چگونه یک گیاه خشک شده با گل برای آشپزخانه خود درست کنید

حتی اگر در حومه شهر زندگی نمی‌کنید، می‌توانید با آویزان کردن رشته‌هایی از سیر، پیاز یا سبزی‌ها، کمی انرژی قدیمی و روستایی را به آشپزخانه خود بیاورید. در بازار محلی‌ام، اغلب از من الهام می‌شود که یک رشته پیاز را انتخاب کنم تا زندگی و فراوانی را به آشپزخانه‌ام بیاورم. چه از یک بازار سبز یا خواربارفروشی گیاهان بخرید، چه آنها را در باغچه خود بکارید، می توانید آنها را در بسته بندی بچینید و در آشپزخانه خود آویزان کنید تا خشک شوند تا یک گیاه خشک شده درست شود – و حتی لازم نیست قبل از کلیپ کردن صبر کنید. از ساقه ها برای اضافه کردن کمی مریم گلی به مرغ یا مقداری شکوفه آویشن به سالاد.

در واقع، داشتن مواد اولیه در جایی که لازم است ممکن است در هنگام آماده کردن وعده‌های غذایی عصرانه الهام بخش شود. جدای از سهولت و رویکرد بدون اتلاف، swags تنها در چند دقیقه به آشپزخانه گرما، رنگ و عطر می بخشد و این را به یک پروژه کوچک کاربردی برای هرکسی تبدیل می کند که فقط سعی می کند هفته شلوغی را پشت سر بگذارد!

شما نیاز خواهید داشت:

  • 6 دسته سبزی تازه و گل های خوراکی در هر ترکیبی
  • چغاله تصویر شده شامل مریم گلی، آویشن، بادرنجبویه و ریحان و ساقه های اسطوخودوس و شمعدانی معطر است.
  • ریسمان گل فروشی یا هر الیاف تزئینی برای صحافی

طرز تهیه دمنوش گیاهی خشک:

  1. 6 دسته از گیاهان، از جمله برخی با گل، را از باغ، بازار یا سوپرمارکت جمع آوری کنید. بشویید و بگذارید کاملاً خشک شود (گیاهان مرطوب در کپک ایجاد می شوند).
  2. ساقه ها و برگ ها را به میزان مرتب و طول دلخواه خود کوتاه کنید. در مرحله بعد، یک ریسمان به طول 6 اینچ (15 سانتی متر) ببرید و در دسترس قرار دهید.
  3. گیاهان و گل ها را روی یک میز قرار دهید و آنها را در دست جمع کنید، ساقه های کوتاه تر را در بالا و جلو و ساقه های بلندتر در پشت قرار دهید. ترکیبی را هدف قرار دهید و ساقه های دسته ای را به طور منظم اما نه خیلی سفت کنار هم قرار دهید. این چیدمان باید حدود 5 اینچ (12 سانتی متر) قطر داشته باشد و از نظر اندازه شبیه به یک مشت اسپاگتی خشک باشد.
  4. گل ها را در دست غیر غالب خود بگیرید، دسته را با ریسمان ببندید. حلقه اول ریسمان را گره بزنید تا در جای خود بماند، سپس ساقه ها را مانند شکل از بالا به پایین بپیچید. با یک گره کوچک محکم کنید و در دم بچسبانید.
  5. برای بهترین نتیجه، سوگ را دور از گرما و نور خورشید زیاد آویزان کنید. گیاهان باید در عرض حدود دو هفته کاملاً خشک شوند، اما می‌توانید مقدار کمی از آن را بچسبانید یا برش دهید تا در حین خشک شدن گیاه از آن برای چاشنی استفاده کنید.
  6. پس از خشک شدن کامل، می توانید آن را آویزان کنید یا بسته خشک شده را در یک شیشه – یا اگر می خواهید هر گیاه را جدا کنید، در چندین شیشه نگهداری کنید. برای استفاده در پخت و پز، مقدار کمی از روغن های گیاهی را خرد کرده یا قطع کنید و قبل از انداختن آنها در قابلمه یا ظرف، روغن های گیاهی را با مالیدن مواد خشک شده بین کف دست خود دوباره تقویت کنید.

خرید کتاب جدید Fuss، مزرعه، گل، گلدان در زیر نحوه ساخت گل آرایی ساده تر و زیباتر را پیدا کنید:

حق چاپ همه عکس ها © 2021 Chelsea Fuss. جلد © 2021 آبرامز.