نحوه ایجاد یک خبرنامه با تلاش کم و تاثیر بالا

احتمالاً همه به شما می گویند که به یک لیست ایمیل نیاز دارید و حق با آنهاست. اما فکر کردن در مورد ایجاد یک محتوای دیگر می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. من یک راز برای شما دارم، اگر اخبار صنعت خود را به روز کنید – خواندن مقالات، شرکت در Slack یا جوامع دیگر، کمین کردن در توییتر – در حال حاضر به اندازه کافی برای یک خبرنامه محتوایی دارید.

به این نوع ایمیل، خبرنامه سرپرستی شده گفته می شود.

خبرنامه تنظیم شده چیست

خبرنامه های انتخاب شده به سادگی مجموعه ای از پیوندهای مفید هستند. ارزش آنها این است که تمام نویزهای موجود در اینترنت را به جالب ترین اطلاعات در یک منطقه خاص فیلتر می کنند. آنها کار محتوای پیش‌صلاحیت‌سازی را برای خوانندگان شما انجام می‌دهند. بنابراین وقتی خبرنامه شما را باز می‌کنند، می‌توانند احساس کنند که داستان‌ها به آنها مرتبط است.

سه مزیت اصلی برای ایجاد خبرنامه های نظارتی وجود دارد:

  1. ایجاد آنها آسان است
  2. آنها برای نویسندگان و غیر نویسندگان عالی هستند
  3. آنها پتانسیل طبیعی برای مشارکت و کسب درآمد دارند
نمونه ای از یک خبرنامه سرپرستی شده از Dribbble

نحوه ایجاد یک خبرنامه مدیریتی

1. یک مخزن از اطلاعات جالب ایجاد کنید

اولین قدم برای ایجاد یک خبرنامه انتخاب شده، یافتن منابع محتوای جالب در منطقه ای است که قصد دارید در مورد آن بنویسید. در اینجا تعدادی از مکان هایی است که من محتوا پیدا می کنم (من دوست دارم آنچه را که فکر می کنید در نظرات از دست داده ام را بشنوم).

  • سایر خبرنامه ها – مشترک خبرنامه ها در فضای خود و در صنایع مرتبط شوید. شما می توانید از آنها چیزهای زیادی بیاموزید و از یافتن رهبران فکری و دیدن کارهای جالبی که این سازندگان خبرنامه برای جلب توجه و حفظ توجه انجام می دهند، بهره مند شوید. دایرکتوری های خبرنامه مانند InboxReads و Newsletters.co مکان خوبی برای شروع جستجوی خبرنامه هستند.
  • رویدادهای صنعت – ببینید چه کسی در رویدادهای صنعت صحبت می کند و از آنها حمایت می کند. اگر آنها در یک رویداد صحبت می کنند، احتمالاً چیز جالبی برای گفتن دارند. اگر آنها از این رویداد حمایت مالی می کنند، احتمالاً افراد را با چیزی جالب برای گفتن در وبلاگ یا سایت خود تشویق می کنند.
  • توییتر – یکی از اولین کارهایی که وقتی نویسنده یا خالق جالبی را در یکی از کانال های این لیست پیدا می کنم انجام می دهم، جستجوی توییتر آنهاست. فکر نمی‌کنم روزی بگذرد که حداقل یک چیز جالب را در توییتر نبینم.
  • پادکست ها – یک پادکست در مورد همه چیز وجود دارد، از استراتژی برند گرفته تا HVAC. میزبانان و مهمانان آنها اغلب داستان های جالبی برای گفتن دارند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.
  • TikTok – TikTok فقط برای شوخی و رقص نیست، بلکه مملو از انواع محتوای مفید و قابل هضم است که می توانید به آنها پیوند دهید. TikTok یکی از اصلی‌ترین مکان‌هایی بود که یاد گرفتم در واقع استفاده کنید ابزارهای مولد هوش مصنوعی

2. یک ابزار ایمیل را انتخاب کنید

شما می خواهید قالب خود را تا حد امکان ساده کنید تا فرآیند ایجاد را برای شما و فرآیند خواندن را برای خوانندگان شما آسان کند. می‌خواهید ابزار ایمیلی را انتخاب کنید که فرآیند ایجاد را آسان‌تر کند (AWeber ساده‌ترین راه برای ایجاد این نوع ایمیل‌ها است – می‌توانید همین الان به صورت رایگان ثبت‌نام کنید). برخی از مواردی که باید به دنبال آنها باشید:

  • سازنده بصری بدون کد. ویرایشگر پیام AWeber ساختن ایمیل‌های عالی را بدون نیاز به فکر کردن به کد آسان می‌کند. شما می توانید همه کارها را با استفاده از ماوس و صفحه کلید خود انجام دهید و به هزاران الگو و عناصر دسترسی داشته باشید.
  • ابزارهای مخصوص متصدیان AWeber پیش‌نمایش‌های پیوند را برای حذف تقریباً تمام کارهای دستی مربوط به تهیه خبرنامه ایجاد کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیوند را بچسبانید و کلیک کنید تا آن را تغییر دهید و یک بلوک محتوا با استایل زیبا و پیوند خورده دارید.
GIF نشان می دهد که چگونه از پیش نمایش پیوندها برای ایجاد یک خبرنامه انتخاب شده استفاده کنید

3. به یک برنامه زمانبندی متعهد شوید

این یکی بزرگ است. بعید است که از همان ابتدا فوق العاده محبوب شوید. ناامید نشو ایجاد مخاطب یکی از مواردی است که ثبات در آن کلیدی است.

با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که در مورد برنامه خود واقع بین باشید. توصیه می کنم بیشتر از یک بار در هفته ارسال را شروع نکنید. اگر متوجه شدید که مخاطبان شما بیشتر می خواهند و می توانید برای کارهای بیشتری وقت بگذارید، بیشتر ارسال کنید.

4. خبرنامه خود را بنویسید و ارسال کنید

تا زمانی که یک مخزن خوب از منابع از راه اندازی مرحله اول دارید، این یک مرحله آسان است.

با خبرنامه ام، با خواندن مطالب جالب، به راحتی می توانم پیوندها را در پیش نویس خبرنامه خود در AWeber قرار دهم. سپس، زمانی که در حال آماده شدن برای ارسال هستم، فقط می‌توانم پیوندهایی را که از آخرین نسخه خود اضافه کرده‌ام مرور کنم، آن‌هایی را که هنوز برایم جالب هستند را نگه دارم و بقیه را حذف کنم.

مزایای یک خبرنامه تنظیم شده

قالب مناسب برای غیر نویسندگان

برای اکثر مردم (مخصوصاً کسانی که نویسندگان طبیعی نیستند)، کار جمع آوری لیستی از پیوندها ساده تر از نوشتن یک قطعه جالب از محتوای اصلی است. این بدان معنا نیست که اصلاً کار نمی کند. اما اگر در حال حاضر به طور فعال در مورد صنعت خود مطالعه می کنید، ایجاد یک خبرنامه نظارتی کار اضافی بسیار کمی را به هفته شما اضافه می کند.

من یک خبرنامه سرپرست دارم که همه چیز در مورد طراحی بصری جالب است. روند من برای ساختن این خبرنامه این است که هر زمان چیزی را می بینم که علاقه ام را برانگیخته است، آن را به یک پیش نویس جدید در حساب AWeber خود اضافه می کنم. وقتی زمان ارسال فرا می رسد، فقط چند دقیقه را صرف بررسی لینک هایی می کنم که ذخیره کرده ام و کم جذاب ترین داستان ها را برش می دهم.

شما به راحتی می توانید همین روند را در حساب AWeber خود یا با ذخیره پیوندهای خود در یک سند Google یا در برنامه یادداشت های خود دنبال کنید.

من این فرآیند را در AWeber بسیار ساده‌تر می‌دانم زیرا می‌توانید به‌طور خودکار پیوندها را به بلوک‌های محتوای کاملاً سبک تبدیل کنید. شما مجبور نیستید هیچ یک از کمانچه های دستی را انجام دهید که باعث هدر رفتن زمان در ابزارهای دیگر می شود.

در زیر ببینید چقدر آسان است.

GIF نحوه تبدیل پیوند به پیش نمایش را نشان می دهد

راهی عالی برای برقراری ارتباط با کارشناسان یا تأثیرگذاران صنعت

از آنجایی که این قالب خبرنامه به پیوند دادن به محتوایی که دیگران ایجاد کرده‌اند متکی است، پیوندهای شرکا یا حامیان مالی آن‌قدر که ممکن است در خبرنامه‌های سرمقاله یا نامه‌ای مخرب باشد، نیست.

یکی از بهترین کارهایی که هنگام شروع خبرنامه خود می توانید انجام دهید این است که برای افرادی که در سایت های رسانه های اجتماعی گنجانده اید فریاد بزنید یا حتی مستقیماً به آنها ایمیل بزنید تا محتوایشان را به آنها ارائه دهید و خبرنامه خود را که آنها را نشان می دهد به اشتراک بگذارید.

این یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با کارشناسان یا تأثیرگذاران صنعت است. تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مشارکت ها با به اشتراک گذاشتن میزان قدردانی شما از محتوای یک نفر شروع می شوند.

تبلیغات به طور طبیعی با محتوای شما مطابقت دارد

از آنجایی که خبرنامه انتخابی شما خلاصه ای از پیوندها به سایت ها، پست ها و محصولات دیگر است، محتوای حمایت شده به راحتی بدون درگیری با بقیه خبرنامه شما جا می گیرد.

و تا زمانی که تمرکز مداوم روی نوع محتوایی که به اشتراک می گذارید (مثلاً بهترین الهام از طراحی محصول، یا تجهیزات تناسب اندام متناسب با زندگی شما و غیره) داشته باشید، باید بتوانید به راحتی حامیان مالی را پیدا کنید. مخاطب درگیر تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیانیه ماموریت محصول خود را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه تبلیغاتی بخشی از نتایج جستجو هستند.

کسب درآمد از طریق ارجاع

مشابه تبلیغات در حال اجرا، پیوندهای وابسته به راحتی در خبرنامه های انتخاب شده قرار می گیرند. مانند بالا، فقط مطمئن شوید که محصولات رایگانی را پیدا می کنید که جالب هستند. با محصولات وابسته ای که در خبرنامه خود درج می کنید مانند هر محتوای دیگری رفتار کنید. اطمینان حاصل کنید که این چیزی است که شما به نمایندگی آن افتخار می کنید، و چیزی است که مخاطبان شما از آن چشم پوشی نمی کنند.

حالا بیایید در مورد چند چالش و نحوه غلبه بر آنها صحبت کنیم.

برای جالب بودن باید علاقه داشته باشی

به طور کلی هنگام نوشتن درباره سازندگان چیزی یاد گرفته ام. جالب ترین مطالب از کنجکاوترین افراد می آید. آن‌ها می‌توانند چیزهایی بیاورند که شما را به فکر وادار کند، زیرا دائماً چیزهایی مصرف می‌کنند که آنها را به فکر وادار می‌کند.

همین امر در مورد خبرنامه های مدیریت شده نیز صادق است. برای اینکه بتوانید چیزی بسازید که برای دیگران جالب باشد، باید محتوایی را مصرف کنید که در واقع توجه شما را جلب کرده و به شما کمک کند. اگر در حال حاضر فعالانه مطالب را مطالعه می کنید و افرادی را با ایده های جالب در صنعت خود دنبال می کنید، این نباید برای شما چالشی باشد.

اگر نیستید، پیشنهاد می کنم شروع کنید. نه فقط برای اینکه بتوانید یک خبرنامه بسازید، بلکه به این دلیل که همیشه شما را در کارتان بهتر می کند.

شما نمی توانید با محتوای دیگران یک برند بسازید

ایجاد هر نوع ارتباط شخصی با مخاطبان زمانی که شما فقط لیستی از پیوندها را به اشتراک می گذارید می تواند دشوار باشد. هر چه رابطه شما با خوانندگانتان بهتر باشد، احتمال اعتماد آنها به شما بیشتر می شود. اعتماد باعث می شود مردم شما را به دوستان خود توصیه کنند. اعتماد همچنین منجر به این می شود که خوانندگان سهام بیشتری را در توصیه های شما قرار دهند، که شما را برای تبلیغ کنندگان ارزشمندتر می کند.

یک سرمایه گذاری زمانی کوچک که می تواند استعداد شخصی را به خبرنامه انتخابی شما بیافزاید این است که هر کدام را با یک پاراگراف تفسیر شروع کنید. این می‌تواند یک داستان شخصی از اتفاقی در زندگی کاری شما باشد که از آن یاد گرفته‌اید، یا می‌تواند یک یا دو جمله کوتاه در مورد اینکه چرا پیوندهایی را که این هفته انجام داده‌اید انتخاب کرده‌اید (اگر نوعی موضوع وجود داشته باشد، ساده‌ترین کار است).

هیچ چیزی مانع از راه اندازی خبرنامه امروز شما نمی شود. درست مانند آنچه که به تازگی توضیح دادیم، ساختن این ایمیل‌های تنظیم‌شده آسان است و اولین قدم ساده برای ورود به دنیای خبرنامه است. می توانید یک حساب کاربری رایگان AWeber ایجاد کنید و اولین نسخه خود را در عرض چند دقیقه انجام دهید. کافی است آخرین چند مقاله یا توییتی را که با همکاران یا شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته اید، بیابید، آنها را در AWeber قرار دهید، و آماده رفتن هستید.

وقتی به مزایا و معایب آن نگاه می‌کنم، خبرنامه‌های انتخاب‌شده برای هر کسی که به دنبال راه‌اندازی یک خبرنامه صنعتی است، به‌عنوان «فقط انجام دهید» خالص می‌شود – به‌خصوص اگر خودتان را نویسنده نمی‌دانید یا زمان زیادی ندارید.

پیوندی به خبرنامه جدید خود در نظرات بگذارید و من اولین مشترک شما خواهم بود.