موفقیت در نظرسنجی: چگونه من نرخ پاسخ خود را 116٪ افزایش دادم و شما هم می توانید!

یکی از بهترین چیزها در مورد داشتن مخاطب در ایمیل این است که دریافت بازخورد چقدر آسان است. مردم این انتظار را دارند که ایمیل یک خیابان دوطرفه است و من معمولاً وقتی مطالب جالبی را می خوانند (یا وقتی چیزی را به هم می ریزم!) به خبرنامه های من پاسخ می دهم.

تعجب آور نیست که بسیاری از افراد از مخاطبان خود نظرسنجی می کنند تا درباره آنها بیشتر بدانند، چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند و چگونه بهتر به آنها خدمات ارائه دهند. هک، ما از مخاطبان خودمان نظرسنجی می کنیم – ممکن است در گذشته یکی از آن ایمیل های نظرسنجی را از ما دریافت کرده باشید.

یکی از سوالاتی که من همیشه قبل از ارسال نظرسنجی می پرسم این است:چگونه می توانیم پاسخ دادن به این نظرسنجی را تا حد امکان برای کسی آسان کنیم؟اخیراً آزمایشی را انجام دادم که کاملاً مرا غافلگیر کرد و میزان پاسخ به نظرسنجی من را دو برابر کرد.

در گذشته من این نوع ایمیل های نظرسنجی را با پیوند یا دکمه ای ارسال می کردم که افراد را به نظرسنجی می برد.

در اینجا مثالی از یکی آورده شده است:

ایمیل کنترل نظرسنجی

من این فرضیه را داشتم که اگر به افراد اجازه دهیم مستقیماً از طریق ایمیل به سؤال اول یک نظرسنجی پاسخ دهند، افراد بیشتری نظرسنجی را ارسال می کنند. من فکر می کردم این اتفاق به دو دلیل می افتد:

1- اجازه دادن به مردم برای پاسخ به سوال اول باعث ایجاد انگیزه و خرید می شود. آن‌ها قبلاً پیشرفت‌هایی در این نظرسنجی دیده‌اند، بنابراین ایده تکمیل آن چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد.

2 – دکمه‌ها یا پیوندهای «در نظرسنجی شرکت کنید» نشان‌دهنده سطحی از تلاش است که بی‌هدف است.

برای آزمایش این، یک نظرسنجی Typeform ساده راه‌اندازی کردم که با حساب AWeber من ادغام شد و پاسخ‌های سوال اول (برای کار کردن باید چند گزینه‌ای باشد) را به‌عنوان پیوند در ایمیلم جاسازی کردم.

هنگامی که یک خواننده روی یکی از پیوندها کلیک کرد، با انتخاب پاسخ خود به نظرسنجی هدایت شد. من این را با همان ایمیل با دکمه ای که به نظرسنجی پیوند می دهد آزمایش کردم.

ایمیل من به این شکل بود:

ایمیل تست نظرسنجی

نتایجی که ذهنم را درگیر کرد

نتایج آزمون نظرسنجی

بیایید این را تجزیه کنیم و ببینیم آیا فرضیه من درست بود یا خیر.

✅ اگر به افراد اجازه دهیم مستقیماً از طریق ایمیل به اولین سوال یک نظرسنجی پاسخ دهند، افراد بیشتری نظرسنجی را ارسال می کنند

این یکی خیلی سرراست است. ما نرخ تکمیل قابل توجهی بالاتری داشتیم.

✅ تعبیه پاسخ ها باعث ایجاد احساس حرکت می شود

نمی توانم به طور قطعی بگویم، اما معتقدم این اتفاق می افتد. افرادی که قبلاً پیشرفت کرده بودند، نظرسنجی را در وب انجام دادند، بنابراین نظرسنجی را “شروع” نمی کنند، بلکه آن را ادامه می دهند.

⛔ دکمه های «نظرسنجی» به معنای تلاش بیش از حد است

من اینجا اشتباه کردم من تعداد مساوی از مردم را دیدم که برای شرکت در نظرسنجی کلیک کردند، بنابراین به نظر نمی رسد که مردم انتظار داشته باشند نظرسنجی سنگین تر باشد تا جایی که برای شروع نظرسنجی کلیک نکرده باشند.

پاسخ های نظرسنجی خود را افزایش دهید

اگر به دنبال بهبود میزان تکمیل نظرسنجی های ایمیلی خود هستید، این روش را امتحان کنید و

به من اطلاع دهید که چگونه کار می کند

امیدواریم پاسخ های قابل توجهی بیشتری ببینید!