چگونه کیفیت هوای داخل خانه را در 8 مرحله ساده بهبود بخشیم

وقتی پیچ و تاب های غیرمنتظره ای در زندگی اتفاق می افتد، بهترین راه مقابله با آنها را سازماندهی می دانم. این به من یک طرز فکر وظیفه محور می دهد و در بیشتر موارد، اضطراب من را از خود دور نگه می دارد. شروع به عمل قلب و درمان من است. بنابراین وقتی تشخیص داده شد که کودک پنج ساله من مبتلا به آسم است، به نوعی می دانستم که تمام خانواده ما به آسم مبتلا شده اند. زندگی همانطور که می دانستیم باید کمی تغییر کند تا با این کشف سازگار شود.

تنظیمات آشکاری انجام شد – قرار دادن اسپری های نجات در تک تک کیف هایی که دارم، به روز رسانی نمودارهای پزشک و لغزش به DM های والدین تا آنها را در مورد “عادی جدید” ما بدانند. و سپس تغییراتی به وجود آمد که من اصلاً انتظار نداشتم، مانند فهمیدن اینکه خانه ما، در حالی که مقصر نبود، به هیچ یک از ما در مورد کیفیت هوای داخل خانه لطفی نمی کرد. بنابراین بدیهی است که من برای یافتن چگونگی بهبود کیفیت هوای داخل خانه به یک تحقیق عمیق پرداختم.

متوجه شدم که در حالی که از محصولات پاک کننده سازگار با محیط زیست استفاده می کنم و سعی می کنم به یاد داشته باشم که فیلترهای هوا را به طور منظم عوض کنم، محیط زندگی واقعی که روزها و شب های خود را در آن می گذرانیم احتمالاً می تواند از طراوت استفاده کند. بنابراین با تمرکز لیزر، کمک از وب سایت EPA، مجموعه ای از مقالات و مطالعات، و بسیاری از شب های آخر متاسفم عزیزم، می دانم که نمی توانی با لپ تاپ من که در صورتت می درخشد بخوابی بعداً با تحقیق در اینترنت، من یک مالک مفتخر تصفیه کننده هوای هوشمند Filtrete برای تمام فضاهای مشترک و اتاق خواب و همچنین فیلترهای هوای هوشمند Filtrete برای همه سیستم های HVAC هستم.

آیا در مورد دستگاه های تصفیه هوا و روش های دیگر برای تمیز کردن عمل خود کنجکاو هستید؟ برای صرفه جویی در تلاش، اطلاعات تازه کشف شده من را در مورد آلاینده های رایج هوای داخل خانه، نحوه پاکسازی کیفیت هوای خانه و اینکه چرا برند Filtrete™ را به عنوان جدیدترین عضو خانواده انتخاب کردم، استنشاق کنید. توجه داشته باشید، برخی از نقاط دارای مقدار قابل توجهی از فاکتور ick هستند. بعدا از من تشکر خواهی کرد…

این پست با همکاری Filtrete™ است نام تجاری.

آلاینده های رایج هوا

گرد و خاک

واضح است که گرد و غبار یک متخلف فوق العاده رایج است، نه تنها می توان از ته کفش شما ردیابی کرد، بلکه از منابع داخلی، از جمله پوست مرده و شوره حیوانات خانگی نیز جمع می شود.

دود

دود (در میان سایر آلاینده های هوای داخل خانه) چه ناشی از سیگار باشد و چه ناشی از آتش سوزی، می تواند عامل اصلی کیفیت پایین هوای داخل خانه باشد.

فضولات حیوانی

این فقط از تصادفات توله سگ جدید شما نیست به داشتن ادامه می دهد روی زمین. فضولات و تخم مرغ های جوندگان، پرندگان و سایر آفات (eek) را در نظر بگیرید که به کیفیت هوای ضعیف در خانه کمک می کنند.

کپک و سفیدک

سلام کاشی حمام مزاحم برای تمیز کردن. این آلرژن های رایج کیفیت هوا را بدتر می کنند.

گرده

چه از چمن ها، درختان یا گل های بیرون باشد، گرده ها به راحتی به خانه ها راه می یابند یا با ردیابی در داخل خانه ها یا وقتی پنجره ها باز می مانند.

VOCs

مخفف عبارت Volatile Organic Compounds، VOC ها در همه چیز از رنگ خانه گرفته تا پاک کننده ها، شوینده ها و لوازم آرایشی یافت می شوند و به شکل یک گاز خطرناک در هوا منتشر می شوند.

اگزوز خودرو

اگر در محیط شهری زندگی می کنید یا بالای گاراژ زندگی می کنید، به خصوص مراقب این مورد باشید.

پوست مرده

بله شما آن را درست خواندید. شوره حیوانات خانگی (لکه های پوست مرده حیواناتی مانند سگ، گربه و حتی جوندگان) کیفیت هوای داخل خانه را بدتر می کند. بعلاوه، پوست انسان هنگامی که جدا می شود می تواند به عنوان غذا برای کنه های گرد و غبار که یک آلرژن رایج خانگی هستند، استفاده شود. شرط ببندید که آن یکی به شما انرژی های فوق الذکر را می دهد، اینطور نیست؟

8 قدمی که برای کمک به بهبود کیفیت هوای داخل خانه برداشتم

  1. من روی یک تصفیه کننده هوای هوشمند Filtrete سرمایه گذاری کردم.

نه هر دستگاه تصفیه هوا. من با تصفیه‌کننده هوای فوق‌العاده براق و سفید فیلترشکن هوشمند خود (پس از بررسی و تحقیق زیاد برای یافتن بهترین موجود در بازار) به جکپات رسیدم. در حالی که خانواده من روی برج تصفیه کننده هوای هوشمند بزرگ برای اتاق خواب ها و فضاهای نشیمن خانه ما سرمایه گذاری کردند (که تا 310 فوت مربع مساحت را پوشش می دهد)، هر دو اندازه موجود شامل فیلترهای HEPA واقعی هستند که تا 99.97 درصد از ذرات معلق در هوا را جذب می کند* . من و شوهرم دوست داریم حالت خود را در حالت خودکار نگه داریم، که به طور خودکار سرعت فن را تنظیم می کند تا هنگام تشخیص هوای ضعیف، هوا را تمیز کند. ذهن دمیده شده. ما استفاده از آن را بسیار آسان دریافتیم و فیلترها برای تغییر بسیار آسان هستند. به علاوه، می‌توانیم دستگاه‌هایمان را با استفاده از تلفن‌هایمان و برنامه هوشمند Filtrete™ کنترل کنیم، که به ما هشدار می‌دهد چه زمانی فیلتر را عوض کنیم. نابغه

*به اندازه 0.3 میکرون از هوای عبوری از محیط فیلتر. مقدار بازده اولیه

  1. من (بالاخره!) مجاری هوای خود را تمیز کردم و شروع به استفاده از دریچه آشپزی خود کردم.

این کار به آسانی فراخوانی یک سرویس تمیز کردن مجرای هوا و دریچه هوا بود. مطمئن نیستید که آیا باید مجاری خود را پشت سر هم قرار دهید؟ نکات EPA را برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا زمان تمیز کردن حرفه ای فرا رسیده است یا خیر، بررسی کنید. به‌علاوه، وقتی در آشپزخانه هستم، اکنون سعی می‌کنم دریچه آشپزی خود را همیشه روشن نگه دارم (و همچنین دستگاه تصفیه هوای هوشمند Filtrete™ خود را در نزدیکی خود قرار دهم)، به عنوان دود از اجاق گاز و همچنین گازهای خارج شده و دود. از روغن آشپزی من، ممکن است حاوی ترکیبات خطرناک باشد.

  1. من شروع به تعویض فیلتر هوا کردم، مرتباً!

به این نتیجه رسیدم که فیلترهای هوای هوشمند Filtrete™ و برنامه هوشمند هماهنگ کننده آنها برای سبک زندگی پرمشغله مادر سه فرزند من عالی هستند. یادآوری زمان تعویض فیلتر هوا برای سیستم HVAC تقریباً آخرین چیزی است که در لیست کارهای من قرار دارد، بنابراین خوشبختانه برای من، به برنامه هوشمند خود اجازه دادم کارهای سنگین را انجام دهد. فیلترهای هوای هوشمند من حاوی یک سنسور فشار با قابلیت Bluetooth®LE است که جریان هوا را در سیستم تهویه مطبوع و گرمایش من کنترل می کند. وقتی زمان تغییر فرا می‌رسد، اعلانی دریافت می‌کنم که حتی من را به نوع فیلتر و اندازه صحیحی که برای سیستم خریدم نیاز دارم هدایت می‌کند—همه از طریق برنامه انجام می‌شود. و علاوه بر این، فیلترهای هوای هوشمند Filtrete™ من با تمیز کردن هوا هنگام عبور از فیلتر به بهبود کیفیت هوای داخل خانه کمک می کند. به علاوه، این برنامه نکاتی را در مورد چگونگی بهبود بهتر کیفیت هوا در خانه به من می دهد. این برای فناوری قرن بیست و یکم چگونه است؟

  1. من در واقع تلاش می کنم (برای یک بار) که فرش و فرشم را تمیز نگه دارم.

مطمئناً، همیشه جاروبرقی هفتگی وجود داشت، اما نمی‌دانستم که کارهای بیشتری می‌توانم برای دور نگه داشتن کنه‌های گرد و غبار و کثیفی انجام دهم. طبق گفته انجمن ریه آمریکا، فرش ها بهشتی برای انواع آلاینده های هوای داخل خانه از جمله گازهای سمی هستند. بنابراین در حال حاضر، من سعی می کنم به طور کلی از فرش و موکت دوری کنم، و زمانی که نمی توانم، شروع به سرمایه گذاری در یک بخارشوی حرفه ای سالانه در اطراف خانه خود کرده ام.

  1. من گیاهان داخلی را در اولویت قرار دادم.

با ازدواج با یک معمار منظر، گیاهان اطراف خانه ما همیشه از اولویت بالایی برخوردار بوده اند. اما تا زمانی که تصمیم آگاهانه برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه گرفتم، سرانجام بازی گیاهان خود را افزایش دادیم. داخل خانه نیز ما با انواع هیولا، نخل بامبو و دراسنا رفتیم (کلیات جنگل!). اگر به دنبال گیاهان خانگی زیبا هستید، این مقاله منبع خوبی است.

  1. من سعی می کنم محصولاتی با VOC بدون یا کم بخرم.

ترکیبات آلی فرار را می توان در همه چیز از رنگ گرفته تا فرش و اثاثه یا لوازم داخلی و خوشبو کننده هوا و حتی لوازم آرایشی یافت. بنابراین، من بیشتر در مورد خرید محصولاتی که می‌دانم دارای VOC کمی هستند، از جمله رنگ‌های کم VOC و محصولات پاک‌کننده غیر سمی، عمدی‌تر بوده‌ام. و با عرض پوزش، دوستان، این نیز به معنای بدون شمع است.

  1. اجازه دادم هوای تازه وارد شود.

با 95+ روز اخیری که در آستین تجربه کردیم، بالاخره پشت سرمان بود (با انگشتان دست زده شد)، من قصد دارم پنجره ها و درهایم را خیلی بیشتر باز نگه دارم. EPA می گوید که تهویه طبیعی از این طریق به بهبود کیفیت هوای داخل خانه کمک می کند. و در حالی که هیچ مطالعه ای برای اثبات آن وجود ندارد، یا حداقل مطالعه ای که من پیدا نکرده ام، هوای تازه و خورشید فیلتر شده فقط خانه ای شادتر را ایجاد می کند!

  1. من کیفیت هوای بیرون را نیز کنترل می کنم.

برای اینکه واقعاً انگشت خود را روی نبض نگه دارم، به طور مرتب برنامه هوشمند Filtrete™ را بررسی می کنم تا کیفیت هوای محلی 411 را به من بدهد. به ویژه اگر در محیط شهری یا منطقه ای زندگی می کنید که کیفیت هوای پایینی دارد، بسیار مفید است.

——

در حالی که سفر با تشخیص آسم پسرم آغاز شد، معلوم شد که اکنون تمام خانواده من از تغییراتی که من اتخاذ کرده‌ام سود می‌برند. همه لذت بردن از هوای تازه تری که هر روز در آن تنفس می کنیم. مطمئن نیستید سفر خود را به سمت هوای تمیزتر در خانه از کجا شروع کنید؟ یک مکان عالی برای شروع، بازدید از Filtrete.com است. در آنجا بهترین تصفیه کننده ها و فیلترهای هوای تهویه مطبوع موجود در بازار را خواهید یافت، همه در یک مکان. اگر یک کار را انجام دهید، این است که چیز.