پیوندهای مستقیم پرداخت ، پرداخت های سه ماهه ، صفحات اصلی جدید

موارد جدید را در حساب AWeber خود بیاموزید.

اکنون می توانید از صفحات فرود خود برای فروش سریعتر و آسانتر ، فروش مکرر مطلوب تر و راحت تر استفاده کنید و حتی یک صفحه اصلی برای وب سایت یا فروشگاه خود تنظیم کنید. امروز عملکردهای جدید موجود را بررسی کنید.

الگوی رایانامه ای را که بسیار ترسناک شده است تا انتها بخوانید.

هنگامی که محصولات را در ایمیل ها ، رسانه های اجتماعی یا سایر مکان ها به صورت آنلاین می فروشید ، اغلب می خواهید به جای صفحه فرود محصول ، مستقیماً به یک پنجره خرید پیوند دهید.

درباره آن فکر کنید: ایمیل شما احتمالاً قبلاً به عنوان یک صفحه فروش عمل می کند – با تصویر ، توضیحات و قیمت محصول. ارسال مشتریان بالقوه خود به صفحه فرود که در آن باید روی “اکنون خرید” کلیک کنید از نو به معنای از دست دادن احتمالی فروش است.

در حال حاضر ، اگر با استفاده از تجارت الکترونیکی AWeber + Stripe فروش می کنید ، می توانید مستقیماً به فرم سفارش صفحه فروش خود پیوند دهید. وقتی مشتری کلیک می کند ، بلافاصله هدایت می شود تا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کند. بدون حواس پرتی

در اینجا نحوه عملکرد آن برای مشتریان شما آمده است:

GIF که مستقیماً پرداخت را نشان می دهد مستقیماً از طریق ایمیل ظاهر می شود

آماده استفاده از پیوند هستید؟ هنگامی که محصولی را در حساب AWeber خود تنظیم کردید ، روی “فرم سفارش” و سپس برای کپی پیوند فرم سفارش کلیک کنید. به سادگی آن را در ایمیل خود یا هر جای دیگری که فروش خود را تبلیغ می کنید بچسبانید.

نکته: محصولات جدید را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید و از هر کجا با استفاده از این پیوند مستقیم به پرداخت شروع به فروش کنید. پس از خرید ، می توانید مشتریان را به سایت دیگری یا فقط یک صفحه تشکر هدایت کنید.

پرداخت های سه ماهه مکرر را شارژ کنید

ممکن است قبلاً اشتراک ها و برنامه های پرداختی را در صفحات فرود خود ارائه دهید – برای سهولت خرید و درآمد منظم. اکنون ، علاوه بر شارژ هفتگی ، ماهانه یا سالانه ، می توانید پرداختهای مکرر را نیز به صورت سه ماهه تنظیم کنید.

مربیان و مربیان ممکن است هر سه ماه یکبار محتوای جدید و عمیق داشته باشند نه ماهانه. در حال حاضر ، آنها می توانند به صورت سه ماهه از مشتریان هزینه بگیرند – مطابق با محتوای منتشر شده. مربیان همچنین می توانند پرداخت های فصلی برای یک دوره را با تخفیف نرخ ماهانه خود ارائه دهند.

ممکن است ارائه دهندگان خدمات در موقعیت مشابهی قرار بگیرند. اگر تکمیل پروژه های شما چندین ماه طول بکشد ، نگهدارندگان سه ماهه ممکن است مدل کسب و کار شما را بهتر از مدل های ماهانه سازگار کنند.

حتی پادکست ها و خبرنامه های پولی می توانند از پرداخت های فصلی استفاده کنند-با ارائه یک تبلیغ سه ماهه مکرر ، که 4 بار در سال شارژ می شود.

آیا پرداخت های فصلی با مدل کسب و کار شما منطقی است؟ اکنون با تجارت الکترونیکی Aweber ، یکی را به مشتریان خود ارائه دهید.

صفحه فرود خود را به یک صفحه اصلی تبدیل کنید

وب سایت ندارید؟ مشکلی نیست! اکنون می توانید به آسانی یک صفحه فرود را به عنوان صفحه اصلی خود تنظیم کنید – معروف به صفحه اصلی وب سایت جدید شما.

در اینجا نحوه: یک صفحه فرود را که می خواهید به عنوان یک صفحه اصلی استفاده کنید تنظیم کنید. در تنظیمات صفحه – در زیر تنظیمات دامنه – “تنظیم به عنوان صفحه اصلی” را روشن کنید.

راه اندازی صفحه فرود به عنوان صفحه اصلی وب سایت

صفحه اصلی شما در آدرس قابل دسترسی خواهد بود [YOUR ACCOUNT].aweb.page یا [YOUR ACCOUNT].aweb.page/home. به عنوان مثال ، financebiz.aweb.page.

یا می توانید یک دامنه را به راحتی و مستقیماً در حساب AWeber خود خریداری یا متصل کنید. سپس می توانید صفحه فرود خود را برای نمایش در دامنه خود تنظیم کنید.

به عنوان مثال ، اگر دامنه myfinancialbiz.com را خریداری کرده اید یا به آن متصل شده اید ، صفحه فرود شما – در واقع ، جدید شما است سایت اینترنتی – در http://myfinancialbiz.com/ قابل دسترسی خواهد بود.

آماده دریافت صفحه اصلی خود به صورت زنده هستید؟ در اینجا یک قالب plug-and-play است که می تواند با چند عنوان ، تصویر و دکمه متعلق به شما شود:

قالب plug-and-play با چند عنوان ، تصویر و دکمه

برای بارگیری این صفحه در حساب خود و شروع به استفاده از آن ، اینجا را کلیک کنید.

قالب ایمیل جدید “شبح وار” برای هالووین

الگوی ایمیل “شبح وار” ما تازه تازه شد – این وحشتناک تر از همیشه است! تمرکز بر فروش هالووین ، این الگوها تاریک ، جذاب و آسان برای استفاده هستند. به سادگی تبلیغات (تبلیغات) خود را اضافه کرده و ایمیل ارسال کنید.

قالب شبح وار در این دو قالب ارائه می شود:

قالب صفحه فرود هالووین شبح وار در AWeber
قالب صفحه فرود هالووین سرگرم کننده در AWeber

ما به سرعت به بهترین زمان سال برای فروش نزدیک می شویم. برنامه خود را برای اجرای ایمیل های تبلیغاتی هیجان انگیز برای هالووین ، روز شکرگزاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری ، سه شنبه دادن و/یا کریسمس آماده کنید.

این الگوها را می توانید در سازنده کشیدن و رها کردن در بخش “Spooky” پیدا کنید. کمک خواستن؟ لطفاً 24 ساعته و 24 ساعته با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

صفحه اصلی ، دکمه های فروش و الگوهای خود را همین امروز دریافت کنید

برای ایجاد صفحات فرود (از آنها برای ایجاد وب سایت استفاده کنید!) ، تجارت الکترونیکی با هزینه کم (با گزینه های یکبار مصرف یا مکرر هزینه) و قالب های ایمیل که ما مرتباً به روز می کنیم ، امروز برای یک حساب رایگان AWeber ثبت نام کنید.