هیپوکلروس اسید چیست؟ یک متخصص پوست توضیح می دهد

من همیشه به The Ordinary با افزایش موادی مانند اسید هیالورونیک و نیاسینامید در وضعیت ویروسی اعتبار می دهم. به اتفاق آرا: برند پرهیاهو و مقرون به صرفه، مراقبت از پوست مبتنی بر مواد را روی نقشه قرار داده است. ادعاهای مبهم و بسته بندی دود و آینه دیگر کافی نبودند – دوستداران مراقبت از پوست مانند من بیشتر می خواستند. این دوره روند مراقبت از پوست را تغییر داد و دانستن اینکه واقعاً چه چیزی در محصولات ما وجود دارد، عادی شد. و، البته، درک آنچه که هر عنصر انجام می دهد. به همین دلیل بود که وقتی اسید هیپوکلرو روی رادارم آمد، آماده شدم تا در عمق غواصی کنم.

در حال حاضر، روش مراقبت از پوست از طریق تعداد زیادی از مواد پرطرفدار که همگی برای کسب رتبه برتر رقابت می‌کنند، چرخیده است. به عنوان یک ویرایشگر زیبایی، من همیشه در جستجوی آنچه در افق است قبل از ورود به جریان اصلی هستم. اسید هیپوکلروس اخیراً توجه من را برانگیخته است. به طور خلاصه، هیپوکلرو اسید یک ماده ترمیم کننده زخم است که از ترکیب شیمیایی بدن ما تقلید می کند و در گلبول های سفید خون ما ساخته می شود. بدن ما از آن برای بهبودی استفاده می کند، اما نه به صورت هدفمند. اینجاست که قدرت استفاده موضعی به دست می آید و به پوست شما کمک می کند تا یک فرآیند طبیعی را به چرخه درآورد.

تصویر برجسته از مصاحبه ما با Sanetra Nere Longno توسط میشل نش.

تصویر توسط تیل تامسن

هیپوکلرو اسید: هر آنچه که باید بدانید

من تابستان گذشته اسپری اسید هیپوکلروس را امتحان کردم و فوراً به یک ماده اصلی برای پوست پر استرس و داغ شده من تبدیل شد. سپس، در ماه دسامبر، اسپری مورد علاقه شخصی من از برج 28 در TikTok منفجر شد. اسپری نجات SOS با وضعیت ویروسی تایید شده و حتی یک امضای مشترک از Hailey Bieber، اکنون یک آیتم زیبایی تمیز و مورد علاقه است.

و این فقط یک روند نیست که همه ما ظرف چند ماه آن را فراموش خواهیم کرد. برندهای بیشتری از این ماده در محصولات خود استفاده می کنند تا از خواص ترمیم زخم آن استفاده کنند. (مطمئناً، وضعیت شلوغ و مورد تایید ژنرال Z ضرری ندارد.) اسید هیپوکلروس که توسط متخصصان و علاقه مندان به یک اندازه مورد علاقه است، هر بار اسپری قفسه های مراقبت از پوست را در اختیار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فوق ستاره مراقبت از پوست، با امی لیو، بنیانگذار برج 28 صحبت کردم. در زیر، او همه چیزهایی را که در مورد عنصر قهرمانی که نام تجاری او را روی نقشه قرار داده است، به اشتراک می گذارد – به علاوه نکاتی که به شما کمک می کند آن را در روال خود بگنجانید.

تصویر از میشل نش

هیپوکلرو اسید چیست؟

هیپوکلرو اسید به طور طبیعی در گلبول های سفید خون شما یافت می شود. این باعث تقویت سیستم ایمنی در واکنش به باکتری‌های مضر و التهاب می‌شود و به بدن شما سیگنال می‌دهد تا هرگونه تحریکی را ترمیم و التیام دهد.

ما دوست داریم بگوییم که اسید هیپوکلروس “Windex of skin care” است (به عروسی یونانی بزرگ من فریاد بزنید). به لطف خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی آن، در درمان بسیاری از «لحظه های پوستی عصبانی» مفید است. شما می توانید از آن برای درمان آکنه، اگزما، روزاسه، آفتاب سوختگی، بثورات پوشک استفاده کنید. در واقع برای سال‌ها در بیمارستان‌ها برای کمک به روند بهبود زخم استفاده می‌شود.

خطرات احتمالی

زیبایی هیپوکلرو اسید در این است که چون این ماده ای است که بدن ما به طور طبیعی می سازد، بدن ما نیز می داند که با آن چه کند و بنابراین خطرات آن حداقل است. همه انواع پوست می توانند از اسید هیپوکلروس بهره ببرند، چه برای حفظ پوست شاداب یا برای کمک به درمان پوست عصبانی استفاده شود.

همه انواع پوست می توانند از اسید هیپوکلروس بهره ببرند، چه برای حفظ پوست شاداب یا برای کمک به درمان پوست عصبانی استفاده شود.

تصویر از میشل نش

چه کسانی باید از اسید هیپوکلروس استفاده کنند؟

هرکسی که سوزش یا التهاب را تجربه کند می تواند از اسید هیپوکلروس بهره مند شود. اسپری صورت نجات روزانه SOS ما در زیر آرایش به خوبی عمل می کند، بنابراین افزودنی آسان به هر روتینی است.

به دنبال محصولاتی باشید که حاوی اسید هیپوکلروس به عنوان ماده اصلی هستند و مطمئن شوید که pH آن برای پوست متعادل است. ما دو محصول محافظ پوست داریم که اسید هیپوکلرو را برجسته می‌کنند، که هر دو دارای مهر تایید انجمن ملی اگزما هستند، بنابراین می‌توانید با استفاده از آن حتی روی حساس‌ترین پوست‌ها نیز احساس خوبی داشته باشید!

تصویر توسط Belathée Photography

بهترین محصولات هیپوکلرو اسید

با قدرت تقویت سد پوست و خواص ترمیم زخم، جای تعجب نیست که اسید هیپوکلروس در دنیای مراقبت از پوست رواج پیدا کند. ترکیبی از ترکیبات ضد التهابی و ضد باکتریایی آن را برای انواع پوست و نگرانی ها مناسب می کند. به راحتی آن را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا لکه های مشکل دار را برطرف کرده و سد پوستی خود را تقویت کنید – درست به موقع برای تابستان.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

اسپری صورت نجات روزانه Tower 28 SOS (Save. Our. Skin).

این اسپری ساده اما موثر، پادزهر شما برای پوست های تحت استرس است. هنگامی که روی پوست اسپری می شود، پاسخ ایمنی شما را تحریک می کند، به بدن سیگنال می دهد که به حالت ترمیم برود، پوست تحریک شده را تسکین می دهد و جوش ها را بهبود می بخشد. برای داشتن پوستی آرام تر و ترمیم پوست آسیب دیده یا مستعد آکنه آن را اسپری کنید.

سرم نجات فشرده برج 28 SOS

این سرم اسید هیپوکلروس را با آب و کلرید سدیم ترکیب می کند تا روند بهبود طبیعی بدن را تقلید کند. این سرم تسکین دهنده را در سراسر پوست خود بمالید تا التیام یابد و از آن محافظت کنید و دوز غلیظی از این ماده ضد التهابی، ضد باکتریایی و تقویت کننده پوست را به پوست خود بدهید.

راه حل مولکول جادویی

این محلول برای حل تقریباً تمام مشکلات پوستی شما فرموله شده است. این اسپری همه چیز را هدف قرار می دهد: آفتاب سوختگی، اگزما، بریدگی ها، خراش ها، جای زخم ها و موارد دیگر. این پوست را آرام و التیام می بخشد و هدف آن این است که محصولی یکپارچه باشد که می توانید برای تسکین و طراوت آن را در همه جا حمل کنید.

S’Eau Prima Foundational Face Mist

این ماست مراقبت از پوست تسکین دهنده از اسید هیپوکلرو برای تقویت سد پوست شما و محافظت از شما در برابر عوامل استرس زای محیطی استفاده می کند. همچنین حاوی نمک دریایی بورا بورا برای ارتقای سلامت پوست با جذب ناخالصی ها و جذب رطوبت به پوست است. مثل یک تعطیلات گرمسیری برای صورت شماست.

Twenty/Twenty Beauty Easy on the Eyes مه صورت آرام بخش

این مه ملایم و خلاقانه مراقبت از پوست را با مراقبت از چشم ترکیب می کند. یک قهرمان فصل آلرژی، یک اسپری اسید هیپوکلرو ملایم است که می توانید در تمام صورت خود از جمله ناحیه چشم برای محافظت و ضد عفونی کردن پوست خود استفاده کنید. چشم پزشکان برای پاکسازی چشم ها، پلک ها و مژه ها از آن استفاده می کنند، همچنین می تواند تسکین دهنده خارش چشم در تمام فصل آلرژی باشد.

اسپری موضعی پوست بریوتک

آب الکترولیز شده و اسید هیپوکلرو با هم ترکیب می شوند تا محلولی خالص و دارای بار الکتریکی برای مشکلات پوستی شما ایجاد کنند. این را در طول روتین مراقبت از پوست خود اسپری کنید تا پوست خود را با قدرت آرام بخش خود آماده کنید، یا در طول روز برای شادابی صورت و از بین بردن آلودگی ها و آلودگی ها. با گذشت زمان، حتی می تواند ظاهر خطوط و جای زخم را کاهش دهد.

اسپری هیپوکلری پیشرفته پوست Curativa Bay

این دوز غلیظ اسید هیپوکلروس با تسکین قرمزی، التیام لک ها و رفع زخم ها و خطوط ریز پوست شما را محافظت و ترمیم می کند تا پوست شما را تقویت کند.