چگونه پادکست خود را افزایش دهیم: 7 نکته برای ایجاد مخاطب وفادار

اگر پادکست هستید ، ایجاد مخاطب اولین قدم برای افزایش درآمد شما است.

مصرف پادکست در حال افزایش است.

تا آوریل 2021 ، بیش از دو میلیون پادکست فعال وجود دارد.

دو میلیون.

قطره فک را در اینجا وارد کنید

علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان مایلند هزینه بیشتری برای رسانه انجام دهند ، با هزینه تبلیغات پادکست در سال 2021 به 1.33 میلیارد دلار می رسد. بسیار حیرت انگیزتر این است که انتظار می رود این رقم تا سال 2025 به 2.7 میلیارد دلار برسد.

بنابراین ، اگر می خواهید از تمام این رشد استفاده کنید ، باید مخاطبان پادکست خود را افزایش دهید.

7 نکته برای افزایش مخاطب پادکست

محتوای شگفت انگیز به تنهایی برای امرار معاش به عنوان پادکست کافی نیست (اگرچه مهم است). کسب درآمد از پادکست شما با حمایت مالی ، پشتیبانی شنوندگان و حتی بازاریابی وابسته امکان پذیر است.

اما قبل از هر کاری باید یک مخاطب وفادار داشته باشید. بنابراین در اینجا 7 ایده وجود دارد که به شما کمک می کند مخاطبان پادکست خود را افزایش دهید.

مخاطبان فعلی خود را درک کنید

بهترین راه برای افزایش مخاطبان این است که ابتدا مخاطبان فعلی خود را بشناسید. درک کنید که چرا آنها پادکست شما را دوست دارند و نمایش شما چه چیزی شما را از سایر گزینه های آنها متمایز می کند.

می توانید این بازخورد را از طریق موارد زیر دریافت کنید:

  • در شبکه های اجتماعی از شنوندگان خود سوال بپرسید
  • شامل نظرسنجی در ایمیل
  • درخواست رتبه بندی و نظرات

دانستن اینکه چه مشکلی برای آنها حل می کنید و چرا آنها بارها و بارها به شما مراجعه می کنند می تواند به شما در ایجاد محتوای بازاریابی شگفت انگیز کمک کند که باعث افزایش شنوایی شما می شود.

با بازاریابی ایمیلی پادکست بسازید

برای پادکست ها ، بازاریابی ایمیلی یک ابزار فوق العاده قدرتمند است. این یک پیوند مستقیم به طرفداران شما از طریق کانالی است که شما متعلق به آن هستید. هیچ الگوریتمی نمی تواند آن را از شما بگیرد.

اما اعداد و ارقام به خودی خود صحبت می کنند – بازاریابی ایمیلی دارای بالاترین نرخ تبدیل در بین سایر کانال های بازاریابی است. در حقیقت ، ایمیل 40 برابر بیشتر از فیس بوک یا توییتر در جذب مشتریان جدید مثر است.

بعلاوه ، این یکی از بهترین راه های کسب درآمد از پادکست شما است ، از طریق تبلیغ یک محصول پولی (محصول خود یا محصول وابسته که کمیسیون دریافت می کنید) ، خدمات یا فرصت حمایتی.

در اینجا نحوه ایجاد پادکست با بازاریابی ایمیلی آمده است:

  • به روزرسانی های نمایش را به اشتراک بگذارید
  • قسمت های بعدی را اذیت کنید
  • ترویج ملاقات ها و رویدادهای منحصر به فرد
  • فروش محصولات و اجناس
  • درخواست بازخورد از شنوندگان

و در حالی که ما در مورد بازاریابی ایمیلی صحبت می کنیم ، می توانید…

ارسال خبرنامه

خبرنامه یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان خود و ایجاد ارتباطات عمیق تر با شنوندگان است. آنها را در سفر خود با تصاویر پشت صحنه همراه داشته باشید و یادداشت ها را نشان دهید.

از اینکه چه کسی هستید خجالت نکشید. آنها قبلاً شما را دوست دارند – وگرنه به طور مداوم به برنامه شما گوش نمی دهند. خبرنامه یک راه عالی برای ایجاد ارتباط شخصی با مشترکین شما و حفظ آنها برای قسمت های پادکست بیشتر است.

از مشترکین خود بخواهید که خبرنامه را به دوستان خود بفرستند تا از این طریق مشوق تعامل و رشد بیشتر شوند.

فقط مراقب باشید که قبل از ایجاد رابطه با مشترکین خود ، بیش از حد تبلیغاتی نباشید. شما می خواهید اولین سری ایمیل های شما فوق العاده ارزشمند باشند ، بنابراین خوانندگان شما همچنان با شما و محتوای شما باز می شوند و در ارتباط هستند.

شان هوارد از شبکه Fable and Folly ، پادکستر ، می گوید که چقدر خبرنامه برای بازاریابی نمایش هایش ارزشمند است:

“اکثر پادکست ها روی تعداد فید خود تمرکز می کنند – تعداد بارگیری آنها. اما آنچه واقعاً باید در نظر بگیرند این است که تعداد مشترکان لیست ایمیل خود چقدر است. هر نمایشی که در شبکه افسانه و حماقت است دارای یک خبرنامه است. خبرنامه مکانیزمی است که ما برای ترغیب مردم به آن ارسال می کنیم: از فروشگاه حامی ما خرید کنید یا حامی نمایش شوید. ”

شان هوارد ، پادکستر Fable and Folly Network.

با پادکست های دیگر همکاری کنید

همکاری با پادکست های دیگر با حضور در برنامه های یکدیگر به این معنی است که می توانید از مخاطبان یکدیگر استفاده کنید.

با میزبان برنامه که موضوعات پادکست مشابه شما را پوشش می دهد ، شبکه کنید. آنها را دعوت کنید تا در برنامه شما مهمان شوند و دارایی های تبلیغاتی – مانند تصاویری با عکس سرصفحه ، کلیپ های صوتی و قطعات ویدئویی – به آنها بدهید تا به آنها کمک کند تا قسمت را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

یک صفحه فرود برای پادکست خود ایجاد کنید

خبر خوب! نیازی نیست زمان و پول زیادی را صرف ایجاد یک وب سایت گران قیمت برای پادکست خود کنید.

ایجاد یک حضور آنلاین با صفحه فرود احتمالاً تنها چیزی است که شما نیاز دارید. صفحه فرود یک صفحه وب واحد است که بازدیدکنندگان را به انجام یک اقدام مشخص وادار می کند. برخلاف یک وب سایت ، که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا در صفحات مختلف حرکت کرده و اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند ، یک صفحه فرود بیشتر متمرکز است و به طور کلی فقط اطلاعاتی را که یک بازدید کننده برای اقدام به آن نیاز دارد ، شامل می شود.

شما می توانید از یک صفحه فرود برای جمع آوری اطلاعات مشترکین استفاده کنید تا بتوانید به آنها ایمیل ارسال کنید تا به روزرسانی ها را نشان دهند ، قسمت ها را تبلیغ کرده و اعضای خود را بفروشند. یا ، می توانید از یک صفحه فرود برای تبلیغ آهنربای سربی استفاده کنید (ما کمی به آن خواهیم پرداخت).

به علاوه ، تریلر نمایش خود را در صفحه فرود خود جاسازی کنید تا به شنوندگان جدیدی که در صفحه شما اتفاق می افتند ، اوج بلندی پیدا کنید.

یک صفحه فرود – مانند صفحه زیر – ایجاد کنید تا پادکست خود را تبلیغ کنید و به راحتی اطلاعات مشترکان را جمع آوری کنید.

قالب صفحه فرود پادکست

این قالب را می خواهید؟ آن را در حساب AWeber خود کپی کرده و با اطلاعات پادکست خود سفارشی کنید!

از آهنربای سربی استفاده کنید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش مخاطبان پادکست این است که چیزی با ارزش ارائه دهید – که به عنوان آهنربای سربی نیز شناخته می شود.

آهنربای سربی چیزی است که مشترک جدید شما در ازای ارائه آدرس ایمیل خود دریافت می کند. این می تواند هر چیزی باشد که مخاطبان منحصر به فرد شما آن را ارزشمند می دانند: یک برگه راهنمایی ، یک کتاب الکترونیکی ، دستور العمل های رایگان یا حتی یک قسمت پادکست اختصاصی.

نمایش افسانه و حماقت “متمدن” یک قسمت پادکست پاداش را تبلیغ می کند که فقط در صورت ثبت نام در خبرنامه آنها در دسترس است.

“من فقط به مردم نمی گویم به پادکست من گوش دهند یا برای لیست ایمیل من ثبت نام کنند. من از آنها دعوت می کنم تا یک قسمت پاداش از مجموعه ماجراجویی تعاملی من دریافت کنند. در ایمیل تشکر ، پیوندی برای دسترسی به مطالب پاداش درج می کنم. “

پاد هوست شان هوارد ، Fable and Folly Networkr

در شبکه های اجتماعی شرکت کنید

من مایلم شرط ببندم که شنوندگان آینده شما در رسانه های اجتماعی حضور دارند.

با به کارگیری برخی از تاکتیک های زیر در ارتباط با رسانه های اجتماعی ، کاربران جدیدی را جذب کنید:

  • برای جذب مخاطب مناسب از هشتگ های مرتبط استفاده کنید
  • برای برجسته کردن بخشهای مهم پادکست ، ادیوگرام ارسال کنید
  • سوال بپرسید و مشارکت را تشویق کنید
  • محتوای آموزشی ارسال کنید و مردم را تشویق کنید تا آن را نشانک گذاری کنند
  • برای افزایش آگاهی یک مسابقه یا هدیه برگزار کنید
  • با سایر میزبان های پادکست شبکه کنید و ببینید آیا می توانید نمایش های یکدیگر را تبلیغ کنید
  • تکه های ویدئویی از پادکست خود را برای YouTube ایجاد کنید
  • به نظرات پاسخ دهید و وارد گفتگو شوید

شما حتی می توانید آهن ربای اصلی یا خبرنامه خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. پیوندی را در بیوگرافی خود قرار دهید تا فالوورهای اجتماعی را وارد لیست ایمیل خود کنید و به دنبال کنندگان خود مکانی آسان برای یافتن همه پیوندهای مربوطه ، مانند صفحه زیر ، بدهید:

صفحه فرود لیست پیوندهای رسانه های اجتماعی

پادکست خود را با بازاریابی ایمیلی تبلیغ کنید

آیا برای برداشتن گام بعدی برای افزایش پادکست خود با بازاریابی ایمیلی آماده هستید؟ راهنمای رایگان ما را – فقط برای پادکست ها – بررسی کنید تا بتوانید نمایش خود را به نمایش بگذارید و رشد سریع تری را ایجاد کنید.

راهنمای پادکست خود را تبلیغ کنید