نحوه ساده سازی PHP برای SEO

چگونه PHP را برای SEO ساده کنیم

تصورات غلط زیادی در مورد PHP برای SEO وجود دارد. بسیاری از مردم آن را درک نمی کنند ، چیست ، چگونه از آن استفاده می کنیم و چگونه بر SEO ما تأثیر می گذارد.

خبر خوب این است که شما به احتمال زیاد نگرانی چندانی ندارید. PHP می تواند وب سایت شما را برای SEO بهتر و برای کاربران شما بهتر کند. نکته اصلی این است که بدانید چگونه از آن به درستی استفاده کنید و به دنبال چه مشکلاتی باشید.

هدف این راهنما این است که به شما در درک بهتر ارتباط PHP با سئو و نحوه استفاده از آن به نفع خود کمک کند.

PHP چیست؟

PHP یا Hypertext Preprocessor یک زبان برنامه نویسی است که به کاربران اجازه می دهد محتوای پویا را در یک وب سایت ایجاد کنند. هدف PHP این است که به تعاملی تر و جالب تر شدن وب سایت شما کمک کند.

در اینجا یک مثال ساده از ظاهر آن وجود دارد (در کنار HTML ، در این مورد):

نمونه ای از PHP

دلیل محبوبیت PHP این است که از طرف سرور کار می کند ، به این معنی که قبلاً در HTML تعبیه شده است ، بنابراین ساده ، کارآمد و بخشنده است. استفاده از PHP به شما این امکان را می دهد تا عملکردهای استاندارد وب سایت مانند باز کردن فایل ها ، خواندن اطلاعات و بستن آنها را انجام دهید.

از آنجا که منبع باز نیز است ، به این معنی است که بدون نیاز به هیچ فایل اضافی با سرور میزبانی وب شما اجرا می شود.

یکی از محبوب ترین مکان هایی که می بینیم PHP و SEO در کنار هم قرار می گیرند ، وردپرس است. بسیاری از ما بازاریابان محتوا از سادگی و سهولت استفاده از وردپرس استفاده می کنیم. توانایی بارگذاری فایل ها ، کشیدن و رها کردن و کار مستقیم در وردپرس به همین دلیل است که ما از آن استفاده می کنیم. بیشتر اینها به لطف PHP است.

PHP چگونه بر SEO تأثیر می گذارد؟

وقتی به PHP برای SEO نگاه می کنیم ، فوراً فکر می کنیم که پیچیدگی زیادی دارد. این به این دلیل است که PHP یک زبان برنامه نویسی با نحو غیر معمول است. این زبان یکنواختی و قابلیت پیش بینی زبان های دیگر را ندارد. با این حال ، این انعطاف پذیری چیزی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد بدون محدودیت زیاد کار کنند.

یکی از اهداف اصلی طراحی و عملکرد وب سایت ، سادگی در بحث SEO است. ما دریافتیم که گوگل یک وب سایت ساده تر را ترجیح می دهد زیرا خزیدن آسان تر است ، گوگل بیشتر کلمات کلیدی ما را انتخاب می کند و زمان کمتری طول می کشد به این معنی که گوگل صفحات بیشتری را خزیده است. این همان چیزی است که ما می خواهیم.

افزودن اسکریپت های پیچیده به ویژگی های پویا ، خزیدن سایت را برای گوگل دشوارتر می کند و در نتیجه بر سئوی سایت ما تأثیر منفی می گذارد.

اگر از PHP به درستی استفاده کنیم ، می تواند تأثیر مثبتی بر SEO داشته باشد. فایل های سرصفحه می توانند بر اساس صفحه ای که مشاهده می شود متفاوت باشد ، به این معنی که ما می توانیم از انواع فراداده بیشتری استفاده کنیم که منجر به کلمات کلیدی بیشتر و نسبیت بیشتر برای صفحه ای که کاربر در آن است ، می شود.

ناگفته نماند که بهینه سازی سمت سرور درها را برای وب سازان و SEO های بی تجربه بیشتر باز می کند. بدون نیاز به اسکریپت های پیچیده برای ایجاد موارد ساده مانند دکمه ها ، می توانید سایت را کاربر پسندتر و جذاب تر کنید که باعث می شود افراد مدت بیشتری در سایت شما باقی بمانند. این عامل همچنین تأثیر مثبتی بر SEO شما دارد.

هدف هر سئوکار ، سازنده سایت و سازنده این است که وب سایتی را بسازد که جذاب ، ساده ، سرگرم کننده و در یک هدف خاص م effectiveثر باشد. اگر می خواهید بازدیدکنندگان را برای خرید چیزی از فروشگاه تجارت الکترونیکی خود به وب سایت خود هدایت کنید ، در حالت ایده آل می خواهید آنها را از نقطه A به نقطه B در اسرع وقت برسانید ، درست است؟

سالها پیش این موضوع پیچیده بود. به اسکریپت نیاز داشت و اگر یک اشتباه کوچک انجام می دادید بخش بزرگی از سایت را خراب می کردید و باید عقب می رفتید تا بفهمید چه اتفاقی افتاده است.

در نتیجه ، اکثر افراد برنامه نویس استخدام کردند تا حتی ساده ترین وب سایت ها را بسازند. امروزه سئوکاران بی تجربه می توانند وب سایت های تعاملی با ویژگی هایی ایجاد کنند که به کاربران اجازه می دهد تا بیشتر درگیر شوند و در سایت باقی بمانند ، که به گوگل می گوید مردم از هر آنچه شما ارائه می دهید خوششان می آید.

تاثیر PHP بر تجربه کاربر

یکی از اهداف اصلی PHP این است که وب سایت شما برای کاربران جالب تر و تعاملی تر شود.

بیایید با برخی از اساسی ترین جنبه های تجربه کاربر و این قابلیت استفاده از وب سایت شما شروع کنیم. هنگامی که سایت شما به آرامی بارگیری می شود و بخش هایی از سایت خراب می شود ، تجربه کاربری ضعیفی ایجاد می کند زیرا بازدیدکنندگان می پرسند که چه چیزی را از دست داده اند و در مورد اینکه آیا باید با شما تجارت کنند ، بحث می کنند.

اسکریپت های PHP SEO به ایجاد یک تجربه کاربری مثبت بدون نیاز به کد پیچیده و زیاد که می تواند سرعت سایت شما را کند کند ، کمک می کند.

تجارت الکترونیکی یکی از رایج ترین کاربردهای چارچوب PHP است زیرا به شما امکان می دهد کارهایی مانند ایجاد سبد خرید ، افزایش قیمت اختیاری و ادغام پردازنده های پرداخت مانند Stripe انجام دهید.

اگر به تازگی تجارت الکترونیکی را شروع کرده اید ، این استراتژی به خوبی کار می کند زیرا می توانید از اسکریپت های آماده استفاده کنید که در صورت استخدام شخصی برای ساختن سایت برای شما در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

راه دیگری که می توانید از PHP در وب سایت خود استفاده کنید ایجاد ویژگی های تعاملی مانند فرم ها ، دکمه های قابل کلیک ، نمودارها و نمودارها است. انجام همه این موارد به حفظ افراد در وب سایت شما کمک می کند که باعث کاهش نرخ پرش شما می شود.

نرخ جست و خیز یک عامل تعیین کننده بالا برای گوگل در مورد تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سایت قرار است در SERP ها رتبه بالایی داشته باشد ، است.

تاثیر PHP بر ویژگی های وب سایت

همه می خواهند وب سایتی را داشته باشند که افراد به طریقی برای آن جالب و مفید باشند. PHP در این مورد کمک می کند.

ما در دنیایی زندگی می کنیم که اعتماد در آن درجه اول است و ما هرگز نمی دانیم به کدام وب سایت ها می توانیم اعتماد کنیم و به کدام وب سایت ها نمی توانیم اعتماد کنیم. استفاده از PHP برای SEO می تواند با اطمینان از سرعت و امنیت همه برنامه های شما ، به افزایش امنیت سایت شما کمک کند.

از آنجا که PHP از حافظه خود استفاده می کند ، سریعتر (یا سریعتر) از اکثر زبانهای برنامه نویسی دیگر است. امنیت از آنجا که منبع باز است نگران کننده است ، اما این بدان معنا نیست که بیشتر یا کمتر از بقیه امنیت دارد. با توجه به این که از چنین پشتیبانی قوی جامعه برخوردار است ، ابزارها و چارچوب های مختلفی برای کمک به کاهش و رفع سریع آسیب پذیری ها وجود دارد.

همچنین خطای کمتری در PHP وجود دارد که به هر کسی کمک می کند صفحات وب را به سرعت ایجاد کند و بر ویژگی های وب سایت تأثیر بگذارد.

به این شکل به این موضوع فکر کنید: اگر یک بازاریاب کم تجربه بخواهد از ابتدا یک وب سایت تجارت الکترونیک بسازد و بودجه بالایی نداشته باشند ، ممکن است خودشان تلاش کنند. برای به دست آوردن ویژگی های مورد نیاز ، آنها باید نحوه کد نویسی را بیاموزند. آنها ممکن است در طول راه اشتباهات زیادی انجام دهند و احتمالاً تسلیم می شوند زیرا قادر به ساختن یک سایت کاربردی نیستند.

با استفاده از PHP ، همان بازاریاب می تواند از چارچوب PHP موجود در سایر وب سایت های تجارت الکترونیک استفاده کند و از آن الگو کار کند. توابع فرمان ساده هستند و مانع ورود بسیار کمتر از سایر زبان های برنامه نویسی است.

همه این عوامل به هر کسی کمک می کند تا یک وب سایت با عملکرد بالا با ویژگی هایی که به درستی کار می کند و در طول زمان ثابت می ماند ایجاد کند. در صورت بروز مشکل امنیتی یا خرابی ، منابع جامعه پشت PHP به شما اطمینان می دهند که همه چیز به سرعت و بدون مشکل اجرا می شود.

مشکلات PHP برای سئو

اطلاعات زیادی در مورد چالش های موجود در فهرست بندی صفحات PHP توسط گوگل وجود دارد. اعتقاد عمومی این است که اگر تمام مراحل صحیح را دنبال کنید ، نباید در فهرست بندی صفحات PHP خود مشکلی داشته باشید. این بدان معنا نیست که هیچ پرچم قرمز برای مراقبت وجود ندارد. در اینجا مواردی وجود دارد که می خواهید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید:

از URL های دوستدار SEO استفاده کنید

در یک مقطع ، به مدیران وب سایت هشدار داده شد که Google صفحات با “id =” را در URL فهرست بندی نمی کند. این می تواند این مفهوم را ایجاد کند که گوگل صفحات PHP را به طور کلی فهرست بندی نمی کند ، اما این کاملاً درست نیست.

در سال 2008 ، گوگل اعلام کرد که می تواند URL های پویا را (و انجام دهد). آنها همچنین به اشتراک گذاشتند که شما مجبور نیستید آنها را بازنویسی کنید ، فکر می کردند این کار می تواند برای کاربران کمی آسان تر باشد.

با این وجود ، برخی از SEO ها معتقدند که URL های پویا برای SEO مضر هستند.

در اینجا روند فکر من آمده است: URL های تمیز و آسان برای خواندن برای SEO بهتر است. با این حال ، تغییر آدرس های پویا به آدرس های استاتیک می تواند زمان بر باشد. ساعتها صرف این کار نکنید اگر می توانید با استفاده از ابزار SEO داخلی مانند AIOSEO (SEO همه کاره) یا SEO جوملا یکپارچه ، چیزی را ساده کنید ، پس عالی است.

اما (به طور کلی) تغییرات مهمتری وجود دارد که به SEO شما بیشتر از ساختار URL کمک می کند.

فقط به یاد داشته باشید که سئو برای همه مناسب نیست. اگر می خواهید در مورد سایت خود بیشتر صحبت کنید ، برای مشاوره با تیم من تماس بگیرید.

به داده های متا توجه کنید

این برای همه فراداده های شما صدق می کند. وب سایت های توسعه یافته PHP به شما این کار را نمی کنند. شما باید به تمام اصول اولیه SEO خود مانند به روزرسانی متا تگ ها و توضیحات برای هر صفحه جداگانه توجه کنید.

همچنین باید به برچسب های HTML توجه کنید و یک نقشه سایت دقیق برای ایجاد خزیدن و پیمایش برای Google آسان تر کنید.

به امنیت توجه کنید

در نهایت ، یکی از مشکلاتی که ما نمی توانیم با PHP از آن اجتناب کنیم از نظر امنیتی است. اگرچه ممکن است ویژگی های امنیتی زیادی برای کمک به شما وجود داشته باشد ، اما اکثر مهاجمان به دلیل استفاده گسترده از منبع باز همیشه یک قدم جلوتر از آخرین به روز رسانی هستند. اگر اطلاعات بانکی یا هر چیز حساسی را ضبط می کنید ، ممکن است بخواهید چیز دیگری را در نظر بگیرید.

PHP برای سئوالات متداول SEO

در اینجا برخی از سوالات متداول در مورد استفاده از PHP برای SEO است.

چرا از PHP استفاده می شود؟

دلیل اصلی رشد سریع PHP ، تعداد زیاد توسعه دهندگان است. داشتن تعداد زیادی از افراد متخصص در زمینه زبان ، یافتن شخصی را برای کمک به شما آسان می کند و با هزینه ای مناسب برای مشاغل و افراد کوچک.

یادگیری این زبان نیز آسان است ، بنابراین حتی یک توسعه دهنده جدید می تواند مهارتهای لازم را برای ساختن وب سایت برای انجام کار شما داشته باشد.

عامل دیگر سرعت است. گوگل تأکید زیادی بر سرعت بارگذاری سایت و میزان بارگذاری همه اجزای سایت شما با هم دارد. به روز رسانی Core Web Vitals به عناصری از سایت شما توجه می کند که کندتر از بقیه بارگذاری می شوند. PHP به بارگیری سریعتر وب سایت ها کمک می کند که منجر به رضایت بیشتر بازدیدکنندگان و نرخ پرش کمتر می شود.

چرا برخی معتقدند PHP بد است؟

دلیل اصلی عدم استقبال مردم از PHP ، مسائل امنیتی است. منبع باز بودن PHP منجر به آسیب پذیری های زیادی می شود و محدودیت ورود برنامه نویسان نیز مشکل ساز است.

افزونه ها و برنامه های زیادی توسط برنامه نویسان بی تجربه ایجاد شده است که منجر به عملکرد بد و سیاست امنیتی بد برای وب سایت هایی که اطلاعات حساس را ضبط می کنند ، می کند.

آیا PHP زبان پیش فرض است یا زبان پشتیبان؟

PHP فقط برای توسعه پشتیبان استفاده می شود. اسکریپت ها در نمای جلو نوشته می شوند و بسته به پلتفرم با MySQL یا JavaScript کار می کنند.

تفاوت PHP و HTML چیست؟

PHP یک زبان برنامه نویسی و HTML یک زبان نشانه گذاری است. HTML برای ایجاد ساختار کلی و محتوای یک وب سایت طراحی شده است در حالی که PHP در سمت سرور کار می کند تا عناصر پویا را به سایت اضافه کند.

PHP برای SEO: نتیجه گیری

روش های زیادی برای استفاده از PHP برای سئو وجود دارد و اگر به درستی انجام شود ، می تواند تأثیر زیادی بر کاربرپسندی و عملکرد وب سایت شما داشته باشد. هدف هر سئو باید طراحی وب سایتی باشد که هم لذت بخش باشد و هم از نظر سئو بهینه باشد. PHP به این امکان کمک می کند.

آیا از PHP در وب سایت خود استفاده می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس