نحوه فروش آنلاین با صفحات فرود تجارت الکترونیک

از دردسرهای فروش در بازارهای شخص ثالث خودداری کنید. از ایده به “باز برای تجارت” در پنج دقیقه مساوی با صفحات فرود تجارت الکترونیک بروید.

هرکسی که سعی کرده چیزی را به صورت آنلاین بفروشد می داند که چقدر می تواند ترسناک باشد. اکثر سیستم عامل های فروش آنلاین نیاز به طراحی یک وب سایت کامل ، راه اندازی سیستم های پیچیده و هزینه های زیادی از قبل دارند.

ایجاد یک وب سایت فانتزی از ابتدا – یا تکیه بر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی پرهزینه – راه حل های مناسبی نیستند.

اگر زمان و بودجه شما محدود است ، آنچه واقعاً به آن احتیاج دارید صفحه ای است که آنچه را که ارائه می دهید بفروشد – امروز و به صورت رایگان.

خبر خوب: ما شما را تحت پوشش قرار دادیم!

یکی از الگوهای صفحه فرود تجارت الکترونیک ما را انتخاب کنید و به راحتی در عرض چند دقیقه یک صفحه فروش داشته باشید – به طور جدی. نیازی به کد نویسی یا طراحی نیست.

ما به صفحه فرود تجارت الکترونیک می پردازیم و الهام می گیریم که از کجا شروع کنیم. به علاوه ، سه الگوی جدید را بررسی کنید که می توانید برای فروش اشتراک و برنامه های پرداخت استفاده کنید.

صفحه فرود تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک + صفحه فرودبه

بیایید این اصطلاحات را تجزیه کنیم.

  • تجارت الکترونیک به خرید و فروش آنلاین محصولات یا خدمات اشاره دارد. معاملات به صورت الکترونیکی انجام می شود ، اما محصولات را می توان به صورت فیزیکی یا دیجیتالی تحویل داد. اگر تا به حال چیزی به صورت آنلاین خریداری کرده اید ، در تجارت الکترونیک شرکت کرده اید.
  • در همین حال ، الف صفحه فرود یک صفحه وب واحد است که برای افزایش ترافیک استفاده می شود. برخلاف صفحه اصلی وب سایت ، یک بازدید کننده نمی تواند به صفحات وب مختلف حرکت کند. هدف یک صفحه فرود به وضوح بر جلب بازدیدکننده برای انجام یک اقدام خاص متمرکز است.

آنها را کنار هم قرار دهید و یک صفحه فرود دریافت خواهید کرد که افراد را به خرید از شما سوق می دهد.

خیلی ساده.

اما یک صفحه فرود تجارت الکترونیک چگونه با فروش در سایتهای تجارت الکترونیکی که همه ما درباره آن شنیده ایم متفاوت است: آمازون ، Etsy و سایر بازارهای آنلاین؟

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، راه اندازی فروش بر روی این سیستم عامل های شخص ثالث می تواند مشکل ساز باشد. به علاوه ، هزینه های پرهزینه ای وجود دارد که اگر برای اولین بار است که به صورت آنلاین فروش می کنید ، توجیه آن دشوار است.

خوشبختانه ، صفحات فرود تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد هزینه ها را مدیریت کنید ، ایده خود را در شرایط کم خطر آزمایش کنید ، رقابت را محدود کنید ، و توانایی خود را برای فروش بیشتر ، فروش متقابل و هدایت ارجاع بهتر کنترل کنید.

3 قالب صفحه فروش جدید

در جولای 2021 ، ما سه صفحه فرود جدید plug-and-play را به گالری قالب خود اضافه کردیم که فروش در چند دقیقه را آسان می کند.

فروش خدمات اشتراک

این که آیا شما یک سرویس ماهانه ارائه می دهید ، به دنبال کمک های مستمر هستید یا فقط می خواهید سه سطح خدمات را به نمایش بگذارید ، این الگو شبیه Patreon برای شما مناسب است.

به سادگی تصاویر ، جزئیات و پیوندهای پرداخت خود را اضافه کنید و از همین امروز می توانید درآمد غیرفعال دریافت کنید.

پرداخت های مکرر هفتگی ، ماهانه یا سالانه ارائه دهید

آیا می خواهید شارژ خبرنامه خود را شروع کنید؟ راه اندازی سرویس اشتراک؟ آیا می خواهید یک برنامه سالانه ارائه دهید تا مخاطبان شما بتوانند پیش پرداخت کنند؟

از این الگوی پرداختهای مکرر زیبا استفاده کنید تا مزایای پیشنهاد خود را به نمایش بگذارید و به خریداران خود اختیار پرداخت هفتگی ، ماهانه یا سالانه را بدهید.

محصول یا خدمات خود را به نمایش بگذارید و بفروشید

تصاویر را بارگذاری کرده و توضیحات پیشنهاد خود را به این صفحه فرود ساده و تمیز محصول اضافه کنید و در عرض چند دقیقه می توانید فروش خود را شروع کنید.

این الگو همچنین فوق العاده است اگر می خواهید یک بار تخفیف ارائه دهید ، مخاطب خاصی را هدف قرار دهید یا یک محصول یکبار را بدون کار اضافی بفروشید.

الهام بخش نمونه های صفحه فرود تجارت الکترونیک

مهم نیست که چه چیزی می خواهید بفروشید ، صفحات فرود تجارت الکترونیک یک ابزار ارزشمند برای حمایت از رشد شما هستند.

در اینجا نحوه استفاده 5 صاحب مشاغل آنلاین از صفحات فرود تجارت الکترونیک برای کسب درآمد آنلاین آورده شده است.

فروش خدمات مربیگری تناسب اندام

آلیشیا مک فارلین ، مربی زومبا ، از صفحه فرود تجارت الکترونیک برای جمع آوری پرداخت از مشتریان خود استفاده می کند. او برای اینکه پرداخت هزینه دلخواه مشتریانش را راحت کند ، گزینه هایی را برای پرداخت با PayPal ، Venmo یا با کارت اعتباری به آنها ارائه می دهد.

با استفاده از یک صفحه فرود تجارت الکترونیکی ، مک فارلین می تواند پرداختی را از مشتریانی که تصمیم به پرداخت با کارت اعتباری درست در صفحه فرود خود دارند ، دریافت کند.

صفحه فرود تجارت الکترونیک تناسب اندام

این صفحه چه ویژگی خوبی دارد؟

  • صفحات فرود موثر تجارت الکترونیکی ، بازدیدکنندگان را بر انجام یک اقدام خاص متمرکز می کند. این صفحه متمرکز بازدیدکنندگان بر پرداخت است تا بتوانند در کلاس Zumba ثبت نام کنند.
  • این صفحه با رنگ های تجاری مک فارلین مارک گذاری شده است و به راحتی می تواند در بین مشتریان بازگشتی قابل تشخیص باشد.
  • راهی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که با ثبت نام در خبرنامه وی در تماس بوده و از برنامه ها و برنامه های کلاس مطلع شوند.

خدمات خود را با مشاوره شخصی گسترش دهید

Carey Shoemaker ، که تجربه زندگی و کار خانواده خود را از راه دور در خارج از کشور در سایت خود و کانال یوتیوب News from the Shoes ثبت کرده است ، یک صفحه فرود تجارت الکترونیکی برای فروش مشاوره برای کمک به دیگران که علاقه مند به سفرهای تمام وقت ، رسانه های اجتماعی و زندگی در خارج از کشور هستند ، راه اندازی کرد.

فروش یک تماس مشاوره ای یک ساعته از طریق صفحه فرود وی به او اجازه می دهد تا بازدیدکنندگان را بر روی ارزش دریافتی از زمان رزرو با وی متمرکز کند.

صفحه مشاوره تجارت الکترونیک

ویژگیهای این صفحه عالی است:

  • کفاش پیوند این صفحه را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود قرار داده است. این باعث می شود پیروانی که به طور فعال می خواهند درباره خدمات وی در این صفحه اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  • پیشنهاد بسیار شخصی است. هر تماس مشاوره بسته به علایق خریداران منحصر به فرد است. این نوع شخصی سازی به این معنی است که مشتریان تجربه فوق العاده ای را دریافت می کنند.
  • کپی صفحه فرود واضح و مختصر است. بلافاصله مشخص می شود که یک مشتری بالقوه برای یک تماس مشاوره ای یک ساعته چه ارزشی دریافت می کند.

از شبکه خود کسب درآمد کنید

آماندا تنتو ، مشاور فناوری بازاریابی و بنیانگذار The Determined Mom ، پیروان خود را جمع آوری می کند تا در گروه های شبکه ای کم هزینه ، اما تأثیرگذار ثبت نام کنند.

این گروه های شبکه ای در اتاق های جلسات مجازی ایجاد شده اند که به شرکت کنندگان اجازه می دهد مانند زندگی واقعی در اتاق حرکت کنند. بعلاوه ، آنها در زمانهای مناسب برنامه ریزی می شوند که با وقت آزاد منافات ندارد.

Tento فرصتی را برای ارائه این رویدادهای سازمان یافته شبکه ای با فروش دسترسی به صفحه فرود تجارت الکترونیکی که در وب سایت و رسانه های اجتماعی خود تبلیغ می کند ، دید.

صفحه فروش گروه های شبکه

چه چیزی در این صفحه عالی است:

  • کپی صفحه فرود به وضوح دلیل بازدیدکنندگان از بازدیدکنندگان را مشخص می کند. ارزش آشکار است ، اما Tento با اجرای یک هدیه برای شرکت کنندگان ، ثبت نام را جذاب تر می کند.
  • فراخوانی برای اقدام (CTA) روی دکمه جذاب و جالب است. تماس های منحصر به فرد مانند “صندلی خود را ذخیره کنید” نسبت به CTA های عمومی مانند “بیشتر بیاموزید” یا “ثبت نام کنید” بهتر عمل می کند.
  • استفاده چشمگیر از رنگ های مارک تجاری. صفحه فرود نه تنها از رنگهای نام تجاری The Determined Mom استفاده می کند ، دکمه ها از پس زمینه برجسته هستند و این صفحه را از نظر بصری جذاب می کند.

خلاقیت خود را به دلایلی بفروشید

کریس واسکز طرح های شخصی حیوانات خانگی را می فروشد و 80 درصد درآمد را به همان سازمان نجات حیوانات که دوست خزدار خود پیدا کرده بود ، اهدا می کند.

فروش محصولات دیجیتال – مانند آثار هنری و سایر دارایی های طراحی شده مانند لوگوها ، وب سایت ها ، عکاسی و موارد دیگر – یک راه عالی برای تکمیل خدمات مشاوره یا کارهای مستقل است.

صفحه فرود تجارت الکترونیک هنرمند

ویژگیهای این صفحه عالی است:

  • بازدیدکنندگان نمونه ای از طرح مورد نظر خود را مشاهده می کنند. این برجسته ترین اثر هنری نه تنها چشم نواز است ، بلکه برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار ضروری است.
  • مصرف کنندگان می خواهند از مارک هایی که به آنها اعتقاد دارند حمایت کنند. شرکت های دارای مسئولیت اجتماعی که به جامعه باز می گردند ، به راحتی پشت سر گذاشته می شوند.
  • همه چیز با هم هماهنگ است: کپی ، طرح و لحن این صفحه بازیگوش و سرگرم کننده است. این صدا به احتمال زیاد با صدای مشتری مطابقت دارد. چه کسی می تواند یک طرح شخصی از صورت گربه خود را که کلاه مرغ بر سر دارد بخرد؟

Upsell در صفحه “متشکرم”

ارسال مشتریان به صفحات فرود تجارت الکترونیک پس از خرید ، راهی عالی برای فروش سایر محصولات شما است.

در این صفحه فرود ، رز بارتو ، خالق Freedom Through Songwriting ، به مشتریانی که کلاس اصلی وی را خریداری کرده اند ، به عنوان پادکست خصوصی او اشاره می کند. این به آنها این امکان را می دهد که در حین حرکت به دوره گوش دهند.

با تشکر از صفحه فروش

ویژگیهای این صفحه عالی است:

  • این صفحه “تشکر” از لحظه ای که مشتریان جدید بیشتر با نام تجاری درگیر شده اند با فروش یک محصول مرتبط مرتبط می شود.
  • این صفحه نشان می دهد که مشتریان باید در آینده چه کاری انجام دهند: ایمیل خود را برای شروع کار با کلاس اصلی بررسی کنید.
  • این صفحه به گونه ای نوشته شده است که به مشتریان حس خاصی می دهد. نسخه “من برای شما کمی تعجب دارم” ، احساس انحصاری بودن را برمی انگیزد – یک استراتژی روانشناختی موثر در بازاریابی برای کمک به مشتریان برای احساس ارزشمندی.

نوع حرفه ای: اگر چندین محصول یا خدمات دارید ، صفحات “متشکرم” یک استراتژی عالی برای افزایش فروش بیشتر است. مردم در حال حاضر آگاه هستند و با شرکت شما در ارتباط هستند پس از خرید. اگر چیزی دارید که در این مرحله از سفر به مشتریان ارائه دهید تا آنها را در مورد نام تجاری خود هیجان زده کنید ، اکنون زمان خوبی برای انجام این کار است.

الگوهای صفحه فرود تجارت الکترونیک.

برای کمک به شما در ایجاد سریع صفحات فرود که محصولات شما را به زیبایی نمایش می دهد و خدمات شما را به طرز ماهرانه ای نشان می دهد ، ما الگوهای صفحه فرود ایجاد کردیم که فروش آنها ثابت شده و آماده استفاده شما هستند.

برای شروع ، وارد حساب AWeber خود شوید و الگوهای زیر را انتخاب کنید. سپس ، فقط لوگو ، تصاویر ، رنگ ها و محصولات خود را اضافه کنید – آماده شروع فروش هستید!

الگوی صفحه فرود پیشنهاد تجارت الکترونیک

قالب صفحه فرود تجارت الکترونیک

الگوی صفحه فرود پیشنهاد دوره آنلاین

الگوی صفحه فرود دوره آنلاین

قالب صفحه فرود کوچینگ

قالب صفحه فرود کوچینگ

الگوی خود را انتخاب کنید + همین امروز صفحه فرود خود را ایجاد کنید.

امروز اولین دلار خود را به صورت آنلاین بسازید.

هنگامی که به دنبال راه حل صفحه فرود برای فروش آنلاین محصولات یا خدمات خود هستید ، به دنبال نرم افزاری باشید که به شما امکان می دهد به راحتی پرداخت ها را بپذیرید ، خود را به بازار عرضه کنید و لیست ایمیل خود را از طریق یک ابزار آسان و آسان توسعه دهید.

صرف زمان بیشتری با الگوهای طراحی شده حرفه ای ، خرید برچسب گذاری که به شما امکان می دهد کمپین های ایمیل را برای مشتریان جدید به صورت خودکار انجام دهید و دامنه های سفارشی برای ایجاد اعتبار و اعتبار.
امروز آماده فروش آنلاین هستید؟ درباره اولین فروش آنلاین خود با تجارت الکترونیک AWeber بیشتر بدانید.