چگونه بهترین شیر غیر لبنی را برای خود پیدا کنید – به علاوه شیرهای مورد علاقه ما

آیا این فقط من است یا دنیای شیرهای گیاهی به طرز باورنکردنی گیج کننده است؟ ما اصول اولیه را می دانیم، مانند چیزی که آنها از آن ساخته شده اند (بیشتر) و ما چه چیزی را در قهوه صبح دوست داریم. اما آیا ما واقعا شن و ماسه شنی شیرهای غیر لبنی را می دانید؟ می دانم که این کار را نکردم، به همین دلیل احساس کردم زمان آن رسیده است که بهترین شیر غیر لبنی را برای تمام مصارف خانگی شما پیدا کنم. این راهنمای خود را برای یافتن بهترین شیر غیر لبنی برای آن در نظر بگیرید شما.

اجازه دهید با گفتن این که من واقعا شیر لبنیات را دوست دارم شروع کنم (من می دانم). من هرگز کسی نبوده‌ام که از یک لیوان خوب قدیمی دو درصدی دوری کنم و از گفتن آن خجالت نمی‌کشم. اما با این لیوان باشکوه اغلب مشکلات روده ای نه چندان دوستانه به وجود می آید (که مطمئن هستم بسیاری از شما با آنها غریبه نیستید). از جزئیات صرف نظر می‌کنم، پس همین را بسنده کنید که از تماشای محصولات غیر لبنی به شهرت رسیده‌ام. جایی که قبلا محدود بودیم، اکنون گزینه های زیادی برای ماست، پنیر، شیر، کره، چاشنی و غیره داریم.

اما با گزینه های بسیار زیاد، تصمیم گیری می تواند دشوار باشد. برای اینکه از سردرد (و درد معده) خلاص شوید، شیرجه عمیقی زدم تا بهترین شیر غیر لبنی را برای شما پیدا کنم.

تصویر برجسته توسط میشل نش.

تصویر سوروچی آواستی

یافت شد: بهترین شیر غیر لبنی

جدا از شیر لبنیات، من یک شیر جو دوسر متعهد هستم. من هر روز آن را در قهوه و اسموتی‌هایم می‌نوشم و هستم. قلاب شده. من عاشق طعم، خامه بودن و احساس کلی شیر جو دوسر هستم. شما نمی توانید لمس Midas را که به همه چیزهایی که به آن اضافه شده است، IMHO، شکست دهید. با این حال، من هرگز به این فکر نکرده‌ام که دقیقاً چه چیزی را به بدنم وارد می‌کنم. آیا واقعا شیر جو دوسر بهترین شیر غیر لبنی است؟ آیا افراد دیگری با مزایای بهتر وجود دارند؟ هنگام خرید شیر غیر لبنی به چه نکاتی توجه کنم؟ سوالات ادامه دارد.

برای کمک به شما برای دیدار با کبریت خود که در بهشت ​​بدون لبنیات ساخته شده است، آن را به قالبی قابل هضم تقسیم کردم که می توانید از آن برای آوردن بهترین شیر غیر لبنی به زندگی خود استفاده کنید. در اینجا چیزی است که ما در نظر می گیریم:

  • طعم
  • عناصر
  • مشخصات تغذیه
  • قابلیت آشپزی
تصویر توسط Belathée Photography

در شیر غیر لبنی به دنبال چه چیزی باشیم

شکر اضافه شده

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​صنایع غذایی فرآوری شده توسط قندهای افزوده شده پر شده است. آنها چیزهای بیشتری از آنچه ما دوست داریم هستند. (مثل تقریباً همه چیز.) و در حالی که گزینه های بیشتری در نهایت در دسترس هستند، همچنان مهم است که هنگام خرید کوشا باشید. این امر به ویژه زمانی مهم است که بهترین شیر غیر لبنی خود را پیدا کنید. از انواع شیرین یا طعم‌دار دوری کنید و قبل از افزودن آن به سبد خرید، حتماً به فهرست مواد اولیه نگاهی بیندازید. برخی از قندها به طور طبیعی در طول فرآیند حرکت از *غذای قابل شیردهی در اینجا* به شیر وجود دارند، اما بسیاری از مارک ها همچنان در قندهای اضافه شده پنهان می شوند. دوستان هوشیار باشید

پروتئین

برخلاف شیر گاو، شیرهای گیاهی معمولاً حاوی پروتئین زیادی نیستند. شیر سویا حاوی بیشترین پروتئین شیرهای گیاهی است، در حالی که شیر بادام، جو دوسر و شاهدانه حاوی یک تا چهار گرم در هر فنجان هستند. توجه به محتوای پروتئین شیرهای بدون لبنیات مهم است – به خصوص اگر عادت به دریافت پروتئین از شیر گاو دارید. برای مثال اگر دوست دارید از شیر غیر لبنی در اسموتی بعد از تمرین خود استفاده کنید، به شکاف پروتئینی خود توجه کنید. از آنجایی که شما آن پروتئین اضافی را از شیر دریافت نمی کنید، می توانید پروتئین را از منابع دیگر مانند پودر پروتئین یا کره آجیل اضافه کنید.

اجزاء اصلی

وقتی بهترین شیر غیر لبنی را برای خود پیدا می کنید، ایده خوبی است که در زمین بازی کنید. در حالی که ممکن است از تقویت پروتئین موجود در شیر سویا لذت ببرید، ممکن است مانند شیر جو دوسر یا پسته از قوام آن لذت ببرید. قبل از اینکه ذهن خود را روی یک نوع خاص متمرکز کنید، تا جایی که می توانید شیرهای گیاهی را آزمایش کنید. و آگاه باشید که یک نوع خاص ممکن است برای شما و همه چیزهای شگفت انگیزی که انجام داده اید کافی نباشد. فقط بدانید که دنیای شیرهای غیر لبنی صدف شماست – به طور جدی، بسیار بزرگ است!

ثبات

باز هم قوام، ثبات، ثبات. هر شیر گیاهی در براونی های بدون لبنیات (آه) شما کار نمی کند، بنابراین مهم است که مراقب باشید برای چه استفاده ای می خرید. شما ممکن است شیر ​​رقیق‌تری را برای اضافه کردن به گرانولا یا غلات خود ترجیح دهید، اما شیری با قابلیت کف کردن بیشتر روی ماچای شما ریخته شود. در پایان روز، کار به ترجیحات شما می رسد تا بتوانید بیشترین لذت را از بهترین شیر غیر لبنی خود بنوشید.

تصویر توسط تیل تامسن

انتخاب فقط یک شیر گیاهی به‌عنوان شیر اصلی و نهایی کار دشواری است. ما می دانیم که آنها به اشکال مختلف وجود دارند که نقاط قوت و ضعف مختلف را برجسته می کنند، بنابراین انتخاب یکی بالاتر از دیگران دشوار است. با این حال، این انتخاب برای بهترین شیر غیر لبنی به شیر جو دو سر مورد علاقه طرفداران می رسد.

شیر جو دوسر احتمالاً مشابه ترین شیر جایگزین شیر است – با طعم خنثی، خامه ای و مشخصات ویتامینی که کاملاً بی نظیر است. و اگرچه شیرهای جو دوسر ممکن است حاوی مواد افزودنی مانند امولسیفایرها، تثبیت کننده‌ها یا صمغ‌ها باشند تا به آن بافت خامه‌ای ببخشند، این یک پایه عالی برای کسانی است که سفر جایگزین شیر خود را شروع می‌کنند. برای محیط زیست هم خیلی خوبه! ردپای کربن آن را اینجا ببینید.

وقتی کلمه “شیر جایگزین” را می شنوید، آیا ذهن شما مستقیماً به سمت شیر ​​بادام می رود؟ چون همینطور احتمالاً به این دلیل که مدتهاست محبوب ترین شیر گیاهی در اطراف بوده است. شیر بادام پرفروش ترین شیر آلت در ایالات متحده است و بیش از نیمی از کل فروش شیر گیاهی در ایالات متحده را به خود اختصاص می دهد. این که چرا. شیر بادام مانند شیر جو دوسر یک شیر گیاهی بسیار خنثی است که به خوبی با محیط اطراف خود بازی می کند. دارای مشخصات طعم کمی آجیلی، بافتی غنی و خامه ای است و کاملاً مجهز به پف کردن غذاهای پخته شده و لاته صبحگاهی شما است.

آن دسته از ما که در آستین زندگی می کنیم، وسواس زیادی به شیر خامه ای و خالص Fronks Nut داریم (شما می توانید آن را در سایر نقاط تگزاس از طریق Farmhouse Delivery نیز تهیه کنید)، اما اگر خارج از محدوده Fronks هستید، جایگزین دیگری برای فروشگاه مواد غذایی وجود دارد.

برای برخی، شیر نارگیل به دلیل طعم قوی نارگیل که بسیاری از انواع آن به خود می بالند، می تواند کمی آزاردهنده باشد. با این حال، سرشار از ارزش غذایی، با شمارش کالری کم و محتوای کلسیم بالا است. همچنین کف کردن، مخلوط شدن، و بسیار خوشمزه کرمی است. از آنجایی که طعم آن فوق‌العاده نارگیل نیست، ترکیب آن در آشپزی و پخت شما بسیار آسان است. یا، می توانید به سادگی از آن در کنار لیوان لذت ببرید. خیلی خوبه

شیر جو دوسر سرشار از غلات کامل است که برای شما مفید است و به لطف خود جو، حالت خامه‌ای طبیعی خود را حفظ می‌کند. طعم لطیف است، به این معنی که به خوبی با هر چیزی ترکیب می شود. شیر جو دو سر ارگانیک MALK تنها با سه ماده تشکیل دهنده، این را ثابت می کند. طعم ملایم و فهرست مواد ستودنی آن، جایزه بهترین شیر جو را به ارمغان آورده است. مانند سایر مارک ها به دلیل افزودنی های یواشکی جدا نمی شود، هم سرد و هم گرم خوب کف می کند و طعمی ساده دارد که به تنهایی خوشمزه است یا با غذاهای پخته شده، قهوه یا چای مخلوط می شود.

در مقایسه با سایر شیرهای غیر لبنی، شیر سویا به طور معمول حاوی بیشترین پروتئین از دسته است. از آنجایی که سویا به طور طبیعی حاوی پروتئین است، بدون هیچ گونه زنگ و سوت اضافی به شیر منتقل می شود. در شیر سویای ارگانیک شیرین نشده Silk’s، شما در هر فنجان هشت گرم پروتئین دریافت می کنید که بسیار چشمگیر است. طعم لطیف است، اگرچه قوام آن نازک تر از برخی دیگر در این لیست است. در مورد استفاده از شیر سویا هنگام پخت مراقب باشید، زیرا می تواند بر محصول نهایی شما تأثیر بگذارد، اما آزادانه از آن در قهوه، چای، اسموتی ها و غیره استفاده کنید تا پروتئین بیشتری داشته باشید.

شیر برنج یکی از ابتدایی ترین و کم مصرف ترین شیرهای غیر لبنی موجود است. بارها و بارها امتحان خود را پس داده است و همچنان به زندگی روزمره بسیاری از مردم می پیوندد. با طعمی فوق العاده ملایم، به دلایل خوبی در میان علاقه مندان به شیر گیاهی مورد علاقه است. برخلاف نامش، شیر برنج معمولاً طعم بیش از حد برنجی ندارد. در این گونه، برنج قهوه‌ای در واقع طعمی شبیه به گندم به شیر می‌دهد که بسیار خنثی و قابل مخلوط شدن است. شیر برنج با داشتن ویتامین D جامد و محتوای کلسیم، جایگزین خوبی برای شیر لبنیات برای کسانی است که به دنبال چیزی شبیه شیر بدون چربی هستند.

اگر از من بپرسید شیر کتان یک شیر غیر لبنی است. صاف، کرمی، خنثی است و با هر چیزی که به آن اضافه می کنید کاملاً ترکیب می شود. همچنین منبع عالی ویتامین هایی مانند ویتامین D2 و B12 است. از نظر طعم و مزه، شیر کتان بدون زیاده‌روی به اندازه کافی طعم دانه‌ای دارد، به این معنی که نیازی نیست نگران تسلط بر آن باشید. به بیان ساده، به طرز زیبایی ملایم و به طور طبیعی خوش طعم است. اگرچه ممکن است به اندازه شیر جو دوسر یا بادام غلیظ نباشد، اما قوام بسیار خوبی دارد که در محصولات پخته شده، نوشیدنی ها یا به تنهایی به خوبی کار می کند.

شیر شاهدانه برای ارزش غذایی عالی برنده جایزه می شود. با سه گرم پروتئین در هر فنجان، به‌علاوه اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 اضافی (چیزی که دانه‌های کنف به آن معروف هستند)، هزینه‌های زیادی را به دست می‌آورید. همچنین از نظر تعداد کالری و کربوهیدرات کم است. با طعمی خنثی، به خوبی با هر چیزی که از آن استفاده می کنید ترکیب می شود. اگر طعم دانه های کنف را دوست دارید، شیر شاهدانه را دوست خواهید داشت! چون، خوب، از آنها ساخته شده است.