نحوه نوشتن پیام های بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی که در واقع کار می کنند

هوش مصنوعی مولد یک هوش مصنوعی است که می تواند کلمات، تصاویر و موارد دیگر را از طریق یک درخواست تولید کند. در حال حاضر برای سازندگان مفید بوده است. من آن را برای همه چیز مفید می‌دانم، از ارائه ایده‌های جدید، ترجمه ایده‌های خود به کلمات در صفحه، و کمک به شما برای کشف لحن‌ها یا دیدگاه‌ها برای برقراری ارتباط.

به همین دلیل است که ما در حال ساخت ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی در AWeber هستیم.

درخواست استفاده از دستیار نوشتن هوش مصنوعی در AWeber را ایمیل کنید

برای روشن بودن، هدف ما جایگزینی خالقان انسان نیست – من فکر نمی‌کنم که حتی ممکن باشد. در عوض، ما ابزاری طراحی کرده‌ایم که برای پر کردن شکاف‌های شما طراحی شده است تا بتوانید بدون محدودیت‌های خسته‌کننده‌ای که شما را در گذشته گیر کرده بود، ایجاد کنید.

شروع نوشتن با هوش مصنوعی می تواند دلهره آور باشد. اما ما قصد داریم 8 فرمان مختلف را برای کمک به مراحل مختلف فرآیند نوشتن ایمیل بررسی کنیم.

یک درخواست متنی است که در ابزار نوشتن هوش مصنوعی ما قرار می دهید. این ابزار از این دستورالعمل ها برای کمک به نوشتن محتوای شما استفاده می کند.

تصویر کشیده شده با دست که Prompt - AI - Response را نشان می دهد

نوشتن یک دستور عالی کلید دریافت پاسخ هایی است که جالب و طبیعی باشد. هدف ما ساخت ابزارهایی است که حتی نیازی به فکر کردن به درخواست‌ها نداشته باشید، اما دانستن نحوه تعامل با مدل‌های هوش مصنوعی یک مهارت مفید است.

اگر یک چیز در مورد نوشتن سریع یاد گرفتید، باید این باشد:

هرچه اعلان خاص تر باشد، نتیجه بهتری حاصل می شود.

از جمله مواردی مانند هدف، مخاطب، لحن صدا و طول پاسخ، همگی به پاسخ‌های بسیار بهتری منجر می‌شوند.

ایده های طوفان فکری برای خبرنامه خود

اعلان هوش مصنوعی:

Give me 3 ideas to write about in my newsletter about [add topic]. My target audience is [add target audience]. Avoid ideas about [list of topics you've already covered or find uninteresting].

یکی از مواردی که هوش مصنوعی برای آن بسیار مفید است این است که شما را با ایده هایی آشنا می کند که ممکن است هرگز به آن فکر نکرده باشید. ما از هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم تا راه‌های جدیدی را برای صحبت در مورد چیزهایی که برای مخاطبانمان مهم است، ایجاد کنیم.

اغلب اوقات، فقط یک ایده ی گلوله ای کافی است تا ما را به حرکت درآورد.

در این اعلان می توانید ببینید که ما نه تنها به هوش مصنوعی می گوییم که در مورد چه ایده هایی می خواهیم. بلکه شامل موضوعاتی است که می خواهیم از آنها اجتناب کنیم زیرا خسته کننده هستند یا قبلاً آنها را پوشش داده ایم.

افکار خشن خود را به یک ایمیل تبدیل کنید

اعلان هوش مصنوعی:

Simplify this idea into a comprehensible email draft: [Your loose notes]

در حین آزمایش ابزار نوشتن هوش مصنوعی با کاربران اولیه، چیزی که بارها و بارها شنیدیم این است که چقدر مفید است که فکر خوبی داشته باشیم و آن را به کلمات در خبرنامه خود تبدیل کنیم.

بیایید با آن روبرو شویم، ما همه نویسنده طبیعی نیستیم. این بدان معنا نیست که ما ایده های بزرگی نداریم و نباید مانع از به اشتراک گذاشتن آن ایده ها با جهان شویم.

این اعلان به شما امکان می دهد دسته ای از نقاط گلوله یا جریانی از جملات را به چیزی تبدیل کنید که مانند یک پیام منسجم خوانده شود.

اولین پیش نویس ایمیل در مورد یک موضوع را دریافت کنید

اعلان هوش مصنوعی:

Write a draft for my email about [add topic with some details]. Include a call-to-action that encourages people to [add action]. Write it to [add target audience] in a [add tone of voice] tone of voice.

من همیشه از این یکی استفاده می کنم. نکته خنده دار این است که من هرگز از نتیجه ای که برمی گردم بدون ویرایش های اساسی استفاده نکرده ام. هنوز هم برای من مفید است زیرا a را حذف می کند بزرگ مانع: صفحه سفید سفید.

فقط داشتن یک چارچوب اولیه کافی است تا به من انگیزه بدهد، حتی اگر در نهایت کل مطلب را بازنویسی کنم.

چند چیز در این اعلان وجود دارد که به ویژه مفید است:

  1. شامل بخش فراخوان برای اقدام من را وادار می کند تا در مورد اهدافم برای ایمیل فکر کنم و کمک می کند مطمئن شوم که بقیه محتوا به حرکت خوانندگان من به سمت آن هدف کمک می کند.
  2. گنجاندن لحن به پاسخ کمک می‌کند تا احساس کند چیزی است که من واقعاً می‌نویسم.

یک خط موضوع و پیش‌هدر برای ایمیل خود ایجاد کنید

اعلان هوش مصنوعی:

Write a subject line and preheader for my email message. It should be intriguing enough to get someone to notice it in their inbox and choose to open it to learn more about what is inside. The subject line and preheader should each be no longer than 50 characters. The email is: [add your email content]

خط موضوع و پیش‌هدر شما دو مورد از مهم‌ترین بخش‌ها برای باز کردن و خواندن ایمیل شما هستند.

از طریق آزمایش های زیاد، ما به فرمول تولید خط موضوعی رسیدیم که برای ما عالی عمل می کند.

در این اعلان، هوش مصنوعی از محتوای ایمیل شما برای ایجاد یک موضوع و پیش‌هدر استفاده می‌کند که با هم کار می‌کنند تا افراد را به اندازه کافی کنجکاو کنند تا بیشتر بخوانند.

3 امتیاز در مورد یک موضوع دریافت کنید

اعلان هوش مصنوعی:

Write 3 bullet points that outline [add topic]. Write it to [add target audience] in a [add tone of voice] tone of voice.

اگر از قبل قلاب و درس جالبی برای آموزش دارید، این دستور برای تهیه غذای آماده بسیار مفید است.

در یکی از خبرنامه‌های ما، شان درسی داشت که می‌خواست با او ارتباط برقرار کند و داستانی شخصی داشت تا آن را جالب کند، اما برای فکر کردن درباره نحوه برقراری ارتباط با تاکتیک‌های خاص به کمک نیاز داشت. این درخواست او را به تعدادی گام مفید هدایت کرد که افراد می توانند برای کمک به رشد کسب و کار خود بردارند.

یک “تبلیغ” برای دوره یا کتاب خود ایجاد کنید

اعلان هوش مصنوعی:

Write a single paragraph promoting my [product or service]. People who take use it will [add outcomes for customers]. Include a call-to-action that encourages people [add call to action] that focuses on the benefit to the reader. Write it to [add target audience] in a [add tone of voice] tone of voice.

اکثر ما فروشنده های طبیعی نیستیم. شخصاً، گاهی اوقات احساس می‌کنم که دارم لاف می‌زنم که درباره تمام کارهای بزرگی که محصولاتم می‌توانند انجام دهند، بنویسم.

یکی از چیزهای خوب در مورد ابزار هوش مصنوعی ما این است که بدون هیچ گونه عدم اطمینان، ستایش شما را می خواند.

این درخواست برای کمک به ایجاد واحدهای تبلیغاتی ساده طراحی شده است تا محصولات دانش خود مانند دوره‌ها و کتاب‌های الکترونیکی را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید.

یک نکته را با داستان شخصی خود نشان دهید

اعلان هوش مصنوعی:

Write a short story for my newsletter about [share personal story]. Relate it to [add call to action]. Write it to [add target audience] in a [add tone of voice] tone of voice.

اگر ایمیل شما قلاب جالبی نداشته باشد، اکثر مخاطبان شما آن را نمی خوانند. ساده است.

ما متوجه شدیم که یکی از جذاب‌ترین قلاب‌ها یک داستان شخصی است که به درسی که می‌خواهید آموزش دهید یا چیزی که می‌خواهید بفروشید مربوط می‌شود. این اعلان به شما کمک می‌کند تا اتفاقی را که در زندگی‌تان افتاده است بردارید و درس یا محصول خود را دنبال کنید.

یک پاراگراف مقدماتی برای ایمیل خود بنویسید

اعلان هوش مصنوعی:

Write a short introductory paragraph for my email about [topic] that will hook my readers so they keep reading. Write it to [add target audience] in a [add tone of voice] tone of voice. The paragraph should introduce this email: [add your email content]

اگر داستان شخصی برای شروع ایمیل خود ندارید، این اعلان به شما کمک می کند تا یک قلاب جالب دیگر برای جلب علاقه خوانندگان پیدا کنید و آنها را در ایمیل خود سرمایه گذاری کنید.

برای نتیجه گیری ایمیل خود خلاصه ای بنویسید

اعلان هوش مصنوعی:

Write a 2-3 sentence paragraph for my email that summarizes my thoughts and directs my readers to [add call to action]. Write it to [add target audience] in a [add tone of voice] tone of voice. The paragraph should conclude this email: [add your email content]

بسته بندی ایمیل یکی از سخت ترین کارها برای من است. من یا یک پاراگراف عظیم می نویسم که همه چیز را در ایمیل بازگو می کند یا چیزی می نویسم که بعد از همه محتوای خوب در بقیه ایمیل ها بی نتیجه باشد.

این اعلان به شما کمک می کند تا نکات مهم را خلاصه کنید و پس از خواندن ایمیل، خوانندگان خود را در مراحل بعدی راهنمایی کنید.

AI Writing در حال حاضر یک ویژگی بتا است که فقط برای کاربران AWeber که دسترسی دارند در دسترس است. اگر می خواهید به ما کمک کنید تا یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی واقعا مفید بسازیم، به لیست انتظار بپیوندید.

  1. یک پیش نویس را در ویرایشگر کشیدن و رها کردن باز کنید.
  2. “/” را تایپ کنید تا منو باز شود.
  3. “Write with AI” را انتخاب کنید.
  4. درخواست خود را وارد کرده و “Enter” را بزنید.
انیمیشنی از شخصی که از هوش مصنوعی AWeber برای دریافت ایده های مفید برای خبرنامه خود در مورد آشپزی گیاهی استفاده می کند.