من Emface را امتحان کردم، یک جایگزین بدون سوزن برای فیلر – اینجا نقد صادقانه من است

ماه آینده، من 39 ساله می شوم و در کل، احساس خوبی نسبت به آن دارم. من تعداد زیادی دوست دختر نزدیک چهل ساله دارم که نشاط و روحیه جوانی آنها ثابت می کند که من دارم مقدار زیادی در دهه آینده منتظر باشیم. با این اوصاف، من متوجه تغییرات اجتناب ناپذیر پوستم شده ام که با علائم اولیه پیری همراه است – شلی پوست و خطوط ریز، پلک راست من اندکی آویزان تر از سمت چپ در تلاش برای جلوگیری از زیبایی غیرطبیعی که می تواند ناشی از استفاده بیش از حد از مواد تزریقی باشد، شروع به تحقیق در مورد جدیدترین جایگزین های غیرتهاجمی برای بوتاکس و فیلر کردم. Enter: Emface، روشی بدون سوزن که پوست و ماهیچه های صورت را در یک جلسه 20 دقیقه ای درمان می کند، نوید چین و چروک کمتر و ظاهری برجسته تر را می دهد.

اینترنت پر از طرفداران Emface است که ادعا می کنند این درمان جدید جایگزینی برای تزریق است. لیفت صورت غیر جراحی نامیده می‌شود و برخی ادعا می‌کنند که به آن‌ها لیفت ابرو یا خط فک مشخص‌تر بدون رفتن زیر چاقو داده می‌شود. اهداف شخصی من ظاهری برجسته تر و ظاهری “برآمده” بدون پف کردن ناشی از افزایش حجم (یعنی پرکننده) بود. دقیقاً تجربه من با Emface را بخوانید، از جمله مقایسه قبل و بعد و هر آنچه که باید بدانید اگر Emface را برای خود در نظر می گیرید.

ابتدا، با متخصص آشنا شوید: کریسی گری لیم، MPAS، PA-C در Skin Savvy، یکی از تنها مکان‌هایی در آستین که در حال حاضر Emface را ارائه می‌کند.

Emface چیست؟

Emface از فرکانس رادیویی همزمان برای گرم کردن درم، تحریک تولید کلاژن و الاستین استفاده می کند، در حالی که فناوری HIFES™ به طور انتخابی عضلات صورت را برای کانتورینگ صورت و خط فک مشخص منقبض می کند.

BTL، سازندگان Emface ادعا می کنند که این اولین درمانی است که بر روی چارچوب صورت شما از درون به بیرون کار می کند. سایت آن‌ها می‌گوید: «درست مانند خانه‌ای که به یک پایه محکم و تیرهای نگهدارنده نیاز دارد، صورت شما نیز به ساختار و بافت همبند نیاز دارد. Emface به این عناصر حیاتی می پردازد و پایه نهایی و ماهیچه های فشرده و بدون چین و چروک را برای شما فراهم می کند. نتیجه نهایی ظاهری شاداب تر، حجیم تر و برجسته تر است.

مزایای Emface

وقتی برای اولین درمانم از کریسی لیم در Skin Savvy بازدید کردم، او تأیید کرد که در تجربه‌اش، Emface واقعا ساختارهای صورت را که با افزایش سن شروع به افتادگی می‌کنند، بالا می‌برد و آن‌ها را به جایی که در چهره‌ای جوان بودند بازمی‌گرداند.

بیماران می توانند انتظار داشته باشند که یک لیفت در قسمت پایین صورت در امتداد خط فک و چین های بینی و یا خطوط لبخند ببینند. آنها همچنین می توانند انتظار داشته باشند که ابروهای بلند شده و سنگینی پوست کمتر در پلک های بالایی را ببینند. لیم می‌گوید بر اساس آزمایش‌های بالینی، بیماران به طور متوسط ​​37 درصد کاهش در چین و چروک، 23 درصد افزایش در لیفت و 30 درصد افزایش در تون عضلات صورت را مشاهده کردند.

بنابراین، Emface واقعا چقدر خوب کار می کند؟ لیم می‌گوید: «این کاملاً مؤثر است، اما مجموعه‌ای از 4 درمان است. هر درمان بر اساس آخرین درمان است. بیماران باید به پروتکل‌ها و فواصل درمانی پایبند باشند تا حداکثر سود را تضمین کنند.»

از نظر اینکه چه کسی کاندید مناسبی برای Emface است، لیم می‌گوید که هرکسی که بخواهد ابروها یا پایین صورت خود را بدون استفاده از مواد تزریقی یا افزودن حجم اضافی به صورت بلند کند، احتمالاً از نتایج راضی خواهد بود.

من برای چهار درمان متوالی خود ثبت نام کردم و شمارش معکوس خود را شروع کردم.

کریسی لیم، با دستگاه Emface در دفتر

در اینجا بررسی Emface خود من است، و دقیقاً آنچه در جلسات من اتفاق افتاد

من در Skin Savvy برای اولین قرار ملاقات Emface حضور پیدا کردم – از آنجایی که هیچ سوزنی و درد در این درمان ها وجود ندارد، هیجان زده بودم و اصلاً عصبی نبودم. ما عکس “قبل” خود را گرفتیم (پایین را ببینید) و سپس روی میز کنار دستگاه Emface دراز کشیدم.

لیم روی گونه ها و پیشانی ام اپلیکاتور زد و بعد شروع کردیم. در حالی که این احساس بدون درد است، اما همینطور است خیلی عجیب. من انقباضات متناوب عضلانی را در عضلات آسانسور ناحیه پیشانی احساس کردم که باعث شد ناخواسته ابروهایم را بلند کنم و با ماهیچه های گونه ام “لبخند” بزنم. آنقدر عجیب بود که در نهایت به خنده ام رسید و فقط تصور می کردم چقدر مسخره به نظر می رسم. احساس گرمایی در پدها از فرکانس رادیویی وجود داشت که کاملاً راحت بود – به ماساژ سنگ داغ فکر کنید.

درمان 20 دقیقه طول کشید، و بهترین بخش؟ شما هیچ کاری برای آماده شدن برای درمان Emface انجام نمی‌دهید، و پس از درمان‌ها هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد، که باعث می‌شود این درمان مراقبت از پوست عالی در هر زمان از سال انجام شود.

سمت چپ: قبل از اولین درمان Emface. راست: 6 هفته پس از چهارمین و آخرین درمان من.

قبل و بعد

لیم می گوید که بسیاری از بیماران حتی پس از اولین درمان شاهد بهبود قابل مشاهده هستند. با این حال، حداکثر اثر 90 روز پس از چهارمین درمان مشاهده می شود. ممکن است در سرم بوده باشد، اما در واقع بلافاصله پس از اولین درمانم احساس سفتی و افزایش احساس کردم. البته بعد از درمان شماره 3 بود که در آینه نگاه کردم و متوجه شدم که پوستم هرگز بهتر به نظر نمی رسید.

به چند درمان Emface نیاز دارید و چقدر طول می کشد؟

برای بهترین نتیجه، می‌خواهید 4 درمان Emface را با فاصله 5 تا 10 روز برنامه‌ریزی کنید.

طبق آزمایشات بالینی، نتایج Emface تا یک سال قبل از نیاز به هر گونه درمان نگهدارنده باقی می ماند.

سمت چپ: قبل از اولین درمان Emface. راست: 6 هفته پس از چهارمین و آخرین درمان من.

هزینه

یک سری از 4 درمان Emface 4000 دلار است. این قیمت گذاری استاندارد در سراسر کشور برای EmFace است که توسط BTL، سازندگان Emface، ایجاد و نظارت می شود.

مراقبت های بعد

نیازی به مراقبت های بعدی نیست، اما جلسات “نگهداری” ممکن است برای نتایج بهینه در طول زمان مورد نیاز باشد. پس از یک سال، یک درمان نگهدارنده هر شش ماه تا یک سال برای حفظ نتایج توصیه می شود.

غذای آماده نهایی

برای اهداف مراقبت از پوست خودم – ظاهری کاملا طبیعی و سفت – بررسی Emface من 10 از 10 است. من صادقانه از اینکه چقدر می توانم ببینم و شگفت زده شدم احساس کنید نتایج، و من دوست دارم که این یک گزینه بدون سوزن است که بدون افزودن حجم اضافی به صورت، مجسمه سازی می کند. این یک برچسب قیمت دارد، بنابراین امکان سنجی به “بودجه زیبایی” شما بستگی دارد. اکنون که چهار جلسه اولیه را حذف کرده‌ام، قصد دارم به یک جلسه تعمیر و نگهداری سالی یک‌بار پایبند باشم تا حال و هوای ربوده‌شده را تا دهه چهلم (و بعد از آن!) حفظ کنم.