چگونه در دوستی های بعد از بچه ها پیمایش کنیم

بخش زیادی از نزدیک‌ترین دوست‌دخترم در سال 2020 باردار شدند، و در حالی که رشد بچه‌ها در تاریکی کووید ظاهر شد، زمانی که زندگی به روال عادی برگشت، روی دوستی‌های زنانه‌ام تأثیر گذاشت. شب های شراب خود به خودی در حال حاضر برنامه ریزی شده است خوب پیشاپیش، و در موردی که به طور فزاینده‌ای متداول می‌شود، خودم را در جمعی از دوستان مادری پیدا کردم، می‌توانم احساس کنم که یک جاذبه سیرک هستم. یکی بیا، همه بیا و شاهد شگفتی بی فرزند 30 ساله باشیم. (باید توجه داشته باشم که من در تگزاس زندگی می کنم.)

از همه جهات می تواند شبیه جنگ روانی باشد. آیا او آنقدر به من زنگ نمی زند که در پارچه های آروغ غرق شده است و آبی تکرار می‌شود، یا بی‌اطلاعی من در مورد برنامه‌های چرت و لیست انتظار پیش‌دبستانی مرا به یک پاتوق نامطلوب تبدیل می‌کند؟ اگر این اولی است، آیا من دوست بدی هستم که بیشتر از آن دست درازی نمی کنم؟ اگر این دومی باشد، شاید من بیش از حد دستم را دراز می کنم.

تصویر برجسته توسط میشل نش.

تصویر از میشل نش

دوستی بعد از بچه ها: یک متخصص نحوه انجام آن را به اشتراک می گذارد

همانطور که گفته شد، شاید این تفاوت ها می تواند چیز خوبی باشد. یک همکار که یک مادر است به من گفت که یک قرار دائمی دارد که هرگز با گروهی از دوستان بدون فرزند از دست نمی دهد – این اغلب نقطه برجسته ماه اوست. و لذتی که از «شکل خاله باحال» بودن برای دوستان کوچک جدیدم می‌برم، واقعاً بی‌ارزش است.

مهم نیست که چقدر دوستی عزیز است، نوزادان و بچه‌ها تمایل دارند آن را به گونه‌ای انجام دهند که شما دوستان مادرتان را کمی کمتر می‌بینید – البته فقط به طور موقت. غیرقابل انکار سخت است، اما لازم نیست که پایان دوستی باشد.

برای راهنمایی کوچک در مورد چگونگی هدایت دوستی های در حال تکامل خود، با دکتر ملانی راس میلز، کارشناس روابط و نویسنده کتاب صحبت کردم. پیوند دوستی.

تصویر از میشل نش

من تصور می‌کنم که می‌توان از هر دو طرف فرضیات را آسان کرد. ممکن است فردی بدون کودک احساس کند که جا مانده است. یک مادر جدید ممکن است احساس کند دوستان بدون فرزندش دیگر فکر نمی کنند آنها سرگرم کننده هستند. چگونه یک نفر می تواند با آن میل به انجام آن فرض مقابله کند یا با آن مبارزه کند؟

زمانی که احساس می کنیم کنار گذاشته شده ایم یا عقب مانده ایم، فقط انسان است که این فرضیات را مطرح کند. هنگامی که ما به عنوان یک مادر جدید وارد مرحله جدیدی از زندگی شدیم، مجبور به تطبیق خواهیم بود. این امکان وجود دارد که دوستان بدون فرزند شما کاملاً آماده نباشند که شما در ساعت 9:00 شب برای شیر دادن به خانه بروید، بنابراین آنها دیگر شما را به عنوان “دوست سرگرم کننده” نمی بینند. همچنین ممکن است مادر بدون کودک احساس کند که در گروه بازی نیست یا نمی‌تواند در مورد اینکه کدام صندلی ماشین امن‌تر است، احساس کند.

اذعان:

توجه داشته باشید که بین دوستی بدون فرزند و مادر جدید، تغییراتی در برنامه‌ریزی‌ها، اولویت‌ها، طرز فکر و رویکردهای زندگی وجود خواهد داشت. این به هر دوی شما کمک می‌کند تا وارد این مرحله جدید زندگی شوید، زیرا به دنبال ایجاد ارتباط با یکدیگر به روش‌های جدید و تلاش برای حفظ شرایط قدیمی هستید.

اولویت بندی:

یکدیگر را در اولویت قرار دهید. به گنجاندن برخی از فعالیت های قدیمی خود (شام های سرگرم کننده با هم) ادامه دهید، اما همچنین درک کنید که تعدیل وجود خواهد داشت. زمانی را برای با هم بودن با نوزاد و بدون کودک اختصاص دهید—همانطور که تلاش می کنید زندگی را با یکدیگر تقسیم کنید، به خواسته های یکدیگر احترام بگذارید.

برقراری ارتباط:

ارتباط به مهار فرضیات کمک می کند. آنچه را که تجربه می کنید و احساس خود را به روش های سالم به اشتراک بگذارید. اگر احساس می کنید که او از ناتوانی شما در رقصیدن تا سحر ناامید است، به دوست بدون فرزند خود اطلاع دهید. با دوست مادر جدید خود در میان بگذارید که دلتان برای تنهایی با او تنگ شده است و قرار قرار ملاقات بگذارید.

تصویر توسط Belathée Photography

چند راه برای تقویت روابط با دوستان جدید مادر چیست؟ چگونه فردی بدون بچه می تواند با نیازهای خود سازگار شود؟

یک رابطه بدون فرزند می تواند با کمک کردن، از بین بردن انتظارات، پرس و جو در مورد اینکه چگونه می تواند در زندگی خود ظاهر شود، حمایت بیشتر و همچنین برقراری ارتباط با نیازهای مادر، با نیازهای مادر جدید سازگار شود.

از سوی دیگر، چگونه یک مادر جدید می تواند به دوستان بدون فرزند خود اطمینان دهد که می خواهد یک دوستی قوی را حفظ کند؟

یک مادر جدید می تواند تصمیم بگیرد که با دوستان بدون فرزند خود به تلاش ادامه دهد و به آنها یادآوری کند که هنوز همان فردی است که قبلا بوده و عشقش به آنها تغییر نکرده است. “قرارهای بازی” خود را با دوستانی که تجربه مادری ندارند، برنامه ریزی کنید – آنها را حول آنچه می خواهند انجام دهند متمرکز کنید. حساس باشید و سعی کنید با جایی که آنها می آیند (به خصوص ترس از ناشناخته) همدلی کنید.

تصویر از میشل نش

چه چیزهایی را باید در نظر داشته باشید زمانی که فرد غریبه در یک گروه هستید (کسی که بچه ندارد، یا تنها کسی که در آن حضور دارد)؟ چه اقدامات عمدی می توانید برای حفظ آن اوراق قرضه انجام دهید؟

من با آزاد کردن این ذهنیت شروع می کنم که شما مرد عجیبی در گروه هستید. چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید، به دلایلی با یکدیگر دوست هستید. شما انتخاب کرده اید که زندگی مشترک را به اشتراک بگذارید. هر یک از شما چیزی برای ارائه در کل دارید. به همین دلیل است که حضور شما ارزشمند است، حتی اگر احساس می‌کنید که مرد عجیبی هستید.

چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید، به دلایلی با یکدیگر دوست هستید. شما انتخاب کرده اید که زندگی مشترک را به اشتراک بگذارید.

بچه ها ما را «کمتر از» یا «بیشتر از» نمی کنند. خوب است به خود یادآوری کنید که شما هنوز هم همان آدم فوق‌العاده‌ای هستید که برای بودن خلق شده‌اید، چه با فرزند چه بدون فرزند. برای حفظ اوراق قرضه، باید تلاش کنیم. اتصال به تنهایی اتفاق نمی افتد. بنابراین، اگر تجربه ناخوشایندی دارید، زیرا این تغییرات در حال وقوع هستند، ناامید نشوید. دوستان تازه مادر و بدون فرزند خود را رها نکنید. اگر آنها را در زندگی خود می خواهید، تلاش کنید، برنامه ریزی کنید و خاطره بسازید.

تصویر از میشل نش

با افزایش سن، دوستی‌ها تغییر می‌کنند – فکر می‌کنید چه زمانی زمان آن رسیده است که بپذیرید یک دوستی تغییری نکرده است؟

همانطور که ما تغییر می کنیم، دوستی ها تغییر می کنند. برخی از آنها برای یک عمر در زندگی شما خواهند بود در حالی که برخی دیگر فصلی خواهند بود. ما هرگز نمی‌خواهیم کسی را از قلم بیاندازیم، اما همچنین می‌خواهیم واقع‌بین باشیم اگر یک دوستی این انتقال را انجام نداده باشد. بیشتر اوقات، متوجه قطع ارتباط بین شما دو نفر خواهید شد. این بدان معنا نیست که دوست شما دیگر هرگز در زندگی شما نخواهد بود، بلکه فقط به این معنی است که فعلاً در حال دور شدن هستید.

زمان آن فرا رسیده است که بپذیریم که دوستی در زمانی که دیگر متقابلی در بازی وجود ندارد، تغییری ایجاد نکرده است. هنگامی که یک دوست چندین بار تماس گرفته است بدون اینکه طرف مقابل پاسخ دهد، این معمولاً نشانه خوبی است که خوب است قلب و زمان خود را برای دوستی های دیگر باز کنید. یا، ممکن است شما کسی باشید که احساس نمی‌کنید به روش‌هایی که قبلاً انجام داده‌اید، واکنش نشان دهید. این هم اشکالی ندارد. زندگی در مورد رشد است و روابط به ما می آموزد، ما را گسترش می دهد، ما را به چالش می کشد، ما را درمان می کند، به ما آسیب می رساند و ما را رشد می دهد. ما می‌خواهیم در دوستی‌های متقابل با هم باشیم—از نامزدهای بدون فرزند و/یا مادران جدید استقبال می‌کنیم.