مراقبت از پوست پاک کننده چیست؟ جنبش مراقبت از پوست تمیز و بالینی

جنبش زیبایی “تمیز” به بسیاری از مارک های ارزشمند کمک کرده است. در جستجوی جواهرات طبیعی ، ما با گیاهان واقعی ، تاتا هارپر ، RMS ، Kosas و بسیاری نام های دیگر آشنا شدیم که به نظر می رسید یک شبه از محبوبیت فرقه ای به جریان اصلی تبدیل شده است. اما با وجود رونق ، خرید فرمول های غیر سمی همچنان مبهم است. این عمدتاً به دلیل اصطلاح “تمیز” و عدم تعریف مناسب ، همراه با بسیاری از کلمات کلیدی بازاریابی است که در صنعت زیبایی غیرقانونی باقی مانده است. و در مورد محصولات طبیعی مراقبت از پوست ، این سوال همیشه وجود دارد: آیا آنها واقعاً کار می کنند؟ اما درست همانطور که دسته زیبایی “تمیز” به دلیل اشتیاق خریداران برای چیزی ایمن تر شد ، روند جدیدی در حال ظهور است که توسط مارک هایی ترکیب می شود که مواد “طبیعی” را با علم روز ترکیب می کند. معرفی جنبش “تمیز کردن” مراقبت از پوست در جایی که تمیز با بالینی مطابقت دارد.

بنابراین ، مراقبت از پوست “تمیز” چیست؟

ترکیبی از مراقبت های پوستی تمیز و بالینی ، “تمیز” بر این ایده استوار است که مواد مصنوعی ساخته شده در آزمایشگاه می توانند به همان اندازه از مواد طبیعی خود ایمن باشند و تولید آنها پایدارتر از منابع طبیعی است.

به عنوان مثال: اسکوالان محبوب Biossance + ویتامین C گل رز ، که از روش بسیار پایدار و سازگار با نام تجاری برای تولید اسکوالان با استفاده از نیشکر تجدیدپذیر استفاده می کند.

“[Cleanical beauty] الکسیا اینگه ، بنیانگذار Cult Beauty ، می گوید: “از مواد طبیعی استفاده می کند ، اما با تمرکز موازی بر فناوری افزایش یافته در آزمایشگاه و افزایش عملکرد”. زرق و برق انگلستانبه “فشار/کشش ابدی طبیعت و فناوری هنوز وجود دارد ، اما در حال حاضر اجزای آزمایشگاهی ، بیومیکتری و” علم سبز “خطوط سنتی را محو کرده است.”

معنی آن برای مصرف کنندگان چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هیچ تعریف شناخته شده ای از صنعت برای “تمیز” وجود ندارد ، بنابراین یادگیری نحوه خواندن برچسب محصولات و تشخیص معاملات واقعی همیشه مهم بوده است.

با افزایش روند زیبایی “تمیز” ، مارک هایی با تأکید بر مطالعات بالینی و تحقیقات با پشتوانه علم ممکن است توجه بیشتری را به خود جلب کنند ، که به طور بالقوه به حذف علف های بی اثر ارگانیک از بازار کمک می کند.

از “تمیز” به “تمیز”

ردیابی روندها همیشه آسان نیست ، اما تحول از “تمیز” به “تمیز” منطقی است. این می تواند پاسخی به ضعف ناگوار صنعت برای مارک هایی باشد که ادعا می شود “سبز” هستند. ویراستاران در زرق و برق انگلستان تصور کنید که همه گیری ممکن است به علاقه ای برای افزودن تحقیقات با پشتوانه علم به این ترکیب منجر شده باشد. پس از بیش از یک سال استفاده از محصولات ضد باکتریایی ، بسیاری ممکن است در رابطه خود با مواد شیمیایی تجدید نظر کنند. البته ، کسانی که عاشق مراقبت از پوست هستند همیشه از یک محصول تمیز با نعمت های پزشکی قدردانی می کنند.

اینگه می گوید: “اصطلاحات وام گرفته شده از جهان بالینی تا حد زیادی در زیبایی نفوذ خواهد کرد.” زرق و برقبه “هر چیزی که ادعا کند دارای تاییدیه یا استانداردهای پزشکی است ، توسط خریداران نگران کننده م effectiveثرتر و قابل اعتماد تلقی می شود.”

مارک های تجاری پیشرو در مراقبت از پوست “تمیز”

بیوسانس

ما در بالا به تکنیک های ثبت شده و فناوری پیشرفته آنها اشاره کردیم ، اما نام تجاری بدون ظلم و ستم ، که بر ترکیبات تأیید شده از نظر بالینی و منابع پایدار تمرکز می کند ، شایسته فریاد است.

SkinCeuticals

هرگاه از متخصصان پوست در مورد مارک هایی که توصیه می کنند نظرخواهی کرده ام ، هیچ اسمی بیشتر از SkinCeuticals مطرح نمی شود. از سرم معروف CE Ferulic گرفته تا کرم ترمیم کننده لیپیدهای سه گانه آنها ، فرمول های درجه پزشکی ارزش هزینه کردن را دارند.

Revision مراقبت از پوست

یکی دیگر از محبوب ترین متخصصان پوست ، نام تجاری بدون ظلم و درجه دار در پشت کرم دور چشم محبوب DEJ ، به دلیل ارائه غلظت بالایی از مواد موثر است.

REN

OG از جنبش زیبایی تمیز ، نام تجاری و فرمول های سوخت زیستی فعال آن از سال 2000 راه را هموار کرده است. برای کسانی که پوست حساسی به دنبال محصولات “تمیز کننده” هستند ، REN یک مکان عالی برای شروع است.

مکث سالمندی

روشل وایتزنر ، موسس ، خط مراقبت از پوست خود را با پشتوانه علمی مخصوص سه مرحله یائسگی ایجاد کرده است ، رده ای که اغلب توسط صنعت زیبایی نادیده گرفته می شود. Pause Well-Aging’s Fascia Stimulator-که برای به حداقل رساندن افتادگی طراحی شده است-توسط FDA به عنوان یک وسیله پزشکی کلاس 1 تصفیه شد.

یک اقیانوس
این برند لوکس با فناوری بیوتکنولوژی آبی خود تمام مواد اولیه تمیز و فعال دریایی خود را با استفاده از شیوه های پایدار که به حفظ اکوسیستم اقیانوس کمک می کند ، ایجاد می کند.