چگونه می توان با این 7 استراتژی ایمیل ، قلب و جیب مشتریان را به دست آورد [Free Webinar]

نیل پاتل

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.

چگونه می توان با این 7 استراتژی ایمیل ، قلب و جیب مشتریان را به دست آورد

آیا از بازاریابی ایمیلی ناامید شده اید؟ آیا اینطور به نظر می رسد که همه به سادگی یک ایمیل را ارسال می کنند و پول هنگفتی را دریافت می کنند؟

یا شاید شنیده باشید که چگونه برای هر 1 دلار خرج شده ، بازاریابی ایمیلی 38 دلار تولید می کند و از همه سیستم عامل ها وسیع ترین دسترسی را دارد.

با این وجود ، شما لیستی وجود ندارید که حتی ایمیل های شما را باز می کند ، چه برسد به اینکه یکی از پیشنهادات شما را خریداری کند.

در 20 سپتامبر ساعت 8 صبح PST ، من میزبان یک وبینار رایگان هستم که استراتژی های تیم من را برای ایجاد کمپین های ایمیل موفق نشان می دهد که مردم را ترغیب می کند روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنند.

به همراه میزبانان من Vignesh Kumar ، معاون بازاریابی ایمیلی در NP Accel (بخش SMB NP Digital) و کالین کرنول ، معاون بازاریابی رشد در NP Digital ، ما نحوه نوشتن خطوط موضوعی بهتر را بیان می کنیم. جریانهای ایمیل ساده و در عین حال م effectiveثر ایجاد کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

رایگان است. اینجا ثبت نام کنید.

چه خواهید آموخت؟

وبلاگ من ده ها مورد تقدیر از کارآفرینی قرار داده است و ماهانه میلیون ها بازدیدکننده دارد.

من آنچه را که از موفقیت آن آموختم برداشت کردم و آن را در آژانس بازاریابی خود ، NP Digital استفاده کردم. در طول این سالها ، ما با شرکتهای سراسر جهان کار کرده ایم و به آنها در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال کمک کرده ایم.

نتیجه؟

من و تیمم ساعت ها وقت صرف کرده ایم تا آنچه را که کار می کند (و چه چیزی) تجزیه و تحلیل کنیم و دانش خود را در استراتژی های بازاریابی ایمیلی منحصر به فرد که برای همه کار می کند ، تقلیل دهیم.

این که آیا هنوز اولین ایمیل خود را ارسال نکرده اید یا سالهاست سعی کرده اید استراتژی خود را کامل کنید ، این وبینار برای شما است.

در اینجا برخی از مواردی که به شما آموزش می دهیم آورده شده است:

  1. نحوه نوشتن ایمیل هایی که تبدیل می شوند: بیاموزید که چگونه یک ایمیل بسازید که به لیست شما ارزش می دهد ، مشترکان را تبدیل می کند و آنها را برای موارد بیشتر باز می گرداند.
  2. تاکتیک های بازاریابی ایمیلی آزمایش شده و آزمایش شده: استراتژی های بازاریابی ایمیل های شستشو و تکرار را که من و تیم من استفاده کرده ایم کشف کنیم تا NP Digital را به یکی از 100 شرکت برتر درخشان تبدیل کنیم.
  3. ایجاد استراتژی بازاریابی ایمیل برنده: در پایان وبینار ، ایده روشنی از نحوه قرار دادن تاکتیک های ما در استراتژی بازاریابی ایمیلی که برای کسب و کار شما کار می کند ، خواهید داشت.

و اینها تنها برخی از مواردی است که در طی این وبینار رایگان خواهید آموخت.

نتیجه

ایمیل ممکن است یکی از قدیمی ترین اشکال ارتباطات آنلاین باشد ، اما هنوز هم مشتاق است. این نه تنها یکی از ارزان ترین روش ها برای تعامل با مشتریان بالقوه است ، بلکه دسترسی بی نظیری دارد و باعث ایجاد تبدیل می شود.

تنها چیزی که برای بدست آوردن نتایج بازاریابی ایمیلی نیاز دارید این است که بدانید کدام استراتژی ها کار می کنند و کدامیک را باید کنار بگذارید.

این دقیقاً همان چیزی است که من و تیمم به شما نشان می دهیم که چگونه انجام دهید.

برای وبینار ثبت نام کنید ، و شما را در 20 سپتامبر ساعت 8 صبح PST می بینم.

PS: اگر می خواهید تیم من این هک ها را پیاده سازی کرده و بازاریابی ایمیلی شما را برای تجارت شما مدیریت کند ، برو اینجابه

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس