پر کردن و ترمیم دندان: کامپوزیت، آمالگام، سرامیک و بررسی هزینه – کلینیک دندانپزشکی سروش

سپس از یک چسب مخصوص برای نگهداشتن روکش در این محل و جلوگیری از جدا شدن آن استفاده میشود. فیشورسیلانت ها با پرکردن سطح جونده و شیارهای دندان های مذکور (که منبع تجمع مواد غذایی و فعالیت میکروبیهستند)، از ادامه و گسترش پوسیدگی جلوگیری می کنند .با توجه به ماندگاری 3-4 ساله فیشورسیلانت ها، بهترین زمان استفاده از فیشورسیلانت قبل از پوسیده شدن دندان است که در کودکان و نوجوانان نیز می توان از این مواد همرنگ دندان استفاده نمود.

پرداخت پرکردگی دندان به صیقلی شدن بیشتر آن و کم شدن گیر غذایی کمک کرده از عود پوسیدگی در اطراف این پرکردگی جلوگیری میکند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترمیم و پر کردن دندان در این کلینیک دندانپزشکی و آگاهی از هزینه های آن می توانید با شماره های متدرج در سایت تماس حاصل فرمایید. آمالگام همان مواد نقره ای رنگی هستند که بیشتر برای پر کردن دندانهای آسیاب استفاده می شود.

در معاینه دندانپزشکی پزشک با استفاده از عکس برداری دندان و معاینه ، دندان های پوسیده شده را مشخص می کند . شما حدود یک ساعت بعد از پر کردن دندان های خود با مواد همرنگ، می توانید شرایط عادی را در پیش بگیرید . اگر دندان شما با آمالگام پرشده تا دو ساعت بعد از پر شدن دندانتان به جز مایعات چیزی نخورید. قبل از زدن آمپول دندان پزشک یک ژل بی حس کننده را روی لثه ها می زند تا هنگام زدن آمپول دندان ها درد نگیرند .

به روشی که در آن بیماری های دندان کودکان درمان می شود و یا از آن پیشگیری می شود ترمیم دندان شیری گفته می شود . برخلاف تصور عموم افراد که فکر می کنند ترمیم دندان کودکان ضرورتی ندارد باید به دندان های شیری کودک اهمیت داد و در صورت پوسیدگی او را برای ترمیم به نزد دندانپزشک برد . همان طور که قبلا گفته شد دندان های شیری کودکان مانند دندان های دائمی از اهمیت بالایی برخوردارند و تا جایی که امکان دارد باید سعی کرد این دندان ها حفظ شوند اما در مواردی که شدت پوسیدگی زیاداست وامکان ترمیم دندان کودک وجود ندارد دندان پزشک راهی جز کشیدن دندان ندارد زیرا در مواردی که عفونت به استخوان برسد ممکن است موجب آبسه دندان شود .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ترمیم دندان و عصب کشی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.