نحوه استفاده از موضوعات پرطرفدار توییتر در بازاریابی

نحوه استفاده از موضوعات پرطرفدار توییتر در بازاریابی

روندها می آیند و می روند. شلوار جین بل ، مکعب روبیکس ، فلانل. چطور باید همه چیز را ادامه دهید؟

این حتی یک معما در دنیای دیجیتال است. روندها برای یک دهه یا یک سال ثابت نمی مانند. گاهی اوقات همه چیز یک شبه تغییر می کند.

استفاده از روندهای جدید می تواند یک منبع قدرتمند برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما ، برای محتوایی که ایجاد می کنید و رسیدن به بازار هدف خود با پیامی که طنین انداز است ، باشد.

خوشبختانه موضوعات پرطرفدار توییتر منبعی به روز برای ماندن در بالای مطالب داغ هستند. شما خواهید آموخت که مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند ، چه احساسی دارند ، در مورد چه چیزی شگفت زده شده اند و سر و صدا عمومی چیست. از این رو ، می توانید کمپین ها و محتوا را پیرامون موضوعات مهم ایجاد کنید.

موضوعات پرطرفدار توییتر چیست و چگونه کار می کنند؟

آیا هنگام جستجوی اخبار یا بررسی آخرین به روزرسانی های سازندگان محتوای مورد علاقه خود ، موضوعات پرطرفدار توییتر را دیده اید؟

موضوعات مورد علاقه توییتر عمدتا بر اساس الگوریتم توییتر استبه توییتر آنچه را که بسیاری از مردم درباره آن صحبت می کنند تشخیص می دهد تا محبوبیت آن را تعیین کند و آن را به اشتراک می گذارد.

تحت موضوعات پرطرفدار توییتر در “چه اتفاقی می افتد ”بخش، شما نه تنها توییت های محبوب را مشاهده می کنید که بارها و بارها در حال اشتراک گذاری و نظر دادن هستند ، بلکه خلاصه ای از داستانها و عناوین مرتبط با آن توییت ها را نیز برای شما ارائه می کنم.

نحوه استفاده از موضوعات پرطرفدار توییتر - ببینید چه چیزی در طاقچه شما محبوب است

توییتر از داده های مبتنی بر تعاملات شما و مواردی که پسندیده اید و دنبال کرده اید برای به اشتراک گذاشتن توییت ها و موضوعاتی استفاده می کند که فکر می کند توییتر به آنها علاقه مند خواهید بود. این امر به ویژه مفید است زیرا آنچه در شبکه های شما و دوستان شما رواج دارد ممکن است آنچه مورد توجه است نباشد. در طرف دیگر کشور یا جهان ، یا حتی آنچه جمعیت های مختلف جمعیت در مورد آن صحبت می کنند.

برای یافتن موضوعات پرطرفدار خود ، روی “کلیک کنید”برای شما”در وب سایت یا نماد ذره بین در برنامه توییتر. سپس می توانید از زبانه ها برای بررسی موضوعات پرطرفدار استفاده کنید و دریابید که می توانید روی کدام گروه ها بپیوندید ، در کدام مکالمات می توانید مشارکت کنید و در کجا می توانید تلاش های بازاریابی خود را متمرکز کنید.

نحوه استفاده از موضوعات پرطرفدار توییتر - آنچه در طاقچه شما محبوب است را ببینید

8 روش استفاده از موضوعات پرطرفدار توییتر

تو می توانی از موضوعات پرطرفدار توییتر استفاده کنید تا به شما بینشی درباره آنچه در جهان می گذرد بدهد و به شما در درک علایق بازار هدف خود کمک کند ، به طوری که وقتی با آنها ارتباط برقرار می کنید ، مستقیماً با آنچه برای آنها مهم است صحبت می کنید.

1. آنچه در طاقچه شما محبوب است را ببینید

به طور پیش فرض ، توییتر موضوعات پرطرفدار متناسب با علایق شما را نشان می دهد. وقتی در توییتر فعال هستید این امر حتی بیشتر مشخص خواهد شد. اگر در حال حاضر در پیگیری و تعامل با محتوای مربوط به طاقچه خود فعال هستید ، شروع به مشاهده موضوعات پرطرفدار می کنید که منعکس کننده این علایق است.

این نیز می تواند برای شما یک معاینه روده ای باشد زیرا سعی می کنید بفهمید مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند و چه چیزی برای آنها مهم است. ممکن است احساس کنید که می دانید موضوعات مهم روز چیست: برنامه های تلویزیونی ، محصولات ، موسیقی و موارد دیگر ، اما شما نیاز به تایید دارید.

این امر به ویژه مفید است اگر شخصاً در گروه جمعیتی یا علاقمندی مشابه بازار هدف خود قرار ندارید. شاید تا به حال ندانید که داغ ترین گرایش ها چیست.

2. مشاهده توییت های مرتبط برای مشاهده نظرات کاربران در مورد موضوع

هنگامی که شروع به دریافت ایده در مورد روندهای جدید می کنید ، می توانید عمیق تر غوطه ور شوید تا بفهمید مردم چگونه واکنش نشان می دهند و چه احساسی نسبت به یک موضوع دارند.

اغلب ، موضوعات پرطرفدار ، اخبار یا اتفاقات سراسر جهان را منعکس می کند. علاوه بر مشاهده آن عناوین ، می توانید توییت های کاربران واقعی را کشف کنید.

تصویر بزرگ در اینجا این است که هر موضوعی برای احساسات مختلف دارای تفاوت های ظریف و اولیه است. این توییت های واقعی می توانند به عنوان یک گروه تمرکز بی طرف عمل کنند ، جایی که می توانید در مورد موضوعات پرطرفدار از بازار هدف خود بشنوید.

3. مباحث پرطرفدار را به طور مکرر بررسی کنید تا ببینید چه چیزی به طور مداوم در حال ترند است

موضوعات پرطرفدار توییتر علاوه بر مشاهده موارد جدید و اتفاقاتی که در جهان می افتد ، می تواند به شما کمک کند آنچه را به طور مداوم در حال ترند است ببینید. با بررسی منظم ، به جای اینکه فقط یک فلاش در تابه باشید ، احساس می کنید که چه چیزی محبوب است.

برخی از روندها در یک چشم به هم زدن می آیند و می روند ، در حالی که برخی دیگر شروع به چارچوب بندی گفتگوهای ما و پیش بردن روایت های ما می کنند. آنها شروع به تبدیل شدن به بخشی از آنچه ما هستیم و آنچه در زندگی ما اتفاق می افتد می شوند.

شما می توانید با بررسی منظم موضوعات پرطرفدار توییتر ، با این روندهای اساسی آشنا شوید. هنگامی که شروع به مشاهده مکرر یکسان (یا موضوعات مرتبط) می کنید ، می توانید از آن موضوعات برای محتوای ستون استفاده کنید.

4. موضوعات روند نزولی را شناسایی کرده و از آنها اجتناب کنید

در یک یادداشت مشابه ، می توانید از موضوعات پرطرفدار توییتر استفاده کنید تا به شما کمک کند ببینید چه چیزی در حال از دست دادن شتاب است. وقتی مشغول برنامه بازاریابی خود هستیم ، می توانیم ارتباط خود را با آنچه در زندگی روزمره بازار هدفمان می گذرد از دست بدهیم.

همانطور که برای ایجاد یک کمپین بازاریابی می نشینیم ، به راحتی می توان به عقب نگاه کرد و به آنچه در مورد دیگران کار می کرد یا آنچه در چند هفته یا ماه های گذشته مورد بحث قرار گرفته است فکر کرد.

با این حال ، تا زمانی که محتوا یا تبلیغات شما منتشر شود ، آیا هنوز هم این موضوع داغ خواهد بود؟ کوتاه از یک توپ کریستالی ، دشوار است بدانید که آیا موضوعی در هفته یا ماه آینده همچنان رواج دارد یا خیر. موضوعات پرطرفدار توییتر می توانند محلی برای پیش بینی روندها باشند.

آیا توییت ها از نظر احساس ، اشتیاق و تکرار در حال افزایش هستند؟ آیا مکالمه رو به افزایش است یا کاهش می یابد؟ آیا مکالمه رو به پایان است؟ آیا تعداد کمی از افراد با گذشت زمان در مورد آن توییت می کنند؟ آیا آن موضوع به طور مرتب در فهرست موضوعات پرطرفدار توییتر قرار نمی گیرد؟

از مباحث رو به زوال در محتوای آتی خودداری کرده و از نسل پیشگیری کنید تا از قدیمی نبودن یا فریاد کشیدن در امان بمانید. (همچنین می توانید با Google Trends متقابل باشید تا ببینید آیا جستجوهای موضوعی نیز افزایش یا کاهش یافته است یا خیر.)

5. روندهای محلی را در شهر و استان خود بیابید

این بسیار خوب است که بدانید همه مردم جهان در مورد چه چیزی صحبت می کنند ، اما اگر یک مارک محلی یا محلی دارید ، باید بدانید مردم در منطقه خاص شما چه احساسی دارند.

بسیاری از اخبار و موضوعات مهم وجود دارد که هر روز منتشر می شود. آیا مردم منطقه شما در مورد آن صحبت می کنند؟ آنها در مورد آن چه احساسی دارند؟ چگونه بر آنها تأثیر می گذارد؟

با تعامل با رویدادهای محلی و اجازه دسترسی به موقعیت مکانی شما در دسکتاپ یا برنامه ، می توانید موضوعات مورد علاقه Twitter را مشاهده کنید. سپس توییتر می تواند از موقعیت مکانی شما برای به اشتراک گذاشتن موضوعات پرطرفدار مخصوص منطقه استفاده کند.

همچنین می توانید با تایپ موضوع یا هشتگ خود در تابع جستجو ، موارد خاصی را مشخص کنید. می توانید از تنظیمات “جستجوی پیشرفته” برای جستجوی توییت های ارسال شده از یک منطقه جغرافیاییبه

لیست های محلی موضوعات پرطرفدار توییتر

این بسیار خوب است که با آنها صحبت کنید و حتی آنها را در مورد آن موضوعات هدایت کنید. در گیر شدن.

6. کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط را شناسایی کنید

افزایش آگاهی شما از موضوعات پرطرفدار توییتر نه تنها می تواند احساسات کلی را در مورد آخرین اتفاقات در جهان به شما بدهد ، بلکه می تواند بینش خاصی را در مورد کلمات کلیدی و هشتگ هایی که افراد در مورد آن موضوعات استفاده می کنند به شما ارائه دهد.

مردم از کدام کلمات و عبارات در رابطه با آن موضوعات استفاده می کنند؟ آنها به طور خاص از چه چیزی استفاده نمی کنند؟ با تحقیق در مورد توییت های برتر می توانید چیزهای زیادی بیاموزید.

اگر در حال ایجاد تبلیغات با پرداخت کلیک یا تبلیغات مبتنی بر کلمات کلیدی هستید ، دانستن آن کلمات کلیدی و عبارات طبیعی می تواند به شما در مورد استفاده از آنها کمک کند.

اگر در حال ایجاد یک کمپین رسانه های اجتماعی هستید ، دانستن این هشتگ ها می تواند به شما در رسیدن به همان مخاطب کمک کند.

7. ایده محتوا

وقتی مطمئن نیستید درباره چه چیزی بنویسید ، برای الهام گرفتن به موضوعات پرطرفدار توییتر مراجعه کنید. در اینجا می توانید نکاتی را درباره آنچه مردم در مورد آن صحبت می کنند انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که لازم نیست در مورد موضوعات خاصی که در آن توییت های پرطرفدار آمده است بنویسید اما ممکن است الهام بخش باشد. مفاهیم کلی که به نظر می رسد مخاطبان شما زیاد درباره آنها صحبت می کنند چیست؟

به عنوان مثال ، شاید هر چهار سال ، این المپیک است که توجه همه را به خود جلب می کند. شما مجبور نیستید همان داستانهایی را که همه به اشتراک می گذارند ، منعکس کنید ، اما اکنون می دانید که آن حکایات الهام بخش و پشتکار در بین مخاطبان شما محبوب است.

8. موضع گیری کنید

به اشتراک گذاری دید وسیع تری می تواند اصالت و انسانیت را برای برند شما به ارمغان آورد. همانطور که می بینید اخبار خاصی روز به روز بر گفتگوی توییتر غالب می شود ، از به اشتراک گذاشتن برخی از این کلمات عدالت ، امید و تغییر نترسید.

برای وارد شدن به مکالمات ، لازم نیست داستانها را مجدداً به اشتراک بگذارید یا بازگو کنید. صحبت با موضوعاتی که بازار هدف شما واقعاً به آن علاقه مند است می تواند به شما در احساس ارتباط کمک کند – و با به اشتراک گذاشتن منابع یا آموزش می تواند برای منافع بیشتر کار کند.

به ارمغان آوردن ارزش جدید و تفکر بصیرت انگیز در یک مکالمه می تواند به شما در ایجاد آگاهی ، افزایش آگاهی و پیروی از برند شما کمک کند. فقط در اینجا قدم بردارید و سعی نکنید ظاهری مناسب داشته باشید ، در حالی که واضح است که ورود مارک ها مناسب نیست.

چرا روندها در بازاریابی مهم هستند؟

اگر می توانستید حدس بزنید که بازار هدف شما در روزها ، هفته ها ، ماه های آینده چه می خواهد.

برای ایجاد کمپین هایی که بومی با مخاطبان هدف شما صحبت می کنند ، باید از آنچه در حال انجام است آگاه باشید. آنها به چه چیزی فکر می کنند؟ آنها در آینده به چه چیزی فکر می کنند؟

خواندن ذهن مخاطبان غیرممکن است ، اما تحقیقات دقیق می تواند به شما در آگاهی از موضوعاتی که بیشترین اهمیت را برای آنها دارد کمک کند.

از سوی دیگر ، یکی از بدترین راه ها برای هدر دادن زمان ، پول و انرژی در بازاریابی شما ایجاد کمپین یا محتواهای شگفت انگیز است که بدون ارتباط با مخاطبان خود به روشهای معتبر و مهم برای آنها ثابت می ماند.

به موقع و مرتبط بودن دو مورد از مهمترین اجزای هرگونه تلاش بازاریابی دیجیتال هستند. از موضوعات پرطرفدار توییتر استفاده کنید تا به شما کمک کند از اتفاقات در جریان باشید و از موضوعاتی که کار می کنند استفاده کنید!

موضوعات پرطرفدار توییتر سوالات متداول

در حال حاضر در توییتر چه چیزی رواج دارد؟

با رفتن به بخش “کاوش” در نسخه های دسکتاپ یا تلفن همراه ، می توانید از آنچه در توییتر رواج دارد مطلع شوید. برای برنامه ، می توانید روی نماد ذره بین کلیک کنید تا به آنچه در حال حاضر در حال ترقی است دسترسی پیدا کنید.

چگونه موضوعات پرطرفدار محلی توییتر را پیدا می کنید؟

اگر موقعیت مکانی خود را در تنظیمات حریم خصوصی روشن کرده باشید ، توییتر موضوعات پرطرفدار محلی را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید با استفاده از تنظیمات جستجوی پیشرفته ، توییت هایی را که از مکان های جغرافیایی خاصی می آیند جستجو کنید.

چگونه می توانم از موضوعات پرطرفدار توییتر در بازاریابی استفاده کنم؟

موضوعات پرطرفدار توییتر بینش خاصی را در مورد آنچه افراد واقعی درباره آن صحبت می کنند و درباره آن فکر می کنند به شما ارائه می دهد. می توانید از محبوبیت روزافزون و کاهش آن مطلع شوید و از این موضوعات برای اطلاع از SEO ، محتوا ، تبلیغات ، تولید سرب و استراتژی های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

موضوعات پرطرفدار چگونه با کلمات کلیدی مرتبط هستند؟

موضوعات پرطرفدار توییتر داستان ها و مفاهیمی را که مردم در مورد آنها صحبت می کنند ، و همچنین توییت های واقعی در مورد آن موضوعات نشان می دهد. اینها کلمات و عباراتی را که افراد برای صحبت و جستجو در مورد آن موضوعات استفاده می کنند به شما می گوید.

نتیجه گیری موضوعات پرطرفدار توییتر

توییتر چیزی فراتر از یک مکان برای بررسی آخرین اخبار یا به روز رسانی ها است. شما می توانید عمیق تر شیرجه بزنید و دریابید که مخاطبان مورد نظر شما به چه چیزی علاقه مند هستند. این بینش قدرتمندی است که می تواند بازاریابی محتوا و استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را هدایت کند.

مطمئن شوید که موضوعات پرطرفدار توییتر را دنبال می کنید ، اما همچنان درگیر موضوعات خود هستید تا الگوریتم توییتر همچنان به شما در مورد آن منطقه مورد علاقه بیشتر نشان دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان و نظرات محلی ، وارد مناطق جغرافیایی شوید.

اجازه دهید این تحقیق آنچه و چگونه در مورد موضوعات کلیدی در محتوا ، وب سایت ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر صحبت می کنید را هدایت کند. حتی ممکن است چیز جدیدی یاد بگیرید!

اخیراً چه موضوعات پرطرفداری را کشف کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس