کامپوزیت دندان چیست؟

در صورتی که کامپوزیت آسیب ببیند، قابلیت ترمیم دارد . به دلیل تنوع گسترده رنگ کامپوزیتها، ترمیم با آنها باعث میشود که آسیب مشخص نشود. با گذشت زمان ، به دلیل عدم رعایت بهداشت دهان و دندان یا مراقبت از روکش ها ، لمینت ها یا روکش های کامپوزیت ، دندان های شما ممکن است ترک خورده ، شکسته یا شل شوند. اما ممکن است با گذشت زمان تغییر رنگ داده و یا اینکه آسیب ببیند. یک دندانپزشک ماهر و مجرب می تواند با بهره گیری از بهترین مواد، عیوب دندان های فرد را با این روش به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

محکم سازی دندان های لق و ساخت ریشه در دیگر مزایای این کامپوزیت دندانی است. بهتر است بدانید که طول عمر کامپوزیت رابطهی بسیار مستقیمی با مراقبتهای فردی و رعایت بهداشت دهان و دندان دارد. اما استفاده از ابزار های دیجیتالی می تواند در جهت کاهش اشتباهات، بسیار کمک کننده باشد.

از آنجایی که این درمان بدون تراش انجام میگیرد تقریبا روشی بی ضرر و بدون خطر به شمار میآید. DMP Dental: کامپوزیت دندان این شرکت، یکی از با کیفیتترین و با دوامترین برند های کامپوزیت ونیر است که به راحتی روی دندانها شکل میگیرند و تخلخل بسیار پایینی دارند. شکل و فرم ظاهری آن مشابه دندان طبیعی است. بهتر است ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام شود و تنها قسمت تاج آن توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی قرار داده شود. مسلماً درمان ارتودنسی تنها برای کودکان و نوجوانان نیست و بریسهای نامرئی ارتودنسی بنام اینویزیلاین به این معنا هستند که درمان شما کاملاً با سبک زندگی حرفهای و عادی شما متناسب و سازگار است.

همچنین اگر بین دندان هایتان کمی فاصله وجود دارد، این ماده فاصله را به شکلی طبیعی جبران میکند. کامپوزیتها چون مواد رزینی و پلیمری هستند، مقاومت خیلی بالایی ندارند و در صورت وارد آمدن فشار بر آنها می توانند دچار آسیب و ساییدگی شوند ؛ بنابراین باید از گاز زدن خوردنی های سفت و سخت از قبیل سیب ، هویج، یخ و همچنین شکستن آجیل و تخمه اجتناب شود. برای یافتن پاسخ سوال خود می توانید مزایای استفاده از کامپوزیت دندان را که در ادامه به آن اشاره می کنیم مطالعه بفرمایید. کامپوزیت هایی که اخیرا مورد استفاده قرار می گیرند، به دلیل به کارگیری تکنولوژی نانو در آنها فاقد تخلخل بوده که از شدت رنگ پذیری آنها کاسته و علاوه بر آن بسیار مقاوم بوده و موجب شده طول عمر این کامپوزیت ها بالاتر رود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کامپوزیت دندان متحرک وب سایت خود باشید.