چگونه با کودکان خود در مورد مسابقه صحبت کنید – 6 منبع برای شروع

هنگامی که من ارزشهایی را که برای خودم نزدیک و عزیز دارم در نظر می گیرم ، عدالت اجتماعی همیشه نزدیک به قله است. من به عنوان یک مادر دو نژادی ، پیچیدگی سیاه و سفید بودن را از نزدیک می دانم ، همراه با این حقیقت که اجدادم برده بودند ، اما برخی از اجداد من نیز به احتمال زیاد برده بودند. قدمت خانواده شوهرم به کشتی می فلاور برمی گردد که حجاج را از انگلستان به پلیموث ، ماساچوست منتقل می کرد ، جایی که آنها اولین مستعمره دائمی نیو انگلند را در سال 1620 تأسیس کردند. فقط با نگاهی به تاریخچه خانوادگی ام ، به راحتی می توان در مورد پیچیدگی نژاد در آن فکر کرد. آمریکا

غالباً وقتی چیزی بسیار پیچیده ، احساسی و حل مشکل است ، ما از انجام کارهای مورد نیاز برای درک ، اطلاع رسانی و مبارزه فعالانه با بی عدالتی اجتماعی و بحث های نژادی خودداری می کنیم. برای شفا و عبرت گرفتن از گذشته پیچیده کشورمان ، باید در کار خود کوشا باشیم. علاوه بر این ، از آنجا که نمی توانیم برای آموزش و اطلاع رسانی روی مدارس خود حساب کنیم ، باید این کار را در خانه ، با خودمان ، خانواده مان و از همه مهمتر فرزندانمان انجام دهیم – که من را به نکته اصلی این مقاله می رساند. چگونه با فرزندان خود در مورد نژاد صحبت کنید

مهمترین چیزی که باید از قبل بدانید این است که احساس ناراحتی خواهید کرد ، اما مشکلی نیست! بنابراین بسیاری از درس های زندگی که باید به فرزندان خود القا کنیم باعث ناراحتی می شود ، اما کار و نتایج واقعی در آنجا اتفاق می افتد. هرچه زمان بیشتری را برای یادگیری و یادگیری صرف کنیم ، مکالمات آسان تر می شود.

دومین چیزی که می خواهم به خاطر بسپارید این است که هیچ وقت برای درست انجام دادن آن دیر نیست. من به فرهنگ لغو اعتقاد ندارم. اگر در گذشته ، مخصوصاً با فرزندان خود ، اشتباهی مرتکب شده اید – شاید به یک شوخی ضعیف خندیده اید یا “آن عضو خانواده” را صدا نکرده اید – هرگز دیر نیست که اکنون به فرزندان خود بگویید و به آنها بگویید ؛ ای کاش XYZ را انجام می دادم یا می گفتم و به همین دلیل است. اکنون من بهتر می دانم و می خواهم شما نیز بدانید و بهتر عمل کنید.

با علم به اینکه شروع و توضیح این مبحث دشوار است ، من لیستی از منابع را برای آموزش و آموزش فرزندان خود (و خودتان!) در مورد نژاد گردآوری کرده ام. امیدوارم برایتان مفید بوده باشد.

تصویر ویژه توسط Chase و Kree.

والدین برای رهایی یک انجمن و پادکست مجازی است که به خانواده های سیاه پوست کمک می کند تا با خود ، فرزندان و جامعه خود ارتباط برقرار کنند. آنها یک کارگاه آموزشی ارائه می دهند که باعث بهبود آسیب ها ، حمایت ها و والدین می شود. پادکست یک قالب ساده است که شنوندگان را با موضوعات متحرک متصل می کند.

بریت هاثورن یک مربی ، سخنران و فعال ضد نژادپرستانه و ضد سوگیری است. او کارگاه های آموزشی ضد تبعیض جنسی و آموزش های ضد تعصب را برای والدین و مربیان بصورت حضوری و آنلاین ارائه می دهد. یک پیام معمولی که در کارهای او خواهید یافت این است که “یادگیری با انجام دادن”. من عاشق این هستم که چگونه این کار باعث ارتقاء عمل و بنیان مناسب پشت ضد ضد نژادپرستی می شود. من مشتاقانه منتظر کتاب و کارگاه تربیتی او هستم که به زودی منتشر می شود. همچنین می توانید در اینستاگرام او با او و برخی از جواهرات آموزشی همراه باشید britthawthorne و صفحه منابع در وب سایت او

PBS: یکسان اما متفاوتبه این قسمت توسط دانیل تایگر برای شما آورده شده است و یک مفهوم ساده برای تشخیص تفاوت های ما ارائه می دهد. PBS خاطر نشان می سازد که نگرش ها در مورد تفاوت بین افراد در دوران پیش دبستانی شکل می گیرد. اگر تجربیات اولیه در مورد ورود به مطالعه مثبت باشند ، این نگرش ها احتمالاً به بزرگسالی نیز منتقل می شوند. این بدان معناست که هیچ وقت برای شروع معرفی این مفاهیم زود نیست! من همچنین از ویژگی خاصی که آنها در صحبت با کودکان در مورد نژاد و نژادپرستی انجام دادند ، علاقه دارم. این در مورد چگونگی الگوسازی این گفتگوها با فرزندانمان با میزبانی فوق العاده صحبت می کند آماندا گورمنبه یک تمجید عالی از قسمت دانیل ببر.

ریپل می خواندبه اگر من و کامیل را دنبال می کنید ، احتمالاً قبلاً شنیده اید که ما از Ripple Reads نام می بریم. ریپل می خواند یک اشتراک رایگان است که یک خبرنامه ماهانه با پیشنهادات خواندن ، راهنمای بحث و فعالیتهای دوستانه برای کودکان در اختیار خانواده ها قرار می دهد.

کتابخوان: نمایندگی اهمیت دارد و هیچ کس بهتر از نیکی شانل از آن نمی داند کتابخوانبه Bookish یک مجموعه IGTV است که در آن نیکی و جیس کودک نوپا کتابهای کودکان را ارزیابی ، بررسی و توصیه می کنند. او این مجموعه را به دلیل عشق خود و پسرش به کتاب ایجاد کرد و می داند که مشاهده تنوع در ادبیات کودکان چقدر مهم است.

رهبران عدالت کوچک جعبه های ماهانه ای با پروژه ها و فعالیت ها برای کمک به بحث در مورد موضوعات پیچیده در سنین K-6 ایجاد می کند. من این مفهوم را دوست دارم زیرا جعبه های ماهانه شما را ثابت و پاسخگو نگه می دارد. بعلاوه ، به عنوان پاداش اضافی ، آنها به سازمان هایی که از اهداف عدالت اجتماعی حمایت می کنند باز می گردانند.

چگونه با فرزندان خود در مورد نژاد صحبت می کنید؟ به نظر شما چه منابعی مفید بوده است؟ لطفاً آنها را در زیر با ما به اشتراک بگذارید.