نحوه ایجاد کمپین های تبلیغاتی پولی در حروف نادرست ، غلط املایی و موارد دیگر

نحوه ایجاد کمپین های تبلیغاتی پولی در حروف نادرست ، غلط املایی و موارد دیگر

همه ما اشتباه می کنیم. این بخشی از انسان بودن است.

متأسفانه ، در برخی موارد ، اشتباهات می تواند هزینه بر باشد.

اگر بازاریابی هستید که کمپین های پولی را اداره می کند ، در واقع اشتباهات می تواند نعمت های مخفی باشد. این امر به این دلیل است که اگر کارت های خود را درست اجرا کنید ، می توانید کمپین های تبلیغاتی پولی را در مورد غلط املایی ، غلط املایی و انواع دیگر اشتباهات ایجاد كنید.

اشتباهات در تبلیغات شانس زیادی برای ویروسی شدن دارد. مردم عاشق مسخره کردن اشتباهات دیگران هستند. در دنیای امروز ، این بدان معناست که اشتباه خود را با شبکه آنها به اشتراک بگذارید. آگهی با غلط املایی ، استفاده نادرست از واژه ، هموفون نادرست یا هرگونه خطای دیگر می تواند افراد را نسبت به قبل از مارک شما آگاه کند.

این که آیا این چیز خوبی است یا خیر تا حد زیادی بستگی به نحوه برخورد شما با این مسئله دارد. به جای تلاش برای پنهان کردن اشتباه خود ، از آن استفاده کنید.

در حالی که ممکن است اشتباهات شرم آور باشند و به خوبی مورد استفاده قرار گیرند ، اما می توانند ابزاری برای جلب توجه برند یا محصول شما باشند.

6 روش هوشمندانه برای استفاده از غلط املایی و غلط املایی در تبلیغات پولی

گاهی اوقات استفاده از شیوه های بازاریابی دیجیتال معمولی فقط شما را در ردیف رقبای خود قرار می دهد. در بازار شلوغ امروز ، ممکن است لازم باشد که به خودتان مزیت بدهید.

گاهی اوقات شامل استفاده از اشتباهات در کمپین های تبلیغاتی پولی شما ، به ویژه کپی آگهی شما می شود. در اینجا شش روش وجود دارد که می توانید از اشتباهات مکتوب در هنگام تبلیغات پولی به نفع خود استفاده کنید.

1. در اشتباهات قبلی تفریح ​​کنید

اگر نام تجاری شما در کمپین قبلی اشتباه کرده است ، در کمپین تبلیغاتی پولی بعدی خود اشتباه کنید و شوخی کنید.

برای بهترین نتایج ، آگهی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید که این اشتباه بیشترین پوشش را داشته است. اطمینان حاصل کنید که کسانی که مکالمه را پیرامون اشتباه آغاز کرده اند و هر فرد دیگری که به چت پیوسته است را تگ کنید.

دو دلیل مهم وجود دارد که باید به اشتباه قبلی خود توجه کنید.

نام تجاری شما را انسانی می کند

پذیرفتن اشتباهات شما می تواند راهی عالی برای نشان دادن جنبه انسانی برند شما باشد. یکی از ویژگیهای خاص انسان که متمایز است فروتنی است ، کیفیتی که به شما کمک می کند اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.

راهی عالی برای طرفداران شعله های کمپین آگاهی از مارک ویروسی

مکالمه پیرامون اولین اشتباه تبلیغاتی پولی شما جرقه ای است که می توانید به جهنم آگاهانه شعله ور بسوزانید. مگر اینکه خطای شما تبلیغ شما را توهین آمیز کند ، به جای عذرخواهی ، خودتان را مسخره کنید. فکر کنید که بسیاری از محبوب ترین کمدین ها خود را تحقیر می کنند!

دفعه بعد که یکی از تبلیغات پولی شما با اشتباه ظاهر شد ، آن را به عنوان فرصتی برای اجرای یک کمپین سرگرم کننده در نظر بگیرید.

2. غلط املایی نام تجاری رایج را وارد کنید

برخی از نام های تجاری به گونه ای طراحی شده اند که اشتباه نوشته شوند. برای مثال در نظر بگیرید:

  • دونات دانکین
  • Kool-Aid
  • حلقه های Froot
  • بازی-دو

اینها عمداً به دلیل “چسبندگی” نام تجاری اشتباه نوشته شده اند تا مردم آنها را به خاطر بسپارند.

اگر مردم اغلب نام تجاری شما را اشتباه بنویسند چه اتفاقی می افتد؟

با درج آن غلط املایی در کمپین های تبلیغاتی پولی خود ، از آن به نفع خود استفاده کنید.

کمی طنز در اینجا راه زیادی را پیش خواهد برد. غلط املایی نام تجاری خود را به طنز بخوانید. وقتی افراد با استفاده از نسخه غلط املای نام تجاری شما ، نام تجاری شما را جستجو می کنند ، ممکن است تبلیغ شما ظاهر شود.

این یک وضعیت برد-برد است. مشتریان شما همچنان شما را پیدا می کنند و شما همچنان ترافیکی را که در غیر این صورت به دلیل اشتباه تایپی از دست داده اید دریافت خواهید کرد.

بیا با آن روبرو شویم. مهم نیست که چقدر سعی کنید مردم را در مورد املای صحیح نام تجاری خود آموزش دهید ، همیشه کسانی را خواهید دید که هنوز آن را نادرست نوشته اند.

با این وجود ، هنگام ایجاد آگهی خود ، مطمئن شوید که از املای اشتباه نام تجاری خود در قسمت نام کسب و کار استفاده نکنید. این می تواند شما را با مشکل مواجه کند زیرا بر خلاف دستورالعمل های سرمقاله Google است.

روشهای هوشمندانه برای استفاده از غلط املایی و غلط املایی در تبلیغات پولی - شامل غلط املایی نام تجاری رایج

3. از کلمه ای با معنی دوگانه استفاده کنید

خلاقیت یک عنصر اساسی در ایجاد تبلیغات پولی است که کار می کند. یکی از هک های خلاقانه ای که می توانید برای تقویت کمپین های خود استفاده کنید ، استفاده از همنام در تبلیغات خود است. اینها کلماتی هستند که املایی دارند و صدایی مشابه دارند اما بیش از یک معنی دارند. نمونه هایی از هم نام ها عبارتند از:

کلمات با بیش از یک معنی می توانند تبلیغات شما را به یاد ماندنی کنند وقتی از آنها به خوبی استفاده کنید.

با این اوصاف ، مطمئن باشید که مخاطبان هدف شما از این شوخی استقبال خواهند کرد. به عنوان مثال ، ترجیحات آنها را قبل از رفتن به چیزی که کمی “رسوا” است ، در نظر بگیرید.

4. از املای احساسی برای ایجاد تأثیر استفاده کنید

املای احساسی یک حقه بازاریابی عالی است که می توانید از آن برای تمایز برند ، محصولات و حتی تبلیغات خود استفاده کنید. اگر تعجب می کنید ، املای احساسی به انحراف عمدی از املای استاندارد یک کلمه اشاره می کند در حالی که هنوز تلفظ آن حفظ می شود. نمونه های رایج املاهای پر شور عبارتند از:

  • بلوری
  • Fiverr
  • کریسپی کرم

هدف از املای احساسی بیشتر از هر چیز برای جلوه های ویژه است و این تأثیر در دو سطح اصلی عمل می کند:

تاثیر بصری

جلوه بصری املای احساسی یک ابزار قدرتمند برای متوقف کردن جستجوگران در مسیر خود است. علاوه بر این ، چون املا خارج از معمول به نظر می رسد ، حس کنجکاوی را برمی انگیزد.

اثر احساسی

از آنجا که زیبا به نظر می رسند ، کلماتی که از دستگاه استفاده می کنند هنگام مشاهده تبلیغات شما احساسات مثبتی را از مخاطبان شما بر می انگیزند. این امر با ایجاد فشار بر نرخ تبدیل ، به ایجاد وابستگی احساسی کمک می کند.

5- در کلمات کلیدی از غلط املایی و غلط املایی استفاده کنید

تحقیقات کلمات کلیدی نقش مهمی در هر کمپین بازاریابی دیجیتال ایفا می کند. در حالی که استفاده از کلمات کلیدی و مترادف های دقیق متداول است ، بازاریابان به ندرت به فکر استفاده از غلط املایی و کلمات کلیدی غلط املایی هستند.

هنگام انجام کلمات کلیدی ، به کلمات کلیدی غلط املایی که حجم مناسبی دارند توجه کنید. به احتمال زیاد برندهای کمی آنها را در کمپین های خود گنجانده اند. بنابراین ، مناقصه بر روی آنها به اندازه قیمت گذاری در نسخه املای صحیح نخواهد بود.

گنجاندن این نوع کلمات کلیدی در لیست کلمات کلیدی مورد نظر شما ، دامنه تبلیغات شما را افزایش می دهد ، در حالی که هزینه تبلیغات شما نسبتاً کم است.

مناقصه برای غلط املایی و کلمات غلط املایی یک راه عالی برای استفاده از ترافیک برتر است. با این حال ، شما باید مراقب باشید تا کمپین خود را به صورت استراتژیک اجرا کنید. در غیر این صورت ، ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. به عنوان مثال ، هنگام اجرای یک کمپین تبلیغاتی پولی با غلط املایی یا کلمات غلط املایی ، از درج کلمات کلیدی پویا خودداری کنید. استفاده از درج کلمات کلیدی پویا باعث می شود که نسخه صحیح کلمه کلیدی شما در تبلیغ شما قرار گیرد.

با تمام این موارد ، کلمات غلط املایی اغلب می توانند اعتماد شما را نسبت به جزئیات کاهش دهند ، و شما نمی خواهید برای درج این کلمات کلیدی غلط املایی ، بدون مشاهده آنها برای کاربران ، به تکنیک های نامطلوب متوسل شوید.

آیا کلماتی وجود دارد که معمولاً غلط املایی دارند و ممکن است در محتوای خود استفاده کنید؟ سپس راه هایی برای کارکردن طبیعی آنها پیدا کنید! به عنوان مثال ، اگر طلسم شرکت شما می گوید “Voila!” خیلی ، می توانید چیزی مانند “Voila ، تلفظ شده” walla “…” بنویسید

از آنها استفاده کنید و کمپین های تبلیغاتی پولی را در اطراف آنها ایجاد کنید.

6. نقل قول های محبوب را اشتباه نقل قول کنید

مردم عاشق نقل قول هستند. آنها مکالمات را تند می کنند ، منبع الهام بزرگی هستند و می توانند به ایجاد کمپین های تبلیغاتی پولی موثر کمک کنند.

بله شما آن را درست خواندید.

نقل قول نادرست از نقل قول معروف در طاقچه شما ، روند تفکر خوانندگان شما را مختل می کند و آنها را متمرکز می کند بر پیامی که سعی در انتقال آن دارید. همچنین ممکن است باعث خنده آنها شود.

برای کمپین بعدی خود ، به نقل از یک فیلم مشهور یا شخصیت عمومی توجه کنید و پیچ و تاب خود را روی آن قرار دهید.

به یاد داشته باشید – مطمئن شوید که مخاطبان شما می دانند که شما در این شوخی هستید. در غیر این صورت ، آنها ممکن است تصور کنند شما فقط توجه نکرده اید.

2 نمونه کمپین تبلیغاتی پولی با غلط املایی اشتباه

آیا به چند نمونه از کمپین های تبلیغاتی پولی که بر اساس اشتباهات تایپی ساخته شده اند نیاز دارید؟

من یکی را بهتر برایت انجام می دهم و دو تا را به تو نشان می دهم.

1. وقتی گرسنه هستید شما نیستید – اسنیکرز

یک مثال کلاسیک از یک کمپین تبلیغاتی پولی که عمداً از اشتباه تایپی استفاده کرده است ، کمپین اسنیکرز “وقتی گرسنه نیستی تو نیستی” است.

نمونه هایی از کمپین های تبلیغاتی پولی با غلط املایی اشتباه - Snickers وقتی گرسنه هستید شما نیستید

این کمپین شامل پیشنهاد نام تجاری برای حدود 25000 مورد از محبوب ترین خطاهای دستوری و عبارات جستجوی غلط املایی بود. هر بار که شخصی یکی از موارد موجود در نوار جستجو را تایپ می کرد ، اولین تبلیغ آنها را به وب سایت Snickers هدایت می کرد.

یکی از عوامل موفقیت این کمپین طنز آمیز بودن کمپین است. اسنیکرز حتی تا غلط املای نام خود را (و بسیاری از کلمات دیگر نیز) پیش برد. به عنوان مثال ، به تبلیغ زیر توجه کنید:

نمونه هایی از کمپین های تبلیغاتی پولی با اشتباه تایپی عمدی - Snickers

یک عنصر جالب در مورد این کمپین این است که اسنیکرز کمپین خود را تنها بر روی غلط املایی مربوط به نام تجاری یا محصول ایجاد نکرده است. آنها برای گسترش دامنه کمپین خود ، کلماتی را که معمولاً توسط افرادی که در Google جستجو می کنند اشتباه تایپ می کنند ، مورد هدف قرار دادند.

حالا این چیزی است که من آن را تفکر خارج از جعبه می نامم.

2. روی برگه املایی راحت بخوابید – بالش های مستهجن

ده درصد از عبارتهای جستجو دارای اشتباه املایی است. دانستن اشتباهات املایی رایج برای محصول شما می تواند به شما این مزیت را بدهد که از آنها در کمپین های تبلیغاتی پولی خود استفاده کنید.

در اینجا یک نمونه از بالش های Poofing آورده شده است:

نمونه هایی از کمپین های تبلیغاتی پولی با اشتباه تایپی عمدی - بالش های Poofing

همانطور که مشاهده می کنید ، بالش های Poofing به وضوح می داند نحوه نوشتن “تشک” با این حال ، آنها از غلط املایی رایج و املای درست در تبلیغات پولی خود برای ضربه زدن به هر دو كلمه كلیدی استفاده كرده اند.

برای ردیابی و مدیریت بهتر ، گروه تبلیغات متفاوتی برای این نوع تبلیغات ایجاد کنید.

سوالات متداول در مورد کمپین های تبلیغاتی پولی

قبل از اینکه این بحث جالب را در مورد ایجاد کمپین های تبلیغاتی پولی در مورد غلط املایی ، غلط املایی و اشتباهات به پایان برسانیم ، بیایید به سرعت به چند س FAال متداول در مورد کمپین های تبلیغاتی پولی پاسخ دهیم.

کمپین های پولی چگونه کار می کنند؟

نام های تجاری برای کلمات کلیدی در موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی و سایر بسترهای تبلیغاتی پیشنهاد می دهند. آگهی برنده پیشنهاد می شود نمایش داده می شود.

آیا تبلیغات پولی هنوز ارزشش را دارد؟

علیرغم رقابت شدید برای کلمات کلیدی ، تبلیغات پولی هنوز راهی عالی برای ایجاد سرنخ و افزایش فروش است.

چگونه می توانم تبلیغات پولی خود را برجسته کنم؟

متفاوت باش. یکی از راه هایی که می توانید انجام دهید این است که عمداً از اشتباهات غلط املایی و غلط املایی استفاده کنید. ممکن است مردم برای نگاه دقیق تر متوقف شوند.

آیا تبلیغات پولی با غلط املایی جواب می دهد؟

اگر به خوبی انجام شود ، تبلیغات پولی با غلط املایی می تواند کار کند. آنها به شما کمک می کنند تا به بخشی از ترافیک دسترسی داشته باشید که تعداد کمی از افراد به دنبال آن هستند. همچنین می توانید جرقه مکالمات جالبی را در مورد اشتباه تایپی بردارید ، که منجر به افزایش آگاهی از نام تجاری می شود.

کمپین های تبلیغاتی پولی: نتیجه گیری

کمپین های تبلیغاتی پولی غلط املایی غلط املایی خطاهای گرامری آیا می توان از این ترکیبات چیز خوبی به دست آورد؟

پاسخ ساده این است … احتمالاً.

همه چیز بستگی به نحوه ایجاد کمپین های شما دارد. با استفاده از نکات و استراتژی های ذکر شده در بالا ، می توانید کمپین های پولی را در مورد غلط املایی ، غلط املایی و انواع دیگر اشتباهات ایجاد كنید.

این کمپین ها می توانند به شما در افزایش آگاهی از نام تجاری ، افزایش فروش و دستیابی به بسیاری دیگر از اهداف تجاری و بازاریابی کمک کنند.

آیا تا به حال در تبلیغات پولی خود (عمداً یا نه) اشتباه تایپی یا اشتباه فاحش دیگری مرتکب شده اید؟ این چگونه کار کرد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس