محافظت از حریم خصوصی نامه Apple iOS 15 روندهای نرخ باز

عرضه Apple Privacy Privacy Protection (MPP) در iOS 15 دارای است

عرضه محافظت از حریم خصوصی ایمیل (MPP) اپل در iOS 15 باعث تغییرات شگفت انگیزی در معیارهای نرخ باز شده است. جالب ترین آنها تغییر رفتار در زمانی است که می بینیم بازشوها در حال تشخیص هستند.

بیایید با استفاده از داده های صدها میلیون پیام ارسال شده ، به چند نمودار بپردازیم.

بعد از انتشار محافظت از حریم خصوصی ایمیل اپل در iOS 15 (MPP) ، روند ارسال نامه های اپل درصدی از کل ایمیل های ارسال شده را باز می کند.
Apple Mail با درصدی از کل نامه های ارسال شده باز می شود

در زیر روندهای حجم خام کاربران را مشاهده می کنید که Apple iOS 15 به صورت ساعتی پذیرفته شده است.

با پذیرش Apple iOS 15 ، ایمیل خام ساعت به ساعت باز می شود
Raw با پذیرش Apple iOS 15 ساعت به ساعت باز می شود.

بیشتر خوانندگان شبانه؟

با دقت نگاه کنید و متوجه خواهید شد که قله ها و دره ها در نسخه های قدیمی iOS متفاوت است و پروکسی MPP جدید اپل در iOS 15.

چرا این اتفاق می افتد؟

iOS 15 تنها در مواقعی که دستگاه ها هستند تصویر را در پس زمینه ذخیره می کند WIFI وصل و وصل شده استبه عصرها چه اتفاقی می افتد؟ مردم می خوابند و تلفن های خود را شارژ می کنند.

باز کردن شب هنگام افزایش تصاویر iOS 15 در حالی که دستگاه شما در طول شب در حال شارژ شدن است ، افزایش می یابد.
باز شدن شب هنگام افزایش تصاویر در iOS 15 در حالی که دستگاه شما روی میز کنار تخت شما شارژ می شود ، افزایش می یابد.

شب غالب است

هنگامی که همه بازشوها را برای هر نوع در یک دوره 24 ساعته جمع می کنید و درصد بازشوهایی را که در هر ساعت در آن روز اتفاق می افتد مشاهده می کنید ، روند بسیار واضح می شود. اکثریت قریب به اتفاق مواردی که از iOS 15 باز می شوند ، عصرها تشخیص داده می شود ، نه از فعالیت های انسانی بلکه از ذخیره سازی هنگام شارژ تلفن شما.

در حالی که آیفون شما شارژ می شود “باز می شود” و هر یک از تصاویر موجود در پیامهایی را که دریافت کرده اید اما هنوز به آنها توجه نکرده اید بارگیری می کند. با این کار تصویر ذخیره می شود و بعداً ذخیره می شود تا بتوانید پیام را سریعتر مشاهده کنید. این یک باز مصنوعی ایجاد می کند ، اما هنوز در معیارها دیده می شود.

روندهای بارگیری تصاویر شبانه
روند بارگیری تصویر در شب

نرخ های باز جهانی

حافظه پنهان iOS 15 MPP در روزهای گذشته تأثیر کمی بر نرخ های باز جهانی دارد. هیچ چیز چشمگیر نیست ، اما در نمودارها نشان داده می شود.

با راه اندازی iOS 15 نرخ های باز شدن AWeber Global افزایش می یابد
با راه اندازی iOS 15 نرخ های باز جهانی

نرخ های باز iCloud

هنگامی که وارد icloud.com می شوید ، این تأثیر برای مخاطبانی که به احتمال زیاد ایمیل آنها را به طور انحصاری در دستگاه های اپل مشاهده می کنند ، آشکارتر می شود. نرخ های باز روند رو به رشدی را نشان داده اند اما هنوز روشی نیست که بر نحوه فکر کردن بیشتر بازاریابان در مورد استفاده از نرخ باز تأثیر بگذارد.

روندهای نرخ iCloud.com با مسیر صعودی پس از iOS 15 باز می شود.
iCloud.com روند را باز می کند

تاثیر اپل در باز شدن جهانی

من انتظار دارم حجم ترافیک قدیمی iOS به تدریج کاهش یابد ، اما وقتی به اکوسیستم ایمیل گسترده تری نگاه می کنید ، واضح است که گوگل همچنان با درخواست های پروکسی Gmail برتری دارد. حجم دستگاههای قدیمی پیش از iOS 15 همچنان کاهش می یابد و برش قرمز رنگ دستگاههای iOS 15 با بارگیری خودکار تصویر افزایش می یابد.

Global با نوع مرورگر باز می شود

من در ماه ژوئن در مورد حفاظت از حریم خصوصی نامه Apple iOS 15 نوشتم و آنچه که در آن زمان نوشتم هنوز صادق است. تغییرات اپل

  • ردیابی نرخ باز را کمتر قابل اعتماد کنید ، اما هنوز اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهد.
  • آدرس IP کاربران را در پشت سرویس پروکسی پنهان می کند.
  • هیچ تاثیری بر نحوه خواندن و مشاهده ایمیل های شما توسط افراد ندارد.
  • به اپل یک TON اطلاعاتی در مورد کاربران خود می دهد که قبلاً نداشتند.

اگر از این نمودارها لذت بردید ، باید:

  1. در این خبرنامه رایگان هفتگی مشترک شوید ، جایی که ما دنیای ایمیل ، فشار وب ، تجارت الکترونیک و صفحات فرود را تجزیه و تحلیل می کنیم تا به شما در ایجاد و تعامل بهتر جامعه خود کمک کنید.
  2. دنبال کردن Weber و TKulzer در توییتر که ما مرتباً اطلاعات جالبی از میلیاردها کاربر را توییت می کنیم.