکتل کلاسیک را با هم مخلوط کردیم

سفر من به مخلوط کردن کوکتل های کامبوچا شش سال پیش در یک آشپزخانه جذاب غرب هالیوود آغاز شد. آنجا بود، در میان کاشی‌های سبز و زرد مستقیماً از دهه 60، شروع به دم کردن کامبوچای خودم کردم. من سال ها قبل به قدرت پروبیوتیک این نوشیدنی معتاد شده بودم – یک بار که شوک اولیه طعم سرکه را پشت سر گذاشتم. چه کسی می‌داند چه چیزی باعث شد که من در این تلاش کنجکاوی رشد کنم – و بنوشم! – باکتری‌ها را در خانه خودم، اما این یک آزمایش موفقیت‌آمیز بود که تا به امروز ادامه داده‌ام. (البته بدون احتساب آن زمانی که در سه ماهه اول بارداری بودم و نمی‌توانستم آن اسکوبی را که به نظر می‌رسد به اندازه کافی سریع است پرتاب کنم.)

من و شوهرم حتی دم کردن کامبوچای الکلی را در طول همه‌گیری امتحان کردیم. (بله، دم کردن الکل پروژه همه گیر من بود. آن و… لحاف کردن. زمان عجیبی بود.) علم کامبوچای الکلی کاملاً گیج کننده است، بنابراین من نوارهای pH را بیرون انداختم و در نهایت سطوح الکل را به طور حکایتی “آزمایش” کردیم. و منظورم این است که آخرین نوشیدنی خود را با معده خالی بنوشیم و از یکدیگر بپرسیم: “آیا چیزی احساس می کنید؟” تا اینکه یکی از ما ادعا کرد که این کار را کرده ایم. باز هم، یک زمان عجیب (اگر نه کمی سرگرم کننده).

این روزها، ما به سادگی کامبوچا را در خالص‌ترین شکل آن برای چیزی که من می‌توانم ترکیبی عالی نامید، انتخاب می‌کنیم. گازدار است، تخمیر شده است، خوش طعم است – سه F از یک ماده کوکتل خوشمزه. اما اول…

آیا می توان الکل را با کامبوچا مخلوط کرد؟

بله، شما می توانید کاملاً الکل و کومبوچا را با هم مخلوط کنید. Booch یک میکسر حبابدار خوشمزه را ایجاد می کند، به خصوص زمانی که طعم های مختلف و ترکیبات مشروب را آزمایش می کنید. طعم کمی اسیدی و میوه ای تخمیر شده به خوبی با تکیلا، رام، جین، ودکا، ویسکی و مزکال جفت می شود. این یک عنصر آماده برای آزمایش است.

آیا کوکتل های کامبوچا سالم هستند؟

در حالی که کامبوچا به لطف محتوای قند کم خود در کنار مجموعه ای از آنتی اکسیدان ها و پروبیوتیک ها فواید عمده ای برای سلامتی دارد، اگر الکل را به ترکیب اضافه کنید، کاملاً سالم نیست. (درباره اینکه الکل چگونه بر روده شما تأثیر می گذارد بخوانید.) با این حال، کومبوچا گزینه ای برتر نسبت به مخلوط کن های مملو از شکر و طعم دهنده مصنوعی است. کنجکاو هستید در مورد الکل و تغذیه بیشتر بدانید؟ در اینجا یک فرو رفتن عمیق به واقعیت در مورد زنان و الکل است. TL;DR به طور کلی برای زنان بی خطر است که یک نوشیدنی الکلی در روز مصرف کنند – و یک کوکتل کامبوچا یک گزینه خوشمزه است.

3 دستور کوکتل کومبوجا

پس از آزمایش‌های زیاد (می‌دانم کار سختی است)، سه دستور العمل کوکتل کلاسیک با ترکیب کامبوچا را دریافت کردم. در ادامه بخوانید: یک پالوما، مارگاریتای تند و البته یک قاطر مسکو.

دستور العمل کامبوجا پالوما

عناصر:
2 اونس تکیلا
2 اونس آب گریپ فروت تازه، به اضافه تکه هایی برای تزئین
½ اونس آب لیموترش
¼ اونس شهد آگاو
2 اونس کامبوچای اصلی یا گریپ فروت
یخ

جهت ها: در یک کوکتل شیکر، تکیلا، آب گریپ فروت، آب لیموترش، شهد آگاو و یخ را اضافه کنید. به مدت 30 ثانیه به شدت تکان دهید. صاف کنید و داخل لیوان روی یخ بریزید. روی آن را با کامبوچا بریزید. با یک تکه گریپ فروت و رزماری تزئین کنید. این هم با رزماری دودی خوشمزه است. یک شاخه رزماری روشن کنید و سپس به مدت 30 ثانیه با لیوان بپوشانید.

دستور العمل مارگاریتا کامبوجا تند

عناصر:
2 اونس تکیلا
¼ تا ½ هالاپینو ورقه شده
1 اونس شهد آگاو
1 اونس آب لیموترش تازه
3 اونس کامبوچای آناناس

جهت ها: در یک کوکتل شیکر، هالاپینو را مخلوط کنید، سپس تکیلا، آب لیمو، شهد آگاو و یخ را اضافه کنید. به مدت 30 ثانیه به شدت تکان دهید. صاف کنید و داخل لیوان روی یخ بریزید. روی آن را با کامبوچا بریزید. با یک برگ آناناس، لیموترش خشک شده و نمک چیلی تزئین کنید. به جای ژالاپنو، می توانید 1 اونس عسل داغ مایک را با آب لیموترش مخلوط کنید و سپس با تکیلا و یخ آن را تکان دهید.

دستور العمل قاطر کامبوجا مسکو

عناصر:
2 اونس ودکا
1 اونس آب لیموترش تازه
1 اونس شهد آگاو
4 اونس کامبوچای زنجبیل
یخ، نعناع برای تزئین

جهت ها: در یک لیوان یا لیوان، ودکا، آب لیموترش و شهد آگاو را مخلوط کنید. یخ را اضافه کنید و روی آن را با کومبوچا اضافه کنید. با لیمو و نعنا تزیین کنید. توجه: همچنین می‌توانید برای تهیه این کوکتل، آن را افزایش دهید.