ویژگی های جدید به شما کمک می کند به راحتی بفروشید و به فروش برسانید

جدیدترین ویژگی های ما به شما کمک می کند تا با چند کلیک درآمد کسب کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

شما فروش داشتید! این شگفت انگیز است. وقت آن است که بنشینید و به خودتان تبریک بگویید ، درست است؟

خوب ، شما می توانید این کار را انجام دهید. یا ، می توانید از این فرصت برای جذب بیشتر مشتریان جدید خود استفاده کنید – محصولات خود را بالا ببرید ، درخواست بازبینی کنید ، خبرنامه خود را ارسال کنید و غیره.

در حال حاضر در تجارت الکترونیکی AWeber می توانید همین کار را انجام دهید – با تغییر مسیر هر خریدار پس از خرید. به علاوه ، دامنه خود را در عرض چند ثانیه متصل کنید ، الگوی پرداخت های مکرر جدید ما را کپی کنید ، برچسب های استفاده شده را بایگانی کنید و موارد دیگر.

این به روز رسانی ویژگی ها به سهولت زندگی شما و ساده سازی فروش و بازاریابی شما اختصاص داده شده است.

هدایت خریداران به محتوای ممتاز یا افزایش صفحه تشکر

من قصد دارم یک بیانیه واضح را بیان کنم: کسی که از صفحه فرود شما خرید می کند ، اکنون مشتری است.

شانس شما برای فروش به یک مشتری فعلی 60-70 but است ، اما تنها یک احتمال 5-20 of برای فروش به یک مشتری جدید دارید.

این برای استراتژی فروش شما چه معنایی دارد؟ این مهم است که از توجه مشتری جدید خود استفاده کنید – در لحظه فروش.

اکنون ، در AWeber ، می توانید! پس از خرید در صفحه فرود تجارت الکترونیک ، اکنون می توانید به صفحه جدیدی هدایت شوید. این ویژگی ساده دنیایی از فرصت را برای سفر فروش شما ارائه می دهد.

به این فکر کنید که پس از خرید شخصی از شما ، او را به کجا هدایت می کنید. صفحه تشکر شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • فرم ثبت نام خبرنامه
  • پیوندهای اشتراک اجتماعی
  • پیشنهاداتی در مورد سایر محصولات که ممکن است بخواهند بخرند
  • محتوای ممتاز که فقط برای آن هزینه پرداخته اند
  • دسترسی به یک گروه بسته فیس بوک
  • هرگز تسلیم نمی شوم اثر ریک استلی

بسیار خوب ، شما ممکن است مایل به RickRoll پایگاه مشتری خود نباشید.

اما می توانید تجربه آنها را به طور جدی بهبود بخشیده و شانس فروش بعدی خود را افزایش دهید.

هدایت مجدد مشتریان پس از خرید نیز به شما این امکان را می دهد تا توجه آنها را بیشتر نگه دارید ، ارزش بیشتری ارائه دهید و به سادگی احساسات تجاری خوبی را ایجاد کنید.

برای شروع آماده اید؟

نحوه تنظیم تغییر مسیر رسید

برای تنظیم این ، ابتدا باید یک صفحه فرود فروش با دکمه پرداخت ایجاد کنید.

در مرحله بعد ، به صفحه تشکر نیاز دارید. این جایی است که شما خریداران را پس از خرید ارسال می کنید.

توجه: در واقع می توانید آنها را به هر نشانی اینترنتی معتبری (مانند سایت اصلی خود) ارسال کنید ، اما ما صفحه تشکر ویژه محصول فروخته شده را توصیه می کنیم. با استفاده از AWeber می توانید یکی را بصورت رایگان در عرض چند دقیقه تنظیم کنید.

نمونه ای از صفحه فرود متشکرم پس از خرید

برای راه اندازی صفحه تشکر خود ، الگوی صفحه فرود Upsell Thank You (در بالا نشان داده شده است) را کپی کرده و آن را با اطلاعات خود به روز کنید. می توانید به سادگی از مشتری تشکر کنید و در مورد شرکت یا خدمات خود به او بگویید. یا ، محصولات اضافی را به عنوان یک فرصت پر فروش ارائه دهید.

صفحه را منتشر کنید.

GIF نحوه انتشار صفحه فرود رسید تجارت الکترونیکی را نشان می دهد

به صفحه فروش خود بازگردید. روی دکمه پرداخت خود کلیک کنید ، “دریافت” را در نوار کناری ، سپس “هدایت به URL سفارشی” را انتخاب کنید.

روی “ذخیره و خروج” کلیک کنید ، صفحه خود را مجدداً منتشر کنید ، و تغییر مسیر شما زنده خواهد بود! حتماً آن را آزمایش کنید.

این پیوند دریافتی فرصتی برای ارائه ارزش به مشتریان و توسعه کسب و کار شما بدون کار یا پول اضافی است. استفاده از آن را به شدت توصیه می کنم!

صفحه ای زیبا برای فروش اشتراک

اکنون که می توانید اشتراک های هفتگی ، ماهانه و سالانه را در AWeber بفروشید ، برای نمایش آنها به یک قالب زیبا نیاز دارید. به هر حال ، با یک الگو ، می توانید در چند دقیقه یک صفحه فرود برای خود ایجاد کنید.

بنابراین ما فقط یک الگوی صفحه فرود پرداختهای مکرر را منتشر کردیم.

تصاویر و پیام های خود را به این طرح بسیار زیبا اضافه کنید تا آن را به شما بسپارد. سپس قیمت و جزئیات هر اشتراک را پر کنید. در نهایت ، دکمه های پرداخت را به حساب Stripe خود وصل کنید (یا یکی را راه اندازی کنید). همین ، تمام شد!

در عرض چند دقیقه ، می توانید اشتراک را به مخاطبان خود یا هر شخص دیگری بفروشید.

نمونه صفحه فرود اشتراک

پاداش: 6 تصویر و مزایا را در پایین اضافه کنید تا ارزش خدمات اشتراک خود را یکبار برای همیشه بفروشید.

بخشی از صفحه فرود که مزایای خدمات اشتراک را نشان می دهد

این صفحه می تواند بلافاصله در حساب شما کپی شود و شما همیشه می توانید عناصر بیشتری را اضافه کرده و همه رنگها و متن را تغییر دهید. دوست دارم؟ امروز آن را در حساب خود امتحان کنید.

دامنه خود را در عرض چند ثانیه متصل کنید – نیازی به DNS نیست (به هر حال آن چیست؟)

به یاد داشته باشید که اتصال دامنه شما به معنای کشف ثبت کننده (ها؟) و اضافه کردن سوابق DNS (آن چیست؟) است.

خوب دیگر نه! در چند ثانیه و چند کلیک ، اکنون می توانید دامنه خود را به حساب AWeber خود متصل کنید.

صبر کنید ، چرا می خواهم در وهله اول دامنه خود را متصل کنم؟

  1. اتصال دامنه به احراز هویت حساب شما کمک می کند ، به این معنی که تعداد بیشتری از ایمیل های شما ارسال می شود. درباره احراز هویت فرستنده بیشتر بدانید.
  2. ایمیل های ارسال شده از آدرس @yourbusiness.com حرفه ای تر از @gmail.com به نظر می رسند.
  3. صفحات فرود شما دارای URL مشابهی خواهند بود yourbusiness.com/sales به جای youraccount.aweb.page/p/0c933230…

توجه: ما در حال حاضر فقط از دامنه های IONOS پشتیبانی می کنیم ، اما به زودی دامنه های Google و GoDaddy قرار می گیرند.

عالیه! اکنون چگونه دامنه خود را وصل کنم؟

  1. وارد AWeber شده و به قسمت My Account -> Domains and Addresses بروید.
  2. دامنه خود را به قسمت افزودن دامنه جدید اضافه کنید.
  3. اگر دامنه شما توسط IONOS میزبانی می شود ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب IONOS خود شوید و برای تأیید اتصال ، روی آن کلیک کنید.
  4. خودشه! پس از 30 ثانیه ، احراز هویت شده و آماده ایجاد صفحات فرود برای وب سایت خود هستید.

نمی دانید آیا IONOS دارید؟ اگر این کار را انجام دهید ، این روند “فقط کار می کند”. اگر اینطور نیست ، می توانید به سادگی روند قبلی را دنبال کنید تا ارائه دهنده دامنه شما را اضافه کنیم (موارد جدید به زودی).

یک تصویر فوری ماهانه فروش در داشبورد خود دریافت کنید

گاهی اوقات خوب است که فروش را ماه به ماه مقایسه کنید ، بدون اینکه در داده ها عمیق شوید. ما یک ویژگی کوچک برای کمک به شما در انجام این کار اضافه کرده ایم.

داشبورد فروش شما اکنون درصد را بالا یا پایین نسبت به ماه قبل به شما نشان می دهد – در یک نگاه.

هنگامی که وارد حساب خود می شوید ، آمار خود را بررسی کنید:

داشبورد AWeber که مشترکین و فروش را نشان می دهد

پاداش: اکنون می توانید برچسب های بلااستفاده را برای ساده سازی حساب خود بایگانی کنید

حساب مرتب مانند آشپزخانه مرتب است: ایجاد کار را آسان تر می کند.

برای پاکسازی حساب خود ، اکنون می توانید برچسب های مشترکی را که دیگر استفاده نمی کنید یا نمی خواهید بایگانی کنید. پیوند بایگانی را در کنار هر برچسب در زیر گزینه های لیست -> برچسب ها پیدا خواهید کرد:

تصویر برچسب های مشترک را بایگانی کنید

آیا به طور تصادفی برچسب مورد نظر خود را بایگانی کرده اید؟ مشکلی نیست. هر برچسب می تواند در هر زمان از بایگانی خارج شود.

درخواست ویژگی ها؟ در نظرات به ما اطلاع دهید

ما همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود نحوه استفاده از AWeber برای تجارت خود هستیم. اگر س questionsال ، نگرانی یا درخواست ویژگی های جدید دارید ، لطفاً در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.