همه چیز در مورد Substack: رقبا ، ویژگی ها و مخاطبان

 

همه چیز درباره Substack

آیا عاشق نوشتن هستید؟ قرعه کشی؟ به هر طریقی ایجاد کنید؟ آیا مردم به شما می گویند که باید از مهارت های خلاقانه خود برای امرار معاش استفاده کنید؟

آیا آنها را به دلیل این که نمی دانید چگونه شروع کنید یا به این دلیل که احساس نمی کنید وقت دارید که به کار بدون دستمزد متعهد شوید ، کنار می گذارید؟ پس از همه ، بسیاری از مردم شروع به نوشتن محتوای رایگان در خبرنامه ها و پست های وبلاگ می کنند.

آنجاست که Substack وارد می شود. شما می توانید بنویسید و حقوق بگیرید – حتی اگر هنوز دنبال کننده ای ندارید.

اگر کنجکاو هستید که بیشتر بدانید ، با ما همراه باشید. من Substack و رقبای متعدد آن را تجزیه می کنم تا به شما کمک کند تعیین کنید که آیا این مسیر برای شما است یا خیر.

Substack چیست؟

Substack چیست

در سال 2017 ، Substack با اجازه دادن به خلاقان ، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان برای کسب درآمد از خبرنامه های ایمیل خود ، بازار را به طوفان کشاند. Substack راهی برای ایجاد یک لیست بازاریابی ایمیلی ، نوشتن خبرنامه ، دریافت هزینه مشترکان و مدیریت پرداخت ها ارائه می دهد.

این پلتفرم یک خالق ایمیل بصری ارائه می دهد که به نویسندگان کمک می کند ایمیل های جالب با پیوندها ، تصاویر ، محتوا و موارد دیگر ایجاد کنند. این خود را به انواع سازندگان ارائه می دهد ، از جمله:

ما امروز روی نویسندگان و وبلاگ نویسان تمرکز می کنیم ، اما اگر درگیر کمیک یا پادکست هستید ، این سایت را در نظر داشته باشید.

می توانید به صورت رایگان از Substack استفاده کنید. با این حال ، هنگامی که شروع به ایجاد موارد زیر می کنید ، می توانید یک گزینه برتر را انتخاب کنید ، هزینه ای بین 5 تا 75 دلار در ماه.

وقتی از سطح ممتاز استفاده می کنید ، می توانید از خوانندگان خود هزینه بگیرید. Substack تنها زمانی پرداخت می شود که شما حقوق بگیرید و 10 درصد کاهش می دهید. Stripe 2.9 درصد دیگر به علاوه 30 سنت می گیرد. همانطور که احتمالاً می توانید بگویید ، برای کسب درآمد مناسب در Substack ، باید از افراد زیر استفاده کنید.

حتی با حذف این مقدار ، Substack این پتانسیل را دارد که به یک منبع سود پایدار تبدیل شود.

ویژگی های زیر پشته

ویژگی های زیر پشته - چقدر پول می توانید با زیر بسته کسب کنید

در اصل ، Substack یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی است. این که آیا مسیر پرداختی یا رایگان را انتخاب می کنید ، این به شما بستگی دارد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از Substack استفاده کنید.

خبرنامه های رایگان

استفاده از یک خبرنامه رایگان Substack یک راه عالی برای توسعه نام تجاری خود ، توسعه صدای خود و ایجاد یک نام برای خود است. اگر طرفداران زیادی ندارید ، این مکان عالی برای شروع است. محتوای ارزشمندی برای طرفداران کوچک خود ایجاد کنید و آن را به صورت رایگان ارائه دهید.

از Substack در خلا استفاده نکنید. آن را با یک وب سایت جفت کنید این به شما امکان می دهد خوانندگان را با استفاده از CTA به سایت خود دعوت کرده و آنها را به طور بالقوه به خریدار تبدیل کنید.

خبرنامه های پولی

در حالی که یک خبرنامه رایگان این پتانسیل را دارد که در قسمت پشتیبان شما درآمد کسب کند ، می توانید از خبرنامه های پولی برای درآمدزایی در قسمت اول استفاده کنید.

شما می توانید هر چند خبرنامه که می خواهید منتشر کنید ، و هیچ راهنمایی در مورد آنچه می توانید بنویسید وجود ندارد. به یاد داشته باشید که افراد بر اساس میزان هزینه ای که از آنها دریافت می کنید ، میزان ارزش آنها را تعیین می کنند. اگر 75 دلار در ماه هزینه می کنید اما فقط دو خبرنامه منتشر می کنید ، ممکن است مشترکان خود را از دست بدهید.

اگر کسی حاضر است برای خواندن نوشته شما هزینه کند ، به این معنی است که می خواهد آن را به طور منظم بخواند. بنابراین ، عادت به چاپ مداوم بهترین استراتژی است. به این ترتیب ، خوانندگان می دانند که انتظار چه چیزی را دارند ، و شما می توانید متناسب با آن برنامه ریزی کنید.

مخاطب Substack کیست؟

بهترین چیز در مورد Substack این است که تعداد زیادی مشترکین بتوانید از آنها استفاده کنید. نویسندگان Substack شامل روزنامه نگاران ، افراد مشهور ، تحلیلگران سیاسی ، نویسندگان غذا ، مسافران جهان و موارد دیگر هستند. بیشتر نوشته هایی که در Substack پیدا می کنید به عنوان نوشتار ، نظر یا تحقیق و تجزیه و تحلیل شخصی طبقه بندی می شوند.

به منظور شفافیت ، Substack جنجالی را در ارتباط با بخش هایی از مخاطبان خود تجربه کرده است. نویسندگانی که متهم به ترنس هراسی ، آزار و اذیت و سایر رفتارهای منفی هستند ، خانه هایی را در این پلتفرم پیدا کرده اند ، زیرا به شدت تعدیل نشده است. در حالی که مخاطبان شما متعلق به شما هستند و به هیچ خالق دیگری وابسته نیستند ، این نکته ای است که باید در نظر بگیرید که چگونه مخاطبان خاص شما ممکن است واکنش نشان دهند.

در مورد تماشاگران ، شما می توانید هر آنچه را که می خواهید بنویسید ، زیرا این احتمال وجود دارد که شخصی در خارج از کشور حاضر باشد هزینه ای را برای خواندن نوشته های شما پرداخت کند. اگر مخاطبان بیشتری را هدف قرار می دهید ، ممکن است بتوانید از مجموعه کوچکی از مشترکان هزینه بیشتری دریافت کنید زیرا به منابع بیشتری نیاز دارند. اگر دنبال طاقچه گسترده تری هستید ، می توانید هزینه کمتری دریافت کنید اما به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

شما این آزادی را دارید که با خبرنامه های Substack خود جهت مورد نظر خود را انتخاب کنید ، اما گزینه ها تقریباً بی پایان هستند.

3 نکته در مورد استفاده از Substack برای بازاریابی

پتانسیل جدی برای به دست آوردن پول زیاد و دستیابی به افراد زیادی در Substack وجود دارد ، اما شما باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. بنابراین ، در اینجا چند نکته برای بازاریابی در Substack آورده شده است.

1. با خبرنامه های رایگان شروع کنید

شما نمی توانید خود را از هیچ جا معرفی کنید و انتظار داشته باشید که بابت هزینه ماهانه مشترک شوند در صورتی که نمی دانند شما کی هستید. شما باید چیزی ارزشمند ارائه دهید.

در نهایت ، خوانندگان می توانند با محتوای شما فریب خورده و مطالب بیشتری از آن بخواهند. هنگامی که به آن نقطه رسیدید ، به فکر شارژ افراد باشید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند این است که از رایگان به سرعت پرداخت می شود. شما باید استراتژیک باشید ، مطمئن شوید که مخاطبان شما واقعاً درگیر هستند و مایل به پرداخت هزینه کار شما هستند.

حتی اگر تا لحظه کامل صبر کنید ، باز هم ممکن است دنبال کنندگان خود را از دست بدهید. افرادی که عادت داشتند چیزی را به صورت رایگان دریافت کنند ، ممکن است در صورت پرداخت هزینه از بین بروند. اما ، اگر محتوای عالی ارائه دهید ، از طرفداران متعهد برخوردار باشید و قیمت مناسبی بگیرید ، شانس خود را برای حفظ اکثر مشترکان افزایش می دهید.

2. یک پیشنهاد قوی داشته باشید

ارائه بیش از یک خبرنامه ؛ به مشترکان خود چیزی بدهید که نمی توانند رد کنند. به عنوان مثال ، شما می توانید یک گروه رسانه های اجتماعی منحصر به فرد برای مشترکین داشته باشید یا حتی بسته به زمینه خود مکالمه یا مربیگری یک به یک ارائه دهید. همچنین می توانید برای هر محصولی که به فروش می رسانید ، فقط مشترکین تخفیف دهید.

برای مخاطبان خود بنویسید و یک CTA در نظر بگیرید تا افراد روی پیشنهاد شما کلیک کنند. این می تواند راهی عالی برای تبدیل این سرب های داغ باشد.

3. انتشارات متعدد را در نظر بگیرید

Substack به شما این امکان را می دهد که هر چقدر که می خواهید خبرنامه داشته باشید – به این معنی که می توانید نسخه رایگان و پولی داشته باشید. این استراتژی به شما امکان می دهد تا همچنان با کل مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

برای اینکه خوانندگان به گزینه پولی شما منتقل شوند ، باید کمی بیشتر ارائه دهید. محتوا را منحصر به فرد ، ارزشمند و شخصی کنید.

اگر می خواهید خود را در چند طاقچه مختلف گسترش دهید ، می توانید چندین نشریه رایگان داشته باشید. به عنوان مثال ، بازاریابی دیجیتال با موضوعات مختلف بسیار متنوع است. بنابراین ، می توانید یک خبرنامه در مورد SEO و دیگری در مورد بازاریابی در رسانه های اجتماعی داشته باشید که هر دو خوانندگان را به وب سایت شما هدایت می کند.

رقبای زیر پشته

انواع مختلفی از Substack وجود دارد ، بنابراین تصمیم گیری می تواند چالش برانگیز باشد. اجازه دهید نگاهی به برخی از بزرگترین رقبای آنها بیندازیم تا بتوانید پلتفرمی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

زیر پشته در مقابل روح

Substack در مقابل Ghost

هدف Ghost این است که به شما کمک کند تا یک دنبال کننده وفادار ایجاد کنید تا بتوانید به درآمد خود برسید. همانند Substack ، شما در ازای محتوای خود ، هزینه ماهانه ای از مشترکان دریافت می کنید.

چیزی که Ghost را از Substack جدا می کند نحوه پرداخت آنها است. شبح نه دلار در ماه می گیرد و هیچ درآمد شما را نمی گیرد. این باعث می شود این پلت فرم بسیار مقیاس پذیر باشد. شما همچنین آدرس های ایمیل سفارشی ، دامنه ها و دسترسی به یک برنامه ارجاع را دریافت می کنید.

زیر پشته در مقابل پترون

Patreon یک پلت فرم اشتراک است که به خلاقان اجازه می دهد هزینه کار خود را دریافت کنند. این پلتفرم برای کاربران مانند یک رسانه اجتماعی به نظر می رسد و آنها به جای تلاش برای رفتن از جایی به مکان دیگر ، کار همه افرادی را که مشترک آن هستند ، مرور می کنند.

بزرگترین مزیت Patreon گزینه بسته بندی لایه ای آن است. شما می توانید گزینه های مختلفی را در اختیار افراد قرار دهید تا با توجه به بودجه و میزان خواسته آنها از شما ، همه از یک مکان استفاده کنند. به عنوان مثال ، در سطح 1 دلار ، می توانید یک خبرنامه در هفته به مشترکان ارسال کنید. در سطح 5 دلار ، می توانید دو خبرنامه یا خبرنامه برای آنها ارسال کنید و به یک فیلم دسترسی پیدا کنید.

برنامه های Patreon بین 5 تا 12 درصد از درآمد ماهانه شما به علاوه هزینه پردازش 2.9 درصد به علاوه 30 سنت است.

زیر پشته در مقابل متوسط

Medium به دلیل پناهگاه خلاقانی که به سادگی می خواهند صدایشان را به گوش جهانیان برسانند مشهور است و دسترسی به بیشتر آن رایگان است. به عنوان یک امتیاز ، مقالات متوسط ​​اغلب از نظر SEO بسیار خوب رتبه بندی می شوند.

اگر به نمایه متوسط ​​پرداخت شده ارتقا دهید ، می توانید بخشی یا تمام محتوای خود را هزینه کنید.

متوسط ​​به جای هر نوع هزینه یا درصد ثابت ، بر اساس “زمان مطالعه” پرداخت می کند. هرچه مردم زمان بیشتری را برای خواندن مطالب شما صرف کنند ، درآمد بیشتری کسب می کنید. همچنین می توانید با ارجاع افراد به پلتفرم از طریق کد منحصر به فرد خود دستمزد دریافت کنید.

سوالات متداول زیر بسته

در اینجا برخی از سوالات متداول در مورد Substack آورده شده است.

آیا دسترسی به Substack رایگان است؟

Substack برای نوشتن خبرنامه و ایجاد موارد زیر رایگان است. تنها زمانی هزینه می شود که شما به حالت پولی ارتقا دهید و درآمد خود را از اشتراک های خود ایجاد کنید.

آیا می توانم در Substack تبلیغ کنم؟

آیا باید Substack تهیه کنم؟

فقط شما می توانید به این پاسخ دهید. آیا ایده های محتوا عالی دارید؟ آیا دنباله کوچکی دارید که می توانید پرورش دهید و رشد دهید؟ اگر بله ، راه اندازی Substack می تواند راهی عالی برای رشد افراد زیر و در نهایت سود از آن باشد.

آیا Substack مالک محتوای شما است؟

خیر. شما مالکیت هر چیزی را که در Substack منتشر شده است حفظ می کنید. در حالی که نمی توانید محتوا را پس از انتشار Substack صادر کنید ، مالکیت خود را حفظ می کنید حتی اگر بعداً از پلت فرم دیگری استفاده کنید.

همه چیز در مورد Substack: نتیجه گیری

ایجاد موارد زیر کار ساده ای نیست و به همین دلیل است که ما به بازاریابان و خلاقانی که به دنبال ایجاد یا افزایش سریع طرفداران خود هستند ، کمک می کنیم.

چه به تنهایی این کار را انجام دهید و چه از کمک کمک بگیرید ، باید در پی پیشرفت موارد زیر ، ثابت قدم و صبور باشید. البته ، ساختن یک لیست ایمیل آسان تر از انجام دادن است ، اما با کمی تلاش و تمرکز ، Substack می تواند به شما کمک کند که حرفه نویسندگی خود را از سر راه بردارید.

چه توصيه اي براي نويسندگان جديدي داريد كه مي خواهند طرفداران خود را در Substack بسازند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.