نحوه ایجاد تخته چارچوب نهایی پاییز

اگر مدتی در اینجا بوده اید ، می دانید که تیم CS یک تخته چرای خوب را دوست دارد. وقتی صحبت از میزبانی می شود ، گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از نمایش مجموعه ای از همه میان وعده های مورد علاقه ما در یک غذای بزرگ برای همه برای لذت بردن نیست. بعلاوه ، یک تخته انواع کلوچه از نظر بصری خیره کننده است ، به آسانی می توان زودتر آن را آماده کرد و راهی عالی برای استقبال از بهترین طعم های فصل است. بنابراین امروز در روزنامه نگاری میان وعده ، ما آخرین تابلو فرش پزی را برای شما به ارمغان می آوریم.

ممکن است شیک به نظر برسد ، اما ایجاد یک تخته چرای عالی کار سختی نیست. تنها چیزی که نیاز است کمی برنامه ریزی و خلاقیت است تا بتوانید به یک غذای خوشمزه با بهترین تثبیت کننده های پاییزی برسید. هرچه هنرمندتر باشد ، بهتر است. نکات ما را در مورد ایجاد تابلو فرش پاییزی نهایی که ستاره مهمانی های آینده شما در این فصل خواهد بود ، دنبال کنید.

طرح رنگ پاییزی خود را انتخاب کنید

به عنوان یک فرد حداکثر گرا ، تخته های پنیر من معمولاً بیشتر از طرف دیگر هوای بیشتری دارند. شما باید برای همه چیزی داشته باشید ، درست است؟ با این حال ، من آموخته ام که انتخاب یک موضوع مشترک بسیار مهم است تا تخته پنیر شما شبیه یک آشفته به نظر نرسد و اطمینان حاصل کنید که از ریل در خواربار فروشی خارج نمی شوید. من معمولاً تخته پنیرم را با فصول فصل (از این رو این تابلو پخت و پز در فصل پاییز) ست می کنم و یک طرح رنگی مناسب را انتخاب می کنم تا در کل به آن پایبند باشم. برای پاییز ، من عاشق ترکیبی از رنگ های گرم ، قرمزهای عمیق و سبزهای کم رنگ هستم.

پنیرهای خود را انتخاب کنید

در حالی که من خودم پنیر نمی خورم ، می دانم که هر تخته چرا بدون آن از بین می رود. من از متخصصان آموخته ام که هنگام انتخاب پنیرهای خود ، تعادل بافت و طعم را ایجاد کنند. در این تخته ، ما یک چدار قدیمی داریم ، که یک گزینه کلاسیک پنیر سخت است که مزه دار و مزه دار است. دوم ، یک گوه پنیر آبی وجود دارد ، برای یک گزینه نرم تر و تند. در نهایت ، تخته با پنیر Merlot BellaVitano ، که طعم کمی نرم و غنی تر ارائه می دهد ، گرد می شود. در حالی که سه عدد جادویی برای این تخته بود ، یک پنیر بری یا بز نیز می تواند برای مخلوط کردن نیز عالی باشد.

طعم های تازه پاییز را اضافه کنید

هیچ مکانی بهتر از یک تخته کلوچه برای نمایش محصولات پر جنب و جوش و تازه در فصل وجود ندارد. هنگام انتخاب میوه ها و سبزیجات ، با انتخاب انواع سایه ها و اشکال ، علاقه بصری ایجاد کنید. شاخه های رزماری تازه بوی خوشمزه ای می دهند و راهی عالی برای جدا کردن گروه های مختلف از اقلام مختلف هستند. انجیر در این زمان از سال نه تنها خیره کننده است ، بلکه برای اکثر پنیرها یک طعم عالی است. من همچنین دوست دارم از سیب و گلابی برای شیرینی بیشتر روی تخته استفاده کنم. می توانید آنها را به نصف برسانید و روی تخته بگذارید تا رنگ خوبی پیدا کند ، یا آنها را نازک برش دهید و در قسمت های مختلف روی تخته بچسبانید. برش های میوه به تنهایی خوشمزه هستند یا به عنوان جایگزین های عالی برای ترقه ها برای جمع کردن رویه ها و تزئینات مورد علاقه شما هستند. و در نهایت ، شما نمی توانید با انگور تازه زرق و برق دار اشتباه کنید.

از انواع گوشت استفاده کنید

به شکل واقعی انواع غذاهای سرخ کرده ، گوشت های پخته شده فرصتی است که میز شما را از یک میان وعده به یک غذای مهم ببرید. پروسکویتو و سالامی همیشه مورد توجه هستند ، اما گوشت های شما همچنین فرصتی برای استقبال از ادویه جات گرم کننده ، افرا و سایر طعم های پاییزی است. از آنجا که آنها زیبا ترین بخش صفحه نیستند ، من تمایل دارم فقط چند برش را در بین برخی از عناصر پر جنب و جوش ، مانند میوه ، بریزم تا واقعا بدرخشند.

با تنظیمات مورد علاقه خود پر کنید

در آخر اما مهمتر از همه ، خلاءها را با غذاهای واقعی هر پنیر پنبه ای پر کنید: تثبیت کننده ها. گنجاندن مینی کاسه ها اینجا و آنجا چیزها را منظم و جالب نگه می دارد ، و آنها ظرف مناسبی برای برخی از تنقلات کوچکتر و هر نوع شیرینی یا غذای آماده برای نمایش هستند. من همیشه انواع نان و کراکر با اشکال ، بافت ها و اندازه های مختلف را انتخاب می کنم تا لبه های بیرونی تخته را کنار بزنم. سپس ، من همیشه چند مورد شیرین و نمک را برای مخلوط کردن انتخاب می کنم. روی این تخته ، ما زیتون ، آجیل آب نبات شده ، کشمش طلایی و چاوتنی داریم تا آخرین کار را انجام دهیم.

نکته حرفه ای: مطمئن شوید که تخته های کلوچه خود را حداقل 20 دقیقه قبل از مهمانان بیرون بیاورید تا پنیر بتواند نفس بکشد و بنابراین شما می توانید قبل از بلعیدن ، شاهکار خود را به عقب برگردانید ، آرام شوید و تحسین کنید. امیدوارم از این تخته پخت و پز پختی به اندازه ما لذت ببرید!