مزایای سیب برای سلامتی – به علاوه ، 6 دستور العمل سیب برای امتحان کردن

پاییز در راه است و من خودم را بین کرایه فندک شیرین تابستانی و ترکیبات دلچسب و زمینی پاییزبه این زمان از سال جوهر بینابین است-صبح ها باشکوه هستند ، اما نور روز در حال کاهش است. و اگرچه بعد از ظهرها هنوز گرم است ، زمستان در افق است. این همه درس لذت بردن از اینجا و اکنون است. به ناچار هوس هایم در حال تغییر است. من هنوز پینت بلوبری و پوند هلواما سیب ، گلابی و کلم به آشپزخانه ما راه پیدا کرده اند. این غذاها به صورت خام ، بو داده یا بخارپز راهی فوق العاده برای تغییر وعده های غذایی و میان وعده های تکراری هستند. آنها همچنین راهی آسان برای تنوع بخشیدن به تغذیه هستند ، به ویژه هنگامی که تقویت ایمنی کلیدی است صحبت از تنوع محصولات ، اجازه دهید در مورد سیب صحبت کنیم. به غیر از کدو تنبل ، سیب میوه علامت تجاری پاییز است. لازم به ذکر است که فواید سیب برای سلامتی بسیار زیاد است و آنها را به میوه ای بسیار متنوع و خوشمزه تبدیل می کند – برای هر کام یک نوع سیب وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با سیب ، مزایای سلامتی آن ، انواع سیب و دستور العمل های سیب ، ادامه مطلب را بخوانید!

بنابراین ، سیب چیست؟

آیا میدانستید که منشاء سیب کوه های قزاقستان است؟ در حال حاضر ، آنها جزو محبوب ترین میوه های جهان هستند. در واقع ، سیب ها هستند میوه مصرفی بالا در ایالات متحده. معمولاً به صورت خام مصرف می شود ، سیب همچنین می تواند در دستور العمل های مختلف استفاده شود (هم شیرین و هم خوش طعم) ، آب میوه ها ، میان وعده ها ، غذاهای کودکان و نوشیدنی ها. انواع مختلف فراوان است ، اما همه آنها روی درختان رشد می کنند و وقتی رنگ پوست آنها عمیق می شود برداشت می شود. با تنوع رنگ و اندازه برای انتخاب ، تعجبی ندارد که سیب ها از محبوبیت چشمگیری برخوردار باشند. به علاوه ، خوردن سیب می تواند داشته باشد مزایای متعدد سلامتیبه آنها سرشار از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها ، فیبر غذایی و طیف وسیعی از ریز مغذی های دیگر هستند.

سیب ها دارای فواید سلامتی هستند

فصل چیدن سیب است و تعداد زیادی از آن وجود دارد دلایل خوبی برای پر کردن سبد سیب به آن پیوند خورده است مزایای متعدد سلامتی، از جمله بهبود سلامت روده و کاهش آن خطر سکته مغزی، فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری قلبی ، چاقی و موارد دیگر. همانطور که می گویند ، یک سیب در روز پزشک را دور می کند. اگر از سیب های ترش و پوست سبز لذت می برید ، مواد مغذی بیشتری را نیز بار می کنید. سیب سبز منبع بهتری از ویتامین A ، B ، C ، E و K. است. همچنین دارای آهن ، پتاسیم و پروتئین بیشتری نسبت به سیب قرمز است.

خوردن سیب برای سلامت قلب و دستگاه گوارش

به طور کلی ، سیب ها دارای مواد مغذی قابل توجهی هستند. آنها ممکن است کاهش کلسترول بالا و فشار خون– به لطف فیبر محلول آنها در واقع ، الف مطالعه دریافت که دریافت بیشتر فیبر محلول با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی مرتبط است. سیب می تواند به هضم غذا کمک کند ، باز هم به دلیل داشتن فیبر. سیب علاوه بر فیبر محلول ، حاوی فیبر نامحلول، که برای حرکت منظم روده ضروری است.

سیب می تواند ایمنی بدن را تقویت کرده و قند خون را تنظیم کند

سیب همچنین ممکن است با افزایش ویتامین C ایمنی بدن را تقویت کند و ویتامین C با تقویت بافت های بدن که با عوامل بیماری زا مبارزه می کند به عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند. از نظر سلامت مغز ، غذاهای غنی از فلاونوئید (پسندیدن انواع توت ها و چای سبز) می تواند به دفع آن کمک کند بیماری آلزایمر و مرتبط انواع زوال عقلبه همه سیب ها حاوی کوئرستین ، یک فلاونوئید هستند. نکته آخر اینکه سیب می تواند وزن سالم را تحمل کند و فیبر نامحلول آن می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهدبه سیب با منبع پروتئین (مانند پنیر رشته ای) یا چربی (مانند کره بادام زمینی) می تواند حداقل تأثیر را بر قند خون داشته باشد. اگر می توانید میوه را تحمل کنید و رژیم کم کربوهیدرات یا کتوژنیک ندارید ، از سیب لذت ببرید! آنها یک منبع فوق العاده انرژی هستند.

متعارف در مقابل سیب های ارگانیک

متأسفانه ، سیب یکی از بیشترین ها است محصولات بسیار آلوده وقتی نوبت به آفت کش ها می رسد. خرید سیب های ارگانیک باعث کاهش تماس شما با بقایای احتمالی آفت کش ها می شود. و به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض آفت کش ها باعث کاهش آسیب رادیکال های آزاد می شود. خوشبختانه ، سیب ها در حال حاضر در فصل هستند و قیمت آنها باید منعکس کننده محصولات درون فصل باشد. در صورت امکان ، ارگانیک را انتخاب کنید. با این حال ، در اینجا یک راهنمای مفید حذف سموم دفع آفات به محصولات معمولی.

10 محبوب ترین نوع سیب

بسته به نوع ، سیب از اواخر ژوئیه تا اوایل نوامبر در دسترس است. در سراسر جهان ، تقریبا وجود دارد 7500 گونه مختلف سیببه از این تعداد ، 2500 مورد در ایالات متحده کشت می شود. سیب های قرمز عمیق و طلایی طعم شیرین تری دارند و معمولاً بسیار آبدار هستند. به عنوان مثال ، آنها برای سس سیب عالی هستند.

بر اساس انجمن اپل آمریکا، 10 نوع سیب محبوب فروخته شده در ایالات متحده (در سال 2019) عبارت بودند از:

  1. گالا
  2. قرمز خوشمزه
  3. فوجی
  4. ننه اسمیت
  5. زنبق عسل
  6. طلایی خوشمزه
  7. مک اینتاش
  8. صورتی کریپ/بانوی صورتی
  9. برابرن
  10. جاز

بسته به محل زندگی شما ، ممکن است سیب در ایالت شما پرورش داده شود! از سال 2018 ، 32 ایالت به صورت تجاری سیب پرورش می دهند. چند ایالت برتر تولید کننده سیب عبارتند از واشنگتن ، نیویورک ، میشیگان ، پنسیلوانیا و کالیفرنیا.

چگونه سیب را تازه نگه داریم

برای افزایش طراوت ، سیب را در کشوی تردتر یخچال خود ذخیره کنید. آنها باید حداقل 1-2 ماه (اگر نه بیشتر!) تازه بمانند. سیب در نظر گرفته می شود a میوه آب و هواییبه این معنی که آنها پس از برداشت همچنان به بلوغ می رسند. هنگامی که آنها انتخاب می شوند ، گازی به نام اتیلن منتشر می کنند ، اما دمای سرد تولید اتیلن را کند می کند. به خاطر داشته باشید که سیب ها در یخچال هنوز مقداری اتیلن از خود ساطع می کنند و رسیدن سایر محصولات ذخیره شده در این نزدیکی را سرعت می بخشد.

بنابراین ، سیب ها را جدا از سایر محصولات در کشوی خود ذخیره کنید. این به همه میوه ها و سبزیجات شما کمک می کند تا آنجا که ممکن است ماندگار شوند. اگر در دمای اتاق ذخیره شود ، آنزیم های سیب و گاز اتیلن باعث رسیدن سریع آنها می شود. آنها حدود 1-2 هفته روی پیشخوان شما دوام می آورند ، اما بافت آنها می تواند در این مدت تغییر کند.

با سیب های نرم ، کبود یا مزه دار چه کنیم؟

اگر سیب های شما خیلی سریعتر از حد انتظار رسیدند (یا شاید با چند تکه میوه کبود به خانه آمدید) ، ناراحت نشوید. روش های زیادی برای ترکیب سیب هایی که کمی رسیده یا دارای کبودی هستند وجود دارد.

بهترین سیب های آشپزی

این که آیا اخیراً از باغ سیب دیدن کرده اید ، کیسه ای از سیب های مورد علاقه خود را در بازار کشاورزان گرفته اید یا سیب های چند هفته ای پشت کشوی ترد خود نشسته اید ، روشهای خوشمزه و خلاقانه زیادی برای استفاده از آنها وجود دارد. بهترین سیب ها برای پخت بافت ملایمی دارند. با اینها، با خیال راحت از آنها در پای ، تارت ، پیراشکی و کفش استفاده کنید. سیب های گرانی اسمیت ، سیب های فوجی و سیب های Honeycrisp برای دستور پخت به خوبی کار می کنند.

6 دستور العمل سیب شیرین و خوش طعم

از پوره کردن ، پختن ، خشک کردن سیب ، آسمان محدود است. و در حالی که مطمئناً می توانید مسیر مینیمالیستی را طی کنید و سیب های برش خورده را به تنهایی بخورید (یک قاشق کره بادام زمینی و یک پیمانه دارچین تا حد زیادی پیش می رود) ، در اینجا 6 دستور العمل خوشمزه سیب – چه خوش طعم و چه شیرین – برای رفع گرسنگی در هر زمان آورده شده است. از روز

این ممکن است فقط به عنوان دسر پاییزی شما تبدیل شود. سیب های مادربزرگ اسمیت ، پای را از شیرینی بیش از حد جلوگیری می کند و ادویه های گرم یک تکه پای را راحت ترین غذای دنج و راحت برای پس از شام می سازد. اگر صبح روز بعد یک تکه (یا دو) صبحانه بخورید ، قضاوت نمی کنیم. به زیبایی با یک فنجان قهوه ترکیب می شود.

این سالاد برداشت پاییزی با انواع مواد الهام گرفته از پاییز بسته بندی شده است. این یک راه عالی برای استقبال از ارتفاعات کوهستانی است. این غذا فصلی و سیر کننده است ، برای یک ناهار دلپذیر یا شام سبک – نوعی سالاد که باعث می شود از درون به بیرون احساس تغذیه کنید.

کدو حلوایی پرشده با سوسیس سیب دارای انواع خوشمزه ای در یک دستور العمل آسان است. کدو تنبل خامه ای و نرم است ، در حالی که پر کننده دلپذیر ، خوش طعم و به طور طبیعی فاقد گلوتن است. شما عاشق این دستور العمل مفید و فصلی خواهید بود.

با این میله های پای سیب سالم ، کمی شیرین میل کنید. این میله ها که با خرد شدن کره بادام ، سیب های رسیده و یک لعاب خوشمزه ساخته شده اند ، بهترین درمان پاییزی هستند.

پای سیب یک غذای کلاسیک است ، اما گاهی اوقات شما به دنبال چیزی سالم تر و کمی منحصر به فرد هستید. وارد کنید: تارت سیب گیاهی. با توجه به لذت بردن از خود بدون اغما در قهوه یا خماری در این فصل تعطیلات ، این تارت ساده و در عین حال خوشمزه سیب گیاهی با پوسته گردو جواب می دهد.

ناچوهای سیب سالم با سیب های تازه ، تکه های شکلات ، تکه های نارگیل ، و کره غلیظ ، کره مهره ای گرم و دارچین بپاشید. اینها دسر (یا صبحانه) سریع و سالم مورد علاقه شما خواهند بود.