من وقتی بدنم نیاز به تنظیم مجدد دارد ، این سوپ کدو حلوایی گیاهی را درست می کنم

آیا بعد از یک فصل لذت بردن (یعنی بعد از تعطیلات ، بعد از تعطیلات ، یا صرف غذا در رستوران) ، آیا تا به حال احساس کرده اید که می خواهید کل روز آبمیوه را پاک کنید؟ بله ، من نه (lol) اما من دارم قطعا بسیاری از اوقات بدن من به من گفته است که نیاز به تنظیم مجدد دارد و سیستم گوارش من نیاز به یک وقفه جدی دارد. وقتی این احساس به من دست می دهد ، من اغلب به اجاق گاز سر می زنم و یک قابلمه از این سوپ کدو تنبل گیاهی می پوشم – و من اغلب آن را دو برابر می کنم ، بنابراین مقدار زیادی غذای باقی مانده برای پوشاندن ناهارها در طول یک هفته دارم.

وقتی صحبت از وضعیت “پاکسازی سوپ” می شود ، دستور تهیه سوپ گیاهی پوره شده آرامش بخش است. مخلوط کن کار را برای شما انجام داده است و به سیستم گوارش شما استراحت لازم را می دهد. این گفت ، من هستم نه در مورد خوردن یک فنجان ناچیز پوره شده برای یک ناهار ، چه برسد به ناهار برای یک هفته. من به سوپم با طعم بسیار زیاد احتیاج دارم ، به طوری که این حقیقت فوق العاده سالم تقریباً مهم نیست. من سوپ پوره شده خود را خامه ای و سیر کننده دوست دارم اما بدون خامه ، می دانید؟ دستور تهیه سوپ کدو حلوایی وگان من را وارد کنید. من از شیر نارگیل برای این غنای رضایت بخش و تن ادویه جات گرم کننده استفاده می کنم تا این سوپ چیزی جز خسته کننده نباشد.

بروید تا ببینید چگونه همه چیز با هم ترکیب می شود.

ابتدا مواد معطر را سرخ کنید.

این دستور تهیه سوپ فوق العاده ساده است. در حال حاضر ، من تقریباً می توانم آن را با چشمان بسته تهیه کنم ، که بسیار سرگرم کننده است زیرا در آن صورت می توانم نسخه OG را ریف کرده و مواد مختلفی را بر اساس آنچه در دست دارم پرتاب کنم. همه چیز با یک رایحه معطر شروع می شود تا به سوپ ما طعم و مزه زیادی بدهد. از فر بزرگ هلندی خود خارج شوید ، کمی روغن زیتون را در ته آن گرم کنید ، سپس پیاز خرد شده ، سیر خرد شده و زنجبیل را اضافه کنید.

سبزیجات ریشه خود را اضافه کنید

وقتی همه اینها کمی طلایی و کارامل شد (فقط چند دقیقه طول می کشد تا دور قابلمه هم بزنید) ، کدو حلوایی مکعبی مکعبی و هر سبزی ریشه ای دیگری که دوست دارید را اضافه کنید. هویج ، سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین یا هر کدوی زمستانی بازی عادلانه ای است. آن را هم بزنید و وقتی شروع به نرم شدن کرد ، زردچوبه و نمک را اضافه کنید ، آن را هم بزنید ، سپس آبگوشت خود را اضافه کنید و حرارت را کم کنید. وقتی صحبت از جوشیدن می شود ، آن را روی متوسط ​​متوسط ​​قرار دهید و بگذارید همه چیز روی اجاق گاز بجوشد تا سبزیجات شما واقعا نرم و لطیف شوند.

آن را با هم مخلوط کنید.

به مخلوط کن ، سوپ خود را به همراه شیر نارگیل ، عسل ، آمینو نارگیل و آب پرتقال – YUM اضافه می کنیم. آن را مخلوط کنید تا یکدست شود و به یاد داشته باشید که وقتی مواد داغ را مخلوط می کنید ، ممکن است مجبور شوید این کار را در دسته های کوچکتر انجام دهید تا سوپ کدو حلوایی گیاهی شما در تمام پیراهن سفید شما منفجر نشود (مانند من در این عکسبرداری). من دوست دارم از شیر نارگیل پرچرب برای غنای مطلوب استفاده کنم. نسخه های کم چرب برای سیر شدن بسیار آبکی هستند و چربی شیر نارگیل چیزی است که شما را از این که مایل نباشید قاشق خود را بعد از شام در یک گالن بستنی فرو ببرید (خوب ، هرگز نمی توانم قول بدهم ، اما آنچه من می گویم ، مقداری چربی خوب است.)

سوپ کدو حلوایی گیاهی خود را با تمام مواد رویی سرو کنید.

مانند بسیاری دیگر از دستور العمل های سوپ گیاهی آرامش بخش ، ارائه همه چیز در تزئین است. من روی آن را دانه های کدو برشته ، برگ های تازه گشنیز ، و یک قطره دیگر شیر نارگیل می ریزم (نکته حالت دهنده: وقتی نم نم می زنید قاشق خود را نزدیک سوپ نگه دارید تا در کف فرو نرود.) درست قبل از غذا دادن این طعم نهایی است و در صورت نیاز به طعم بیشتر نمک بیشتری اضافه کنید. سپس قاشق خود را بگیرید و بخورید.

چگونه می توان غذای باقیمانده را ذخیره کرد؟

چیزهای کمی بهتر از سوپ بهتر است. آن را تا یک هفته در یخچال نگه دارید یا به کیسه فریزر به اندازه گالن منتقل کنید ، تا آنجا که ممکن است هوا را فشار دهید و تا دو ماه در فریزر قرار دهید. هر زمان که به تمیز کردن دستگاه نیاز داشتید روی اجاق آب کنید و گرم کنید. روز بعد از روز شکرگزاری ، ما برای شما آماده هستیم.

برای تهیه کارت دستور غذا بروید ، و اگر این کار را کردید ، حتماً ما را در اینستاگرامcamillestyles تگ کنید ، رتبه بندی کنید و در زیر نظر دهید!