چگونه برای تعطیلات تابستانی خانوادگی برنامه ریزی کنیم – از خود یک مادر

روزهای سفرهای خود به خودی که می توانستم وسایل خود را جمع کنم و برای یک تعطیلات سریع بیرون بروم، گذشته است. من همیشه به خودم می‌بالم که «برنامه‌ریز» هستم، اما به‌عنوان مادر دو کودک نوپا، سازمان‌دهی یک تعطیلات خانوادگی نیاز به یک برنامه‌ریزی دارد. کل سطح جدید آمادگی اکنون که چند سالی است وارد بازی شده ام، می توانم با اطمینان بگویم که این روند را به یک علم رسانده ام. بنابراین وقتی دوستان تازه مادرم نزد من می آیند و می پرسند چگونه برای تعطیلات خانوادگی برنامه ریزی کنم، می توانید شرط ببندید که نکاتی برای به اشتراک گذاشتن دارم.

تصویر از کیتی جیمز

نحوه برنامه ریزی برای تعطیلات خانوادگی: با متخصص آشنا شوید

با شروع تابستان، می دانم که بسیاری از شما ممکن است در مراحل اولیه برنامه ریزی تعطیلات تابستانی سالانه خود باشید. و برای کسانی از شما که ممکن است اکنون با کودکان نوپا یا کودکان سر و کار داشته باشید، من فقط می توانم تصور کنم که چقدر ممکن است احساس ناراحتی کنید. نترس! من اینجا هستم تا نکات و ترفندهایم را به اشتراک بگذارم. با توصیه های عالی از کارشناسان در سفری کوچک، من این راهنمای گام به گام را در مورد نحوه برنامه ریزی برای تعطیلات خانوادگی گردآوری کردم.

اگر می‌خواهید یک رویکرد دقیق برای سفر خانوادگی داشته باشید تا همه از جمله خودتان تجربه لذت‌بخشی داشته باشند، این را به‌عنوان راه حلی برای پاسخ‌گویی در نظر بگیرید. برای شروع آماده اید؟ بیا بریم.

سن فرزندان شما نقش مهمی در تعیین نوع تعطیلات مناسب خانواده شما دارد. زمانی که فرزندان من نوزاد بودند، سفر به خارج از منطقه زمانی ما به دلیل آموزش خواب امکان پذیر نبود. با این حال، پرواز با یک نوزاد اغلب آسان تر از سرگرم کردن یک کودک نوپا بی قرار است. درک نیازهای فرزندانتان در هر مرحله به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد برنامه های تعطیلات خود بگیرید.

مرحله 1: سن فرزندان خود را در نظر بگیرید

من با فرانکی از Tiny Travelship صحبت کردم تا در مورد برنامه ریزی تعطیلات، بسته به سن فرزند شما، اطلاعاتی کسب کنم. من دوست دارم چگونه او آن را تجزیه می کند.

مرحله نوازش والدین (0-6 ماه)

اگر به همه والدین توصیه می کنیم با استقبال از بسته های کوچک شادی خود در جهان، یک چیز را انجام دهند، این است که کمی وقت بگذارند! این سن از نظر تصمیم گیری برای رفتن آسان ترین است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که از کوچک بودن، خواب آلود بودن و فوق العاده قابل حمل بودن کودک خود نهایت استفاده را ببرید.

مرحله میان وعده و چرت زدن (6-12 ماه)

اگر Tiny Traveler شما در اتاق خود در خانه است، جستجوی مکان هایی با فضای خواب مجزا می تواند مفید باشد. هیچ چیز بدتر از این نیست که در تعطیلات زندانی چرت های کودک خود باشید. هنگامی که کودک شما شروع به از شیر گرفتن کرد، دسترسی به آشپزخانه نیز می تواند یک موهبت الهی باشد.

مرحله کودک نوپا Tearaway (12-24 ماه)

اکنون به نقطه عطفی رسیده‌اید که تعطیلات باید بیشتر نیازهای مسافران کوچک شما را در بر بگیرد – به‌ویژه زمانی که آنها شروع به صحبت کردن و بیان آنچه می‌خواهند می‌کنند! به دنبال مکان‌هایی باشید که دسترسی آسان به فعالیت‌ها دارند: پارک‌های بازی محلی، مزارع، فضایی برای پرسه زدن، یا کارهای زیادی برای انجام دادن در محل.

مرحله من، من، من (24 ماه به بالا)

جدای از دو نفر وحشتناک، والدین می توانند خوشحال شوند که مسافران کوچک اکنون در بسیاری از کلوپ های کودکان مورد استقبال قرار می گیرند. هتل ها اخیراً بازی خود را با پیشنهادات سطح مهد کودک که برای آموزش و الهام بخشی طراحی شده اند، ارتقاء داده اند.

سال های بزرگتر (5 سال + بالاتر)

هنگامی که فرزندان شما دیگر نوپا نیستند و به دوران پیش از نوجوانی نزدیک می شوند، گزینه های شما برای تعطیلات خانوادگی کمی تغییر می کند. با این حال، در این سن، شما باید نیازهای همه را در نظر بگیرید، زیرا هیچ چیز بدتر از یک بچه بداخلاق/پیش نوجوان در تعطیلات نیست. در مورد اینکه دوست دارند کجا بروند و چه کاری انجام دهند، یک بحث خانوادگی داشته باشید. حتماً تکرار کنید که این سفری است برای همه – نه فقط برای آنها – تا بتوانند احترام بگذارند که ممکن است همه نیازهایشان برآورده نشود.

تصویر از میشل نش

مرحله 2: تحقیق کنید و یک مقصد مناسب را انتخاب کنید

اکنون که سن فرزندان خود را در نظر گرفته اید، زمان تصمیم گیری در مورد مقصد است. به دنبال مکان های مناسب برای خانواده باشید که نیازهای خاص کودکان در هر سنی را برآورده می کند. توصیه هایی را از منابع قابل اعتماد جستجو کنید. عواملی مانند اقامتگاه های مناسب برای کودکان، فعالیت های نزدیک و دسترسی را در نظر بگیرید.

مرحله 3: یک بودجه واقعی تنظیم کنید

تعیین بودجه برای اطمینان از تعطیلات بدون استرس بسیار مهم است. تمام هزینه ها، از جمله پرواز، اقامت، غذا، حمل و نقل و فعالیت ها را در نظر بگیرید. برای یافتن بهترین معاملات و بسته ها، قیمت ها را بررسی و مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که هر گونه هزینه اضافی مراقبت از کودک، اجاره تجهیزات یا بیمه مسافرتی را در نظر بگیرید. همچنین توصیه می‌کنم چندین هتل مختلف را در این منطقه بررسی کنید و آنها را با قیمت اجاره‌های کوتاه‌مدت مانند Airbnb مقایسه کنید. آخرین نکته حرفه ای: مایل های هوایی خود را بررسی کنید و ببینید که آنها می توانند شما را به کجا ببرند!

تصویر توسط تیل تامسن

مرحله 4: برنامه ریزی لجستیک

با در نظر گرفتن مقصد و بودجه، وقت آن است که تدارکات سفر خود را برنامه ریزی کنید. با رزرو پرواز یا ترتیب دادن روش های جایگزین حمل و نقل شروع کنید. اگر با هواپیما سفر می‌کنید، خط‌مشی‌های ایرلاین را در مورد سفر با بچه‌ها بررسی کنید، از جمله میزان اضافه بار و امکانات داخل هواپیما. وسایلی مانند کتاب، اسباب بازی یا وسایل الکترونیکی را برای سرگرم کردن فرزندانتان در پروازهای طولانی در نظر بگیرید.

در مرحله بعد، اقامتگاه هایی را رزرو کنید که برای خانواده های دارای بچه مناسب است. به دنبال اتاق‌ها یا ویلاهای بزرگ با فضای خواب مجزا، امکانات آشپزخانه و نزدیکی به امکانات مناسب کودک باشید. در مورد گزینه های حمل و نقل محلی تحقیق کنید یا برای راحتی بیشتر در طول اقامت خود، اتومبیل کرایه کنید.

مرحله 5: مدارک لازم را جمع آوری کنید

قبل از سفر، مطمئن شوید که همه اعضای خانواده دارای گذرنامه معتبر هستند، زیرا برخی از کشورها ممکن است به حداقل مدت اعتبار گذرنامه نیاز داشته باشند. شرایط ویزا را برای مقصد انتخابی خود بررسی کنید و در صورت لزوم از قبل درخواست دهید. کپی اسناد مهم مانند گذرنامه و مدارک شناسایی را نگه دارید و در طول سفر آنها را به طور ایمن ذخیره کنید.

تصویر از میشل نش

مرحله 6: بسته بندی هوشمند و کارآمد

بستن چمدان برای تعطیلات با کودکان، به خصوص نوزادان یا کودکان نوپا، ممکن است طاقت فرسا باشد، اما بسته بندی کارآمد ضروری است. چک لیستی از اقلام ضروری برای فرزندان خود ایجاد کنید، از جمله لباس، پوشک، دستمال مرطوب، داروها و هر وسیله راحتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند. برای به حداقل رساندن چمدان‌ها و ساده‌تر کردن تجربه سفرتان، اقلام بزرگ یا غیر ضروری را به مقصد خود حمل کنید.

مرحله 7: فعالیت های دوستدار کودک را برنامه ریزی کنید

تحقیقات و برنامه ریزی فعالیت هایی که علایق و نیازهای فرزندان شما را برآورده می کند. به دنبال پارک‌های بازی محلی، مزارع، موزه‌ها یا جاذبه‌های دوستدار کودک در نزدیکی محل اقامت خود باشید. برای بچه های بزرگتر، سعی کنید به پارک های تفریحی یا مراکز خرید منطقه نگاه کنید. از امکانات هتل مانند کلوپ های کودکان یا خدمات مراقبت از کودکان استفاده کنید و به شما امکان می دهد زمان بزرگسالی را که بسیار مورد نیاز است داشته باشید. توصیه هایی را از والدین همکار یا جوامع آنلاین برای فعالیت های دوستدار کودک در مقصد خود جویا شوید.

تصویر از میشل نش

غذای آماده

بدون شک برنامه ریزی یک تعطیلات تابستانی برای خانواده خود نیازمند بررسی و سازماندهی دقیق است، اما شما می توانید این کار را انجام دهید! با درک سن فرزندان خود، تحقیق در مورد مقاصد مناسب، تعیین بودجه، برنامه ریزی تدارکات، جمع آوری اسناد لازم، بسته بندی کارآمد، و سازماندهی فعالیت های مناسب برای کودکان، می توانید تعطیلاتی به یاد ماندنی (و مهمتر از همه، لذت بخش!) را برای کل خانواده ایجاد کنید. .

برنامه ریزی مناسب به شما امکان می دهد تا تعطیلات را با توجه به نیازهای فرزندان خود و تمایل خود برای یک استراحت آرام و شاداب آغاز کنید. سفر خوب!

برای دیدن ویژگی‌های دلپذیر والدین بیشتر به tinytravelship.com مراجعه کنید، همه آنها توسط یکی از اعضای خانواده بازدید و تأیید شده است. تعطیلات را بر اساس سن فرزندانتان، شرایط از شیر گرفتن و خوابیدن و فاصله از فرودگاه و همچنین جزئیاتی که برایتان مهم است، فیلتر کنید. به علاوه، برای الهام گرفتن روزانه، برنامه های سفر، بررسی های خودی و فرصتی برای به اشتراک گذاشتن توصیه های خود، اینستاگرام را دنبال کنید.