چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهیم

ارزش اینستاگرام را برای کسب و کار خود کشف کنید ، نه فقط به عنوان یک ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بلکه بستری برای افزایش لیست ایمیل شما.

شما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک اهمیت بهینه سازی بودجه بازاریابی خود را درک کرده اید. و در حالی که نمی توان انکار کرد که اینستاگرام و سایر سایت های رسانه های اجتماعی می توانند بسترهای عالی برای بازاریابی مشاغل کوچک شما باشند ، چیزی که بسیاری از صاحبان مشاغل متوجه آن نیستند این است که آنها در واقع می توانند از این ابزارها برای افزایش لیست ایمیل خود نیز استفاده کنند.

بنابراین ، برخی از مزایای اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی چیست و چگونه می توانید از قدرت آن برای افزایش لیست ایمیل خود استفاده کنید؟ ما شما را با نکات و ترفندهای بازاریابی که مخصوص صاحبان مشاغل کوچک مانند شما است آشنا کرده ایم.

اگر کسب و کار شما در حال حاضر در اینستاگرام نیست ، فرصت های عالی بازاریابی را از دست می دهید. برای شروع ، در نظر بگیرید که بیش از یک میلیارد کاربر فعال در حال حاضر در اینستاگرام وجود دارد. این بدان معناست که با استراتژی بازاریابی مناسب ، دسترسی شما اساساً نامحدود است.

اینستاگرام همچنین تعامل مستقیم با مشتریان (یا مشتریان احتمالی) را برای شما آسان می کند. با ایجاد پست های سرگرم کننده ، ایجاد لایک و استفاده از هشتگ ها ، می توانید به گونه ای با مخاطبان مورد نظر خود تعامل داشته باشید که به سادگی از طریق سایر سیستم عامل های بازاریابی در دسترس نیستند. و از هشتگ های استراتژیک و خلاق می توان برای افزایش دید و افزایش آگاهی از نام تجاری خود در اینستاگرام استفاده کرد.

در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی (از جمله فیس بوک و توییتر) ، اینستاگرام سطح بالایی از خلاقیت را نیز امکان پذیر می کند. از ویدیوهای تعاملی گرفته تا ویژگی “استوری” اینستاگرام ، فرصتهای زیادی برای بازاریابی خلاق وجود دارد.

چرا به یک لیست ایمیل نیاز دارید

اینستاگرام نه تنها برای بازاریابی استاندارد رسانه های اجتماعی شما ، بلکه برای افزایش لیست ایمیل شما نیز عالی است. به هر حال ، گسترش لیست ایمیل شما مزایای زیادی دارد.

تو مالک آن هستی

اول و مهمتر از همه ، لیست ایمیل شما تنها دارایی ارتباطی است که کسب و کار شما در واقع مالک آن است.

تنها با استفاده از رسانه های اجتماعی ، باید به الگوریتم پلتفرم تکیه کنید تا محتوا را به دنبال کنندگان خود نشان دهید. با یک لیست ایمیل ، شما دقیقاً تصمیم می گیرید که چه چیزی در لیست شما قرار می گیرد.

سپس آن محتوا مستقیماً در صندوق ورودی مشتری شما نشان داده می شود. و البته ، شما حتی می توانید از تقسیم بندی برای ارسال پیام های مختلف بازاریابی به گروه های مختلف در لیست خود استفاده کنید.

هدفمند است

اگر شخصی برای لیست ایمیل شما ثبت نام کرده است ، قبلاً حداقل به پیشنهادات شرکت شما علاقه نشان داده است. این امر باعث می شود که بتوانید پیام های ایمیل آینده خود را راحت تر تنظیم کرده و آنها را مطابق با علایق مخاطبان خود تنظیم کنید.

ماهیت شخصی سازی شده ایمیل ، آن را بسیار م effectiveثر می سازد ، چه در تلاش برای فروش باشید یا حتی از مشتری احتمالی بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرد.

کار می کند

به زبان ساده ، بازاریابی ایمیلی بسیار مثر است. با داشتن بیش از چهار میلیارد حساب ایمیل فعال در سراسر جهان ، امکان دستیابی به مشتریان و مشتریان جدید با داشتن لیست ایمیل عالی بسیار زیاد است.

راهکارهای انتقال فالوورهای اینستاگرام به لیست ایمیل

اکنون که درک بهتری از این موضوع دارید که چگونه اینستاگرام و بازاریابی ایمیلی می توانند ابزار موثری برای توسعه کسب و کار شما باشند ، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توانید از اینستاگرام برای توسعه لیست ایمیل خود استفاده کنید.

بسیاری از مراحل ساده و کاربردی (و در عین حال م effectiveثر) وجود دارد که می توانید برای تشویق فالوورهای اینستاگرام خود برای ثبت نام در لیست ایمیل خود ، در صورت عدم انجام این کار ، انجام دهید.

یک مسابقه اجرا کنید

مسابقه ها ، نقاشی ها و هدایا همه راه های بسیار خوبی برای استفاده از رسانه های اجتماعی در تمام توان خود هستند. نه تنها می توان از یک مسابقه برای تشویق ثبت نام بیشتر به لیست ایمیل شما استفاده کرد ، بلکه آنها دو هدف را نیز افزایش می دهند که تعداد فالوورهای شما در شبکه های اجتماعی را افزایش داده و حضور آنلاین شما را تقویت می کند.

فقط مطمئن شوید که برای پیروان شما واضح است که آنها باید به عنوان بخشی از شرایط شرکت در مسابقه ، در لیست ایمیل شما مشترک شوند (و پیوندی را نیز شامل شوند).

چیزی منحصر به فرد ارائه دهید

یکی دیگر از گزینه های ثبت نام پیروان اینستاگرام در لیست ایمیل ، ارائه تخفیف ، محتوا یا تبلیغات دیگر است.

در صفحه اینستاگرام خود ارسال کنید تا دنبال کنندگان بتوانند در خبرنامه ایمیل شما ثبت نام کنند تا بارگیری رایگان ، سایر مطالب اختصاصی و حتی احتمالاً یک کد تبلیغاتی یک بار دریافت شود.

ببینید چگونه بن کامینگز از وبلاگ با بن به دنبال کنندگان اینستاگرام خود یک کد کوپن اختصاصی برای دسترسی به دوره جدید خود ارائه می دهد. این یک استراتژی عالی برای هدایت پیروان اجتماعی به مشترکین (و حتی مشتریان) است.

فالوورهای اینستاگرام را با کد کوپن به مشترکان تبدیل کنید

فراموش نکنید که پیوندی را برای ثبت نام در لیست ایمیل خود در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید. همچنین ممکن است یک دعوت به عمل خاص به همراه پیوند را وارد کنید و پیروان خود را تشویق به عضویت کنید.

تصور نکنید که یک پیوند ساده به صفحه ثبت نام شما کافی است. یک اقدام مجزا شانس شما را برای تبدیل دنبال کنندگان اینستاگرام به مشترکان ایمیل بسیار افزایش می دهد.

برای مثال ، برندا استر ، مربی رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید – برندا از رایگان برای تشویق فالوورهای اینستاگرام خود برای پیوستن به لیست ایمیل خود استفاده می کند. گنجاندن پیوندی در بیوگرافی وی که بازدیدکنندگان را مستقیماً به رایگان دریافت می کند ، انجام بعدی را برای بازدیدکنندگان و پیروان آسان می کند.

استفاده از رایگان برای تشویق فالوورهای اینستاگرام برای پیوستن به لیست ایمیل

از داستانها استفاده کنید

بسته به تعداد دنبال کنندگان صفحه کسب و کار شما در اینستاگرام ، همچنین می توانید از تابع منحصر به فرد “stories” برای تبلیغ لیست ایمیل خود استفاده کنید. به طور خاص ، اگر صفحه شما بیش از 10 هزار دنبال کننده داشته باشد ، می توانید پیوندهایی به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید. این یک فرصت عالی برای شما ایجاد می کند تا لیست ایمیل خود را با وارد کردن یک لینک مستقیم وارد بازار کنید.

حتی اگر 10 هزار دنبال کننده ندارید ، باز هم می توانید یک داستان منحصر به فرد ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما را تشویق کند به وب سایت شما سر بزنند و بدون پیوند مستقیم در لیست ایمیل خود ثبت نام کنند.

آخرین کلمه در مورد افزایش لیست ایمیل با اینستاگرام

اینستاگرام یک ابزار بازاریابی عالی برای مشاغل کوچک و رو به رشد است. نه تنها برخی از فرصت های بازاریابی خلاقانه را ارائه می دهد ، بلکه می تواند برای توسعه لیست بازاریابی ایمیلی شرکت شما با استراتژی های مناسب مورد استفاده قرار گیرد. با این حال ، هنگام تلاش برای افزایش لیست ایمیل خود با رسانه های اجتماعی ، باید به آن توجه داشته باشید این است که باید توجه داشته باشید که چقدر لیست ایمیل خود را در سیستم عامل هایی مانند Instagram تبلیغ می کنید. اگر بیش از حد به آن فشار می آورید ، این می تواند “فروشنده” باشد و در واقع می تواند برای برخی از دنبال کنندگان شما خاموش باشد.

به طور کلی ، هیچ مشکلی وجود ندارد که پیوندی به لیست ایمیل خود در بیوگرافی اینستاگرام خود وارد کنید و از یکی از استراتژی های فوق برای تبلیغ لیست ایمیل خود هر هفته یک بار یا بیشتر استفاده کنید. فقط سعی کنید به دفعاتی که به آن اشاره می کنید توجه داشته باشید و سعی نکنید بیش از حد پیش بروید. در پایان روز ، شما پیروان خود را بهتر می شناسید.

با کمی تحقیق دقیق و تلاش خلاقانه ، می توانید از صفحه اینستاگرام خود برای توسعه لیست ایمیل خود استفاده کنید. از آنجا ، بازاریابی شما می تواند به سطوح جدیدی از موفقیت برسد!

آیا می خواهید دنبال کنندگان خود را به مشترکان – در سراسر کانال های اجتماعی خود – تبدیل کنید؟ سپس به این راهنما نیاز دارید.

هر آنچه را که باید در مورد تبدیل پیروان اجتماعی به مشترکین ایمیل بدانید ، بدست آورید و نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان را پس بگیرید.

راهنما را دریافت کنید